Skrevet av Emne: KAMP: vs Charlton på The Valley i London lørdag 6. april 2013, kl 16.  (Lest 56019 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Le Jardin

orker ikke nedrykksdrama i siste kamp mot Watford (eller brighton)  Dette må vi avgjøre på de to neste hjemmekampene. Men det sa vi i mars og....

Terje, som tror det årner seg til slutt!
Leeds forever anyway!
"Victory is in our sights"

Leedsfan

Vet ikke om det stemmer:

@lukejackson96: If you don't include goals after the 80th minute mark this season, we would be 4th with 65 points #lufc
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Vet ikke om det stemmer:

@lukejackson96: If you don't include goals after the 80th minute mark this season, we would be 4th with 65 points #lufc

Skulle ikkje forundre meg...
Føler vi har tapt enormt mange poeng på tampen, og det tærer på stemningen kjenner eg - er fysisk uvel!
COME ON LEEDS !!

Mr. Leeds

@LeedsUtd1992: Neil Redfearn: "We played quite well but got nothing out of it. It's been said before we've not had luck, but you make your own" #lufc
What?? Sa han det? Ikke det inntrykket jeg fikk av å høre på YR..
han sa väl det alla managers säger när de förlorat, har hört samma ord innan både i denna klubben och i andra
Hørte det litt etter at du skrev det. Håper i alle fall at han ikke mener det.. For aldri har jeg hørt mer negativitet av kommentatorene på yorkshire radio! Det er noe med virkelighetsoppfatningen hans jeg er urolig for dersom han mener detta var "quite well". Hvis dette var "quite well" hva er da "poor/scrappy"?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

SirOlsen

Forbannade drit... nå begynner mitt Leeds United på Fifa13 FUT å bli akkurat som det ekte Leeds også.. omtrent i hele kveld har jeg ledet 1.omgang 2-0 og slikt... så klarer jeg bare uavgjort eller taper helt mot slutten.... jeg er Jinxet av driten som skjer i Leeds om dagen :p
-SirOlsen-

testo

Få inn den mannen fort som bare F

O'Leary open to Elland Road return



Former Leeds United manager David O'Leary has indicated that he would be open to the idea of returning to the Elland Road hotseat.


O'Leary, who managed the Yorkshire club in the Premier League and reached the Champions League semi-finals before their financial implosion, was sacked in 2002.

He has not worked in the UK since being axed by Aston Villa in 2006 and his most recent managerial job came in the United Arab Emirates, where he coached Al-Ahli.

Speaking after the departure of Leeds manager Neil Warnock, O'Leary said he had never wanted to leave and also praised the Leeds fans.

"I still live in the area, and they have been absolutely fantastic," he said. "I'm very flattered that people remember me up there.

"I don't want to influence anyone, but it wasn't my decision to leave and the supporters have always been there for me. That's why I've stayed in the area. It's fantastic place to live."
Gammalt nytt, men lurer virkelig på om DOL hopper på eit evnt tilbud om det ikkje kjem meir avklaringar rundt klubben

2 dager gammelt rykte, er det gammelt? eller mener du at du bare har lest det tidligere?



Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Juniortreneren, som attpåtil ikke er interessert i jobben, er neppe mannen til å snu dette.

Vinner vi ikke over Wednesday så blir vi tvunget til å ansette fast manager.
 

marve

Juniortreneren, som attpåtil ikke er interessert i jobben, er neppe mannen til å snu dette.

Vinner vi ikke over Wednesday så blir vi tvunget til å ansette fast manager.
Men hvem vill  ha jobben i leeds da .
Tror du det frister med leage one for en manager av en hvis klasse da .Risken er faktisk meget stor nå .
 

Kato

Juniortreneren, som attpåtil ikke er interessert i jobben, er neppe mannen til å snu dette.

Vinner vi ikke over Wednesday så blir vi tvunget til å ansette fast manager.
Men hvem vill  ha jobben i leeds da .
Tror du det frister med leage one for en manager av en hvis klasse da .Risken er faktisk meget stor nå .

Nei vi er i en fryktelig situasjon nå. Wednesday blir utrolig viktig. Tap der, så blir de kompetente eierne våre nødt til å gjøre noe. Og da frykter jeg det blir ille. Kean, Appleton, Hughes osv. Grøsser ved noen av de navnene som nevnes.

3 pinner i neste, og vi kan puste litt. Utrolig viktig. Spørs om det er nok kvalitet i laget. Tipper 0-1 eller 5-0. Enten eller.
 

