Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 639599 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #990 på: August 23, 2013, 18:43:35 »
Expert Tipping ‏@experttipping 6 t
A lot of #LUFC fans asking about transfer activity. As reported yesterday a deal has been agreed for a winger which will be announced soon.

indykaila News ‏@indykaila 3 t
Also been told I will have a exciting transfer news for Newcastle United & Leeds United. #NUFC #LUFC

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #991 på: August 23, 2013, 18:52:36 »
Har håpet i hele sommer på en Mackay Steven.  ;D Vi må jo kunne få en solid vingspiller. Han har jo ikke konkurranse i klubben  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #992 på: August 25, 2013, 14:18:18 »
@Transfer_News24: Leeds & Blackburn are interested in Stevenage winger Filipe Morais. #lufc #brfc #stevenagefc
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #993 på: August 27, 2013, 10:41:53 »
McD: On the prospect of transfer business before Monday, he added: “We’ll see. We just have to wait and see – if something comes our way and if we can do it, we’ll do it. If we don’t, we don’t.

Ikke veldig overbevist om at vi får inn noen kant/kanter i dette vinduet. Litt synd. for jeg tror med to tilvekster der så ville vi vært et lag å regne med helt inn. Uten tror jeg det blir tøft å henge med i toppen. Vi fremstår som et lag som er vanskelig å slå pr idag. Men vi eier liten trussel fremover utover McC. Det er for tynt. Then again. Poleon kan vokse utover, samme med smith muligens og Murphy.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #994 på: August 29, 2013, 09:11:56 »
ProSport in Romania are reporting that Udinese player Gabriel Torje is set to reject offers from Schalke, Rennes and Leeds in favour of a move to Hamburg. Udinese coach Francesco Guidolin is believed to have told the 23-year-old winger he is free to find another club.

Gabriel Tamas wants to stay at West Brom despite offers from elsewhere, according to ProSport in Romania. Nottingham Forest and Leeds are reportedly interested in the 29-year-old defender but the Romanian does not want to leave the Premier League for the Championship and he is ready to fight for a place in the first team.


http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #995 på: August 29, 2013, 18:00:17 »
Expert Tipping ‏@experttipping 6 t
A lot of #LUFC fans asking about transfer activity. As reported yesterday a deal has been agreed for a winger which will be announced soon.

indykaila News ‏@indykaila 3 t
Also been told I will have a exciting transfer news for Newcastle United & Leeds United. #NUFC #LUFC
och när är soon? :D
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #996 på: August 30, 2013, 13:26:19 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-board-is-urged-to-deliver-one-more-signing-1-5997744

Phil Hay rister navnet Jimmy Kebe ut av hatten. Han er visst på vei bort fra Reading, men hvis Palace er interessert, så ender han nok der.

Håper virkelig Brian McDermott klarer å få gjennom en siste transfer før vinduet lukker, vi trenger sårt en ving. Helst to, men lite sannsynlig med to nye spillere inn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #997 på: August 30, 2013, 14:09:12 »
Kebe er rask..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #998 på: August 30, 2013, 15:43:29 »
Kebe er rask..:)

DHY eller Bolt rask?
Ups & Ups!!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #999 på: ſeptember 01, 2013, 13:15:39 »
Igjen et skuffende vindu :(
Det er tydelig at vi fortsatt er inne i den "har ikke penger" verden enda.
Vi har etterlyst en erstatter for både Gradel og Snoddgras en tid og endt opp med hva?
Daniel Braathen har vært klubbløs en stund nå og selv om ikke han er i verdensklasse så har han farten og ikke minst så er han gratis vil jeg tro.
Bates eller ikke, almost same shit spør du meg når det gjelder spillerlkøp :(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1000 på: ſeptember 01, 2013, 14:21:26 »
Når stenger vinduet?  Er det midnatt i kveld eller mandag?
 

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1001 på: ſeptember 01, 2013, 14:41:15 »
Igjen et skuffende vindu :(
Det er tydelig at vi fortsatt er inne i den "har ikke penger" verden enda.
Vi har etterlyst en erstatter for både Gradel og Snoddgras en tid og endt opp med hva?
Daniel Braathen har vært klubbløs en stund nå og selv om ikke han er i verdensklasse så har han farten og ikke minst så er han gratis vil jeg tro.
Bates eller ikke, almost same shit spør du meg når det gjelder spillerlkøp :(
Skuffende, sier du? Da tror jeg du har lagt lista for høyt.

Vi har etterlyst et nytt førstevalg på stopperplass. Wootton ser ut til å fylle kravene, og han påstås å ha kostet en million pund.

Vi har etterlyst en ballfordeler på midten. Murphy ble hentet for en million pund, og ser lovende ut, selv om han ikke helt har tatt nivået ennå.

Vi syntes det så tynt ut i angrepet etter at Becchio dro. Vi har to nye (som ikke har overbevist ennå, men det er ikke for sent).

Vi var redd for å miste Byram og McCormack. Ingen av dem ser ut til å bli solgt i dette transfervinduet.

Jeg savner også en ving eller to, men det er ikke nok til å bedømme hele transfervinduet som skuffende.

Det jeg har hørt fra Nooruddin og McDermott i den senere tid gir meg inntrykk av at det er penger igjen til en spiller til. Kanskje det skjer i morgen? Ellers kan vel klubbløse spillere (f.eks. Braaten) signeres etter at vinduet er stengt.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1002 på: ſeptember 01, 2013, 14:45:06 »
Igjen et skuffende vindu :(
Det er tydelig at vi fortsatt er inne i den "har ikke penger" verden enda.
Vi har etterlyst en erstatter for både Gradel og Snoddgras en tid og endt opp med hva?
Daniel Braathen har vært klubbløs en stund nå og selv om ikke han er i verdensklasse så har han farten og ikke minst så er han gratis vil jeg tro.
Bates eller ikke, almost same shit spør du meg når det gjelder spillerlkøp :(
Skuffende, sier du? Da tror jeg du har lagt lista for høyt.

