Skrevet av Emne: Warnock stay?  (Lest 14512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Warnock stay?
« på: Mars 09, 2013, 18:23:11 »
Ser konturene av et godt lag, vi mangler bare litt "icing on the cake". 2-3 klare offensive forsterkninger i sommer og vi er klare for å kjempe om direkte opprykk?

Synes ikke vi spiller glimrende fotball, men vi spiller bedre nå enn på lenge.

Jeg er ambivalent i forhold til å bytte manager...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Warnock stay?
« Svar #1 på: Mars 09, 2013, 18:44:00 »
Som en Warnock-out'er syns jeg likevel det er feil å skifte nå. Det har (som vi selvsagt kunne sagt på forhånd) vist seg feil av NW å fortelle at dette var hans siste sesong, men nå tar vi bra med poeng og er vanskelig å slå.

"Problemet", for min del, oppstår først hvis vi får muligheten til å hente den langsiktige manageren "i dag". Om vi feks hadde hatt muligheten til å signe Adkins i dag, mener jeg det er riktig, på tross av muligheten for play off og omskiftiingen et managerbytte medfører.

Ã… sparke Warnock UTEN erstatter klar, vil være det verste vi kan gjøre.

Likevel, det er neppe aktuelt uansett. Warnock sitter helt sikkert ut sesongen.
Marching on together!

Kato

Sv: Warnock stay?
« Svar #2 på: Mars 09, 2013, 19:47:28 »
Det blir enda flere grå hår om han skal stå spastisk enda en sesong på benken
 

Sydhagen

Sv: Warnock stay?
« Svar #3 på: Mars 09, 2013, 19:51:30 »
Enig med Kaizer.
Viss vi får Adkins så må vi ansette ham, men viss vi ikke har en veldig god erstatter for NW klar så bør han få en sesong til. Vi er solide for tiden.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Warnock stay?
« Svar #4 på: Mars 09, 2013, 19:55:33 »
Det blir enda flere grå hår om han skal stå spastisk enda en sesong på benken

Jeg snakker om til sommeren. Forutsetter at han gir seg/GFH ser etter en annen, da.
Marching on together!

asLeeds

Sv: Warnock stay?
« Svar #5 på: Mars 09, 2013, 19:57:53 »
nei....
DALHEIM WHITES

testo

Sv: Warnock stay?
« Svar #6 på: Mars 09, 2013, 20:30:53 »
Plukker poeng eller ikke, vi kunne plukka fler.
Man skal ikke lenger tilbake enn til tirsdag mot Leicester og idag mot CP for å forstå at vi kunne hatt 4 poeng mer og gnagd 6 plassen i nakken.
Warnock har nå spilt 4-5 kamper med den samme 11ern, greit nok å starte med det men når han ikke foretar bytter før i det 90+ min så er det ikke rart spillerne blir slitne og trøtte før vi har spilt 70 min.

NEI!! Warnock out!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Sv: Warnock stay?
« Svar #7 på: Mars 09, 2013, 20:45:58 »
Det ser ut som folk er splittet i synet på NW.

Jeg kan ikke se for meg at NW selv ønsker å fortsette i nPC, i hvertfall ikke om den finansielle backingen er som i dag. Dessverre tror jeg heller ikke vi tiltrekker oss den riktige manageren om ikke den finansielle backingen og med det ambisjonene heves.

Så dermed: Det er av klar betydning at klubben viser ambisjoner, også for å avklare managerspørsmålet.

Siden NW lenge har sagt at han er klar for pensjonisttilværelsen, så er uansett ikke fremtiden for Leeds (eller noen annen klubb for den saks skyld).

Håper selv på en ny, ambisiøs manager fra forsommeren.

nord

Sv: Warnock stay?
« Svar #8 på: Mars 09, 2013, 20:50:01 »
Hvis Warnoch rykker op i år via play off  ;D

Hvad gør vi så  ???
 

Leedsfan

Sv: Warnock stay?
« Svar #9 på: Mars 09, 2013, 20:54:42 »
Hvis Warnoch rykker op i år via play off  ;D

Hvad gør vi så  ???

Da vet vi alle at han kommer til å fortsette...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Warnock stay?
« Svar #10 på: Mars 09, 2013, 21:38:11 »
@PhilHayYEP: Just to give Holloway his due, he did say that this is the best #lufc team he's seen in a long time.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Warnock stay?
« Svar #11 på: Mars 09, 2013, 21:45:26 »
Warnock ut sesongen så må vi tenke fremover , syns at NW må gå uansett om vi klarer play off og opprykk. mannen er for kjedlig i fotballstilen sin å det er det som har fått ann sparket hver gang han er i det gode selskap.

