Skrevet av Emne: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.  (Lest 10551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #30 på: April 06, 2013, 20:28:45 »
Synes det er ganske utrolig at Redfearn blir satt til oppgaven med å redde Leeds ut sesongen hvis han ikke ønsker det selv. Hvordan skal han kunne smitte spillegruppen med entusiasme hvis han selv hater situasjonene han har kommet i? 
Jeg var selv meget klar for å få Warnock ut, men ikke for enhver pris..

Styret må da vel ha snakket med Redfearn før de sparket Warnock? I så tilfelle må vel Redfearn hatt ett reelt valg til å si nei hvis han slettes ikke ønsket jobben?

Har du ikke mistet noe her? Redfearn ønsker ikke å ha stillingen permanent. Det utgjør en vesentlig forskjell.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #31 på: April 06, 2013, 20:41:01 »
Juniortreneren som ikke er interessert i jobben. Kan han få maks ut av spillergruppa i denne situasjonen?

Jeg er blitt tvilende, etter hans uttalelser. Frykter vi blir tvunget til en eller annen håpløs ansettelse.

Ikke akkurat en sprudlende kar. Mange som ikke ville ha Di Canio, men jeg skal love deg at de ikke hadde fått lov til å opptre slik de gjorde i dag.
Hallo? Du har fått med deg hva som skjer i Sunderland om dagen? Jeg sier nei til fascisme i en hver form.

Leedsfan

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #32 på: April 06, 2013, 20:54:00 »
Juniortreneren som ikke er interessert i jobben. Kan han få maks ut av spillergruppa i denne situasjonen?

Jeg er blitt tvilende, etter hans uttalelser. Frykter vi blir tvunget til en eller annen håpløs ansettelse.

Ikke akkurat en sprudlende kar. Mange som ikke ville ha Di Canio, men jeg skal love deg at de ikke hadde fått lov til å opptre slik de gjorde i dag.
Hallo? Du har fått med deg hva som skjer i Sunderland om dagen? Jeg sier nei til fascisme i en hver form.

Jeg tenker bare fotball, blir spennende å se om han redder den. De er i en litt værre situasjon enn oss..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Johrnino

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #33 på: April 06, 2013, 20:59:29 »
Synes det er ganske utrolig at Redfearn blir satt til oppgaven med å redde Leeds ut sesongen hvis han ikke ønsker det selv. Hvordan skal han kunne smitte spillegruppen med entusiasme hvis han selv hater situasjonene han har kommet i? 
Jeg var selv meget klar for å få Warnock ut, men ikke for enhver pris..

Styret må da vel ha snakket med Redfearn før de sparket Warnock? I så tilfelle må vel Redfearn hatt ett reelt valg til å si nei hvis han slettes ikke ønsket jobben?

Har du ikke mistet noe her? Redfearn ønsker ikke å ha stillingen permanent. Det utgjør en vesentlig forskjell.

Jeg vet da selvfølgelig at det bare er midlertidig, men hvis Redfearn misliker oppgaven han har satt til, kommer han da til å gjøre en god jobb?!

Troppen trenger en hærfører som kan motivere og skape entusiasme. En trener uten ønske for jobben klarer vel ikke dette? Eller hva mener du?
 

Hallgeir *

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #34 på: April 06, 2013, 21:03:45 »
Synes det er ganske utrolig at Redfearn blir satt til oppgaven med å redde Leeds ut sesongen hvis han ikke ønsker det selv. Hvordan skal han kunne smitte spillegruppen med entusiasme hvis han selv hater situasjonene han har kommet i?  
Jeg var selv meget klar for å få Warnock ut, men ikke for enhver pris..

Styret må da vel ha snakket med Redfearn før de sparket Warnock? I så tilfelle må vel Redfearn hatt ett reelt valg til å si nei hvis han slettes ikke ønsket jobben?