Vi har etterlyst et nytt førstevalg på stopperplass. Wootton ser ut til å fylle kravene, og han påstås å ha kostet en million pund.

Vi har etterlyst en ballfordeler på midten. Murphy ble hentet for en million pund, og ser lovende ut, selv om han ikke helt har tatt nivået ennå.

Vi syntes det så tynt ut i angrepet etter at Becchio dro. Vi har to nye (som ikke har overbevist ennå, men det er ikke for sent).

Vi var redd for å miste Byram og McCormack. Ingen av dem ser ut til å bli solgt i dette transfervinduet.

Jeg savner også en ving eller to, men det er ikke nok til å bedømme hele transfervinduet som skuffende.

Det jeg har hørt fra Nooruddin og McDermott i den senere tid gir meg inntrykk av at det er penger igjen til en spiller til. Kanskje det skjer i morgen? Ellers kan vel klubbløse spillere (f.eks. Braaten) signeres etter at vinduet er stengt.

Stein på stein.

Daniel Braaten. Jeg stiller meg spørsmål hvorfor en fotballspiller fremdeles går ledig snart en måned etter at fotballen er sparket i gang rundt om i Europa. Er han interessert i å spille fotball?

Noe for oss? Aldri i verden synes jeg.
 

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1003 på: ſeptember 01, 2013, 15:57:17 »
Jeg håper virkelig at vi får inn en god ving før overgangsvinduet stenger. Gjør vi det, så begynner jeg å få trua på at vi kan kjempe om en play-off-plass
Endre

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1004 på: ſeptember 01, 2013, 16:12:07 »
Jeg håper virkelig at vi får inn en god ving før overgangsvinduet stenger. Gjør vi det, så begynner jeg å få trua på at vi kan kjempe om en play-off-plass
Har like mykje tru på eit lån no,og kansje eit kjøp januar vinduet,men anyway me treng klart ein ving ja ;)
LIFE IS LEEDS

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1005 på: ſeptember 01, 2013, 16:14:08 »
Synes dette har vært den mest positive sommeren på maange år ja. Veldig mye bra som skjer i å med klubben i mine øyne. Wotton å murphy er som nevnt meget spennende signeringer. Er lite som skal til i dette laget før vi har en 11r som kan kjempe om opprykk. Ikke sikkert vi får inn noe i dette vinduet men jeg ser ihvertfall mye mer postivt på fremtida nå enn tidligere sesonger. Den klassiske "man må lære å gå før man kan løpe" syns jeg beskriver klubben vår godt nå.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1006 på: ſeptember 01, 2013, 21:16:11 »
Har ikke noe store forhåpninger om at vi får inn noe i morgen.. hadde sårt trengt en ving med fart i beina!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1007 på: ſeptember 01, 2013, 21:31:47 »
Vi blir linket til Aaron Lennon på sesonglangt lån på twitter.. Da vet man at det nærmer seg deadline-day!  ::)

Stian l

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1008 på: ſeptember 01, 2013, 21:40:30 »
Vi blir linket til Aaron Lennon på sesonglangt lån på twitter.. Da vet man at det nærmer seg deadline-day!  ::)
;D ;D

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1009 på: ſeptember 01, 2013, 21:58:55 »
Tipper det skjer litt i morgen.

En ving inn. Mackay Stevens.
4 mann ut? White, Hall, Pugh, Norris.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1010 på: ſeptember 01, 2013, 22:11:30 »
Vi blir linket til Aaron Lennon på sesonglangt lån på twitter.. Da vet man at det nærmer seg deadline-day!  ::)
;D ;D

Tipper det skjer litt i morgen.

En ving inn. Mackay Stevens.
4 mann ut? White, Hall, Pugh, Norris.

Drømmescenario...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1011 på: ſeptember 02, 2013, 08:45:38 »
pads says...

Danny Pugh to P.N.E on season long loan


http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1012 på: ſeptember 02, 2013, 08:48:15 »
01 Sep 2013 22:51:55
Leeds full back Aidy White is the subject of a loan enquiry or Barnsley FC due to Scott Golbourne leaving The Tykes to go to Wolves. Leeds are thought to be unwilling to let him go on loan to a local rival, however.

http://www.football-rumours.co.uk/leeds-rumours.php
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1013 på: ſeptember 02, 2013, 08:48:51 »
31 Aug 2013 14:46:59
Leeds United scout Kevin McAllister, scouting Dundee United players Stuart Armstrong Scotland under 21 and Gary Mackay Steven again. Could be bidding on both players soon.

http://www.football-rumours.co.uk/leeds-rumours.php
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1014 på: ſeptember 02, 2013, 09:25:31 »
pads says...

Danny Pugh to P.N.E on season long loan


http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours

= Lønna til GM-S frigjort, må bare hoste opp 1 mill pund nå..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Fripp

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1015 på: ſeptember 02, 2013, 10:37:40 »
Kommer det til å skje noe idag?
Trenger sort kantspillere. GMS hadde vært knall. Men han har visst nettopp signert ny kontrakt med Dundee U......

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1016 på: ſeptember 02, 2013, 10:48:13 »
Når er det kjørt?? Midnatt?
Ups & Ups!!

Fripp

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1017 på: ſeptember 02, 2013, 11:00:52 »

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1018 på: ſeptember 02, 2013, 11:03:15 »
Når er det kjørt?? Midnatt?
Ja 24.00
Ja, 24:00 norsk tid.
Som strengt tatt ikke finnes - klokka vi har i alle fall aldri vist 24:00
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Ups & Ups!!