Skrevet av Emne: Kamp vs Middlesbrough F.C. på Riverside Stadium tirsdag 12.2.13 kl 20:45  (Lest 59322 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Trond90

SHITE!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

4ever arcticwhite

Warnock er en god Bullshitter, og sier alle de "riktige" tingene som han vet at fansen vil høre. Jeg var skeptisk når han ble ansatt, men trodde på det har klarte å lire av seg etter at han var ansatt, og innbilte meg at han var riktig mann for klubben.

Jeg, og flere med meg, må vel bare innrømme at vi ble kraftig lurt den gangen. Don Revie var god på Bingo før kampene - Colin Wanker er kongen av BullshitBingo.  Bare finn fram brettene, gutter, så har dere snart både ei og to rekker  >:(

Neil Warnock: Piss Off, get out of our Club.
The future's so White I've got to wear shades 8)

nellejr

WARNOCK  OUT!!!!!!
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Trond90

Noen som tror Warnock får sitte ut sesongen?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

johnny gangster

BLOOOOOOOOOOOOODTILT

SirOlsen

Forbanna altså! Se å pell deg vekk Warnock!! Og ta med deg gullgutta dine Brown, Kenny og Varney!!! Se å dra skikkelig til helvete Warnock! Jeg har fått skikkelig nok!  >:(
-SirOlsen-

B_Ød

ikke overraskende, fremdeles trist...
Ups & Ups!!

job

Der røk nok en realistisk mulighet for play off  :(
Marching on together!                               Siden 1970

Glenn K

Vi slipper inn mål sent i kampene, taper poeng, og klarer alltid bare "nesten" å score selv. Dette har pågått hele sesongen og er langt ifra tilfeldig. Denne sesongen er over, og Warnock må gå. God natt.

raggen

Noen som tror Warnock får sitte ut sesongen?
jepp...vi er jo leeds.. dømt til og lide.......!!!!!!! :-[ :-[
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leedsfan

Spent på hva Warnock sier etter kampen??

"Should have won"?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oppdrettslaksen

Mye frustrasjon.

Skjønner egentlig ikke hvorfor. Mistet troen for lenge siden. Warnock out!

Min tro røk etter lørdagskampen mot Wolves. Ã…rets jævligste opplevelse hvor en joggetur til blodsmaken kom i kjeften/iskald dusj etterpå ikke stoppet frustrasjonen og sinnet. Helt for jævlig.  I dag har jeg vært mer oppgitt, og var helt overbevist om at vi kom til å slippe inn mål etterhvert som Boro tok over andreomgangen. Helt for jævlig trist

Hobben

Jeg frykter nedrykk.
Rogaland Whites

raggen

Spent på hva Warnock sier etter kampen??

"Should have won"?

eller skylder på dommeren som vanlig......
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kickthemdown

Slutt. 1-0. Play off røk dessverre i kveld er jeg redd. 8 poeng ned til nedrykk...

auren
Vi kommer til å rykke ned om Warnock får bli..

haak-d

Da er det ingen grunn til at Warnock skal få fortsette lengre! Ut med han nå!!
 

baste

meget skuffende å se Leeds rote det til i dag og.

Marching on together

Dennis

Noen som tror Warnock får sitte ut sesongen?

Slik GFHC fremstår, tror jeg ikke Warnock får sparken. De virker mer opptatt av å flippe klubben og ikke nødvendigvis involvere seg særlig sportslig for øyeblikket. Forøvrig har han jo uttalt at han sitter kun så lenge fansen er på hans side, noe han mente flertallet var rundt nyttår. Tror han fortsatt det med den sarkastiske applausen på tilropene om å gjøre bytter før baklengsen?

Pearson og co med nytt og forbedret bud, Warnock erstattet med Adkins og et par gode lån er hva jeg vil drømme i natt, men jeg er redd det blir med det.
Marching on together!

gill

Trur heller vi skal konsetrere oss om få de siste 8 poengene som trengs for å berge plassen. Go natt.
 

Kato

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.
 

marve

Spent på hva Warnock sier etter kampen??

"Should have won"?
Jeg også har en følelse av at han kommer til å gå etter fansen i dag .
 

4ever arcticwhite

Boro har ikke tatt ett jævla poeng i 2013 hjemme, så kommer tirsdagsklubben under ledelse av hovednissen på besøk og Boro-sesongen er tilbake på skinner.
Som jeg skrev når jeg startet tråden, så hadde jeg ikke tro på seier i dag, men håpet på en uavgjort.
Det var i hovedsak en årsak til det: det er utrolig sjelden at et lag som har en viss kvalitet i laget(slik Boro tross alt har) taper seks kamper på rad. Når vi i tillegg ikke  har tapt på denne stadion før (så vidt jeg har fått med meg), så er de store talls lov kraftig i mot oss i utgangspunktet.
At vi i tillegg har et lag som stinker på bortebane gjorde ikke trua noe større.

Warnock Out
The future's so White I've got to wear shades 8)

DenHviteYeboah

Noen som tror Warnock får sitte ut sesongen?
Helt klart! Driften av denne klubben er skandaløs! En blakk klubb med amatører som styrer, så blir ikke en tulling av en manager sparket. Hv is han går av selv så henter de sikkert Souness ;D
Det er helt latterlig!

peder

Spent på hva Warnock sier etter kampen??

"Should have won"?
Han slenger nok inn en melding eller to  om hvor dårlig dommeren var også.  >:(

Leedsfan

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.

Becchio ville vekk.. Les den setningen en gang til. Han ville vekk 2-3 uker etter han kysset emblemet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

 :'(

Er ikke så mye annet å si enn det.

Dennis

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.

Erstatningen er grei å kritisere om man vil, men kvitte seg med Becchio var du ikke fremmed til...?
Marching on together!

Tom S

Time to go, Warnock-Warnock, time to go!


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Jon R

Eddie: "....quite a lot of possession on the ball.....caused them a few problems....." but the final ball in... the finishing wasn`t there..."
Jon R.

sveifors

Slutt. 1-0. Play off røk dessverre i kveld er jeg redd. 8 poeng ned til nedrykk...

auren

Play off røk for lenge siden, Vi trenger 3 poeng og NW sitter som lamslått til vi ligger under og så begynne å stresse som fan for å få uavgjort.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life