Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 377757 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott
« på: April 11, 2013, 12:19:56 »
Så da er det klart at Mc Dermot er vår nye manager.
http://sportingpreview.com/football2012-5/2012494.php?
Ja han vil da få en rimelig heftig oppgave med å renske opp i stallen, hente billige spillere og rett å slett få ny tankegang inn i Leeds
http://mumblingsofamoron.wordpress.com/2013/04/11/brian-mcdermott-confirmed-as-leeds-manager/?
« Siste redigering: Juni 12, 2014, 14:24:12 av Promotion 2010 »

Kato

Sv: Mc Dermot ny manager omtrent klar. Sky sier det også
« Svar #1 på: April 11, 2013, 12:26:25 »
Talksport sier han presenteres i morgen

http://sportingpreview.com/football2012-5/2012494.php?
 


Blank_File

Sv: McDermott ny manager.
« Svar #3 på: April 11, 2013, 12:36:08 »
Javel Brian. Jeg vet lite om deg og hva du står for, men velkommen skal du være.

Sydhagen

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #4 på: April 11, 2013, 12:41:56 »
Han har min støtte! MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #5 på: April 11, 2013, 12:42:37 »
ikke på den offisielle siden enda??

Nå vet ikke jeg hvilke navn som var på den lista men er det blant de som florerte rundt på forumet så vil jeg si maccern er det beste valget og helt rett tidspunkt og få inn ny manager.. nlir kjent med spillere og se hvem han vil ha med videre,sommerens transfer vindu hvor han kan hente nye spillere osv... ENDELIG NOE POSITIVT
Forever Leeds United!!!!!!!!

Annesj

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #6 på: April 11, 2013, 12:54:53 »
Har min støtte også.  8)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DW

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #7 på: April 11, 2013, 13:18:46 »
Blir bra! Endelig et lys i tunellen/tunnellen/tunnelen...MOT

ollan

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #8 på: April 11, 2013, 13:23:06 »
tja....det var vel det beste vi kunne få fra hylle nr.2
Lykke til,gjør oss stolt!!
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #9 på: April 11, 2013, 13:34:38 »
Menne... blir det ikke litt heftig for Brian McDermott både å sjefe Leeds Rhinos og Leeds United Football Club da? ;)  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #10 på: April 11, 2013, 13:41:48 »
Litt småpirk, men overskriften burde være:

Manager: Brian McDermott
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #11 på: April 11, 2013, 13:46:06 »
Menne... blir det ikke litt heftig for Brian McDermott både å sjefe Leeds Rhinos og Leeds United Football Club da? ;)  ;D

Mulig, men tror Ryan Hall skal være med å avlaste begge steder.  :)

Sleivind

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #12 på: April 11, 2013, 13:48:37 »
Sier som Ollan, tja.

Kunne sikkert vært bedre. Og det kunne garantert vært verre hvis en ser hva vi har vært linket til.

Jeg håper McDermott evner å motivere spillergruppa før de siste kampene tar til, slik at vi unngår nedrykksdramaet som er på vei inn i.

Annesj

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #13 på: April 11, 2013, 13:51:09 »
Vi er jo et hylle nr to lag så  ;) Hylle nr en er vel ikke mulig for oss å velge fra desverre. Historien til McD i mine sier at han er akkurat en sånn vi trenger. En som kan bygge noe utifra lite midler. Han har erfaring som scout og har hentet mye bra ut a ingenting. Shane Long, Lefondre er to.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Mc Dermot ny manager.
« Svar #14 på: April 11, 2013, 13:53:08 »
Litt småpirk, men overskriften burde være:

Manager: Brian McDermott

Hvor ble det av denne flisespikkertråden da...


Men riktig, noe av min oppgave det å gjøre TRÃ…DTITLENE litt mer søkbare.  :)






Ønsker ham velkommen, men håper han bringer med seg kontinuitet og en mulighet til å bygge klubben opp på den sportslige satsningen. Bygge noe varig for fremtiden med god kompetanse i samtlige ledd!


DA!   


OG


NÃ…!!!   