Har du ikke mistet noe her? Redfearn ønsker ikke å ha stillingen permanent. Det utgjør en vesentlig forskjell.

Jeg vet da selvfølgelig at det bare er midlertidig, men hvis Redfearn misliker oppgaven han har satt til, kommer han da til å gjøre en god jobb?!

Troppen trenger en hærfører som kan motivere og skape entusiasme. En trener uten ønske for jobben klarer vel ikke dette? Eller hva mener du?

Jeg har verken lest eller hørt han selv uttale at han misliker oppgaven han har sagt ja til. Tar gjerne imot en link der han uttaler det.
Super Leeds since 1968

Johrnino

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #35 på: April 06, 2013, 21:46:57 »
Jeg refererer fra presse konferanser som Neil Redfearn har holdt etter utnevnelsen..

Jeg siterer: Jeg ønsket ikke jobben som caretake- manager sist gang, og ønsket det ikke nå heller..

Sjekk det ut selv. Ligger nok på youtube..

 

Hallgeir *

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #36 på: April 06, 2013, 21:58:57 »
Jeg refererer fra presse konferanser som Neil Redfearn har holdt etter utnevnelsen..

Jeg siterer: Jeg ønsket ikke jobben som caretake- manager sist gang, og ønsket det ikke nå heller..

Sjekk det ut selv. Ligger nok på youtube..



Jeg er lat, så jeg gidder ikke sjekke. Tror deg ikke før jeg ser den linken. Tviler på at han hadde sagt ja dersom det er riktig som du hevder. Du bør legge fram bevis for din påstand.
« Siste redigering: April 06, 2013, 22:06:33 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Johrnino

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #37 på: April 06, 2013, 22:19:56 »
Jeg refererer fra twitter- kontoene til Phil Hay (journalist fra YEP) og Andrew Haigh.
To troverdige karer som følger Leeds tett..

Uttalelsene fra Redfearn kommer fra disse som har overvært presse konferansene..
 

Leedsfan

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #38 på: April 06, 2013, 22:32:31 »
@PhilHayYEP: Redfearn says the situation with him is "not ideal" and thinks it would have been better had Warnock seen the season out. #lufc
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #39 på: April 06, 2013, 22:38:53 »
Slik jeg tolker det, er det stillingen som permanent manager han snakker om.
Sånn ca ordrett, fritt fra hukommelsen:

I never really wanted the job then, and I have no desire on taking the job now.

Hallgeir *

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #40 på: April 06, 2013, 22:43:13 »
Jeg refererer fra twitter- kontoene til Phil Hay (journalist fra YEP) og Andrew Haigh.
To troverdige karer som følger Leeds tett..

Uttalelsene fra Redfearn kommer fra disse som har overvært presse konferansene..

Jeg savner fremdeles bevis for din påstand. Redfearn ville neppe sagt ja til jobben som caretaker manager dersom han ikke ville ta utfordringen. Dette må du faktisk bevise. Jeg har LUTV og har IKKE registrert slike uttalelser fra Redfearn.
Super Leeds since 1968

Johrnino

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #41 på: April 06, 2013, 23:32:45 »
Hmmmm...
Ser at tweeten kan tolkes på flere måter.

Ordrett i tweeten står det:
"Interesting press conference with Redfearn- says he didn`t want the manager`s job last time he was caretaker and doesn`t want it now."

Jeg forsto at det var den midlertidige manager- jobben han ikke ville ha..

Mulig det kan være den permanente delen av jobben..?
 

Hallgeir *

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #42 på: April 06, 2013, 23:50:18 »
Hmmmm...
Ser at tweeten kan tolkes på flere måter.

Ordrett i tweeten står det:
"Interesting press conference with Redfearn- says he didn`t want the manager`s job last time he was caretaker and doesn`t want it now."

Jeg forsto at det var den midlertidige manager- jobben han ikke ville ha..

Mulig det kan være den permanente delen av jobben..?