Jon R

bedrövligt, ja nu kan vi ju inte skylla på bates, eller warnocks matchcoachning längre, kanske dags att fokusera på spelarna och deras attityd, sedan är det väl bara att acceptera att stolparna och ribban inte varit våra bästa vänner de sista matcherna,

Du har helt rett i at Warnock  ikke kan tillegges ansvar for coachingen mot Charlton. Hva du fortsatt ikke  later til å ha forstått at vanstyre over 9 år ikke lar seg reparere med et pennestrøk.  Eller at dagens Leeds lag er Warnocks lag.  Dessverre forlot Warnock et synkende skip. Rykker vi ned i mai kan han nok en gang fraskrive seg ansvar for egen fiasko, slik han har gjort kontinuerlig siden han kom til klubben. Tallene er klarer: Neil Warnock er en av tidenes verste managere i Leeds United. Verken Neil Redfern eller noen annen manager kan utrette mirakler med det grunnlaget Warnock etterlater seg. Det beste vi nok kan håpe på at laget klarer å skrape sammen de  1,268292682926829 poengene i snitt pr kamp som vi presterte under Warnock. Da klarer vi i det minste å berge plassen i Championship.
Jon R.

HåvardK

Er dagens Leeds lag det dårligste noensinne? Meget mulig.

Vi er ikke så dårlig som vi fremstår, vi er ubalanserte deluxe. Vi har ingen bredde, vingspill. Hvis ikke Hall får spille nå så fatter jeg ingenting, ikke det at jeg er sikker på at han er en reddende engel..
Ingen bredde og ubalanserte deluxe, men altså ikke dårlig. Litt motsetningsfylt utsagn?

Leedsfan

Er dagens Leeds lag det dårligste noensinne? Meget mulig.

Vi er ikke så dårlig som vi fremstår, vi er ubalanserte deluxe. Vi har ingen bredde, vingspill. Hvis ikke Hall får spille nå så fatter jeg ingenting, ikke det at jeg er sikker på at han er en reddende engel..
Ingen bredde og ubalanserte deluxe, men altså ikke dårlig. Litt motsetningsfylt utsagn?

Egentlig ikke, jeg mener at vi underpresterer. Jeg mener også at det ikke skal mange riktige signeringer til for at skal kunne ha mulighet til å vinne hver eneste kamp i denne divisjonen, og da mener jeg ikke at vi skal vinne alle kampene vi spiller. Håper ikke du ble forvirret av den siste setningen..:)

Summen av alt gjør at vi spiller så dårlig som vi gjør..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Har Diouf blitt merkbart dårligere på trening tru..... Han blir ikke akkurat mye brukt han heller om dagen???? ???
Han er jo en av de beste vi har, og utrolig viktig i tette kamper...
 

HåvardK

Er dagens Leeds lag det dårligste noensinne? Meget mulig.

Vi er ikke så dårlig som vi fremstår, vi er ubalanserte deluxe. Vi har ingen bredde, vingspill. Hvis ikke Hall får spille nå så fatter jeg ingenting, ikke det at jeg er sikker på at han er en reddende engel..
Ingen bredde og ubalanserte deluxe, men altså ikke dårlig. Litt motsetningsfylt utsagn?

Egentlig ikke, jeg mener at vi underpresterer. Jeg mener også at det ikke skal mange riktige signeringer til for at skal kunne ha mulighet til å vinne hver eneste kamp i denne divisjonen, og da mener jeg ikke at vi skal vinne alle kampene vi spiller. Håper ikke du ble forvirret av den siste setningen..:)

Summen av alt gjør at vi spiller så dårlig som vi gjør..
Forstår det du sier, men etter min mening blir Leeds-brillen dine for sterke her. Jeg tror dessverre at det jevnt over er for mange mediokre, om enn ikke direkte svake spillere i troppen vår til at et par signeringer skal kunne snu ting rundt. Misforstå meg rett - jeg har virkelig sans for mange av disse spillerne som typer; f eks Norris, Green, Lees og for den saks skyld Peltier. De er sympatiske, ydmyke (ikke at de har grunn til annet) og setter laget foran seg selv 24/7. Dessverre holder ikke ferdighetene deres tilstrekkelig mål; noe vel karrierene deres burde ha gitt en klar pekepinn på før de ble hentet til klubbe. Vi har nok en tendens til å overvurdere spillerne i det øyeblikket de ikler seg Leeds-drakt, noe bl a h.b. har vært inne på flere ganger. Men for all del - ingenting ville glede meg mer enn om det skulle vise seg at du har rett, og jeg tar feil. Jeg håper inderlig at vi greier å finne riktig type manager denne gangen. Deter en forutsetning for at din optimisme skal kunne ha livets rett, og spillere som f eks Morison (som også er både hardtarbeidende og sympatisk) skal kunne ta ut sitt potensiale.

