Skrevet av Emne: KAMP: vs Charlton på The Valley i London lørdag 6. april 2013, kl 16.  (Lest 56813 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Latterlig dårlig. Det er ikke tilfeldig at vi slipper inn så mange mål på slutten av kampene. Skylder på Warnock jeg, utdatert trener med utdaterte treningsmetoder. Vi holder jo ikke 90 minutter.

Det samme sa vi om Grayson...

Savner faktisk spillestilen til Grayson jeg  :o

Heller spille 3-3 og 2-2 enn det her...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Latterlig dårlig. Det er ikke tilfeldig at vi slipper inn så mange mål på slutten av kampene. Skylder på Warnock jeg, utdatert trener med utdaterte treningsmetoder. Vi holder jo ikke 90 minutter.

Det samme sa vi om Grayson...
Gi oss fasiten, Leedsfan. Lover å ikke komme med motinnlegg.

Hvilken fasit?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Vi blir pissa på av peterb, ipsw, derby og charlton.FY FAN
LIFE IS LEEDS

sveifors

Latterlig dårlig. Det er ikke tilfeldig at vi slipper inn så mange mål på slutten av kampene. Skylder på Warnock jeg, utdatert trener med utdaterte treningsmetoder. Vi holder jo ikke 90 minutter.

Det samme sa vi om Grayson...

Savner faktisk spillestilen til Grayson jeg  :o

Glem Grayson, han er manager i League one.

Vi skal andre vegen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

Latterlig dårlig. Det er ikke tilfeldig at vi slipper inn så mange mål på slutten av kampene. Skylder på Warnock jeg, utdatert trener med utdaterte treningsmetoder. Vi holder jo ikke 90 minutter.

Det samme sa vi om Grayson...

Ja, og det stemte om Grayson også. Der var det kanskje enda tydeligere, men med han holdt vi bare en halv sesong i slengen.

Kontakinte


Hobben

Nå får vi to hjemmekamper på rad. Sheffield W og Burnley! Vinner vi de to er vi sikret plassen. Men de er to tøffe kamper.
Rogaland Whites

marve

Må være noe psykisk ustabilt med hele forbanna spillergruppa!!!
Makan tilslutt innsats og evneveike folk...... Bare trist!

Uff.

Leeds United type spillere, iflg Warnock. Graysons spillere tålte ikke presset og gav ikke nok for klubben. Denne gjengen derimot.....

Ser ut som presset det er i denne klubben tar knekken på de fleste. Meget meget trist sesong igjen...
Er vell ikke særlig rart at det går dårlig i denne klubben når vi selger unna alle med  et snev av talent .
Vi handler inn spiller som er 30 + og gir de 2-3 års kontrakter .
Vi er blitt rana av vår eier de siste åra og ser vist ut til å ha fått nye eiere som kunn er int i våre penger .
Det må en total make over til i leeds nå !!!!!!!
 

Andersen


Leedsfan

Er redd for at det blir Appleton eller Coyle hvis vi blir stressa til å ansette en ny manager denne uka...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Få inn den mannen fort som bare F

O'Leary open to Elland Road return



Former Leeds United manager David O'Leary has indicated that he would be open to the idea of returning to the Elland Road hotseat.


O'Leary, who managed the Yorkshire club in the Premier League and reached the Champions League semi-finals before their financial implosion, was sacked in 2002.

He has not worked in the UK since being axed by Aston Villa in 2006 and his most recent managerial job came in the United Arab Emirates, where he coached Al-Ahli.

Speaking after the departure of Leeds manager Neil Warnock, O'Leary said he had never wanted to leave and also praised the Leeds fans.

"I still live in the area, and they have been absolutely fantastic," he said. "I'm very flattered that people remember me up there.