Tror jeg også. Da er vi enige.  :)
Super Leeds since 1968

Johrnino

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #43 på: April 06, 2013, 23:58:40 »
Flott det da på en ellers helsvart fotball- kveld.. :D

En del av meg mente at vi var trygge for nedrykk etter at vi karret til oss 52 poeng. Nå er vel følelsen at alt kan skje i løpet av de siste kampene.

Neglebiting resten av sesongen..

Dette var virkelig ikke det vi så for oss før jul. Da var alt fokus på opprykk. Det er kort vei fra himmel til helvete...
 

DenHviteYeboah

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #44 på: April 07, 2013, 08:56:13 »
Flott det da på en ellers helsvart fotball- kveld.. :D

En del av meg mente at vi var trygge for nedrykk etter at vi karret til oss 52 poeng. Nå er vel følelsen at alt kan skje i løpet av de siste kampene.

Neglebiting resten av sesongen..

Dette var virkelig ikke det vi så for oss før jul. Da var alt fokus på opprykk. Det er kort vei fra himmel til helvete...
Flere av oss så aldri for oss noe opprykk denne sesongen utifra kvaliteten på stallen og Warnocks steinalder-foppal. Det skrev vi i august 2012....

samadhi

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #45 på: April 07, 2013, 11:28:59 »
Flott det da på en ellers helsvart fotball- kveld.. :D

En del av meg mente at vi var trygge for nedrykk etter at vi karret til oss 52 poeng. Nå er vel følelsen at alt kan skje i løpet av de siste kampene.

Neglebiting resten av sesongen..

Dette var virkelig ikke det vi så for oss før jul. Da var alt fokus på opprykk. Det er kort vei fra himmel til helvete...
Flere av oss så aldri for oss noe opprykk denne sesongen utifra kvaliteten på stallen og Warnocks steinalder-foppal. Det skrev vi i august 2012....

Når man er negativ til alt og alle så lenge klubben ikke spiller i Champions Leauge, så vil man jo få rett meg jamne mellomrom.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #46 på: April 07, 2013, 12:10:17 »
Flott det da på en ellers helsvart fotball- kveld.. :D

En del av meg mente at vi var trygge for nedrykk etter at vi karret til oss 52 poeng. Nå er vel følelsen at alt kan skje i løpet av de siste kampene.

Neglebiting resten av sesongen..

Dette var virkelig ikke det vi så for oss før jul. Da var alt fokus på opprykk. Det er kort vei fra himmel til helvete...
Flere av oss så aldri for oss noe opprykk denne sesongen utifra kvaliteten på stallen og Warnocks steinalder-foppal. Det skrev vi i august 2012....

Når man er negativ til alt og alle så lenge klubben ikke spiller i Champions Leauge, så vil man jo få rett meg jamne mellomrom.
Negativ til alt og alle? så de som har tippet suksess i årevis med Leedsbriller-det er greit?fordi man er urealistisk positiv? Jeg og andre har klart å se på driften av klubben og hvilke spillere vi har hentet i årevis objektivt, og kommet frem til at vi er og blir en middelhavsfarer uten visjoner, med kjeltringer og amatører som styrer klubben. Hva er dette gnålet med at hvis man er ensidig negativ så vil man få rett innimellom? hva med de som har tippet opprykk i årevis?som har hatt sterke Leedsbriller?Hvis jeg er så ensidig negativ, så synes jeg du skal liste opp alle positive ting ved klubben Leeds United. Kanskje jeg har oversett noe....Lykke til ;)

samadhi

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #47 på: April 07, 2013, 22:03:38 »
Jeg skal selvsagt ikke si hvordan ditt syn på Leeds skal være, men jeg synes det blir for dumt å dømme oss som at vi forsatt spiller i CL, for det gjør vi ikke. Ja det er kanskje du som klarer å se objektivt på klubben vår, men da er utgangspunktet nettopp at vi forsatt er i toppen av europeisk fotball. Da blir selvsagt alt i dagens situasjon helsvart. Da er du etter min mening ikke objektivt, du er totalt urealistisk og klarer ikke å innse den situasjonen vi er i.