Leedsfan

Er dagens Leeds lag det dårligste noensinne? Meget mulig.

Vi er ikke så dårlig som vi fremstår, vi er ubalanserte deluxe. Vi har ingen bredde, vingspill. Hvis ikke Hall får spille nå så fatter jeg ingenting, ikke det at jeg er sikker på at han er en reddende engel..
Ingen bredde og ubalanserte deluxe, men altså ikke dårlig. Litt motsetningsfylt utsagn?

Egentlig ikke, jeg mener at vi underpresterer. Jeg mener også at det ikke skal mange riktige signeringer til for at skal kunne ha mulighet til å vinne hver eneste kamp i denne divisjonen, og da mener jeg ikke at vi skal vinne alle kampene vi spiller. Håper ikke du ble forvirret av den siste setningen..:)

Summen av alt gjør at vi spiller så dårlig som vi gjør..
Forstår det du sier, men etter min mening blir Leeds-brillen dine for sterke her. Jeg tror dessverre at det jevnt over er for mange mediokre, om enn ikke direkte svake spillere i troppen vår til at et par signeringer skal kunne snu ting rundt. Misforstå meg rett - jeg har virkelig sans for mange av disse spillerne som typer; f eks Norris, Green, Lees og for den saks skyld Peltier. De er sympatiske, ydmyke (ikke at de har grunn til annet) og setter laget foran seg selv 24/7. Dessverre holder ikke ferdighetene deres tilstrekkelig mål; noe vel karrierene deres burde ha gitt en klar pekepinn på før de ble hentet til klubbe. Vi har nok en tendens til å overvurdere spillerne i det øyeblikket de ikler seg Leeds-drakt, noe bl a h.b. har vært inne på flere ganger. Men for all del - ingenting ville glede meg mer enn om det skulle vise seg at du har rett, og jeg tar feil. Jeg håper inderlig at vi greier å finne riktig type manager denne gangen. Deter en forutsetning for at din optimisme skal kunne ha livets rett, og spillere som f eks Morison (som også er både hardtarbeidende og sympatisk) skal kunne ta ut sitt potensiale.

Når du ser lagoppstillingene til de middelmådige lagene vi spiller mot, hvor mange av våre spillere ville du byttet mot deres tilsvarende spillere i samme posisjon.

Leicester har feks spillere som er bedre enn våre på papiret, de suger jo nesten like mye som oss.

Hadde vi hentet Burke i januar kunne situasjonen vært annerledes, men tror at den dealen strandet på Haigh og Patel.

Vi mangler fart og kreativitet fremover, noe som Warnock har påmerket i nesten 1 år. Hadde vi fått inn 2 vinger som hadde hatt dette så hadde Warnock fortsatt vært manager. Hvorfor vi ikke har skaffet disse spillerne vet bare Patel, Haigh, Harvey, Williams og Warnock.

Kanskje jeg har Leedsbriller på, kanskje ikke. Jeg bare lurer på hvorfor spillere som oftest blir dårligere etter de kommer til oss, det må jo ha noe med klubben å gjøre.

Sorry for rotete svar, men jeg er helt kokt i hodet i kveld..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ArneS

Vet ikke om det stemmer:

@lukejackson96: If you don't include goals after the 80th minute mark this season, we would be 4th with 65 points #lufc

Skulle ikkje forundre meg...
Føler vi har tapt enormt mange poeng på tampen, og det tærer på stemningen kjenner eg - er fysisk uvel!

Tror nok det stemmer ganske godt ja.   Vi har tapt 20 poeng fra 80-90 minutter ihvertfall, men men kanskje klart å vinne noen poeng også som jeg ikke har oversikten over...
Den 17. mann

HåvardK

Svar til Leedsfan på innlegget like over her: Alle kan vel bli litt kokt i hodet i disse dager.

