Rykter og ønsker om hvem som overtar Leeds United (Titanic)

Started by Leedsfan, March 16, 2013, 22:12:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Quote from: Alta-White on April 06, 2013, 21:25:03
Quote from: Leedsfan on April 06, 2013, 20:51:24
Quote from: h.b on April 06, 2013, 20:48:09
Quote from: DenHviteYeboah on April 06, 2013, 20:47:08
Quote from: HåvardK on April 06, 2013, 20:43:04
Quote from: Leedsfan on April 06, 2013, 20:40:31
Quote from: DenHviteYeboah on April 06, 2013, 20:38:14
DOL vil ha jobben-gi ham den!!!!!Han er mye bedre enn de middelmådighetene dere nevner over her. Han er sikkert ikke noen Messias men han kan klare det :)
Leedshaterne Bates og Warnock er sikkert veldig bekymret over hvilken tilstand klubben befinner seg i...

Han har i hvertfall litt pondus..
Det kan se ut som om DHY, Leedsfan og jeg er enige om en ting. Et godt omen? :)
hehe, ihvertfall lenge siden Leedsfan og DHY har vært enige. Han har altfor sterke Leedsbriller..... ;D

Kanskje brilleglassene har detti ut slik at han ser klart  ;)

Jeg har jo vanligvis en annen virkelighetsoppfatning enn både deg og DHY. Er enig med dere om at hvis Pellegrini hadde kommet før denne sesongen og hentet Scott Parker som kaptein så hadde situasjonen trolig vært annerledes i dag.
ja de vare jo bare en signatur unna..

Det samme var Lukaku på 1-års lån.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

The Yorkshire club’s new ­owners believe the West Ham boss is the man to lead them back into the ­Premier League.
Allardyce, 58, is out of contract at Upton Park at the end of the season and talks about a new deal are ­underway, but his future has not been signed or sealed.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owners-want-west-ham-1815455
COME ON LEEDS !!

Tom S

Leeds should make Liverpool veteran Carragher their next boss claims Terry Yorath
'He has learned from some of the best managers in the business, and he knows all there is to know about football'

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-should-make-liverpool-veteran-1815474
COME ON LEEDS !!

Hobben

Quote from: Tom S on April 07, 2013, 10:04:23
Leeds should make Liverpool veteran Carragher their next boss claims Terry Yorath
'He has learned from some of the best managers in the business, and he knows all there is to know about football'

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-should-make-liverpool-veteran-1815474

Kunne vært spennende det.
Rogaland Whites

h.b

Nå er jeg så himla lei hele shiten at jeg snart ikke gidder å bry meg om Hughes blir manager heller

Johrnino

Quote from: Tom S on April 07, 2013, 10:02:09
The Yorkshire club’s new ­owners believe the West Ham boss is the man to lead them back into the ­Premier League.
Allardyce, 58, is out of contract at Upton Park at the end of the season and talks about a new deal are ­underway, but his future has not been signed or sealed.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owners-want-west-ham-1815455

Ja takk! Men han kommer garantert ikke så lenge han ikke blir sparket av West Ham.

Asbjørn

...syns dette hjertesukket fortjener en mention. #kortsiktigheten lenge leve #NOT

Andrew Dalton‏@lufcstats4m
since the start of the 02:03 season we have had at least 2 managers a season every season apart from 4 seasons 04/05, 05/06, 09/10 and 10/11
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Quote from: Leedsfan on April 06, 2013, 15:03:46
Quote from: Svend Anders on April 05, 2013, 22:23:11
Oppdatering: Leeds hadde en kandidat inne på intervju torsdag (som er nevnt flere steder men som neppe får dere til å hoppe i taket), flere skal møtes i tiden fremover. Tidshorisonten er nok ikke så presset.

Tror det er Harvey som holder i det meste rundt dette, GFHC ser ut til å ha fokus på salg og Tromsø-trek.

SA

@AndrewHaigh: Have been told Owen Coyle was interviewed for #lufc job on Thursday. Wouldn't read too much into that though. One of a number on shortlist.

Andrew har visst gode kilder her.