Du ber meg om å finne noe positivt om klubben i dagens situasjon, og det har jeg absolutt ingen problemer med å finne;
- Etter det som trolig har vært den verste perioden i klubbens historie med 3 år i L1 som lavmålet så er vi nå ett etablert CCC lag.
- Vi har en stall som er god, men som åpenbart mangler 3-4 spillere med det lille ekstra. NW fikk aldri de midlene han trenge til å ise kaka si. En ny manager trenger uansett ikke å gjøre noe masseutskifting.
- Vi er en gang for alle kvitt Ken Bates til sommeren. De nye eierne vil kanskje selge seg ut, og uansett får vi trolig en løsning til sommeren. Enten får vi nye eiere bestående av lokale interesser og arbaiske sjeiker, eller så kommer de nåværene eierne til å vise muskler.
- De fleste hadde vel tro på Warnock, men dessverre så lykkes vi ikke med rask suksess. Nå har vi sjansen til å begynne på nytt. En ny manager har alle muligheter til å lykkes da han overtar en god stall og har hele sommeren på seg til å hente inn nye og selge de han ikke vil ha. Samtidig har eierne god tid på å finne den riktige mannen med den riktige filosofien og fremtidsplanene.

Konklusjon; Vi har denne sommeren alle muligheter til å bedre klubben både på eiernivå, managernivå og spillernivå. Dette må selvsagt forgreine seg nedover. Orden på eiersiden der folk med penger ansetter en spennende manager som får midler til spillerkjøp og forvalter dagens spillerstall på best mulig måte. Dermed kan vi ta ett steg opp neste år og sikte oss inn på topp 6 og opprykkskamp.
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #48 på: April 07, 2013, 22:12:02 »
Jeg skal selvsagt ikke si hvordan ditt syn på Leeds skal være, men jeg synes det blir for dumt å dømme oss som at vi forsatt spiller i CL, for det gjør vi ikke. Ja det er kanskje du som klarer å se objektivt på klubben vår, men da er utgangspunktet nettopp at vi forsatt er i toppen av europeisk fotball. Da blir selvsagt alt i dagens situasjon helsvart. Da er du etter min mening ikke objektivt, du er totalt urealistisk og klarer ikke å innse den situasjonen vi er i.

Du ber meg om å finne noe positivt om klubben i dagens situasjon, og det har jeg absolutt ingen problemer med å finne;
- Etter det som trolig har vært den verste perioden i klubbens historie med 3 år i L1 som lavmålet så er vi nå ett etablert CCC lag.
- Vi har en stall som er god, men som åpenbart mangler 3-4 spillere med det lille ekstra. NW fikk aldri de midlene han trenge til å ise kaka si. En ny manager trenger uansett ikke å gjøre noe masseutskifting.
- Vi er en gang for alle kvitt Ken Bates til sommeren. De nye eierne vil kanskje selge seg ut, og uansett får vi trolig en løsning til sommeren. Enten får vi nye eiere bestående av lokale interesser og arbaiske sjeiker, eller så kommer de nåværene eierne til å vise muskler.
- De fleste hadde vel tro på Warnock, men dessverre så lykkes vi ikke med rask suksess. Nå har vi sjansen til å begynne på nytt. En ny manager har alle muligheter til å lykkes da han overtar en god stall og har hele sommeren på seg til å hente inn nye og selge de han ikke vil ha. Samtidig har eierne god tid på å finne den riktige mannen med den riktige filosofien og fremtidsplanene.

Konklusjon; Vi har denne sommeren alle muligheter til å bedre klubben både på eiernivå, managernivå og spillernivå. Dette må selvsagt forgreine seg nedover. Orden på eiersiden der folk med penger ansetter en spennende manager som får midler til spillerkjøp og forvalter dagens spillerstall på best mulig måte. Dermed kan vi ta ett steg opp neste år og sikte oss inn på topp 6 og opprykkskamp.