Dessverre vet jeg for lite om kvaliteten på enkeltspillere på våre konkurrenter i NpC. Men ut fra det jeg har sett av spillerstallen vår denne sesongen, er det virkelig ikke mange som ville ha fått særlig spilletid i PL. Dette illustreres jo også til fulle når vi ser at vår toppscorer knapt får varme benken i nedrykkstruede Norwich. Og jeg mener jo at det er dette nivået vi bør ha ambisjoner om å oppnå, og vel så det.

Mulig du mener at dagens stall med to-tre forsterkninger kunne ha kjempet om opprykk akkurat denne sesongen - og der følger jeg deg i tilfelle hele veien. Makan til merkelig NpC-nivå får vi vel aldri oppleve igjen. Men ved et opprykk måtte vi i tilfelle ha byttet ut store deler av stallen - og det tror jeg ikke er veien å gå.

Lettere animert, og altså fortsatt med håp her jeg sitter, er jeg faktisk så naiv at jeg håper at David O´Leary blir vår neste manager, får et par sesonger til å bygge et lag og deretter innleder vår neste storhetsperiode. Kanskje skal ambisjonene våre ikke strekke seg lenger enn til å etablere oss i PL, innkassere en og annen seier mot unevnelige lag, og kanskje til og med en cup-triumf med store mengder flaks og entusiasme.

Leedsfan

Svar til Leedsfan på innlegget like over her: Alle kan vel bli litt kokt i hodet i disse dager.

Dessverre vet jeg for lite om kvaliteten på enkeltspillere på våre konkurrenter i NpC. Men ut fra det jeg har sett av spillerstallen vår denne sesongen, er det virkelig ikke mange som ville ha fått særlig spilletid i PL. Dette illustreres jo også til fulle når vi ser at vår toppscorer knapt får varme benken i nedrykkstruede Norwich. Og jeg mener jo at det er dette nivået vi bør ha ambisjoner om å oppnå, og vel så det.

Mulig du mener at dagens stall med to-tre forsterkninger kunne ha kjempet om opprykk akkurat denne sesongen - og der følger jeg deg i tilfelle hele veien. Makan til merkelig NpC-nivå får vi vel aldri oppleve igjen. Men ved et opprykk måtte vi i tilfelle ha byttet ut store deler av stallen - og det tror jeg ikke er veien å gå.

Lettere animert, og altså fortsatt med håp her jeg sitter, er jeg faktisk så naiv at jeg håper at David O´Leary blir vår neste manager, får et par sesonger til å bygge et lag og deretter innleder vår neste storhetsperiode. Kanskje skal ambisjonene våre ikke strekke seg lenger enn til å etablere oss i PL, innkassere en og annen seier mot unevnelige lag, og kanskje til og med en cup-triumf med store mengder flaks og entusiasme.

Trøsten får være at vi får ha de fleste spillerne i fred når sesongen er over.

Satser vi ungt over tid og ikke rykker opp så vil de spillerne forsvinne til PL hvis de er attraktive nok.. Vi må rett og slett bare rykke opp fort som faen ellers blir vi bare værende i elendigheten...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Hallo. Vi kan saktens klare at vinde resten at kampene i denne sæson. Den største forhindring er den som er i vores egne hoveder. Vi har allerede vundet over både Everton og andre toplag, med samme mandskap ;D.

Vågn op Leeds United og alle supportere. Vi kan saktens. Hold op med at tude :D
 

eros

Forbannade drit... nå begynner mitt Leeds United på Fifa13 FUT å bli akkurat som det ekte Leeds også.. omtrent i hele kveld har jeg ledet 1.omgang 2-0 og slikt... så klarer jeg bare uavgjort eller taper helt mot slutten.... jeg er Jinxet av driten som skjer i Leeds om dagen :p
+1 :-/

h.b

  • Gjest
Ingen problemer med spillet i går. Bare overgangsproblem under ny midlertidig manager. Vi vinner neste kamp ,  og så greier vi Play off med god margin

Hallgeir *

Det er utrolig hvor lett Obika slipper til på seiersmålet i lørdagens kamp. Greit nok at det har skjedd rokkeringer i forsvaret den siste tida og også på slutten av kampen i går, men det får da være grenser hvor gavmild det er mulig å være.  :o
Super Leeds since 1968

HåvardK

Ingen problemer med spillet i går. Bare overgangsproblem under ny midlertidig manager. Vi vinner neste kamp ,  og så greier vi Play off med god margin
Sånn skal det låte fra en skikkelig supporter!