Skrevet av Emne: Rykter og ønsker om hvem som overtar Leeds United (Titanic)  (Lest 94163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #270 på: April 03, 2013, 16:52:57 »
Steve-morison-Backs-Michael-Appleton-Replace-Neil-Warnock

Denne karen har en vinnprosent på 24 etter å ha trent Portsmouth, Blackpool og Blackburn.

Snur alt i Leeds..:?:)

Noe sier meg at Morison ikke er den skarpeste kniven i skuffen...
Alle de 3 klubbene har han trent i inneværende sesong....say no more!

Heller en av de buttere treskeiene. Muligens derav alle sleivsparkene?
;D

Bites Yer Legs

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #271 på: April 03, 2013, 16:56:10 »
Uwe Røsler med Gunnar Halle som assistent? Interressant?  8) 8)
KEEP FIGHTING!!

stian

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #272 på: April 03, 2013, 17:06:46 »
Kan ikke si jeg liker utviklinga i klubben. Warnock har definitivt ikke vært noen frelser, men jeg synes det er en klar tendens til at Leeds som klubb ikke får det beste ut av hverken spillere eller managere. Warnock er tross alt en av de største ringrevene i denne divisjonen, og både Wise og Grayson hadde svært gode resultater før de kom til Leeds.

På spillersiden ser vi det samme - en haug med lånespillere som er OK de første kampene før nivået daler til gråstein. Når vi skifter manager en gang i året, eierkonstellasjoner hver 3. måned, og har 10+ nye frynsespillere innom klubben per sesong klarer jeg ikke å se hvordan vi skal komme oss ut av uføret.

Jeg vil ha en eier som har god tid, mye penger og peiling på fotball!!

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #273 på: April 03, 2013, 17:49:42 »
Steve-morison-Backs-Michael-Appleton-Replace-Neil-Warnock

Denne karen har en vinnprosent på 24 etter å ha trent Portsmouth, Blackpool og Blackburn.

Snur alt i Leeds..:?:)

Noe sier meg at Morison ikke er den skarpeste kniven i skuffen...
Alle de 3 klubbene har han trent i inneværende sesong....say no more!

Heller en av de buttere treskeiene. Muligens derav alle sleivsparkene?

En av dine bedre.... :)
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #274 på: April 03, 2013, 17:52:22 »
Kan ikke si jeg liker utviklinga i klubben. Warnock har definitivt ikke vært noen frelser, men jeg synes det er en klar tendens til at Leeds som klubb ikke får det beste ut av hverken spillere eller managere. Warnock er tross alt en av de største ringrevene i denne divisjonen, og både Wise og Grayson hadde svært gode resultater før de kom til Leeds.

På spillersiden ser vi det samme - en haug med lånespillere som er OK de første kampene før nivået daler til gråstein. Når vi skifter manager en gang i året, eierkonstellasjoner hver 3. måned, og har 10+ nye frynsespillere innom klubben per sesong klarer jeg ikke å se hvordan vi skal komme oss ut av uføret.

Jeg vil ha en eier som har god tid, mye penger og peiling på fotball!!

Hear, hear. (fritt etter House of Commons)
Super Leeds since 1968

HAD

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #275 på: April 03, 2013, 17:57:01 »
Martin O'Neill for søren...

Derrick

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #276 på: April 03, 2013, 18:13:13 »
Uwe Røsler med Gunnar Halle som assistent? Interressant?  8) 8)
Dette var vel bare kødd....?

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #277 på: April 03, 2013, 18:24:23 »
Uwe Røsler med Gunnar Halle som assistent? Interressant?  8) 8)
Dette var vel bare kødd....?
Det er bare kødd i denne tråden... ;D

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #278 på: April 03, 2013, 18:52:16 »
Uwe Røsler med Gunnar Halle som assistent? Interressant?  8) 8)
Dette var vel bare kødd....?
Det er bare kødd i denne tråden... ;D

Det er bare en kødd mener du??:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #279 på: April 03, 2013, 18:54:40 »
Steve-morison-Backs-Michael-Appleton-Replace-Neil-Warnock

Denne karen har en vinnprosent på 24 etter å ha trent Portsmouth, Blackpool og Blackburn.

Snur alt i Leeds..:?:)

Denne må være kødd....
 