"I don't want to influence anyone, but it wasn't my decision to leave and the supporters have always been there for me. That's why I've stayed in the area. It's fantastic place to live."
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Carl Fisker

Spørsmålet er om N. Warnock fikk sparken, eller trakk seg frivillig. Hvis han fikke sparken, var det en feilvurdering.
Jeg tror faktisk Warnock hadde vært rette person til å rydde opp i dette, det vil si unngå nedrykk.

marve

Er redd for at det blir Appleton eller Coyle hvis vi blir stressa til å ansette en ny manager denne uka...
Warnock kunne like godt ha fortsatt ut sesongen . Da hadde han måttet svare for et evt nedrykk i stedet for å fortelle oss andre hvor bra han har gjort oss .
 

Jon R

Spørsmålet er om N. Warnock fikk sparken, eller trakk seg frivillig. Hvis han fikke sparken, var det en feilvurdering.
Jeg tror faktisk Warnock hadde vært rette person til å rydde opp i dette, det vil si unngå nedrykk.

Hva får deg til å tro det?
Jon R.

eros

Auauauauauauau

Vondt å være Leeds fan om dagen. Lurer på om jeg må over en tur til før sesongslutt for å oppleve championship før det blir league one i et par sesonger igjen.

Det føltes så godt når jeg var på ER og så oss slå Blackpool. Etter det har det vært helsvart.

Please gutta, snu dette og sørg for å avslutte sesongen med hevet hode.

;-/

MOT

SirOlsen

Få inn den mannen fort som bare F

O'Leary open to Elland Road return



Former Leeds United manager David O'Leary has indicated that he would be open to the idea of returning to the Elland Road hotseat.


O'Leary, who managed the Yorkshire club in the Premier League and reached the Champions League semi-finals before their financial implosion, was sacked in 2002.

He has not worked in the UK since being axed by Aston Villa in 2006 and his most recent managerial job came in the United Arab Emirates, where he coached Al-Ahli.

Speaking after the departure of Leeds manager Neil Warnock, O'Leary said he had never wanted to leave and also praised the Leeds fans.

"I still live in the area, and they have been absolutely fantastic," he said. "I'm very flattered that people remember me up there.

"I don't want to influence anyone, but it wasn't my decision to leave and the supporters have always been there for me. That's why I've stayed in the area. It's fantastic place to live."
Men hva er vitsen når han ikke får midler til å handle for?...
-SirOlsen-

Carl Fisker

Spørsmålet er om N. Warnock fikk sparken, eller trakk seg frivillig. Hvis han fikke sparken, var det en feilvurdering.
Jeg tror faktisk Warnock hadde vært rette person til å rydde opp i dette, det vil si unngå nedrykk.

Hva får deg til å tro det?
Han er en meget erfaren manager, og har vært under press før. Dessuten kjenner han spillerne gjennom sin managertid i Leeds. Skulle det nå bli en "panikkinnhenting" av en middelmådig manager, ville det være særdeles uheldig.

Mr. Leeds

Er redd for at det blir Appleton eller Coyle hvis vi blir stressa til å ansette en ny manager denne uka...
Appleton var sett på ER forrige kamp.. Vet ikke mye om ham - hadde en håpløs oppgave i Portsmouth så resultatene der er vanskelig å legge alt ansvar på han. Så fikk han Blackpool jobben - og gjorde det vel sånn passe der. I alle fall nok til at han fikk Blackburnjobben - en  jobb han fikk beholde litt lengre enn Henning Berg...

Håper vi klarer noe bedre - men viktigere er at neste manager setter krav til eierne. Hvem vil ta Leedsjobben med all usikkerheten som er nå? Ingen stabilitet på eiersia og vi aner ikke om klubben har penger til å satse neste år. Ã… få orden på usikkerheten er nr 1, deretter kan vi finne en manager som passer til "satsingen" eierne er villige til..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Woody

Få inn den mannen fort som bare F

O'Leary open to Elland Road return



Former Leeds United manager David O'Leary has indicated that he would be open to the idea of returning to the Elland Road hotseat.


