Skrevet av Emne: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.  (Lest 10543 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« på: April 01, 2013, 22:17:45 »
Neil Redfearn overtar igjen som midlertidig sjef.
Sist ordnet han to seiere og to tap på fire kamper (februar 2012).

Får han til to seiere på de resterende kampene er jeg fornøyd.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Kato

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #1 på: April 01, 2013, 22:19:50 »
Ser hjemmesiden forbereder promotionpush neste sesong. Tror de skal konsentrere seg mer om å holde seg i denne divisjonen inneværende år.
 

marve

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #2 på: April 01, 2013, 22:25:23 »
Neil Redfearn overtar igjen som midlertidig sjef.
Sist ordnet han to seiere og to tap på fire kamper (februar 2012).

Får han til to seiere på de resterende kampene er jeg fornøyd.
Jeg også men er meget skeptisk .
 

sportcarl1

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #3 på: April 01, 2013, 22:30:42 »
Neil Redfearn overtar igjen som midlertidig sjef.
Sist ordnet han to seiere og to tap på fire kamper (februar 2012).

Får han til to seiere på de resterende kampene er jeg fornøyd.
Jeg også men er meget skeptisk .
han fick 4 matcher förra säsongen efter debaclet med 1-4 hemma mot birmingham och grayson fick ta sitt pick och pack, började riktigt bra med 3-0 borta mot BristolC, sedan följde redfearn upp med 2 raka förluster med 2-1 och det var mot Brighton hemma och Coventry borta, avslutade med seger hemma mot doncaster med 3-2
 

HåvardK

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #4 på: April 01, 2013, 22:35:44 »
Ser hjemmesiden forbereder promotionpush neste sesong. Tror de skal konsentrere seg mer om å holde seg i denne divisjonen inneværende år.
Mulig de tenker promotion push fra L1.

DenHviteYeboah

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #5 på: April 01, 2013, 22:43:48 »
Neil Redfearn overtar igjen som midlertidig sjef.
Sist ordnet han to seiere og to tap på fire kamper (februar 2012).

Får han til to seiere på de resterende kampene er jeg fornøyd.
Jeg også men er meget skeptisk .
han fick 4 matcher förra säsongen efter debaclet med 1-4 hemma mot birmingham och grayson fick ta sitt pick och pack, började riktigt bra med 3-0 borta mot BristolC, sedan följde redfearn upp med 2 raka förluster med 2-1 och det var mot Brighton hemma och Coventry borta, avslutade med seger hemma mot doncaster med 3-2
redfearn klarer ikke å snu dette :(

sportcarl1

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #6 på: April 01, 2013, 23:05:42 »
Neil Redfearn overtar igjen som midlertidig sjef.
Sist ordnet han to seiere og to tap på fire kamper (februar 2012).

Får han til to seiere på de resterende kampene er jeg fornøyd.
Jeg også men er meget skeptisk .
han fick 4 matcher förra säsongen efter debaclet med 1-4 hemma mot birmingham och grayson fick ta sitt pick och pack, började riktigt bra med 3-0 borta mot BristolC, sedan följde redfearn upp med 2 raka förluster med 2-1 och det var mot Brighton hemma och Coventry borta, avslutade med seger hemma mot doncaster med 3-2
redfearn klarer ikke å snu dette :(
vinstprocenten var 50% :) och det är väldigt bra, men motståndet var minst sagt mediokert, doncaster och coventry åkte ur, jag vill ha in en rutinerad manager direkt, en vinst på återstående så fixar vi det
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #7 på: April 01, 2013, 23:07:26 »
Readfearn er ikke rette mannen til å sikre kontrakten!

Og det er heller ikke Naylor eller Williams bare så det er sakt!
« Siste redigering: April 01, 2013, 23:08:58 av Rudi G. »

Leedsfan

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #8 på: April 01, 2013, 23:22:40 »
Readfearn er ikke rette mannen til å sikre kontrakten!

Og det er heller ikke Naylor eller Williams bare så det er sakt!

Harvey og Gwyn Williams kunne reist sammen med Warnock til Cornwall...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #9 på: April 01, 2013, 23:25:00 »
Readfearn er ikke rette mannen til å sikre kontrakten!

Og det er heller ikke Naylor eller Williams bare så det er sakt!

Harvey og Gwyn Williams kunne reist sammen med Warnock til Cornwall...
Veldig enig  leedsfan .
Vi trenger en total make over .
 

Bites Yer Legs

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #10 på: April 02, 2013, 00:57:41 »
Jeg skal Do it for Redders fremover iallefall. Ett år ekstra på baken med godt arbeid nedover i systemet, denne gangen vet han hva som venter han og kan unngå noen fallgruver.
KEEP FIGHTING!!

TK20

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #11 på: April 02, 2013, 08:03:52 »
Det må være fint å være ny manager i Leeds. Ingen har trua, ingen støtter deg, da er det umulig å skuffe!

Come on Neil, jeg har sansen for deg. Virker som en fin fyr, og en god løsning inntil vi finner noe permanent.

Kato

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #12 på: April 02, 2013, 09:34:55 »
Det må være fint å være ny manager i Leeds. Ingen har trua, ingen støtter deg, da er det umulig å skuffe!

Come on Neil, jeg har sansen for deg. Virker som en fin fyr, og en god løsning inntil vi finner noe permanent.