Uten å prøve å være ufin, har du sett tabellen i det siste?
 

samadhi

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #49 på: April 07, 2013, 22:19:02 »
Jeg skal selvsagt ikke si hvordan ditt syn på Leeds skal være, men jeg synes det blir for dumt å dømme oss som at vi forsatt spiller i CL, for det gjør vi ikke. Ja det er kanskje du som klarer å se objektivt på klubben vår, men da er utgangspunktet nettopp at vi forsatt er i toppen av europeisk fotball. Da blir selvsagt alt i dagens situasjon helsvart. Da er du etter min mening ikke objektivt, du er totalt urealistisk og klarer ikke å innse den situasjonen vi er i.

Du ber meg om å finne noe positivt om klubben i dagens situasjon, og det har jeg absolutt ingen problemer med å finne;
- Etter det som trolig har vært den verste perioden i klubbens historie med 3 år i L1 som lavmålet så er vi nå ett etablert CCC lag.
- Vi har en stall som er god, men som åpenbart mangler 3-4 spillere med det lille ekstra. NW fikk aldri de midlene han trenge til å ise kaka si. En ny manager trenger uansett ikke å gjøre noe masseutskifting.
- Vi er en gang for alle kvitt Ken Bates til sommeren. De nye eierne vil kanskje selge seg ut, og uansett får vi trolig en løsning til sommeren. Enten får vi nye eiere bestående av lokale interesser og arbaiske sjeiker, eller så kommer de nåværene eierne til å vise muskler.
- De fleste hadde vel tro på Warnock, men dessverre så lykkes vi ikke med rask suksess. Nå har vi sjansen til å begynne på nytt. En ny manager har alle muligheter til å lykkes da han overtar en god stall og har hele sommeren på seg til å hente inn nye og selge de han ikke vil ha. Samtidig har eierne god tid på å finne den riktige mannen med den riktige filosofien og fremtidsplanene.

Konklusjon; Vi har denne sommeren alle muligheter til å bedre klubben både på eiernivå, managernivå og spillernivå. Dette må selvsagt forgreine seg nedover. Orden på eiersiden der folk med penger ansetter en spennende manager som får midler til spillerkjøp og forvalter dagens spillerstall på best mulig måte. Dermed kan vi ta ett steg opp neste år og sikte oss inn på topp 6 og opprykkskamp.

Uten å prøve å være ufin, har du sett tabellen i det siste?

Ã…rets sesong har en skuffelse. Det verste er selvsagt at laget har bare blitt dårligere og dårligere, noe som er stikk i strid med det vi håpet på med de nye eierne som kom inn før jul. Laget har nå kommet inn i ett elendig spor med underprestasjon, dårlig form og lav selvtillit, og årets sesong er bare å glemme. En sommer med ny manager og orden på eiersiden kan ikke komme raskt nok.
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #50 på: April 07, 2013, 22:22:00 »
Vi trenger 3-4 poeng til for å kunne ta sommerferie. Tør ikke tenke på avslutningskampene hvis vi taper for Wednesday.

Det verste er at med tap der lukter det panikkansettelse av manager.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #51 på: April 08, 2013, 08:42:42 »
Ikke fornøyd med at det ble sagt at C. Dawson var ute med en liten skade og ble spart - når han selv på twitter benekter å være skadet, og atpåtil var med på trening dagen før, og oppkjøring til kampen.

Kickthemdown

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #52 på: April 08, 2013, 10:34:56 »
Jeg skal selvsagt ikke si hvordan ditt syn på Leeds skal være, men jeg synes det blir for dumt å dømme oss som at vi forsatt spiller i CL, for det gjør vi ikke. Ja det er kanskje du som klarer å se objektivt på klubben vår, men da er utgangspunktet nettopp at vi forsatt er i toppen av europeisk fotball. Da blir selvsagt alt i dagens situasjon helsvart. Da er du etter min mening ikke objektivt, du er totalt urealistisk og klarer ikke å innse den situasjonen vi er i.