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #280 på: April 03, 2013, 19:29:49 »
Steve-morison-Backs-Michael-Appleton-Replace-Neil-Warnock

Denne karen har en vinnprosent på 24 etter å ha trent Portsmouth, Blackpool og Blackburn.

Snur alt i Leeds..:?:)

Denne må være kødd....

Nei, kødden, men ikke kødd...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #281 på: April 03, 2013, 19:45:25 »
Steve-morison-Backs-Michael-Appleton-Replace-Neil-Warnock

Denne karen har en vinnprosent på 24 etter å ha trent Portsmouth, Blackpool og Blackburn.

Snur alt i Leeds..:?:)

Denne må være kødd....

Kanskje treneren til Hødd?
"Who needs Cantona??"

Jon R

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #282 på: April 03, 2013, 20:02:10 »
Verre kandidat er ikke  fødd.
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #283 på: April 03, 2013, 20:14:56 »
Har dere gått i vranglås, hele gjengen?  ::) ;)
Super Leeds since 1968

ziganda

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #284 på: April 03, 2013, 20:29:01 »
Blian Kødd, Tony Cuddie eller managel'n til Køddelsfield?  :P

gulle

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #285 på: April 03, 2013, 21:04:42 »
Blian Kødd, Tony Cuddie eller managel'n til Køddelsfield?  :P
den største kødden i denne tråden er han facisten i trådoverskriften.
kan noen bare fjerne han derfra.
Nå rykker vi opp! Jasederja

pedro

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #286 på: April 03, 2013, 21:37:24 »
David O'Leary med Alan Smith som hjelpetrener 8) det hadde gjort susen ;)
Leedsomaniac

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #287 på: April 03, 2013, 21:48:16 »
Kilde: Life's A Pitch.

03Apr

“Leeds desperately need a young manager with ambition”

This week’s defeat to Derby ended both Leeds’ Championship play-off prospects and the reign of Neil Warnock (pictured) at Elland Road. The Life’s a Pitch team look at where the club can go from here and assess the merits of some of the early candidates for the hotseat.
 
“I’m not a Leeds fan, but I am from Leeds, and a lot of my mates are Leeds fans and it pains me to see the club constantly mired in this stasis from which they can’t escape,” says the Times’ Rory Smith. “What Leeds desperately need is a young manager with ambition who is not a proven failure in football, which is all that seems to happen in the Championship [when a big club appoints a new manager]. Michael Appleton was at the game against Derby, I think, [but] Leeds are one of the biggest clubs in this country – they deserve better than Michael Appleton.”
 
The Sunday Telegraph’s Jason Burt doubts that another candidate, Mark Hughes, is either the right man or likely to fancy the challenge of rebuilding. He also disputes Warnock’s version of his time at Leeds. “Leeds are a huge club and they need a good coach to develop that team. They have spent money under Warnock as well. As ever with Neil Warnock, he’s rewritten his own version of history about what he’s done there – it’s an older team, some players are on big contracts. Has he really left a great legacy for the next person to take over? He’s said he’s sorted it all out and they’re going forward. I look at that team and I don’t see that.”
 
But surely it will take more than a new manager to turn things around? The Sunday Mirror’s David Walker, a former director at Elland Road, believes the current board need to be far more transparent with the fans about the club’s finances. “There needs to be some openness from the boardroom. There needs to be a smart appointment of a manager, but if I had a friend who was a manager, I wouldn’t recommend to him to go there at the moment. There is too much smoke and mirrors still going on and until it’s resolved I honestly can’t see Leeds being transformed into a Premier League club.”
 
The guys also discuss Nigel Pearson’s future at Leicester, taking into account the Foxes’ fall from the play-off places after a winless run of seven matches.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #288 på: April 04, 2013, 10:21:10 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/o-leary-refuses-to-rule-himself-out-of-leeds-united-job-1-5552051

Han er en av mine favorittkandidater for den ledige jobben i Leeds.

Vil ha DOL, McDermott eller Poyet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #290 på: April 04, 2013, 10:59:42 »
Ser gjerne DOL tilbake i Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #291 på: April 04, 2013, 12:56:09 »
indykaila News ‏@indykaila
#BHAFC have rejected #LUFC request to speak to Gus Poyet. #Poyet is keen to see what #Leeds can offer in terms of ambition. (cont)

indykaila News ‏@indykaila
Gus Poyet is willing to speak to #Leeds if #Brighton don't achieve promotion this season. The question is will #LUFC wait for him?

