Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 375955 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #30 på: April 11, 2013, 15:02:05 »

BREAKING NEWS: Brian McDermott spotted outside Trinity in Leeds!


...så enkelt og så genialt  ;D
Det ligner jo også :)
« Siste redigering: April 11, 2013, 15:06:55 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #31 på: April 11, 2013, 15:08:17 »
Jeg håper forsiktig igjen McDermott....velkommen skal du selvsagt være. Vit at tråden "når får McDermott sparken" ikke lar vente på seg lenge dersom det ikke presteres på banen.....!! MOT!!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #32 på: April 11, 2013, 15:17:37 »
FourFourPics‏@FourFourPics40m
McDermott to #LUFC is all but finito. I see they have gone for the safe appointment. #ITK

@indykaila: Brian McDermott has held talks with GFH Capital. Plan to meet in next few days again. #LUFC

Med tanke på en del navn som har sirkulert er jeg nesten lettet om det blir McDermott   ::)

Jeg følger deg på denne. McDermott er kanskje det navnet som gjør meg tryggest. Relativt ung, opprykkserfaring. Og faktisk månedens manager i PL så sent som i januar. Et godt valg.

Faktisk ikke så sikker på at det kommer så mye bedre navn enn han tilgjengelig ila sommeren

Håper dette er vel talt!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #33 på: April 11, 2013, 15:21:04 »
Phil Hay @PhilHayYEP 28s

 Have it on good authority that a deal between #lufc and McDermott is now finalised. Merely needs him to sign.
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #34 på: April 11, 2013, 15:22:18 »
Flere ekspertkommentarer:

Som flere er inne på, får jeg også en stadig sterkere følelse av at McDermott er den mest riktige og i alle fall minst risikable ansettelsen vi kan gjøre av det vi kan anta er realistiske kandidater.

McD svarer til de fleste av klubbens kriterier; nylig opprykks-suksess, ikke for gammel, flink med spillere og kjenner til klubbutvikling gjennom å ha hatt flere roller før han ble manager. Tror også han har fått verdifull erfaring fra Premier League det siste året, og som Kato sier er det bare noen måneder siden han ble Månedens Manager der.

Jeg ofrer gjerne det å ha en supermorsom manager mot en som gir oss et lag å være stolt av og som ikke gjør seg bort når han representerer klubben.

SA
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #35 på: April 11, 2013, 15:27:02 »
Liker!  ;)

Jeg liker det jeg leser.

1. Vi trenger en inn som kan berge dette skipet fra isfjellet NÃ….

2. Med McDermott inn nå, gir vi bedre tid i forhold til å forberede en ny sesong.

3. Ingen garanti for at sommeren byr på så mange bedre kandidater.

4. Han har play-off-finale og seier de to siste sesongene. Kjenner divisjonen godt.

5. Han kan løfte ungdomssida vår.

6. Han er ikke nødvendigvis en big spender. Hentet mye lurte i Reading, eks Le Fondre.

7. Han er nettopp kåret til månedens manager i Premier League.

8. Vi kan endelig få en mann på sidelinja vi er stolte av å ha der.

Ja, 8 gode grunner til å ansette Brian M.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #36 på: April 11, 2013, 16:22:35 »
Så ved vi hvor Hart spiller næste sæson ;-)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Manager: Brian McDermott
« Svar #37 på: April 11, 2013, 16:22:42 »
Menne... blir det ikke litt heftig for Brian McDermott både å sjefe Leeds Rhinos og Leeds United Football Club da? ;)  ;D

Mulig, men tror Ryan Hall skal være med å avlaste begge steder.  :)
Så sant...  :D
« Siste redigering: April 11, 2013, 16:29:57 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #38 på: April 11, 2013, 16:45:42 »
Warnock out!
McDermott out!
 ;)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #39 på: April 11, 2013, 19:17:22 »
Jeg tror dette blir bra, jeg  :)
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #40 på: April 11, 2013, 20:02:51 »
Jeg tror dette blir bra, jeg  :)

Jeg sier meg også fornøyd med McDermott. Tror han er en av de beste vi kunne fått akkurat nå.
Super Leeds since 1968

B-m

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #41 på: April 11, 2013, 20:21:01 »
Velkommen BM! ;-)

Har han tidligere vært scout? Bør være ok til å finne gems.

Virker som en solid kar.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Glenn K

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #42 på: April 11, 2013, 20:29:20 »
Velkommen BM! ;-)

Har han tidligere vært scout? Bør være ok til å finne gems.

Virker som en solid kar.

Han hadde en periode som sjefsspeider før han ble manager i Reading, så dette syns jeg virker veldig solid!  :)

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #43 på: April 11, 2013, 20:30:38 »
Heller en manager som evner å finne gode spillere, enn en som kan holde de skadefrie.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #44 på: April 11, 2013, 20:41:48 »
Heller en manager som evner å finne gode spillere, enn en som kan holde de skadefrie.

