Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 377872 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #450 på: Januar 20, 2014, 08:28:41 »
I en eller annen filmsnutter sier Lucy Ward at det er en helt annen stemning etter at McD har kommet. Som Jon R pleier å si så er klubben på vei i riktig retning.

Når McD sier at de "nye" eierne er personer som bryr seg om klubben, ja da velger jeg å tro på han.

Når jeg hører intervjuet så gir det meg trua tilbake, jeg er villig til å godta litt mer "ups and downs" i tiden fremover.

Sparker vi McD og ansetter en kortsiktig løsning som ikke lykkes så er det bare trist, vi kan ikkje holde på slik.

Resultatene viser jo at McD gjoer det daarligere enn Warnock. At han prater slik man vil hoere er totalt irrelevant. Jeg ser paa resultatene som er enda daarligere  enn frykta. Funker ikke toppsjefen . Ja da skal han byttes ut

Har man is i magen så kan det blir bra til slutt.

Samtidig som dere kan kritisere Bates/Warnock for å ha ødelagt klubbens infrastruktur, så forventer dere at ny ledelse og manager skal kunne snu dette på null komma niks.

Samtidig som dere kan kalle de spillerne som er der ræva rask, så forventer dere at en ny manager skal rykke opp med de..

Starten til McD har ikke vært perfekt. Formasjoner, taktikk og spillerkjøp har ikke vært optimalt, men gi nå mannen et transfervindu til. Hvis det er slik at det ikke har blitt markant bedre til desember 2014 så spark han..

Ja, veldig enig. Må få tid og penger....des 14' bør fortelle oss det vi vil- hvis ikke så.....

Det har skjedd så ufattelig mye positivt i klubben vår den siste tiden, McD er i følge de som jobber med han, svært delaktig i det. Tror ikke dere at den gode stemningen snart kommer til å gjenspeile seg på banen?

Til sommeren forsvinner mye daukjøtt, de han har signert har vært i klubben en stund og nye spillere kommer inn..


alltså vad hjälper det om det försvinner massa dökött om det samtidigt kommer in en massa dökött? warnocks alla signeringar var inte lyckade så ärlig kan man vara, men nu har mcD tagit in i alla fall 8 spelare och de är snarare sämre, är väl bara att kolla på matchen i lördags, visst var tex varney, perce och warnock bättre än stewart och kebe, minst 6 st av mcD  värvningar  spelade inte och det var väl bara smith som hade skäl för att inte spela

Nå synes jeg du er litt urettferdig. Warnock sine signeringer har fått mer eller mindre rettferdig kritikk for sine prestasjoner i lang tid.

McDermott's signeringer:

Scott Wootton: En signering for fremtiden, har vært mye skadet etter ankomsten.

Marius Zaliukas: En bauta de første kampene, som resten av laget, ræva i det siste.

Luke Murphy: Litt skuffet over denne signeringen, men jeg har ikke gitt han opp. Ser at han har mye fotball i seg som han ikke helt har fått ut.

Cameron Stewart: Ser litt lett ut, men har nettopp kommet til klubben så han må få en sjanse.

Noel Hunt: Så langt den mest mislykkede signeringen, ser ikke ut som han kommer til å få en sjanse til å gjøre det intrykket de fleste fansen har av han.

Matt Smith: Beste signeringen, han spiller på sine styrker og er god hvis man bruker han riktig.

Kebe er et lån og Aryibi er her frem til sommeren så jeg har ikke vurdert de.

Man ser jo at de fleste er unge spillere med potensial og de flere av de kan fortsatt lykkes. I motsetning til de spillerne som Warnock hentet, godt betalte journeymen...
om mcdermotts signeringar är så bra varför spelade han dom inte då? han spelade kebe och stewart och de var väl sämst på plan? folk har klagat på brown och varney men jämför man dom med de 2 så gav de i alla fall järnet i 90 minuter och visade stolthet för klubbmärket
 

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #451 på: Januar 20, 2014, 08:38:06 »
Kan jo være at han ville hvile dem...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #452 på: Januar 20, 2014, 08:44:21 »
kan ju vara att visa spelare har spelat sig ur laget som wotton mot rochdale och saliukas mot owls, om man skall vara ärlig så ligger nyförvärven på samma nivå som tidigare och definitivt inte över,mcdermott har ju även fördelen att inte behövt äslja för att köpa, warnock var tvungen att sälja se snodgrass och clayton för att ha råd att ta in
 

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #453 på: Januar 20, 2014, 08:46:35 »
Jeg sliter noen ganger med å forstå fans. Vi spiller ræva fotball og taper kamper, fansen er i harnisk. Vi mangler vinger og McD skaffer vinger, en er i ok kampform da han har spilt for Charlton på utlån fra Hull City og den andre er kamprusten.