Hughes og Appleton skal ikke være aktuelle fra Leeds' ståsted.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Corleone

Quote from: Svend Anders on April 07, 2013, 13:22:08
Quote from: Leedsfan on April 06, 2013, 15:03:46
Quote from: Svend Anders on April 05, 2013, 22:23:11
Oppdatering: Leeds hadde en kandidat inne på intervju torsdag (som er nevnt flere steder men som neppe får dere til å hoppe i taket), flere skal møtes i tiden fremover. Tidshorisonten er nok ikke så presset.

Tror det er Harvey som holder i det meste rundt dette, GFHC ser ut til å ha fokus på salg og Tromsø-trek.

SA

@AndrewHaigh: Have been told Owen Coyle was interviewed for #lufc job on Thursday. Wouldn't read too much into that though. One of a number on shortlist.

Andrew har visst gode kilder her.

Hughes og Appleton skal ikke være aktuelle fra Leeds' ståsted.

SA

Takk og lov!

DenHviteYeboah

Ryktes flere steder på nettet at Matteo skal være manager de siste kampene av sesongen...høres merkelig ut synes jeg da....

Woody

Quote from: Hobben on April 07, 2013, 10:45:23
Quote from: Tom S on April 07, 2013, 10:04:23

Kunne vært spennende det.

Ja om 3-4 år, når han har litt manager erfaring.Ã... starte med Leeds trur eg vil verte før tøfft før dei fleste
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on April 07, 2013, 14:00:55
Ryktes flere steder på nettet at Matteo skal være manager de siste kampene av sesongen...høres merkelig ut synes jeg da....

Oddsselskspene like å kutte oddsen på ulike kandidater for å skape blest slik at flere skal vedde litt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LeifMorten

DenHviteYeboah

Mange rykter om Allardyce nå....uff,nei takk sier jeg :o

Johrnino

Quote from: DenHviteYeboah on April 07, 2013, 18:22:47

Hvorfor?

Han er vel av de mest meritterte managere vi kan få inn, en manager som tåler en trøkk i forhold til forventninger rundt han og en lur rev når det gjelder å trade spillere.

Det mest negative med han er vel at han elsker å bruke gamle rutinerte spillere (fra Bolton- tiden), i tillegg til at han spiller en temmelig kynisk fotball. Men jeg tar han fremfor de andre navnene som har vært vurdert seriøst..

Kato

Quote from: Johrnino on April 07, 2013, 18:56:13

Hvorfor?

Han er vel av de mest meritterte managere vi kan få inn, en manager som tåler en trøkk i forhold til forventninger rundt han og en lur rev når det gjelder å trade spillere.

Det mest negative med han er vel at han elsker å bruke gamle rutinerte spillere (fra Bolton- tiden), i tillegg til at han spiller en temmelig kynisk fotball. Men jeg tar han fremfor de andre navnene som har vært vurdert seriøst..

Hvorfor skal Allardyce forlate West Ham, som han berger?

For øvrig har jeg hørt rykter om at han er en dyr mann. Ikke nødvendigvis fordi han skal ha så mye i lønn. Mer at han drar med seg en stab på 15-20 mann.

h.b

Quote from: Kato on April 07, 2013, 19:07:26
Quote from: Johrnino on April 07, 2013, 18:56:13

Hvorfor?

Hvorfor skal Allardyce forlate West Ham, som han berger?

For øvrig har jeg hørt rykter om at han er en dyr mann. Ikke nødvendigvis fordi han skal ha så mye i lønn. Mer at han drar med seg en stab på 15-20 mann.

Jeg har aldri vært i WH

h.b = Håkon Berger

Tom S

McDermott er manager for Leeds United iløpet av 2-3 dager.
- magefølelse
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Quote from: Tom S on April 07, 2013, 19:49:58
- magefølelse

Meget skeptisk til at han er rett mann.. Ikke så mange andre kandidater som er tilgjengelige akkurat nå. Jeg ville snakket med Poyet først, vil han komme til sommeren så ville jeg hatt is i magen og ventet på han.