Du ber meg om å finne noe positivt om klubben i dagens situasjon, og det har jeg absolutt ingen problemer med å finne;
- Etter det som trolig har vært den verste perioden i klubbens historie med 3 år i L1 som lavmålet så er vi nå ett etablert CCC lag.
- Vi har en stall som er god, men som åpenbart mangler 3-4 spillere med det lille ekstra. NW fikk aldri de midlene han trenge til å ise kaka si. En ny manager trenger uansett ikke å gjøre noe masseutskifting.
- Vi er en gang for alle kvitt Ken Bates til sommeren. De nye eierne vil kanskje selge seg ut, og uansett får vi trolig en løsning til sommeren. Enten får vi nye eiere bestående av lokale interesser og arbaiske sjeiker, eller så kommer de nåværene eierne til å vise muskler.
- De fleste hadde vel tro på Warnock, men dessverre så lykkes vi ikke med rask suksess. Nå har vi sjansen til å begynne på nytt. En ny manager har alle muligheter til å lykkes da han overtar en god stall og har hele sommeren på seg til å hente inn nye og selge de han ikke vil ha. Samtidig har eierne god tid på å finne den riktige mannen med den riktige filosofien og fremtidsplanene.

Konklusjon; Vi har denne sommeren alle muligheter til å bedre klubben både på eiernivå, managernivå og spillernivå. Dette må selvsagt forgreine seg nedover. Orden på eiersiden der folk med penger ansetter en spennende manager som får midler til spillerkjøp og forvalter dagens spillerstall på best mulig måte. Dermed kan vi ta ett steg opp neste år og sikte oss inn på topp 6 og opprykkskamp.
Ett etablert CCC lag.. Har vi slått oss til ro med det og er fornøyde? Jeg aner at du ikke er det men å i det hele tatt nevne det som noe positivt?! Jeg er flau over det.

Ã… vi trenger en helt vill opprenskning i stallen for å være i nærheten av opprykk neste sesong. Vi trenger minst 6 nye man rett inn i førsteellveren for svarte.. Ã… nye 6-8 mann i backup som er av en viss kvalitet. Ikke slikt aldrende søppel som vi nå sitter inne med på lange kontrakter.

Virkelig på tide å våkne om man tror at dette laget bare trenger 2-3 nye mann.. Da går vi en enda mørkere framtid i møte.
















Cherry

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #53 på: April 08, 2013, 14:17:55 »
Etter det Readfern kommenterer, så virker han jo som en "unnskyld at jeg er her- kar" - og det trenger
vi definitivt ikke de siste kampene nå!!
Vi må ha en med baller!
Matteo seiler opp/ned på oddsen om å ta over ut sesongen (han har vel ikke managerutdannelse han??)
og JA, kanskje han hadde fått inn noe guts I gutta`siste kamper.
D jeg hørte mot Charlton var jo bare trist...virker som "gnisten" er borte.....d er skummelt!

Nervøs nå asså...
 

Leedsfan

Sv: Neil Redfearn - caretaker manager igjen.
« Svar #54 på: April 08, 2013, 14:38:44 »
Redfearn høres ut som en ungdomslagstrener og det er vel det han er. Helt fair at han har selvinnsikt, og ingen spillere hadde vel respektert han hvis han totalforandret seg som menneske bare fordi han er blitt interim-manager. Det er også lurt at han sier at han ikke vil ha jobben, lettere for han å fortsette i klubben når en ny manager kommer.

Alt dette gjør det ikke noe lettere for klubben. Slik det ser ut nå så må vi stole på spillerne inntil en ny manager er på plass...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.