Rykker vi opp vil jeg gjerne se Roberto Di Matteo inn
Pontus ❤

raffa90

Sv: Warnock stay?
« Svar #12 på: Mars 09, 2013, 22:01:10 »
Warnock inn rykke opp te neste
seson vist han blir...
 

baste

Sv: Warnock stay?
« Svar #13 på: Mars 09, 2013, 22:54:32 »
Mener Warnock burde tatt grep på 1-2, noe han ikke gjorde. Er det fordi han (Leeds) har hatt stor suksee med å vinne kamper, når byttene uteblir??  Inn med Diof, so kan holde på ballen, ut med Grenn og inn med Austin ??

Tror vi hadde rodd seiern i land i dag, om byttene hadde blitt gjort mens vi ledet. Bare en følelse jeg sitter med.  ???

sportcarl1

Sv: Warnock stay?
« Svar #14 på: Mars 09, 2013, 23:02:20 »
Mener Warnock burde tatt grep på 1-2, noe han ikke gjorde. Er det fordi han (Leeds) har hatt stor suksee med å vinne kamper, når byttene uteblir??  Inn med Diof, so kan holde på ballen, ut med Grenn og inn med Austin ??

Tror vi hadde rodd seiern i land i dag, om byttene hadde blitt gjort mens vi ledet. Bare en følelse jeg sitter med.  ???
hur kan man ta in en spelare som diof som var sjuk och inte var med i truppen? bägge insläppta målen var resultat av inte 100%iga försvarsinsatser i mina ögon
 

baste

Sv: Warnock stay?
« Svar #15 på: Mars 10, 2013, 02:37:13 »
Mener Warnock burde tatt grep på 1-2, noe han ikke gjorde. Er det fordi han (Leeds) har hatt stor suksee med å vinne kamper, når byttene uteblir??  Inn med Diof, so kan holde på ballen, ut med Grenn og inn med Austin ??

Tror vi hadde rodd seiern i land i dag, om byttene hadde blitt gjort mens vi ledet. Bare en følelse jeg sitter med.  ???
hur kan man ta in en spelare som diof som var sjuk och inte var med i truppen? bägge insläppta målen var resultat av inte 100%iga försvarsinsatser i mina ögon
Akkurat derfor burde bytter blitt gjort, at gutta ikke klarte å jobbe 110% . Brown eller Austin kunne kommet inn og ryddet unna. Green rygger og rygger, innlegg og mål på heading. Helt unødvendig. Sist vi ledet på slutten av en kamp, valgte Warnock å ikke benytte seg av innbytter. Også da "tapte" vi 2 p

Gufrias

Sv: Warnock stay?
« Svar #16 på: Mars 10, 2013, 07:27:30 »
Warnock stay til sesongslutt. Så kan han pensjonere seg, og vi få en manager på lang kontrakt. Akkurat nå har jeg mest lyst på Adkins (av realistiske kandidater, vel å merke).
Hekta på Leeds siden 1974

flynn

Sv: Warnock stay?
« Svar #17 på: Mars 10, 2013, 08:45:52 »
Etter ett år i jobben har vi kommet oss omtrent ingensteds, tabellmessig. Altså ikke noe å rope hurra for. Men, den siste perioden har vist oss et Leedslag som ligner veldig på det jeg trodde Warnock ville skape; solide bakover, og med entusiasme og moral som lag. Dette laget, i nåværende form, ville vært en direkte opprykkskandidat om sesongen startet nå.

Jeg er veldig tilhenger av kontinuitet, og ville i utgangspunktet gjerne sett at Warnock ble værende. Men, han har i prinsippet selv meldt seg ut ved å innta denne "en sesong" holdningen. Derfor; gi ham valget nå: forplikt deg til en sesong til, med lav grunnlønn og en heftig opprykksbonus, eller forlat stillingen så fort klubben klarer å finne en ny. Gjerne Adkins også for min del i så fall.

flynn

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Warnock stay?
« Svar #18 på: Mars 10, 2013, 08:56:41 »
Antagelig, but at home!!
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: Warnock stay?
« Svar #19 på: Mars 10, 2013, 09:27:07 »
Uansett hvordan resten av sesongen går. Og hvis da Warnock har bestemt seg for en sesong til. Ja da håper jeg han må gå uansett. Inn med en manager som er dyktig nok til både å føre oss opp, og deretter er klok nok til de rette innkjøp, slik at vi holder oss i Premier League

Leedsfan

Sv: Warnock stay?
« Svar #20 på: Mars 10, 2013, 09:37:06 »
Uansett hvordan resten av sesongen går. Og hvis da Warnock har bestemt seg for en sesong til. Ja da håper jeg han må gå uansett. Inn med en manager som er dyktig nok til både å føre oss opp, og deretter er klok nok til de rette innkjøp, slik at vi holder oss i Premier League

Er vel ikke uenig i det.