Det perfekte scenarioet er å hente disse spillerne og så plassere de på benken slik at de blir kjent med laget og med hvordan vi spiller. Slik Pearson kunne gjøre med Phillips og den nye vingen han hentet fra Frankrike. Det er også mer takknemlig å la nye spillere debutere på et lag i medgang, et lag som vinner.

McD måtte gjøre noe jeg ikke tror han liker, et kortsiktig trekk fordi vi har vært så dårlige i det siste. Vi så alle hvordan det gikk mot Sheffield Wednesday, stakkars Stewart og Kebe.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #454 på: Januar 20, 2014, 08:48:47 »
kan ju vara att visa spelare har spelat sig ur laget som wotton mot rochdale och saliukas mot owls, om man skall vara ärlig så ligger nyförvärven på samma nivå som tidigare och definitivt inte över,mcdermott har ju även fördelen att inte behövt äslja för att köpa, warnock var tvungen att sälja se snodgrass och clayton för att ha råd att ta in

Som nevnt tidligere så er ikke Leeds en klubb som henter spillere som har "instant success", sånn er det bare dessverre.

Heldigvis kan Wootton, Stewart, Murphy og Smith fortsatt bli mye bedre da de er unge, Zaliukas kan fortsatt være god i noen år til, men håpet virker å være ute for Hunt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #455 på: Januar 20, 2014, 08:52:25 »
Ja hva skal vi si. Endelig bukka han for presset, og la vekk stopper-prosjektet sitt, forhåpentligvis for godt.

Tilbake til basic ble det. 4-4-2 med et klart fokus på rutine og fysikk. Ikke galt det i situasjonen vi er i.

Må ha vært en god inngang til kamp, iom at starten var det beste vi har sett på lenge. Skapte mye, viste entusiasme, og burde jo vært to opp til pause.

Så løper vi fra oss, slipper opp på gassen, skaper stort sett ingenting etter pause, og ender opp med å tape. Selvsagt noe ufortjent.

Hva vil jeg oppsummere med?

1. Bra det ble endret, bra det ble tilbake til basic.

2. McDermott bør lese kampbildet utover i andre omgang, og selvsagt endre tidligere, og mer. Symptomatisk at Nigel Pearson var ferdig med sine bytter når vi begynte. Hva skal vi med en leder på benken, om ikke jobben hans er å endre utover i andre omgang når det ikke funker lengre? Vi skal da ikke være fornøyd med uavgjort på hjemmebane, uansett hvem vi møter i NPC. Stryk igjen på dette feltet. Bytte fem minutter før slutt, hva er det slags tull? Hva er det han tror spillerne skal bidra med på den tiden? Om ikke annet enn å hale ut tiden.

3. Vet ikke om alle stopperne var tilgjengelige, men det er nok Tom Lees nå. Spiller bra, men  er desidert mest involvert i baklengsmål hos oss. Har ikke sett gjennom statistikk, men føler han er godt representert.

Fått trua mer tilbake på McDermott? Nei. Bra formasjonsbytte, svak kampledelse. 5 strake tap.
 

stian

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #456 på: Januar 20, 2014, 09:53:13 »
BmD skal ha skryt for å velge formasjon ut fra stallen han har tilgjengelig (husk at 3-5-2 funket bra i starten), og at han ikke låser seg fast til  et spillemønster som ikke funker.

Men som alle sier - byttet med Peltier og Diouf kommer i alle fall 10-15 minutter for sent. Jeg skjønner at han vil vise tillit til de nye gjennom å ikke ta dem av for tidlig, men det blir alt for passivt å sitte å se på at vi mister midtbanen når vi har benken full av midtbanespillere med friske ben.


Sleivind

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #457 på: Januar 20, 2014, 10:15:02 »

3. Vet ikke om alle stopperne var tilgjengelige, men det er nok Tom Lees nå. Spiller bra, men  er desidert mest involvert i baklengsmål hos oss. Har ikke sett gjennom statistikk, men føler han er godt representert.


Nå er det vel ganske naturlig at en midtstopper ofte er involvert i baklengsmål, men ja. Jeg føler også han er overrepresentert på den listen der. Meget god i duellspillet utenfor 16-meter, men svikter litt for ofte i de avgjørende duellene. Kan legge til at avleveringene hans er under enhver kritikk. Det er nesten aldri snakk om å ta ned ballen, selv om det er 30 meter til nærmeste motstander. Jeg er fan av å ikke ta unødvendig risiko i forsvar, men det finnes grenser. Har vel mistet ballen som bakerste mann tidligere i sesongen? Så det kan jo ha noe med selvtillit å gjøre?