Svend Anders

Quote from: LeifMorten on April 07, 2013, 17:50:59
Svend Anders: Hva er Tromsø-trek?

Arctic Trek i Tromsø som David Haigh skal gå i ti dager (tror jeg det var) nå om kort tid.

Jeg hadde egentlig halvveis avtalt møte med ham når jeg skal over neste helg, men det krasjer med hans Tromsø-tur.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

LeifMorten

Dem får i alle fall snø nok...
Quote from: Svend Anders on April 07, 2013, 20:04:54
Quote from: LeifMorten on April 07, 2013, 17:50:59
Svend Anders: Hva er Tromsø-trek?

Arctic Trek i Tromsø som David Haigh skal gå i ti dager (tror jeg det var) nå om kort tid.

Jeg hadde egentlig halvveis avtalt møte med ham når jeg skal over neste helg, men det krasjer med hans Tromsø-tur.

SA

Kato

Quote from: Leedsfan on April 07, 2013, 20:01:19
- magefølelse

Meget skeptisk til at han er rett mann.. Ikke så mange andre kandidater som er tilgjengelige akkurat nå. Jeg ville snakket med Poyet først, vil han komme til sommeren så ville jeg hatt is i magen og ventet på han.

Problemet er at vi kan vente oss ned i league one

Leedsfan

Quote from: Kato on April 07, 2013, 20:09:54
Quote from: Leedsfan on April 07, 2013, 20:01:19
- magefølelse

Problemet er at vi kan vente oss ned i league one

Jeg liker ikke at Ulvene og Blackburn er under oss, de er egentlig for gode til å rykke ned.

Slår vi Wednesday så er mye gjort...

p0ndus

Jmf Wikipedia har ikke DOL trent noe lag siden 2007(Aston Villa). Hvis så er tilfelle er at han ikke har trent noe lag siden da, så mener jeg at han har vært for lenge borte fra treneryrket til at han kan bidra med noe hos oss.

DenHviteYeboah

Quote from: p0ndus on April 07, 2013, 20:21:37
Jmf Wikipedia har ikke DOL trent noe lag siden 2007(Aston Villa). Hvis så er tilfelle er at han ikke har trent noe lag siden da, så mener jeg at han har vært for lenge borte fra treneryrket til at han kan bidra med noe hos oss.
For lenge borte fra treneryrket? har det blitt nye regler i foppal?
En trener som har spilt på høyeste nivå i årevis, som har trent på høyeste europeiske nivå i flere sesonger,han har altså ingenting å bidra med i det kaoset vi befinner oss i?
Jeg mener din påstand er fullstendig på viddene!

Kato

Quote from: DenHviteYeboah on April 07, 2013, 20:45:18
Quote from: p0ndus on April 07, 2013, 20:21:37
For lenge borte fra treneryrket? har det blitt nye regler i foppal?
En trener som har spilt på høyeste nivå i årevis, som har trent på høyeste europeiske nivå i flere sesonger,han har altså ingenting å bidra med i det kaoset vi befinner oss i?
Jeg mener din påstand er fullstendig på viddene!

Jeg mener den kommentaren fra Pondus ikke er på viddene. Fotballen utvikler seg. Spillestilen utvikler seg. Taktikken endrer seg. Treningsstrukturen endrer seg. Eksempelvis var det vel ikke mange lagene som spilte 4-2-3-1 den gangen O`Leary var manager. Helt klart betimelig å stille spørsmålet, uavhengig av om reglene er de samme.

Gufrias

Så, når en fotballmanager står uten jobb, så fryser de ham ned og sikrer seg at han overhodet ikke får input om utviklingen, til han får et nytt jobbtilbud?
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: Gufrias on April 07, 2013, 21:04:55
Så, når en fotballmanager står uten jobb, så fryser de ham ned og sikrer seg at han overhodet ikke får input om utviklingen, til han får et nytt jobbtilbud?

Det skjer bare i Cornwall..

Kato

Quote from: Gufrias on April 07, 2013, 21:04:55

De trenger ikke fryse ham ned, han er altfor opptatt med å skrive bøker (med fokus på spillerne sine)