Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 377993 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #120 på: April 15, 2013, 08:37:47 »
Varney om McDermott og forskjellen fra Warnock:

McDermott’s appointment came in time for him and his assistant, Nigel Gibbs, to take charge of Saturday’s clash, with caretaker boss Neil Redfearn reverting to a coaching role.

Varney acknowledged the impact of McDermott’s half-time team-talk after winning the game with a clinical brace. The winger said: “It’s known that he’s a very mild-mannered man and that helps. I was shouting my head off at half-time, just trying to get the lads going, but sometimes you don’t need that.

“This is what we probably haven’t had: a cool head telling us to calm down and play our football. For a manager to say ‘have no fear’ is music to my ears.

“It really helped to have a different voice in there, just to give a positive outlook on the game and to have a gaffer who was cool, calm and collected. None of us have worked under him before but we’ve seen already what he’s about.”

Leeds were without a victory in seven matches prior to the weekend and Varney said: “Under the old gaffer (Warnock) we were in a bit of a rut. We probably got too hooked up on the idea of getting the ball forward as quickly as we could. You’d like to think we’re okay now.

“We can start relaxing and play a bit of football.

“There’s too much in the dressing room to be where we are in the league and it’s ridiculous really.


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-varney-hails-the-influence-of-mac-1-5585441
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #121 på: April 15, 2013, 09:04:12 »

“This is what we probably haven’t had: a cool head telling us to calm down and play our football. For a manager to say ‘have no fear’ is music to my ears.


Med andre ord, en kar som ikke ser noen grunnn til å bruke HÃ…RFØNEREN i pausen  ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Johrnino

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #122 på: April 15, 2013, 17:44:27 »
Jeg håper at Mcd har hårføneren i baklomma, men trikset er å bruke den til rett tid. Hvis spillerne er i angstfylte og i mental ubalanse, må man trykke på andre knapper. Dersom erfarne spillere underpresterer, så må dette markeres med en hårføning for å få de opp på forventet nivå.
Det viser seg jo at de beste manager også er gjerne beste psykologene. Nils Arne Eggen var jo en mester til dette. Han viste omsorg og støttet de som trengte det, og brukte hårføneren på etablerte spillere som Brattbakk og Mini. Wenger, Mourinho og Sur Alex Ferguson er andre som mestrer dette til fingerspissen..
 

Anders P

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #123 på: April 15, 2013, 20:07:38 »
Etter å ha sett pressekonferansen og intervjuene før/etter Sheff W kampen mener jeg at dette er en bra mann for Leeds i den situasjonen vi er nå.
Jeg hadde trua på Warnock og likte det han sa i starten også....., men MC D er en litt annen type. Mer moderne i filosofien....og "no fear" tror jeg faktisk er et slagord som Leeds spillerne trenger. De har altfor lenge vært "bundet" og vi har ikke fått til noe flyt og eget spill.
Håper vi kan få tilbake litt positivitet på Elland Road igjen, har vært labert der i serien i år.....
 

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #124 på: April 15, 2013, 20:46:23 »
Etter å ha sett pressekonferansen og intervjuene før/etter Sheff W kampen mener jeg at dette er en bra mann for Leeds i den situasjonen vi er nå.
Jeg hadde trua på Warnock og likte det han sa i starten også....., men MC D er en litt annen type. Mer moderne i filosofien....og "no fear" tror jeg faktisk er et slagord som Leeds spillerne trenger. De har altfor lenge vært "bundet" og vi har ikke fått til noe flyt og eget spill.
Håper vi kan få tilbake litt positivitet på Elland Road igjen, har vært labert der i serien i år.....

Ja, hvor ofte har vi ikke hørt at spillerne våre fryser til is på Elland Road.
 

Torpe-do

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #125 på: April 15, 2013, 22:00:59 »
Etter å ha sett pressekonferansen og intervjuene før/etter Sheff W kampen mener jeg at dette er en bra mann for Leeds i den situasjonen vi er nå.
Jeg hadde trua på Warnock og likte det han sa i starten også....., men MC D er en litt annen type. Mer moderne i filosofien....og "no fear" tror jeg faktisk er et slagord som Leeds spillerne trenger. De har altfor lenge vært "bundet" og vi har ikke fått til noe flyt og eget spill.
Håper vi kan få tilbake litt positivitet på Elland Road igjen, har vært labert der i serien i år.....