Han får en tøff oppgave:
1. Berge plassen
2. Tvinges til å selge Byram
3. Bli fortalt at pengene fra Byram salget alikevel ikke går til transferkitty
4. Finne forsterkninger til 0 mp
5. Bli fortalt at hans forgjenger har sprengt budsjettet, så punkt 4 utgår
6. Ta Leeds gjennom en administrasjonsperiode
7. Se at Bates tar Leeds ut av adm.
8. Starte sesongen med minus 45 poeng, fordi vi er Leeds
"Who needs Cantona??"

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #45 på: April 11, 2013, 20:47:59 »
Avventende, men spent på hva denne McDermott har å fare med!

testo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #46 på: April 11, 2013, 21:01:31 »
Fortsatt bare rykter spør du meg.
Om ikke lenge kommer de med en bekreftelse at Solbakken har tegnet en 5 års kontrakt  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #47 på: April 11, 2013, 21:10:34 »
Kommer McD, går jo også noe av spenningen på om vi etter to managere med grilldress, nå får en med dress.

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #48 på: April 11, 2013, 21:11:43 »
Fortsatt bare rykter spør du meg.
Om ikke lenge kommer de med en bekreftelse at Solbakken har tegnet en 5 års kontrakt  :D
Langsiktig planlegging er da bra?
Hekta på Leeds siden 1974

SveinArve

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #49 på: April 11, 2013, 21:21:06 »
Noen som vet hvilken fotballfilosofi han står for?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

samadhi

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #50 på: April 11, 2013, 21:39:09 »
Noen som vet hvilken fotballfilosofi han står for?

arthur pint (Reading): Delighted for Brian. A really top guy and will give Leeds everything. A world of waring, get used to direct long ball football as that seems to be his only tactic. Will work in the Chump, but he got seriously found out in the Prem

I CCC spilte han klassisk 4-4-2 med to brede og kjappe vinger tror jeg.
Funket ikke i PL og la da om til en mann mindre på topp.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #51 på: April 11, 2013, 22:00:18 »
Noen som vet hvilken fotballfilosofi han står for?

arthur pint (Reading): Delighted for Brian. A really top guy and will give Leeds everything. A world of waring, get used to direct long ball football as that seems to be his only tactic. Will work in the Chump, but he got seriously found out in the Prem

I CCC spilte han klassisk 4-4-2 med to brede og kjappe vinger tror jeg.
Funket ikke i PL og la da om til en mann mindre på topp.

Warnock om igjen? Husker at Warnock spilte underholdende fotball med Taarabt og Routhledge..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Budda

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #52 på: April 11, 2013, 22:08:41 »
Noen som vet hvilken fotballfilosofi han står for?

arthur pint (Reading): Delighted for Brian. A really top guy and will give Leeds everything. A world of waring, get used to direct long ball football as that seems to be his only tactic. Will work in the Chump, but he got seriously found out in the Prem

I CCC spilte han klassisk 4-4-2 med to brede og kjappe vinger tror jeg.
Funket ikke i PL og la da om til en mann mindre på topp.

Uff, ble litt skeptisk nå. Men får gi han en sjanse.
Endre

Kickthemdown

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #53 på: April 11, 2013, 22:27:48 »
Noen som vet hvilken fotballfilosofi han står for?

arthur pint (Reading): Delighted for Brian. A really top guy and will give Leeds everything. A world of waring, get used to direct long ball football as that seems to be his only tactic. Will work in the Chump, but he got seriously found out in the Prem

I CCC spilte han klassisk 4-4-2 med to brede og kjappe vinger tror jeg.
Funket ikke i PL og la da om til en mann mindre på topp.

Uff, ble litt skeptisk nå. Men får gi han en sjanse.
skeptisk p.g.a en idiot med ett nick... Yeah .. Right...

Er en grunn til at han liker raske vinger...

Hoofball er det ikke.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #54 på: April 11, 2013, 22:49:59 »
...står vel ikke noe nytt, men det er da The Guardian :)
http://www.guardian.co.uk/football/2013/apr/11/brian-mcdermott-leeds-manager-derby-sheffield-wednesday?CMP=twt_gu

Brian McDermott to be in charge of Leeds for Sheffield Wednesday derby

• Former Reading manager back in football after brief break
• McDermott replaces Neil Warnock at Elland Road



Brian McDermott is making a speedy return to football with Leeds after his sacking by Reading last month. Photograph: Michael Mayhew/Sportsphoto/Allstar


Brian McDermott is set to be confirmed as the Leeds United manager on Friday. The 52-year-old held further talks with the Championship club's owners, GFH Capital, on Thursday, paving the way for an agreement to be reached before Saturday's crucial Yorkshire derby against Sheffield Wednesday at Elland Road.

McDermott had made it clear that he was keen to return to management after his sacking at Reading last month. He enjoyed great success at Reading, where he took the club to the Championship play-off-final in his first full season in charge and won promotion as champions 12 months later.

Although Reading were second from bottom in the Premier League when McDermott was dismissed by Anton Zingarevich, the club's Russian owner, the decision was viewed by many as harsh. Sir John Madejski, the Reading chairman, admitted this week that he would have kept McDermott.

