Skrevet av Emne: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!  (Lest 13254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #60 på: April 01, 2013, 22:46:26 »
Føler Mark Useless sitter i stolen innen uka er slutt   :(

Hva med å ansette Grayson som nr. to til Redfearn på permanent bais, det hadde blitt et radarpar som står for mye av det samme og kjenner klubb og sekretærer godt, da snakker vi opprykk igjen i mai 2014!!
år du seriös ;)? han är väl manager för swindon nu har väl gått sådär igår förlorade de mot doncaster, men svårt se honom säga upp sig  en gång till för att komma till leeds, detta måste vara ett aprilskämt
 

Torpe-do

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #61 på: April 01, 2013, 22:49:06 »
Håper at "ny manager-effekten" gir oss noen seire, slik at vi i det minste slipper å slåss om å holde oss oppe. Nå har vi klamret oss til håpet om opprykket så lenge, at faktumet om at vi faktisk er nærmere - til og med skremmende og fullt reelt - en nedrykksstrid virker nærmest surrealistisk. Surrealistisk og ekstra ondskapsfullt for de som inntill nylig ikke helt har klart å gi opp håpet.

Redfearn, gjorde ikke han det ganske greit da han var caretaker sist da? Det er slik jeg hugset det, mulig jeg hugser feil.


Johrnino

Sv: Re: Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #62 på: April 01, 2013, 23:00:57 »
Redfearn for dette laget?da blir det nedrykk >:( vi må ha en sterk mann-NÃ…!

Vi har hatt en "sterk mann" i et drøyt år nå. Det har vel ikke akkurat gått strålende?
hehe,Warnock er kun sterk i engelsk muntlig...dinosaurfoppal, og han satt sammen et verre lag enn Graysons. Jeg vil ha en sterk foppalfaglig manager :)

Sett en plan. Frigi 10 mill pund til ny manager. Og den nye mannen som vil få den største utfordring i fotballhistorien til å få Leeds opp blandt de beste i Premeier League innen 3 år. Ja den mannen bør hete Pellegrini


Pellegrini? Som i Manuel Pellegrini?!
Den mannen kan vel velge og vrake i toppjobber til sommeren. Hvorfor skulle han velge Leeds?
Da kan vi jo like godt gå for Mourinho da. Like realistisk det... ::)
 

Leedsfan

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #63 på: April 01, 2013, 23:04:27 »
Redfearn for dette laget?da blir det nedrykk >:( vi må ha en sterk mann-NÃ…!

Vi har hatt en "sterk mann" i et drøyt år nå. Det har vel ikke akkurat gått strålende?
hehe,Warnock er kun sterk i engelsk muntlig...dinosaurfoppal, og han satt sammen et verre lag enn Graysons. Jeg vil ha en sterk foppalfaglig manager :)

Sett en plan. Frigi 10 mill pund til ny manager. Og den nye mannen som vil få den største utfordring i fotballhistorien til å få Leeds opp blandt de beste i Premeier League innen 3 år. Ja den mannen bør hete Pellegrini

Første jeg ville gjort hvis jeg var Pellegrini hadde vært å hente Scott Parker til Leeds.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #64 på: April 01, 2013, 23:05:45 »
@AndrewHaigh: I don't think I've seen #lufc fans this united in ages.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #65 på: April 01, 2013, 23:10:00 »
Redfearn for dette laget?da blir det nedrykk >:( vi må ha en sterk mann-NÃ…!

Vi har hatt en "sterk mann" i et drøyt år nå. Det har vel ikke akkurat gått strålende?
hehe,Warnock er kun sterk i engelsk muntlig...dinosaurfoppal, og han satt sammen et verre lag enn Graysons. Jeg vil ha en sterk foppalfaglig manager :)

Sett en plan. Frigi 10 mill pund til ny manager. Og den nye mannen som vil få den største utfordring i fotballhistorien til å få Leeds opp blandt de beste i Premeier League innen 3 år. Ja den mannen bør hete Pellegrini

Første jeg ville gjort hvis jeg var Pellegrini hadde vært å hentet Scott Parker til Leeds.
;D

h.b

  • Gjest
Sv: Re: Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #66 på: April 01, 2013, 23:12:44 »
Redfearn for dette laget?da blir det nedrykk >:( vi må ha en sterk mann-NÃ…!

