Skrevet av Emne: Hva gjør vi nå?  (Lest 5754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Hva gjør vi nå?
« på: Februar 16, 2013, 20:51:00 »
Jeg kjenner jeg er på randen til å ikke gidde mer. Hva gjør vi nå? Hvor er lyset i tunnelen? Jeg føler ikke vi har noen fremtid lenger.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #1 på: Februar 16, 2013, 20:56:01 »
Jeg kjenner jeg er på randen til å ikke gidde mer. Hva gjør vi nå? Hvor er lyset i tunnelen? Jeg føler ikke vi har noen fremtid lenger.

Jeg har ikke svar på alle spørsmålene dine...men det jeg skjønner minst er TIMINGEN din...
Om noen få timer skal vi møte regjerende PL-mestere i 4.runde i FA-cupen...


MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Yeboah

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #2 på: Februar 16, 2013, 21:12:08 »
Jeg kjenner jeg er på randen til å ikke gidde mer. Hva gjør vi nå? Hvor er lyset i tunnelen? Jeg føler ikke vi har noen fremtid lenger.

Jeg har ikke svar på alle spørsmålene dine...men det jeg skjønner minst er TIMINGEN din...
Om noen få timer skal vi møte regjerende PL-mestere i 4.runde i FA-cupen...


MOT!!!

5. runde, til og med!!!

Hva er poenget med å gi opp?? Vi er Leeds. Vi kommer alltid tilbake! Sikkert mange som ga opp da vi lå og kavet i League One, men vi klarte da å komme oss ut av den sumpa. Vi har startet en sesong med -15 poeng, men vi klarte oss da også. Vi rykker nok ikke opp i år. Warnock mister jobben, og vi får inn en ny mann, ny giv, og snart er det en ny sesong med nye muligheter.

Jeg gleder meg så utrolig til i morgen! Vi er store underdogs, og det digger jeg. Vi har overrasket i cupen før, og vi kan gjøre det igjen. Det gjør liksom ingenting om vi skulle bli knust. Det er bare stort å se gutta spille mot de største. Snart er vi der oppe og kjemper mot de store, hver eneste helg!

We are Leeds, we are proud!

h.b

  • Gjest
Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #3 på: Februar 16, 2013, 21:37:00 »
Jeg kjenner jeg er på randen til å ikke gidde mer. Hva gjør vi nå? Hvor er lyset i tunnelen? Jeg føler ikke vi har noen fremtid lenger.

Jeg har ikke svar på alle spørsmålene dine...men det jeg skjønner minst er TIMINGEN din...
Om noen få timer skal vi møte regjerende PL-mestere i 4.runde i FA-cupen...


MOT!!!

5. runde, til og med!!!

Hva er poenget med å gi opp?? Vi er Leeds. Vi kommer alltid tilbake! Sikkert mange som ga opp da vi lå og kavet i League One, men vi klarte da å komme oss ut av den sumpa. Vi har startet en sesong med -15 poeng, men vi klarte oss da også. Vi rykker nok ikke opp i år. Warnock mister jobben, og vi får inn en ny mann, ny giv, og snart er det en ny sesong med nye muligheter.

Jeg gleder meg så utrolig til i morgen! Vi er store underdogs, og det digger jeg. Vi har overrasket i cupen før, og vi kan gjøre det igjen. Det gjør liksom ingenting om vi skulle bli knust. Det er bare stort å se gutta spille mot de største. Snart er vi der oppe og kjemper mot de store, hver eneste helg!

We are Leeds, we are proud!


Kvelden har starta tidlig ser jeg

Yeboah

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #4 på: Februar 16, 2013, 21:58:41 »
Ja, for man tjener så utrolig mye på å gå rundt og være negativ...
Ingen skal få ta fra meg troen og håpet om lysere tider for klubben jeg elsker!

Joe Jordan

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #5 på: Februar 17, 2013, 00:41:58 »
Forstår ikke helt hvorfor, men jeg var mye mer engasjert i klubben selv da vi slet i League 1. Har fulgt klubben sporadisk fra 1977 og fast fra rundt 1990. Har prøvd å gire meg opp til kampen i morgen men det funker bare halveis.