La oss si at det kommer inn en ny manager med en ny spillestil som de fleste av oss liker. Han skal få tid til å gjøre jobben, vi kan vel ikke sparke han hvis vi ikke rykker opp neste sesong? Når man havner utenfor play-off så må man taper mange kamper, har vi tålmodighet til det?

Hvis det kommer inn en ny manager som må rykke opp med den samme gjengen så mener jeg at Warnock kan få bli. Nå er jeg usikker på hva majoriteten av spillerne synes om Warnock, det betyr mye for neste sesong.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Warnock stay?
« Svar #21 på: Mars 10, 2013, 10:42:05 »
Gjennom hele februar og nå tre av seks kamper i mars har vi holdt tritt med gullskjema (minus ett poeng).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: Warnock stay?
« Svar #22 på: Mars 10, 2013, 12:06:11 »
I intervju med TPN på torsdag så sa assistentmanager Mick Jones følgende:

"Om vi hadde hatt denne troppen, dette laget, fra første dag i sesongen, så hadde vi ligget i topp 4 nå."

Har han rett? Jeg vet han da særlig tenker på en stabil forsvarsfirer med Warnock på plass, med en Morrison som mer anvendelig - og trolig ikke skadeavbrekkene til Green og Norris.

SA

Leedsgutt

Sv: Warnock stay?
« Svar #23 på: Mars 10, 2013, 14:22:22 »
I intervju med TPN på torsdag så sa assistentmanager Mick Jones følgende:

"Om vi hadde hatt denne troppen, dette laget, fra første dag i sesongen, så hadde vi ligget i topp 4 nå."

Har han rett? Jeg vet han da særlig tenker på en stabil forsvarsfirer med Warnock på plass, med en Morrison som mer anvendelig - og trolig ikke skadeavbrekkene til Green og Norris.

SA

Han har rett, vi har bedre lag nå enn tidligere i sesongen

h.b

  • Gjest
Sv: Warnock stay?
« Svar #24 på: Mars 10, 2013, 14:31:50 »
I intervju med TPN på torsdag så sa assistentmanager Mick Jones følgende:

"Om vi hadde hatt denne troppen, dette laget, fra første dag i sesongen, så hadde vi ligget i topp 4 nå."

Har han rett? Jeg vet han da særlig tenker på en stabil forsvarsfirer med Warnock på plass, med en Morrison som mer anvendelig - og trolig ikke skadeavbrekkene til Green og Norris.

SA

Han har rett, vi har bedre lag nå enn tidligere i sesongen

Bortforklaring.

sportcarl1

Sv: Warnock stay?
« Svar #25 på: Mars 10, 2013, 15:13:07 »
I intervju med TPN på torsdag så sa assistentmanager Mick Jones følgende:

"Om vi hadde hatt denne troppen, dette laget, fra første dag i sesongen, så hadde vi ligget i topp 4 nå."

Har han rett? Jeg vet han da særlig tenker på en stabil forsvarsfirer med Warnock på plass, med en Morrison som mer anvendelig - og trolig ikke skadeavbrekkene til Green og Norris.

SA

Han har rett, vi har bedre lag nå enn tidligere i sesongen

Bortforklaring.
instämmer , är marginell truppförändring, däremot att vi kanske spelar lite bättre nu än för ett halvår sedan tror jag beror påatt det tar tid att spela ihop ett i princip nytt lag, men syntes även igår att vi kanske är svaga på vissa positioner, varney och norris verkar lite lätta
 

Gufrias

Sv: Warnock stay?
« Svar #26 på: Mars 10, 2013, 16:01:36 »
Nå har jeg gitt Warnock-prosjektet den sjansen det fortjener. Uansett om han skulle lykkes med opprykket eller ikke, så vil jeg ha mer langsiktig planlegging fra neste sesong. I det bildet passer ikke "gi Warnock en sesong til".
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Warnock stay?
« Svar #27 på: Mars 10, 2013, 16:18:30 »
Nå har jeg gitt Warnock-prosjektet den sjansen det fortjener. Uansett om han skulle lykkes med opprykket eller ikke, så vil jeg ha mer langsiktig planlegging fra neste sesong. I det bildet passer ikke "gi Warnock en sesong til".
Enig.

Leedsfan

Sv: Warnock stay?
« Svar #28 på: Mars 10, 2013, 16:44:13 »
Nå har jeg gitt Warnock-prosjektet den sjansen det fortjener. Uansett om han skulle lykkes med opprykket eller ikke, så vil jeg ha mer langsiktig planlegging fra neste sesong. I det bildet passer ikke "gi Warnock en sesong til".

Hvor langsiktig tåler vi at det prosjektet er? Det kan bety at vi må være tålmodige et par sesonger til og da forsvinner gode/unge spillere enten vi vil eller ikke. Nå er det foreløpig bare et par det gjelder, Byram og Lees.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Warnock stay?
« Svar #29 på: Mars 10, 2013, 17:41:21 »
Svaret får vi i mai  :o