At Elland Road, McDermott will supplant Neil Warnock, who left the club 11 days ago, following a 2-1 home defeat against Derby, the third of four successive losses Leeds have suffered. That run has brought an end to outside hopes of making the play-offs and left Leeds only five points above the bottom three with five games remaining.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #55 på: April 11, 2013, 22:54:07 »
Noen som vet hvilken fotballfilosofi han står for?

arthur pint (Reading): Delighted for Brian. A really top guy and will give Leeds everything. A world of waring, get used to direct long ball football as that seems to be his only tactic. Will work in the Chump, but he got seriously found out in the Prem

I CCC spilte han klassisk 4-4-2 med to brede og kjappe vinger tror jeg.
Funket ikke i PL og la da om til en mann mindre på topp.

Uff, ble litt skeptisk nå. Men får gi han en sjanse.
skeptisk p.g.a en idiot med ett nick... Yeah .. Right...

Er en grunn til at han liker raske vinger...

Hoofball er det ikke.

Ok, bra.
Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #56 på: April 11, 2013, 23:04:06 »
Her er et par andre Readingfans 'med et nick' ;)

We have little knowledge of Mcdermott other tha his record. Here is an outsider's view from the site: http://www.footyplac...-leeds-debated/
 
Is McDermott the right man for Leeds?
 
Former Reading manager Brian McDermott has held talks with Leeds United over their vacant managerial position and looks set to take charge of a team currently just five points clear of the relegation zone in the Championship?
 After leading the Royals to promotion to the Premier League last season, is this an appointment Leeds fans can get excited about?
 
ED: McDermott might not get the Leeds fans as excited as Gus Poyet would have done, and it’s understandable that some supporters might feel a tad disappointed about his impending appointment. Neil Warnock’s pragmatic approach to the game did not particularly endear him to the Elland Road faithful, and McDermott’s principles are a lot closer to Warnock’s than Poyet’s, for example. However, the most important thing for Leeds is to get a manager who can keep them in the Championship. For that reason, it makes sense to appoint someone who will not try to change too much, too soon – doing so could easily backfire with the squad Warnock is leaving his successor with. Furthermore, Reading did not play solely long-ball football under McDermott – they weren’t afraid to go long, but it certainly wasn’t their only tactic. Hopefully for Leeds’ sake, McDermott will be able to build on the good things Warnock has put in place but get the team playing a little more expansively going forward. There are no sure things in football, but McDermott is as safe and solid an appointment as Leeds could have hoped for.
 
MG: It can be a certain propensity of football to forget just how big a club Leeds United are. Their pursuit of McDermott actually makes me wonder if they themselves have developed the same habit of selling themselves short. I like McDermott, and he did a decent job at Reading. I have nothing against him. Surely, though, with time on their side Leeds can afford to set their sights a little higher? It would take a miracle for them to go down this season so with just five games left why not wait? Who knows what opportunities the summer will bring them. It isn’t inconceivable that a proven top flight commodity like Sam Allardyce could become available. You just don’t know, so why take yourself out of the game? I could understand it if they were chasing an established quality name, but as likable as he is that is not what McDermott is. He failed to build a Reading squad fit for Premier League purpose, and that has to be Leeds’ aim no matter what division they are in when they appoint someone.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Carl Fisker

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #57 på: April 11, 2013, 23:07:16 »
Ingen grunn til å tro at McDermott er en bedre manager enn Warnock. Dessuten er dette et svært uheldig tidspunkt å bytte manager.

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #58 på: April 12, 2013, 00:13:26 »
Ingen grunn til å tro at McDermott er en bedre manager enn Warnock. Dessuten er dette et svært uheldig tidspunkt å bytte manager.

Jeg er enig i at timingen for å sparke Warnock var elendig. Når det er sagt: Vi skal være svært uheldig om vi får en manager som gjør en like dårlig jobb som Warnock, som statistisk er en av våre verste noensinne.  Warnocks karriere i Leeds var dessvere preget av en endeløs rekke av feilvurderinger som det skal mye til å matche. Jeg vil derfor hevde at det er all grunn til å tro at vi har fått en bedre manager enn NW.  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #59 på: April 12, 2013, 01:20:55 »
Heller en manager som evner å finne gode spillere, enn en som kan holde de skadefrie.

Han får en tøff oppgave:
1. Berge plassen
2. Tvinges til å selge Byram
3. Bli fortalt at pengene fra Byram salget alikevel ikke går til transferkitty
4. Finne forsterkninger til 0 mp
5. Bli fortalt at hans forgjenger har sprengt budsjettet, så punkt 4 utgår
6. Ta Leeds gjennom en administrasjonsperiode
7. Se at Bates tar Leeds ut av adm.
8. Starte sesongen med minus 45 poeng, fordi vi er Leeds

Ville jeg tatt hver dag i uka før Bill Gates som eier med 100% tillitt til Colin Wanker.
- Leif Olav