Greit nok som caretaker. Men nå må de ikke gå i fella å ansette han permanent om vi skulle vinne 2-3 av de siste kampene. Har altfor liten erfaring til å skulle styre Titanic inn i smulere farvann.
 

DenHviteYeboah

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #13 på: April 02, 2013, 10:07:13 »
Readfearn er ikke rette mannen til å sikre kontrakten!

Og det er heller ikke Naylor eller Williams bare så det er sakt!

Harvey og Gwyn Williams kunne reist sammen med Warnock til Cornwall...
Helt enig! Ingenting kommer til å gå fremover før de 2 dustene samt papa Smurf er totalt ute av ER!

Bites Yer Legs

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #14 på: April 03, 2013, 14:24:11 »
Sitat
@LUFC: BREAKING...Promotion winning captain Richard Naylor will be assisting caretaker manager Neil Redfearn. Leigh Bromby has been given coaching role with under18 untill we appoint a boss
KEEP FIGHTING!!

Annesj

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #15 på: April 03, 2013, 14:56:09 »
Ser det første Redfearn gjør er å kalle tilbake Poleon fra Sheff utd. Har vel sett behov for mer fart?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sølvreven

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #16 på: April 03, 2013, 15:49:19 »
Ser det første Redfearn gjør er å kalle tilbake Poleon fra Sheff utd. Har vel sett behov for mer fart?
"liker"  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Promotion 2010

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #17 på: April 04, 2013, 18:37:00 »
Interesting flurry from Paddy Kenny's brother on Twitter, which indicates Redfearn may have 'imposed himself' on the team already; which sounds pretty positive.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Leedsfan

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #19 på: April 06, 2013, 18:48:13 »
Redfearn sier rett ut at han ikke vil eller ville ha denne jobben og at klubben burde finne en ny manager raskt.

Dette høres eller ser ikke bra ut.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #20 på: April 06, 2013, 18:52:02 »
Håper at Redfearn er ferdig i klubben etter at en ny manager kommer inn

marve

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #21 på: April 06, 2013, 18:53:51 »
Håper at Redfearn er ferdig i klubben etter at en ny manager kommer inn
hehehe du får meg iverfall til å le hehehe . :D :D :D :D :D
 

Kato

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #22 på: April 06, 2013, 19:06:29 »
Juniortreneren som ikke er interessert i jobben. Kan han få maks ut av spillergruppa i denne situasjonen?

Jeg er blitt tvilende, etter hans uttalelser. Frykter vi blir tvunget til en eller annen håpløs ansettelse.
 

Leedsfan

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #23 på: April 06, 2013, 19:14:46 »
Håper at Redfearn er ferdig i klubben etter at en ny manager kommer inn

Denne må du utdype....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #24 på: April 06, 2013, 19:16:24 »
Juniortreneren som ikke er interessert i jobben. Kan han få maks ut av spillergruppa i denne situasjonen?

Jeg er blitt tvilende, etter hans uttalelser. Frykter vi blir tvunget til en eller annen håpløs ansettelse.

Ikke akkurat en sprudlende kar. Mange som ikke ville ha Di Canio, men jeg skal love deg at de ikke hadde fått lov til å opptre slik de gjorde i dag.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #25 på: April 06, 2013, 19:16:28 »
Vil ha ny giv. Alt fra ungdomsiden til senior

Leedsfan

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #26 på: April 06, 2013, 19:17:42 »
Vil ha ny giv. Alt fra ungdomsiden til senior

Du vil bytte ut alt? Sikkert en fin tanke, men det skjer vel ikke? Om vi hadde gjort det og det ikke hadde funket så skulle vi ha byttet ut alt igjen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #27 på: April 06, 2013, 19:26:13 »
Vil ha ny giv. Alt fra ungdomsiden til senior
Ser den men synes akademiet har vært det eneste lys glimtet i år .Så de må få lov til å fortsette sitt gode arbeide .
Resten vekk vekk vekk med  hele driten .
 

Leedsulf

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #28 på: April 06, 2013, 19:43:02 »
Enig at det trengs ny giv. Det nytter ikke bare med ny manager, dersom de som skal ansette ham er på såpass ukjent farvann at de må rådføre seg med Neil Warnock i forkant.
Colin har kommet med en del synspunkter i media han nok er ganske alene om, men når det gjelder at GFH ikke er fotballfolk, tror jeg nok han er inne på noe.
Er redd det fort kan bli en panikkhenting av managere som Mark Hughes nå, ettersom det er "en de hvertfall har hørt om".

Bates - [ x ]
Warnock - [ x ]
Harvey - [   ]
Williams - [   ]
GFH - [   ]

Johrnino

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #29 på: April 06, 2013, 19:59:47 »
Synes det er ganske utrolig at Redfearn blir satt til oppgaven med å redde Leeds ut sesongen hvis han ikke ønsker det selv. Hvordan skal han kunne smitte spillegruppen med entusiasme hvis han selv hater situasjonene han har kommet i? 
Jeg var selv meget klar for å få Warnock ut, men ikke for enhver pris..

Styret må da vel ha snakket med Redfearn før de sparket Warnock? I så tilfelle må vel Redfearn hatt ett reelt valg til å si nei hvis han slettes ikke ønsket jobben?