Vi har hatt en "sterk mann" i et drøyt år nå. Det har vel ikke akkurat gått strålende?
hehe,Warnock er kun sterk i engelsk muntlig...dinosaurfoppal, og han satt sammen et verre lag enn Graysons. Jeg vil ha en sterk foppalfaglig manager :)

Sett en plan. Frigi 10 mill pund til ny manager. Og den nye mannen som vil få den største utfordring i fotballhistorien til å få Leeds opp blandt de beste i Premeier League innen 3 år. Ja den mannen bør hete Pellegrini


Pellegrini? Som i Manuel Pellegrini?!
Den mannen kan vel velge og vrake i toppjobber til sommeren. Hvorfor skulle han velge Leeds?
Da kan vi jo like godt gå for Mourinho da. Like realistisk det... ::)


Fordi med rett støtte så kan dette være e utfordring som en manager rett og slett ikke kan la gå fra seg

sportcarl1

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #67 på: April 01, 2013, 23:23:53 »
vad man skulle vilja se nu  vore ett starkt ledarskap, som en pressträff från ägarna i morgon om det skall vara en tillfällig läsning denna säsongen eller om de verkligen försöker allt de kan att finna den (rätte) managern, personligen är jag nyfiken om det skall satsas stenhårt nästa säsong eller om det skall fortsättas säljas mer än det köps, många frågetecken som borde redas ut och som kan lugna fansen och ta bort mycket spekulationer
« Siste redigering: April 01, 2013, 23:30:09 av sportcarl1 »
 

raggen

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #68 på: April 01, 2013, 23:25:19 »
da var det gjort.. da er jeg spent på fortsettelsen i denne sagaen....
Forever Leeds United!!!!!!!!

ziganda

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #69 på: April 01, 2013, 23:35:41 »
Eneste riktige. Blir nok playoff nå  ;)

jalu

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #70 på: April 01, 2013, 23:41:52 »
Hvis noen er interresert har jeg  biletter til kampene 13 og 16 april hjemme , og flybilett  med sas til man , fredag 12 og hjem onsdag 17 , gir jeg bort gratis.
treffes på 95100281. ingen spøk dette , og det er ingen spøk å være leeds fan eller.

Trond90

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #71 på: April 01, 2013, 23:45:02 »
Hmm, O`Neill inn?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tobbe9210

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #72 på: April 02, 2013, 00:03:11 »
Hvis noen er interresert har jeg  biletter til kampene 13 og 16 april hjemme , og flybilett  med sas til man , fredag 12 og hjem onsdag 17 , gir jeg bort gratis.
treffes på 95100281. ingen spøk dette , og det er ingen spøk å være leeds fan eller.

joke?
Leksvik whites

Carl Fisker

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #73 på: April 02, 2013, 00:19:14 »
Det er jo veldig synd at Warnock forlater oss nå. Han er en av få (hvis ikke den eneste) manageren som kan styre oss unna nedrykk. Jeg synes han burde ha ryddet opp i det han har stelt i stand.
Dersom han har fått sparken er det ris til egen bak..

Joe Jordan

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #74 på: April 02, 2013, 01:11:34 »
Takk for absolutt ingenting NW. Valgte å forholde meg positiv når du ble ansatt men innser at dette var intet mindre enn katastrofalt. Stallen du nå forlater er både inviduelt og totalt sett dårligere enn den vi hadde i L1. Dårlige signeringer og enda dårligere bortforklaringer.

Ønsker meg Gus Poyet men får nok en eller annen utdatert gråstein kjenner jeg våre nye eiere rett.




Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bites Yer Legs

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #75 på: April 02, 2013, 01:13:54 »
Føler Mark Useless sitter i stolen innen uka er slutt   :(

Hva med å ansette Grayson som nr. to til Redfearn på permanent bais, det hadde blitt et radarpar som står for mye av det samme og kjenner klubb og sekretærer godt, da snakker vi opprykk igjen i mai 2014!!
år du seriös ;)? han är väl manager för swindon nu har väl gått sådär igår förlorade de mot doncaster, men svårt se honom säga upp sig  en gång till för att komma till leeds, detta måste vara ett aprilskämt


Grayson er Preston-manager
KEEP FIGHTING!!

Milou

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #76 på: April 02, 2013, 06:58:00 »
Er ikkje så veldig lei meg for at Warnock si tid er over, men fryktar litt at det skjer på verst mogelege tidspunkt. Hadde vore betre om han hadde fått sparken for eit par månader sidan, eller at han hadde blitt ut sesongen.