Ja, hvor ofte har vi ikke hørt at spillerne våre fryser til is på Elland Road.

Sant. Tror du dette er noe McDermott har sett lenge, og bevisst innfører fra dag èn? Kan jo virke sånn! Syns jeg virker klokt, og vitner kanskje på at McDermott har god evne til å se problemer og løsninger individuelt pr klubb, og at han ikke prøver å gjøre akkurat som han har gjort med Reading. Smart.

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #126 på: April 15, 2013, 22:22:35 »
Etter å ha sett pressekonferansen og intervjuene før/etter Sheff W kampen mener jeg at dette er en bra mann for Leeds i den situasjonen vi er nå.
Jeg hadde trua på Warnock og likte det han sa i starten også....., men MC D er en litt annen type. Mer moderne i filosofien....og "no fear" tror jeg faktisk er et slagord som Leeds spillerne trenger. De har altfor lenge vært "bundet" og vi har ikke fått til noe flyt og eget spill.
Håper vi kan få tilbake litt positivitet på Elland Road igjen, har vært labert der i serien i år.....

Ja, hvor ofte har vi ikke hørt at spillerne våre fryser til is på Elland Road.

Sant. Tror du dette er noe McDermott har sett lenge, og bevisst innfører fra dag èn? Kan jo virke sånn! Syns jeg virker klokt, og vitner kanskje på at McDermott har god evne til å se problemer og løsninger individuelt pr klubb, og at han ikke prøver å gjøre akkurat som han har gjort med Reading. Smart.

Faktisk ikke helt sant. Denne sesongen har vi 12-3-6 hjemme, det er bortestatistikken (3-7-11) som har ødelagt sjansene. Men når det er sagt: Jeg har også savnet den sprudlingen som resulterer i overkjørsel
Hekta på Leeds siden 1974

Joe Jordan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #127 på: April 16, 2013, 13:04:21 »
Blir interessant å se hvordan han takler å sitte igjen med svarteper mens transfervinduet er åpent og spillere går alle andre steder enn inn porten på ER.  ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #128 på: April 16, 2013, 20:08:04 »
Likte måten han forklarte hvordan han ville legge opp spillet etter de spillerne han har tilgjengelig kontra det som Warnock gjorde, at spillerne måtte spille på en måte som ikke alltid passet de.

Dette burde jo være musikk i ørene på Ross McCormack. Noe sier meg at Morison putter mellom 20-25 neste år og Ross mellom 15-20.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #129 på: April 16, 2013, 20:09:56 »
Likte måten han forklarte hvordan han ville legge opp spillet etter de spillerne han har tilgjengelig kontra det som Warnock gjorde, at spillerne måtte spille på en måte som ikke alltid passet de.

Dette burde jo være musikk i ørene på Ross McCormack. Noe sier meg at Morison putter mellom 20-25 neste år og Ross mellom 15-20.

Og Kenny holder nullen hele sesongen ;D

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #130 på: April 16, 2013, 20:10:41 »
Likte måten han forklarte hvordan han ville legge opp spillet etter de spillerne han har tilgjengelig kontra det som Warnock gjorde, at spillerne måtte spille på en måte som ikke alltid passet de.

Dette burde jo være musikk i ørene på Ross McCormack. Noe sier meg at Morison putter mellom 20-25 neste år og Ross mellom 15-20.

Og Kenny holder nullen hele sesongen ;D

McCarthy mener du??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #131 på: April 16, 2013, 20:11:06 »
Likte måten han forklarte hvordan han ville legge opp spillet etter de spillerne han har tilgjengelig kontra det som Warnock gjorde, at spillerne måtte spille på en måte som ikke alltid passet de.

Dette burde jo være musikk i ørene på Ross McCormack. Noe sier meg at Morison putter mellom 20-25 neste år og Ross mellom 15-20.

Og Kenny holder nullen hele sesongen ;D

Du er en eeeevig optimist, Håkon, det skal du ha  ;D ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #132 på: April 16, 2013, 20:25:24 »
Jeg må si at B MD sprer mye positivitet i siste intervju på LUTV. Han snakker om hvordan alle må dra lasset sammen og samme vei, helt fra toppen av ved chairman, og ned til spillere og "staff". Kanskje ikke noen revolusjonerende i dette, men han får det til å høres ut som om han mener det. Syting og klaging vil han ikke høre noe av!