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #458 på: Januar 20, 2014, 10:30:24 »

3. Vet ikke om alle stopperne var tilgjengelige, men det er nok Tom Lees nå. Spiller bra, men  er desidert mest involvert i baklengsmål hos oss. Har ikke sett gjennom statistikk, men føler han er godt representert.


Nå er det vel ganske naturlig at en midtstopper ofte er involvert i baklengsmål, men ja. Jeg føler også han er overrepresentert på den listen der. Meget god i duellspillet utenfor 16-meter, men svikter litt for ofte i de avgjørende duellene. Kan legge til at avleveringene hans er under enhver kritikk. Det er nesten aldri snakk om å ta ned ballen, selv om det er 30 meter til nærmeste motstander. Jeg er fan av å ikke ta unødvendig risiko i forsvar, men det finnes grenser. Har vel mistet ballen som bakerste mann tidligere i sesongen? Så det kan jo ha noe med selvtillit å gjøre?
Tom Lees er en enkel/gammeldags stopper. Blir fort heit i toppen og passningene er 100% defansive. Ikke god nok etter min mening, vil heller ha Peltier der inne sammen Saliukas. 

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #459 på: Januar 20, 2014, 12:39:27 »
Jeg får litt vondt av Lees, spiller heroisk og vinner den ene defensive hodeduellen etter den andre og når målet kommer imot så er det alltid hans mann eller at det skjer rett i nærheten av Lees.

Zaliukas og Pearce må få spille. Hadde ikke Pearce spilt bra og med hjertet på rett plass så kunne Peltier få spilt der.

Er det ikke slik at Peltier er midstopper, men i følge ulike managere for lav?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #460 på: Januar 20, 2014, 17:37:37 »
BmD skal ha skryt for å velge formasjon ut fra stallen han har tilgjengelig (husk at 3-5-2 funket bra i starten), og at han ikke låser seg fast til  et spillemønster som ikke funker.

Men som alle sier - byttet med Peltier og Diouf kommer i alle fall 10-15 minutter for sent. Jeg skjønner at han vil vise tillit til de nye gjennom å ikke ta dem av for tidlig, men det blir alt for passivt å sitte å se på at vi mister midtbanen når vi har benken full av midtbanespillere med friske ben.


stort sett enig her, kampen lørdag var et stort skritt framover fra marerittet de to foregående,
 men McD imponerer ikke,han viser ikke evne til å bruke bytter til å endre kampbilde eller å rett og slett skifte ut slitne bein.
Mowatt, eller Murphy har ikke vært så dårlige at de ikke kan erstatte en sliten Brown eller lign.

med Mowatt, Murphy , Green Ariobi, Poleon, Diouf og Peltier spillesugne på benken må det jo være mulig å lage noe stress for motstanderen utover 2. omgangene, synes det til stadighet det er vi som blir sliten og stresset på slutten.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #461 på: Januar 20, 2014, 19:02:22 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #462 på: Januar 20, 2014, 19:36:15 »


hehe, den dagen det viser seg at BMD har vært i nærheten av Ferguson,og at du hadde rett hele tiden, så skal du få rulle meg i tjære ;D ;D

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #463 på: Januar 20, 2014, 20:00:23 »
Likevel et godt poeng leedsfan. Altfor tidlig å skrike å syte etter ny manager.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #464 på: Januar 20, 2014, 20:06:35 »


hehe, den dagen det viser seg at BMD har vært i nærheten av Ferguson,og at du hadde rett hele tiden, så skal du få rulle meg i tjære ;D ;D

For min del trenger ikke McD å bli en ny Ferguson, han trenger bare å få oss opp og holde oss der..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #465 på: Januar 20, 2014, 20:12:36 »
Han bør ihvertfall få mer tid enn en sommer å en halv sesong.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #466 på: Januar 23, 2014, 08:40:26 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/9125574/Championship-Leicester-boss-Nigel-Pearson-claims-Brian-McDermott-needs-time-at-Leeds

Ser Nigel Pearson sier mye fint om McDermott.

Og det har han sikkert rett i, hadde han bare evnet å endre litt underveis i kamper.
 

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #467 på: Januar 23, 2014, 09:37:26 »
Enig, en god mannager har evnen til å endre formasjon under kamp. Kan ikke komme til kamp med "en" game-plan!!

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #468 på: Januar 23, 2014, 15:19:49 »
Enig, en god mannager har evnen til å endre formasjon under kamp. Kan ikke komme til kamp med "en" game-plan!!

Han har jo gjort spillemessige forandringer under kampene flere ganger..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #469 på: Januar 23, 2014, 15:22:01 »
Enig, en god mannager har evnen til å endre formasjon under kamp. Kan ikke komme til kamp med "en" game-plan!!