Tror det må bunne i at vi siste året har solgt unna mine favorittspillere og erstattet de med middelmådigheter og oldboys. Og at den famøse og etterlengtede takeoveren ble en nedtur.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Runar

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #6 på: Februar 17, 2013, 01:53:47 »
Forstår ikke helt hvorfor, men jeg var mye mer engasjert i klubben selv da vi slet i League 1. Har fulgt klubben sporadisk fra 1977 og fast fra rundt 1990. Har prøvd å gire meg opp til kampen i morgen men det funker bare halveis.

Tror det må bunne i at vi siste året har solgt unna mine favorittspillere og erstattet de med middelmådigheter og oldboys. Og at den famøse og etterlengtede takeoveren ble en nedtur.

Enig med du, ingen spillere er større enn klubben.

Men mitt engasjement er helt avhengig av spillere som engasjerer.

Dagens tropp er så trist at jeg får helt vondt.

Warnock må ut, kompetanse må inn....
 

Sølvreven

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #7 på: Februar 17, 2013, 02:05:53 »
Jeg kjenner jeg er på randen til å ikke gidde mer. Hva gjør vi nå? Hvor er lyset i tunnelen? Jeg føler ikke vi har noen fremtid lenger.

Jeg har ikke svar på alle spørsmålene dine...men det jeg skjønner minst er TIMINGEN din...
Om noen få timer skal vi møte regjerende PL-mestere i 4.runde i FA-cupen...


MOT!!!

5. runde, til og med!!!

Hva er poenget med å gi opp?? Vi er Leeds. Vi kommer alltid tilbake! Sikkert mange som ga opp da vi lå og kavet i League One, men vi klarte da å komme oss ut av den sumpa. Vi har startet en sesong med -15 poeng, men vi klarte oss da også. Vi rykker nok ikke opp i år. Warnock mister jobben, og vi får inn en ny mann, ny giv, og snart er det en ny sesong med nye muligheter.
O
Jeg gleder meg så utrolig til i morgen! Vi er store underdogs, og det digger jeg. Vi har overrasket i cupen før, og vi kan gjøre det igjen. Det gjør liksom ingenting om vi skulle bli knust. Det er bare stort å se gutta spille mot de største. Snart er vi der oppe og kjemper mot de store, hver eneste helg!

We are Leeds, we are proud!


Kvelden har starta tidlig ser jeg
oy.....hb. Fant du en optimist å rakke ned på? Flott.........
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

nord

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #8 på: Februar 17, 2013, 03:17:29 »
Vi må ikke miste troen på at det bliver bedre. Leeds er igang med en stor omvæltning som vil tage tid. De spillere vi har mistet de sidste 2 årene ville alligevel nok ikke holde i længden i PL, bortset fra Snodgrass  ???.
 

DenHviteYeboah

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #9 på: Februar 17, 2013, 08:55:21 »
Jeg ga opp for flere år siden :( altså i betydningen av å få suksess,et opprykk til PL for eksempel. Det har jo vært glimt av håp underveis som seieren på Old Toilet, men i all hovedsak så har det vært ganske kjipt å være Leedssupporter. Det verste er egentlig alle løgnene underveis kombinert med latterlig drift. Vi kan diskutere oss grønne på emnet om utvikling, men personlig har jeg stilt meg følgende spørsmål de siste årene:
Har vi hatt en sportslig utvikling siden KB kjøpte klubben?mitt svar er et rungende NEI :( :(
Poenget er at klubben sannsynligvis har hatt mindre sjanse til opprykk i år enn i 2005 >:(
Når man ser på hva vi har vært igjennom siden nedrykket er det jammen utrolig at LUSCOS har beholdt medlemstallet, og at det fortsatt er over 10000 på ER... For min del så går jeg i en "autopilot - modus", med en slags likegyldighet...håper vi vinner kamper, men har vært ganske sikker på at vi ikke er gode nok for å rykke opp de siste sesongene. Så håper jeg at en milliardær kommer slengende forbi, kjøper klubben og bruker det som skal til for å få oss tilbake til topp 6 ;)

Blank_File

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #10 på: Februar 17, 2013, 09:54:00 »
Det blir moro i dag, bevares, men det er litt som Ivar Hoffs beskrivelse av Tom Nordlie. Det er som en rask sædavgang også blir du så uendelig skuffa etterpå.