I alle fall gir han meg tro på at vi går mye lysere tider i møte.  :)
Super Leeds since 1968

marve

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #133 på: April 16, 2013, 20:28:38 »
Jeg må si at B MD sprer mye positivitet i siste intervju på LUTV. Han snakker om hvordan alle må dra lasset sammen og samme vei, helt fra toppen av ved chairman, og ned til spillere og "staff". Kanskje ikke noen revolusjonerende i dette, men han får det til å høres ut som om han mener det. Syting og klaging vil han ikke høre noe av!

I alle fall gir han meg tro på at vi går mye lysere tider i møte.  :)
Meg også fått litt av troa tilbake . :)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #134 på: April 16, 2013, 20:30:44 »


I alle fall gir han meg tro på at vi går mye lysere tider i møte.  :)

Helt enig :)

...muuulig det også har med å gjøre den lyseblå kveldshimmelen jeg ser der i det fjerne :)
(gir håp om en stråååålende morgen) :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #135 på: April 16, 2013, 20:56:43 »


I alle fall gir han meg tro på at vi går mye lysere tider i møte.  :)

Helt enig :)

...muuulig det også har med å gjøre den lyseblå kveldshimmelen jeg ser der i det fjerne :)
(gir håp om en stråååålende morgen) :)
Sorry....meldt regn i bøtter og spann
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #136 på: April 16, 2013, 21:07:31 »


I alle fall gir han meg tro på at vi går mye lysere tider i møte.  :)

Helt enig :)

...muuulig det også har med å gjøre den lyseblå kveldshimmelen jeg ser der i det fjerne :)
(gir håp om en stråååålende morgen) :)
Sorry....meldt regn i bøtter og spann

Hehe, nå må ikke du realitetsorientere sånn her ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

dansale

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #137 på: April 16, 2013, 23:17:14 »
Forza Leeds!

dansale

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #138 på: April 16, 2013, 23:18:04 »
Forza Leeds!

B-m

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #139 på: April 16, 2013, 23:36:41 »
Hærlig!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #140 på: April 16, 2013, 23:49:14 »
For en kjernekar  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #141 på: April 17, 2013, 00:10:45 »
mr 100%
 

Eriksen55

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #142 på: April 17, 2013, 00:11:09 »
Kontraster  i forhold til NW måte å være på, snakke på og hva han fokuserer på!! Ingen tvil om at jeg liker Mc'derm sin adferd best. Han har sagt mye riktig, og noe er klisjeaktige ting han må si..men han har en troverdighet over seg som få andre har når dem lirer av seg saker som happy to be her osv.

Nå har jeg virkelig fått trua igjen, dette har jeg savnet. Bli en samlet klubb med visjoner. Herlig!

Eneste som holder igjen litt er eierne og eiersituasjonen, stoler ikke helt på hva de kan finne på eller kan bidra med. Håper ihvertfall de gir Mc'derm en sjanse til å lykkes !!

Nu kjør vi!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #143 på: April 17, 2013, 00:31:15 »
Savner Warnock jeg. Kan jo fågande ikke hakke på Mc Dermott slik han fremstår nå  ;)

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #144 på: April 17, 2013, 00:34:28 »
Hentet inn i grevens tid. Synd han ikke ble hentet allerede tidlig mars.  :-X
Jon R.

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #145 på: April 17, 2013, 00:36:02 »
Savner Warnock jeg. Kan jo fågande ikke hakke på Mc Dermott slik han fremstår nå  ;)

Han er ikke spesielt gøy på håret, da.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #146 på: April 17, 2013, 00:36:42 »
Savner Warnock jeg. Kan jo fågande ikke hakke på Mc Dermott slik han fremstår nå  ;)

Han er ikke spesielt gøy på håret, da.

Det er jo ikke h.b heller...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #147 på: April 17, 2013, 09:21:43 »
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #149 på: April 17, 2013, 12:54:24 »
http://www.youtube.com/watch?v=5V430M59Yn8

...ehhh..ok...eller??

Første linje:

Wise men say only fools rush in,
but I can't help falling in love with you.


De første dagene med BM oppsummert  ;)
KEEP FIGHTING!!