Han har jo gjort spillemessige forandringer under kampene flere ganger..

Det er riktig.
Det er spillerbyttene som kommer sent.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #470 på: Januar 23, 2014, 15:46:34 »
Enig, en god mannager har evnen til å endre formasjon under kamp. Kan ikke komme til kamp med "en" game-plan!!

Han har jo gjort spillemessige forandringer under kampene flere ganger..

Det er riktig.
Det er spillerbyttene som kommer sent.

Enig i det, ikke mye "coaching i verdensklasse".

Husker Grayson også hadde en "regel" om at han ikke skulle bytte hvis en kamp var jevn og uavgjort.. Kanskje noe engelske managere får inn med morsmelken?

Wise hadde jo en litt annen tilnærming..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #471 på: Januar 23, 2014, 16:02:45 »
Enig, en god mannager har evnen til å endre formasjon under kamp. Kan ikke komme til kamp med "en" game-plan!!

Han har jo gjort spillemessige forandringer under kampene flere ganger..

Det er riktig.
Det er spillerbyttene som kommer sent.

Ikke helt enig i at man kan si dette er et gjennomgående trekk. I flere kamper har han til og med byttet ved pause. Allikevel irriterende mange kamper der "alle" skriker om bytter hvor lite skjer før i det 80. eller senere.

Mitt inntrykk er at dette er et fenomen vi ser hos svært mange lags supportere når det butter i mot, ikke minst hos Lpool og Manu, men også mange tidligere årganger Leeds United.
Jon R.

ibster

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #472 på: Januar 23, 2014, 16:45:52 »



hahaha, fantastisk funn Leedsfan!!

E9 med deg annesj.

BmD er en av de mest spennende (moderne, fokus på spillerutvikling) managerne som er interessert i å lede laget vårt.

Om han skulle få fyken ville kanskje en type som Laudrup vært å få inn.. Men jeg kan virkelig ikke se andre navn som er bedre som faktisk vil være i sjefsstolen på Elland Road..

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #473 på: Januar 23, 2014, 17:21:53 »
With Massimo Cellino on the brink of buying Leeds United, reports suggest that he has approached Max Allegri about taking over as Coach.

It was revealed earlier on Thursday that the Cagliari chief is just details away from securing a 75 per cent share in the Yorkshire club.

And respected Sky journalist Gianluca Di Marzio has claimed that Cellino has already been on the phone to the former Milan boss, asking him to replace current manager Brian McDermott.


Bye bye McD

pedro

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #474 på: Januar 23, 2014, 17:26:17 »
.....men Max Allegri avslo 8)
Leedsomaniac

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #475 på: Januar 23, 2014, 17:29:46 »
.....men Max Allegri avslo 8)
Kan aldri tenke meg at Cellino vil ha BMD...

pedro

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #476 på: Januar 23, 2014, 17:36:43 »
.....men Max Allegri avslo 8)
Kan aldri tenke meg at Cellino vil ha BMD...
Nei det er nok tvilsomt at han vil, blir nok ein pastaknøl som ska styra skutå nå ;D
Leedsomaniac

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #477 på: Januar 23, 2014, 17:37:36 »
With Massimo Cellino on the brink of buying Leeds United, reports suggest that he has approached Max Allegri about taking over as Coach.

It was revealed earlier on Thursday that the Cagliari chief is just details away from securing a 75 per cent share in the Yorkshire club.

And respected Sky journalist Gianluca Di Marzio has claimed that Cellino has already been on the phone to the former Milan boss, asking him to replace current manager Brian McDermott.


Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #478 på: Januar 28, 2014, 22:54:49 »
En meget frustrert BMD live på radio nå nettopp:

Det har skjedd ting i klubben de siste dagene "som ikke skulle kunne skje" (eller noe sånt).
Luke Varney ønsket ikke å spille denne kampen da han fryktet å bli skadet....
Viktig med poeng...

Arbeidsforholdene ikke bra!!!! Ting må skje som gjør at vi kan se fremover å fortsette det langsiktige arbeidet med klubben vår....

DETTE ER IKKE BRA!!!! :(

Jon R.

marve

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #479 på: Januar 28, 2014, 22:59:17 »
En meget frustrert BMD live på radio nå nettopp:

Det har skjedd ting i klubben de siste dagene "som ikke skulle kunne skje" (eller noe sånt).
Luke Varney ønsket ikke å spille denne kampen da han fryktet å bli skadet....
Viktig med poeng...

Arbeidsforholdene ikke bra!!!! Ting må skje som gjør at vi kan se fremover å fortsette det langsiktige arbeidet med klubben vår....

DETTE ER IKKE BRA!!!! :(



Enig hva f... skjera .!!!!!