Omveltning som vil ta tid har ikke jeg sett noe til? Hadde jo håp om det med våre nye eiere, men etter deres salgsannonse på leedsunited.com her om dagen forstår jeg jo at det er ikke mye å håpe på.

Vi har en midlertidig manager som har mislyktes, vi har relativt mange spillere uten håp for fremtiden.

Jeg trodde vi hadde satt en herlig ung og spennende forsvarfirer i det minste som kunne spille seg tett på sikt. Så signerer vi en til som er moden for dynga og splitter opp det som begynte å se bra ut.

Jeg ser ikke helt hva som skal få oss bort fra dette triste stedet. I L1 var vi alltid i nærheten og kunne tillate oss optimisme. Nå er det bare trist eller kl 16 i dag.

Gufrias

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #11 på: Februar 17, 2013, 10:48:03 »
Det som skal få oss bort herfra er mer penger og en bedre manager.
Hekta på Leeds siden 1974

Blank_File

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #12 på: Februar 17, 2013, 10:55:34 »
Det som skal få oss bort herfra er mer penger og en bedre manager.

En langsiktig plan fra ledelsen sier jeg. Men vi trenger litt penger for å rykke opp, vi gjør det.

Jon R

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #13 på: Februar 17, 2013, 13:41:06 »
Leeds er igang med en stor omvæltning som vil tage tid.

Det er sikkert og visst. Det har vel vært 9 år med omveltninger nå.  ;)

Jon R.

nord

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #14 på: Februar 17, 2013, 15:59:31 »
 ::)
 

Hobben

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #15 på: Februar 17, 2013, 16:38:38 »
1. Ny manager
2. Kvitte oss med neste alt, vi kan beholde:
Paddy KENNY
Tom LEES
Paul GREEN
Steve MORISON
Luke VARNEY
Jamie ASHDOWN
Aidy WHITE
Habib HABIBOU
Sam BYRAM
Davide SOMMA
Ryan HALL
Ross McCORMACK

Morison og Habibou må få sjansen til å vise seg frem. Byram har utrolig mye å lære, men er ung. Sommas karriere kan være over men jeg håper han kommer tilbake i form. Luke Varney er vært god i de siste kampene, kanskje det har løsnet for han?

3. Kjøp inn kvalitet!

Vis vi ikke får til dette:

4. Glem premier league, kose oss i wankership å bli glemt.
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: Re: Hva gjør vi nå?
« Svar #16 på: Februar 17, 2013, 16:54:25 »
Ja du sier vel mye der. Men kommer det til å skje? Jeg tviler.

Anders P

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #17 på: Februar 20, 2013, 13:38:38 »
Ikke lett å være optimist...play-off i år kan vi glemme. Vi må ha 75p for å være på play-off plass, det betyr 11 seire og 33 poeng på de siste 15 kampene. Da må det et mirakel til....
 

auren

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #18 på: Februar 20, 2013, 14:10:51 »
Gnisten er også borte her i gården. Triste greier  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ibster

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #19 på: Februar 20, 2013, 14:22:39 »
Vi venter litt til.. Merker også at entusiasmen er borte ift. neste match.. Venter til sommeren og presser på gjennom LUST.

Leedsfan

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #20 på: Februar 20, 2013, 15:04:48 »
Gnisten er også borte her i gården. Triste greier  :'(

auren

Her også og jeg sitter i Leeds. Håper gnisten tennes litt i kveld og på lørdag, jeg tviler egentlig på det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Hva gjør vi nå?
« Svar #21 på: Februar 20, 2013, 15:21:10 »
Don´t worry there will be sunshine after rain  ;D