Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 377760 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #600 på: Januar 31, 2014, 21:16:30 »
Skjønner veldig lite nå....  ???
Hva skal man mene?
FOR en timing......!!

Hva nå? Ny manager og nye spillere inn før midnatt???
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #601 på: Januar 31, 2014, 21:17:24 »
GFH prøvde visstnok å få McDermott sparket tidligere også.. Og nå er han gone..

Jævla klovneklubb altså...
ja, veldig merkelig at de har vært i tvil om ham etter de 2 siste månedene.....

4ever arcticwhite

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #602 på: Januar 31, 2014, 21:17:34 »
Hadde forventet mye i dag, men ikke dette.

Kjenner at jeg driter litt i hvordan det går i morgen - hvem er det vi spiller mot forresten?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsulf

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #603 på: Januar 31, 2014, 21:17:48 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1m
Enterprise Insurance tell me tonight that they will be withdrawing their sponsorship of Leeds United in protest at this decision. #lufc

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #604 på: Januar 31, 2014, 21:19:21 »
Et bud på Ross nå og off he go....

Og fullt forståelig ville det vært. Vår frelser river klubben i føler før han offisielt eier.
Hvis BMD er sparket, så velger nok Ross å gå :(
For et kaos >:(

Det som har skjedd siste tre dager er så tragisk at selv du fremstår som bløøyd og naiv i ettertid, DHY.

Vi får si som vi pleier: herfra kan det bare gå oppover....

Down down deeper and down...

Stemningen før og etter fredag 31.01.14 er i alle fall ikke status quo....
Super Leeds since 1968

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #605 på: Januar 31, 2014, 21:19:25 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1m
Enterprise Insurance tell me tonight that they will be withdrawing their sponsorship of Leeds United in protest at this decision. #lufc

Satttan...... Nå begynner det virkelig å ta av her....

haak-d

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #606 på: Januar 31, 2014, 21:20:16 »
Hva er det som skjer? Hvor ender dette? Får klump i halsen, kan ikke se at vi tar et skritt i riktig retning nå. Hovedsponsoren trekker seg å nå, #nedrykk
 

sveifors

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #607 på: Januar 31, 2014, 21:20:32 »
Likegyldig av hvordan kampen går imorgen. Første gang på over 40 år at jeg faktisk driter i om vi vinner i morgen. Er så luta lei disse kjeltringene som har overtatt en sport som vi elsker.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #608 på: Januar 31, 2014, 21:21:51 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1m
Enterprise Insurance tell me tonight that they will be withdrawing their sponsorship of Leeds United in protest at this decision. #lufc
hmm, kan de bare bryte en kontrakt slik? høres rart ut...en avtale har jo forpliktelser og rettigheter..

Solberg

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #609 på: Januar 31, 2014, 21:27:17 »
Dette er en komplett skandale! Min værste dag som Leeds supporter siden mai 2004.  Frykter at klubben vår blir totalt ødelagt av denne gærne Italieneren. Gianluca Festa som mananger er en vits! Skammelig avgjørelse. Har ikke ord!!

Joe Jordan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #610 på: Januar 31, 2014, 21:28:22 »
For ei sabla røre. Kan det bli verre nå? Ja, dersom McCormack går før midnatt. Han er vel LITE forbanna nå etter at han tidligere i kveld ble intervjuet på Sky og støttet sin manager 100%.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Furu

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #611 på: Januar 31, 2014, 21:29:16 »
Likegyldig av hvordan kampen går imorgen. Første gang på over 40 år at jeg faktisk driter i om vi vinner i morgen. Er så luta lei disse kjeltringene som har overtatt en sport som vi elsker.

Nei, du driter ikke i hvordan det går. Du jubler som bare det dersom de vinner. Gå i deg selv og innrømm!

 ::) ;D

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #612 på: Januar 31, 2014, 21:32:51 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1m
Enterprise Insurance tell me tonight that they will be withdrawing their sponsorship of Leeds United in protest at this decision. #lufc
hmm, kan de bare bryte en kontrakt slik? høres rart ut...en avtale har jo forpliktelser og rettigheter..

Det høres rart ut, men de har kanskje visse punkter i kontrakten de mener er brutt?
Marching on together!

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #613 på: Januar 31, 2014, 21:33:13 »
Et bud på Ross nå og off he go....

Og fullt forståelig ville det vært. Vår frelser river klubben i føler før han offisielt eier.
Hvis BMD er sparket, så velger nok Ross å gå :(
For et kaos >:(

Det som har skjedd siste tre dager er så tragisk at selv du fremstår som bløøyd og naiv i ettertid, DHY.

Vi får si som vi pleier: herfra kan det bare gå oppover....

Down down deeper and down...
hehe...men du er vel enig i at vi må vente litt før vi korsfester de nye eierne..?
Jeg er villig til å gi dem en sjanse, på tross av den dårligst tenkelige starten.

Er du?
Hekta på Leeds siden 1974

Stephenjazz

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #614 på: Januar 31, 2014, 21:33:25 »
Dette er en komplett skandale! Min værste dag som Leeds supporter siden mai 2004.  Frykter at klubben vår blir totalt ødelagt av denne gærne Italieneren. Gianluca Festa som mananger er en vits! Skammelig avgjørelse. Har ikke ord!!
Nå er det jo ikke sikkert Festa blir ansatt
Det blir aldri umoderne å vinne

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #615 på: Januar 31, 2014, 21:34:18 »
Dette er en komplett skandale! Min værste dag som Leeds supporter siden mai 2004.  Frykter at klubben vår blir totalt ødelagt av denne gærne Italieneren. Gianluca Festa som mananger er en vits! Skammelig avgjørelse. Har ikke ord!!
Nå er det jo ikke sikkert Festa blir ansatt

Nei, det kan bli Di Canio! Grøss!
Marching on together!

sveifors

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #616 på: Januar 31, 2014, 21:34:38 »
Likegyldig av hvordan kampen går imorgen. Første gang på over 40 år at jeg faktisk driter i om vi vinner i morgen. Er så luta lei disse kjeltringene som har overtatt en sport som vi elsker.