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #15 på: April 11, 2013, 13:54:44 »

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #17 på: April 11, 2013, 14:09:18 »

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #18 på: April 11, 2013, 14:10:27 »
Ligger det an til Hall og White på vingene til helga?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #19 på: April 11, 2013, 14:11:25 »
Håper denne tråden kommer til å leve i 15 år. Bra det er en tidligere vingspiller som kommet, han må gjerne hente Robson-Kanu, Kebe, McAnuff og McCarthy. Mer trolig at vi spiller mot de neste år...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #20 på: April 11, 2013, 14:22:53 »
KEEP FIGHTING!!

nord

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #21 på: April 11, 2013, 14:23:08 »
<Skal vi ikke vente til det står på vores officielle hjemmeside?
Eller det sikkert ?
 

Tobbe9210

Leksvik whites

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #23 på: April 11, 2013, 14:38:34 »
Er vel helt greit dette. Kunne ikke forvente noe bedre utifra hva GHF har av penger, eller ønsker å bruke av penger på denne klubben.
Så får vi se om han klarer å få oss til PL på sparebluss, og kjempe om 17. plasser...noe mer enn det tror jeg ikke GHF er villig til å bruke penger på....

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #24 på: April 11, 2013, 14:41:08 »
Er vel helt greit dette. Kunne ikke forvente noe bedre utifra hva GHF har av penger, eller ønsker å bruke av penger på denne klubben.
Så får vi se om han klarer å få oss til PL på sparebluss, og kjempe om 17. plasser...noe mer enn det tror jeg ikke GHF er villig til å bruke penger på....

:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #25 på: April 11, 2013, 14:42:05 »

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #26 på: April 11, 2013, 14:42:33 »
Er vel helt greit dette. Kunne ikke forvente noe bedre utifra hva GHF har av penger, eller ønsker å bruke av penger på denne klubben.
Så får vi se om han klarer å få oss til PL på sparebluss, og kjempe om 17. plasser...noe mer enn det tror jeg ikke GHF er villig til å bruke penger på....

Og velkommen til McDermott!! :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #27 på: April 11, 2013, 14:54:13 »
http://www.leedsunited.com/news/20130411/managerial-update-short-statement_2247585_3140348

?


GHF leverer i beste Bates ånd: si minst mulig om det som skjer i klubben ;D

Det er vel sånn at INGEN på fotballøya, i hvilken som helst klubb, noensinne har kommentert noe før avtalen er i boks!

Dvs at ALLE supportere alltid er like frustrert som deg ALLTID!

Er ikke det godt å ha meningsfeller?  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #28 på: April 11, 2013, 14:58:52 »
http://www.leedsunited.com/news/20130411/managerial-update-short-statement_2247585_3140348

?


GHF leverer i beste Bates ånd: si minst mulig om det som skjer i klubben ;D

Det er vel sånn at INGEN på fotballøya, i hvilken som helst klubb, noensinne har kommentert noe før avtalen er i boks!

Dvs at ALLE supportere alltid er like frustrert som deg ALLTID!

Er ikke det godt å ha meningsfeller?  :D
hehe, alt iorden. Poenget er vel at Bates kommenterte ikke det som var i boks heller.....
Er negativ til GHF, men ikke til McDermott :)

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #29 på: April 11, 2013, 15:00:34 »
http://www.leedsunited.com/news/20130411/managerial-update-short-statement_2247585_3140348

?


GHF leverer i beste Bates ånd: si minst mulig om det som skjer i klubben ;D

GFHC? eller er det for mye GHB på bordet?

Man sier ikke noe før avtalen er 100% som Promo sier. De sier egentlig mer ENN nok, og så skal de kritiseres for det??

Nå ansetter de en som klarte opprykk med Reading i samme sesong som de solgt sine 2 beste spillere, Mills og Long. Denne manageren er "elsket" av sine tidligere spillere og vant månedens manager i PL for kun få måneder siden.

Når det er sagt så er det ingen garanti for at han kommer til å gjenta suksessen, men slik tingenes tilstand er i dag så er han den beste vi kunne få, både på kort og lang sikt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.