Eg har samanlikna Warnock med Terry Venables tidlegare her på forumet, og desse kjem til å bli rangert like dårleg på lista over Leeds' managers gjennom tidene. Til begge sitt forsvar kan det til ein viss grad 'seiast at arbeidstilhøva var vanskelege, og det er nok ikkje Warnock som har hovudansvaret for at stallen er dårlegare i dag enn då han tok over. Vi kan iallefall håpe på at fellestrekka med Venables fortsett, slik at Leeds avsluttar sesongen på samme måte som etter at Venables blei sparka.

Kato

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #77 på: April 02, 2013, 09:33:27 »
Er ikkje så veldig lei meg for at Warnock si tid er over, men fryktar litt at det skjer på verst mogelege tidspunkt. Hadde vore betre om han hadde fått sparken for eit par månader sidan, eller at han hadde blitt ut sesongen.

Eg har samanlikna Warnock med Terry Venables tidlegare her på forumet, og desse kjem til å bli rangert like dårleg på lista over Leeds' managers gjennom tidene. Til begge sitt forsvar kan det til ein viss grad 'seiast at arbeidstilhøva var vanskelege, og det er nok ikkje Warnock som har hovudansvaret for at stallen er dårlegare i dag enn då han tok over. Vi kan iallefall håpe på at fellestrekka med Venables fortsett, slik at Leeds avsluttar sesongen på samme måte som etter at Venables blei sparka.

Jeg mener han var verre enn Venables. Verste vi noensinne har hatt, delt med Peter Reid.
 

Cherry

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #78 på: April 02, 2013, 09:45:07 »
Syns dette oppsummerer bra hva Warnock IKKE har skjønt gjennom sesongen - hans egen kommentar fra i går :

I have been a manager for 33 years and this last 12 months have been the hardest. I have given it my best shot but being honest we haven't been good enough in the final third of the pitch...

D at vi har sluppet inn 59 mål har altså ingen betydning.

Time to go`....enig. Bra!
 

Runar

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #79 på: April 02, 2013, 12:02:24 »
Syns dette oppsummerer bra hva Warnock IKKE har skjønt gjennom sesongen - hans egen kommentar fra i går :

I have been a manager for 33 years and this last 12 months have been the hardest. I have given it my best shot but being honest we haven't been good enough in the final third of the pitch...

D at vi har sluppet inn 59 mål har altså ingen betydning.

Time to go`....enig. Bra!

Og geniet kvitter seg med Becchio....

Warnock er alt en god manager ikke er.

Glad han er borte, men skeptisk til hvem geniene som ansatte han skal ansette denne gangen.

Spyr.....!
 

LEO

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #80 på: April 02, 2013, 12:10:33 »
Jeg må bare få bekreftet at det ikke er en aprilspøk  ???


Dawson spilte nå siste kamp men jeg er ikke sikker på at dette er rette tidspunkt å sette inn spede juniorer.

Vi må først sikre plassen
 

Derrick

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #81 på: April 02, 2013, 16:32:56 »
Er ikkje så veldig lei meg for at Warnock si tid er over, men fryktar litt at det skjer på verst mogelege tidspunkt. Hadde vore betre om han hadde fått sparken for eit par månader sidan, eller at han hadde blitt ut sesongen.

Eg har samanlikna Warnock med Terry Venables tidlegare her på forumet, og desse kjem til å bli rangert like dårleg på lista over Leeds' managers gjennom tidene. Til begge sitt forsvar kan det til ein viss grad 'seiast at arbeidstilhøva var vanskelege, og det er nok ikkje Warnock som har hovudansvaret for at stallen er dårlegare i dag enn då han tok over. Vi kan iallefall håpe på at fellestrekka med Venables fortsett, slik at Leeds avsluttar sesongen på samme måte som etter at Venables blei sparka.

Jeg mener han var verre enn Venables. Verste vi noensinne har hatt, delt med Peter Reid.
Uenig. Dennis Wise mener jeg er den verste, spesielt med tanke på "muldvarpen" som etter all sannsynlighet bare fantes i Dennis Wise`verden.
Martin O`Neill er ledig. WHAT ARE WE WAITING FOR!!!!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #82 på: April 02, 2013, 17:05:13 »
Skikkelig glad dag i dag , Warnock tupp i ræva får og etter 5 år med restskatt er det endelig payback time.