O'Leary, who managed the Yorkshire club in the Premier League and reached the Champions League semi-finals before their financial implosion, was sacked in 2002.

He has not worked in the UK since being axed by Aston Villa in 2006 and his most recent managerial job came in the United Arab Emirates, where he coached Al-Ahli.

Speaking after the departure of Leeds manager Neil Warnock, O'Leary said he had never wanted to leave and also praised the Leeds fans.

"I still live in the area, and they have been absolutely fantastic," he said. "I'm very flattered that people remember me up there.

"I don't want to influence anyone, but it wasn't my decision to leave and the supporters have always been there for me. That's why I've stayed in the area. It's fantastic place to live."
Gammalt nytt, men lurer virkelig på om DOL hopper på eit evnt tilbud om det ikkje kjem meir avklaringar rundt klubben
LIFE IS LEEDS

peder

Latterlig dårlig. Det er ikke tilfeldig at vi slipper inn så mange mål på slutten av kampene. Skylder på Warnock jeg, utdatert trener med utdaterte treningsmetoder. Vi holder jo ikke 90 minutter.

Det samme sa vi om Grayson...

Savner faktisk spillestilen til Grayson jeg  :o

Glem Grayson, han er manager i League one.

Vi skal andre vegen
Hørtes ikke sånn ut på Radioén min ihvertfall.

peder

Spørsmålet er om N. Warnock fikk sparken, eller trakk seg frivillig. Hvis han fikke sparken, var det en feilvurdering.
Jeg tror faktisk Warnock hadde vært rette person til å rydde opp i dette, det vil si unngå nedrykk.
???

nord

Vi må må tro på at vi vinder hjemmekampene. Nej jeg  tror ikke at vi er i farezonen med 5 poeng fra nedrykning :D
 

Leedsfan

@LeedsUtd1992: Neil Redfearn: "We played quite well but got nothing out of it. It's been said before we've not had luck, but you make your own" #lufc
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

Er dagens Leeds lag det dårligste noensinne? Meget mulig.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Er dagens Leeds lag det dårligste noensinne? Meget mulig.

Vi er ikke så dårlig som vi fremstår, vi er ubalanserte deluxe. Vi har ingen bredde, vingspill. Hvis ikke Hall får spille nå så fatter jeg ingenting, ikke det at jeg er sikker på at han er en reddende engel..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Vi må må tro på at vi vinder hjemmekampene. Nej jeg  tror ikke at vi er i farezonen med 5 poeng fra nedrykning :D

Det er akkurat den holdningen jeg frykter spillerne i Leeds har også. Ett par tap til på rad, mens noen av lagene bak oss plukker poeng, og plutselig har vi en fot i league 1.

Mr. Leeds

@LeedsUtd1992: Neil Redfearn: "We played quite well but got nothing out of it. It's been said before we've not had luck, but you make your own" #lufc
What?? Sa han det? Ikke det inntrykket jeg fikk av å høre på YR..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

sportcarl1

bedrövligt, ja nu kan vi ju inte skylla på bates, eller warnocks matchcoachning längre, kanske dags att fokusera på spelarna och deras attityd, sedan är det väl bara att acceptera att stolparna och ribban inte varit våra bästa vänner de sista matcherna,
 

Tom S

bedrövligt, ja nu kan vi ju inte skylla på bates, eller warnocks matchcoachning längre, kanske dags att fokusera på spelarna och deras attityd, sedan är det väl bara att acceptera att stolparna och ribban inte varit våra bästa vänner de sista matcherna,

føkking Ridsdale!
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

@LeedsUtd1992: Neil Redfearn: "We played quite well but got nothing out of it. It's been said before we've not had luck, but you make your own" #lufc
What?? Sa han det? Ikke det inntrykket jeg fikk av å høre på YR..
han sa väl det alla managers säger när de förlorat, har hört samma ord innan både i denna klubben och i andra