Skrevet av Emne: Kamp mot Huddersfield Town på Elland Road lørdag 16. mars 2013, kl. 13.30  (Lest 49499 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

job

Sier som Fleksnes:
Dett var dett.
Marching on together!                               Siden 1970

Leedsfan

Faen, hvorfor bytter ikke Warnock inn Ross og Morison når vi trenger mål??????
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

1-2 slutt

Dette er rett og slett jævlig dårlig.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

job

Faen, hvorfor bytter ikke Warnock inn Ross og Morison når vi trenger mål??????
Warnock forstår ikke at vi trenger mål.
Marching on together!                               Siden 1970

Sander

Faen, hvorfor bytter ikke Warnock inn Ross og Morison når vi trenger mål??????

 :D
 

job

Jeg vil ha Warnock vekk allerede fra idag !!!!!!!!!!!!!!!
Warnock Out !!!!!
Marching on together!                               Siden 1970

marve

Når det nå er over for i år, må vi nå evne å kvitte oss med den der Warnock. Hver eneste dag med han med roret nå, er en bortkastet dag.
Hjelper ikke bare å fjerne warnock .
Våre nye eiere må nå innvestere kraftig i fotball laget leeds u .Gjør de ikke det så blir vi i denne div leeeeeeeeeeeeenge .
 

job

Hadde tenkt meg over til kampen mot Brighton, men men....  ::)
Marching on together!                               Siden 1970

Promotion 2010

Nå renner vel tiden ut for Warnock!

Jeg har fått nock!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Tristeste kampen på en måned.
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

3 pils innabords, ...tap...

går en tur med hunden jeg....

Blir moro å treffe kompiser i Leeds i april da.....har ikke allverdens tro på kampen, men Taps blir bra  ;)
Ups & Ups!!

job

Når det nå er over for i år, må vi nå evne å kvitte oss med den der Warnock. Hver eneste dag med han med roret nå, er en bortkastet dag.
Hjelper ikke bare å fjerne warnock .
Våre nye eiere må nå innvestere kraftig i fotball laget leeds u .Gjør de ikke det så blir vi i denne div leeeeeeeeeeeeenge .
Warnock må vekk først, slik at evt. investeringer blir riktige.
Marching on together!                               Siden 1970

Aase93

Må vere ærlig å sei at dette er like greit, leeds er ikkje god nok for play-off og i hvert fall ikkje god nok for pl. bedre lykke neste sesong, som om det blir noke bedre ? ;)

MrK

Faen, hvorfor bytter ikke Warnock inn Ross og Morison når vi trenger mål??????

Begge er skadet og ikke på benken, følg med
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Sander

Begynn å bygge for neste sesong. Vi skal uansett spille i Championship neste år. På tide med litt mer langsiktig Leeds!
 

Kato

Når det nå er over for i år, må vi nå evne å kvitte oss med den der Warnock. Hver eneste dag med han med roret nå, er en bortkastet dag.
Hjelper ikke bare å fjerne warnock .
Våre nye eiere må nå innvestere kraftig i fotball laget leeds u .Gjør de ikke det så blir vi i denne div leeeeeeeeeeeeenge .

Enig. Men første steg er å pensjonere gamlingen som styrer dette i grøfta.

Jeg tror ærlig spiker at de sparker han nå.
« Siste redigering: Mars 16, 2013, 15:30:44 av Kato »
 

Tobbe9210

Paint it shite
Leksvik whites

Leedsfan

Faen, hvorfor bytter ikke Warnock inn Ross og Morison når vi trenger mål??????

Begge er skadet og ikke på benken, følg med

:) den var artig..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Mancini og Warnock ryker i løpet av de neste dagene...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ØBS

Faen, hvorfor bytter ikke Warnock inn Ross og Morison når vi trenger mål??????
Warnock forstår ikke at vi trenger mål.

Enig...