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #292 på: April 04, 2013, 13:23:43 »
Tror nok at eierne avventer og ser hvordan caretaker gutta gjør det før de ansetter noen andre.
Sitter vi med Redfearn og Naylor som Manager/Ass. Manager neste sesong?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #293 på: April 04, 2013, 14:32:57 »
Tror nok at eierne avventer og ser hvordan caretaker gutta gjør det før de ansetter noen andre.
Sitter vi med Redfearn og Naylor som Manager/Ass. Manager neste sesong?
Tviler på at det tar seg råd til å ansette en ass.manager, så Naylor må nok i tilfelle ta jobben i tillegg til å lede U-18-laget.

auren

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #294 på: April 04, 2013, 14:34:28 »
Tror nok at eierne avventer og ser hvordan caretaker gutta gjør det før de ansetter noen andre.
Sitter vi med Redfearn og Naylor som Manager/Ass. Manager neste sesong?

Ja, hva håper folket på?

1) Redfearn og Naylor får skikk på laget. Vi går ubeseiret gjennom de 6 siste kampene og spiller god fotball. De blir ansatt som manager og assistent.
2) Redders og Nayls berger såvidt Leeds, og vinner kun 1 kamp. Manager-skiftet lar vente på seg... tick, tack...


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #295 på: April 04, 2013, 14:40:13 »
Tror nok at eierne avventer og ser hvordan caretaker gutta gjør det før de ansetter noen andre.
Sitter vi med Redfearn og Naylor som Manager/Ass. Manager neste sesong?

Merker at jeg er litt positiv etter å ha lest dette stykket.

http://rightinthegarykellys.com/2013/04/04/managerial-dream-team-for-leeds-united/?
 
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #296 på: April 04, 2013, 14:42:02 »
Kan Redfearn / Naylor være et dreamteam for Leeds?

http://rightinthegarykellys.com/2013/04/04/managerial-dream-team-for-leeds-united/?

Merker ivertfall at jeg er litt positiv etter å ha lest dette stykket.
Så gjenstår det å se hva som skjer på banen de siste 6 kampene.

Får de suksess, så ansett dem gjerne permanent.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #297 på: April 04, 2013, 14:59:55 »
Tror nok at eierne avventer og ser hvordan caretaker gutta gjør det før de ansetter noen andre.
Sitter vi med Redfearn og Naylor som Manager/Ass. Manager neste sesong?

Ja, hva håper folket på?

1) Redfearn og Naylor får skikk på laget. Vi går ubeseiret gjennom de 6 siste kampene og spiller god fotball. De blir ansatt som manager og assistent.
2) Redders og Nayls berger såvidt Leeds, og vinner kun 1 kamp. Manager-skiftet lar vente på seg... tick, tack...


auren

Jeg håper på punkt 1.(minus siste setning). Deretter håper jeg at klubben ansetter en manager som er den riktige for klubben. Jeg regner ikke med at han heter Redfearn.
« Siste redigering: April 04, 2013, 15:04:31 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #298 på: April 04, 2013, 15:37:40 »
Regner med utfallet blir en plass midt i mellom de to forslagene. Redfearn og Naylor vil vel kunne få godkjent uten å måtte gå ubeseiret gjennom de siste kampene, mens hvis pilen fortsetter å peke rett nedover vil vel dette bety at de ikke holder mål. Jeg er etter hvert blitt såpass desillusjonert at jeg tror at det ikke er sannsynlig å få inn en merittert manager. Greier de å berge plassen med sikker margin, vil det være en grei løsning for neste sesong, hvor et realistisk mål i beste fall vil være å havne rundt midten av tabellen. Jeg regner da med at vi ikke får tilført noe midler til spillerkjøp, og at Byram forsvinner til PL.


Allanclarke

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #299 på: April 04, 2013, 16:00:15 »
David O`Leary kan være ett forsøk, kan ikke bli værre en Warnock hvertfall. Vi har jo snart prøvd alt av managere uten hell for å komme oss opp. Gud som jeg lengter tilbake til tiden 98-02 altså. Var bare lykke da med Leeds, nesten