Må ha vært en kjempeglipp på trenerkurset, om han ikke da var borte akkurat i den timen.  "The advantage of scoring goals" timen...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Stian l

skal å se leeds for første gang på ER mot Brighton i april, og håpet for høyt tilskuertall pga av siste hjemmekamp og vi kanskje var i nærheten av playoff plass. men nå Tviler jeg på at det skjer  :(

marve

Mancini og Warnock ryker i løpet av de neste dagene...
Tror du eierne vill bruke  penger på å hente en ny manager nå ?.
 

Håvard

Berre forferdelig skuffa no. Med resultatet, men ikkjeminst med innsatsen/ innstilliga og taktiske arbeidet.

MOT

ØBS

Jeg vil ha Warnock vekk allerede fra idag !!!!!!!!!!!!!!!
Warnock Out !!!!!

Ã… fjerne Wanock er en ting.  Enig eller uenig.

Men det triste her er at jeg ser klare paralleller til Grayson:  Handlingslammet når vi er presset og det trengs å gjøre et grep eller tre, samt at bytter synes å komme ALT for sent...

De pressede kampene vi har hatt denne sesongen har hylekoret (og ofte med rette) klaget på for sene bytter...

Men tviler på at noen slutter å holde med laget etter dette og denne sesongen.  Selv Hobberst er jo over akkurat nå, så det finnes "hope in a hanging snore"...

Skal selv over fire kamper før sesongslutt, og det er IKKE for å støtte laget i play-off.  Det er KUN for å støtte laget, og selvfølgelig pleie min Leedenskap for Leeds.  Og så har jeg en spillejobb der, da, men DET er sekundært...

MOT i medgang OG i motgang, ellers ingen MOT...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Leedsfan

Mancini og Warnock ryker i løpet av de neste dagene...
Tror du eierne vill bruke  penger på å hente en ny manager nå ?.

Han koster ikke mer enn noen måneder med lønning. Hvis man skal bytte ut Warnock så er det riktig å gjøre det nå..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

1 eller 0 poeng spelar sikkert ikkje så stor rolle lenger,vi treng 3 poengarar i fleng,men det værste er at det snik seg inn ein likegyldighetsfølelse å det er ikkje bra :( :( :(


Come on Leeds
'
Hadde dette laget noe i playoff å gjøre overhode

Utifra det laget har prestert mot lag fra PL  i cupen og de anntatt gode i denne divisjonen så meinar eg det,men etter rapportane i dag så har vi ikkje ein gong innsats,å det er jaggu første bud for å komme ut av denne divisjonen >:( :(
LIFE IS LEEDS

ØBS

3 pils innabords, ...tap...

går en tur med hunden jeg....

Blir moro å treffe kompiser i Leeds i april da.....har ikke allverdens tro på kampen, men Taps blir bra  ;)

Pokker heller, Bjørn, skal du over??  På dobbeltkampen eller?

Hadde vært kult å treffes.  Er garantert på Taps stort sett hver hang uansett.  Er selv over, i tillegg til påsken, 12-16 April.  Håper vi sees...
LUSCOS-hilsen
ØBS

marve

Mancini og Warnock ryker i løpet av de neste dagene...
Tror du eierne vill bruke  penger på å hente en ny manager nå ?.

Han koster ikke mer enn noen måneder med lønning. Hvis man skal bytte ut Warnock så er det riktig å gjøre det nå..
Enig med deg best å bytte nå .
Men tror våre nye eiere har svært lite penger og vill derfor vente til sesong slutt .
Beviset får vi nok i løp av de neste dagene .
 

ØBS

Faen, hvorfor bytter ikke Warnock inn Ross og Morison når vi trenger mål??????

Begge er skadet og ikke på benken, følg med

:) den var artig..:)

...men du skal ikke se bort i fra at vi faktisk hadde vært bedre med begge to på banen...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Hallgeir *

Mancini og Warnock ryker i løpet av de neste dagene...
Tror du eierne vill bruke  penger på å hente en ny manager nå ?.

Han koster ikke mer enn noen måneder med lønning. Hvis man skal bytte ut Warnock så er det riktig å gjøre det nå..

Kontrakten til Moyes går ut etter sesongslutt, og så langt er han ikke tilbudt en ny. Det hadde vært et scoop å få han inn i klubben.
Super Leeds since 1968