Nei, du driter ikke i hvordan det går. Du jubler som bare det dersom de vinner. Gå i deg selv og innrømm!

 ::) ;D

Så skremmende så det faktisk er så føler jeg faktisk ikke lenger annet en tomhet.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #617 på: Januar 31, 2014, 21:36:51 »
Et bud på Ross nå og off he go....

Og fullt forståelig ville det vært. Vår frelser river klubben i føler før han offisielt eier.
Hvis BMD er sparket, så velger nok Ross å gå :(
For et kaos >:(

Det som har skjedd siste tre dager er så tragisk at selv du fremstår som bløøyd og naiv i ettertid, DHY.

Vi får si som vi pleier: herfra kan det bare gå oppover....

Down down deeper and down...
hehe...men du er vel enig i at vi må vente litt før vi korsfester de nye eierne..?
Jeg er villig til å gi dem en sjanse, på tross av den dårligst tenkelige starten.

Er du?
Ja, jeg skal se hva de gjør i noen uker fremover...i motsetning til alle "profetene" her inne som allerede har definertklubben som ferdig...

Stephenjazz

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #618 på: Januar 31, 2014, 21:37:37 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1m
Enterprise Insurance tell me tonight that they will be withdrawing their sponsorship of Leeds United in protest at this decision. #lufc
hmm, kan de bare bryte en kontrakt slik? høres rart ut...en avtale har jo forpliktelser og rettigheter..

Det høres rart ut, men de har kanskje visse punkter i kontrakten de mener er brutt?
Dette er en komplett skandale! Min værste dag som Leeds supporter siden mai 2004.  Frykter at klubben vår blir totalt ødelagt av denne gærne Italieneren. Gianluca Festa som mananger er en vits! Skammelig avgjørelse. Har ikke ord!!
Nå er det jo ikke sikkert Festa blir ansatt

Nei, det kan bli Di Canio! Grøss!
I så fall vil det i hvert fall ikke mangle passion på sidelinja
Det blir aldri umoderne å vinne

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #619 på: Januar 31, 2014, 21:39:57 »
Nei og han presterte sportslig i Swindon, men mannen er en tikkende bombe. Han henter ekstremt mange spillere og kan finne på å stikke på dagen. Dessuten har han visstnok ekstremt mange regler og en autoritær tilstedeværelse (henger sammen politiske syn??) som hemmer og splitter.

Nei, jeg håper absolutt ikke på Di Canio. En underholdende mann, uten tvil, men det er utenfra.
Marching on together!

Fripp

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #620 på: Januar 31, 2014, 21:41:59 »
Sittet og kost meg med noen øl, og vips går inn på forum og BMD er sparket????????????

Hva inni svarteste helvete skjer.......

Gledet meg til kamp i morgen. Nå gir jeg faen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #621 på: Januar 31, 2014, 21:43:39 »
Syns denne tweeten passer mht kveldens stemning:


Kieran Walker ‏@kwalker1991  9m 
i just want to give BMcD a hug, mainly because i need a hug as well, but he definitely needs one more #lufc



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #622 på: Januar 31, 2014, 21:43:41 »
Og fremdeles ingen ting på den offisielle hjemmesiden. De må være like sjokkerte som det vi er.
Super Leeds since 1968

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #623 på: Januar 31, 2014, 21:46:02 »
Og fremdeles ingen ting på den offisielle hjemmesiden. De må være like sjokkerte som det vi er.

Ja det er i grunn noe spesielt i seg selv....  ???

SirOlsen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #624 på: Januar 31, 2014, 21:51:20 »
I svarteste...... jeg er sjokkert...
-SirOlsen-

Bjorn

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #625 på: Januar 31, 2014, 21:57:26 »
I svarteste...... jeg er sjokkert...
Samme her. Bates i alle sine dager var jo mildt i forhold.  I det minste litt forutsigbart. . Dette er mer sjokkerende..
Marching On! 4276

Josch

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #626 på: Januar 31, 2014, 22:01:50 »
Dette var ikke SÃ… overraskenede . At Massimo ville fortsette med BMD var lite sannsynlig. Han ønsker SIN mann som trener. BMD har aldri imponert i det siste året. Fotballen har vært for ballbesittende og kjedelig. Kan ikke BARE skylde på lite penger. Både Warnock og BMD bragte inn nesten bare britiske spillere (ballsparkere). Festa kan bringe inn noe nytt (lån, kjøp til sommeren). Sør-europeere/sør-amerikanere? Tviler på om BMD hadde klart opprykk med noen flere nye spillere. kaaaaaaanskje 6. plass?  Massimo/Festa inn (slik Gazzetta skrev) og  BMD ut (etter grusomme siste 6 kamper). Timing er riktig. Som jeg sa i går: Ny eier klar snart.

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #627 på: Januar 31, 2014, 22:02:32 »
Et bud på Ross nå og off he go....

Og fullt forståelig ville det vært. Vår frelser river klubben i føler før han offisielt eier.
Hvis BMD er sparket, så velger nok Ross å gå :(
For et kaos >:(

Det som har skjedd siste tre dager er så tragisk at selv du fremstår som bløøyd og naiv i ettertid, DHY.

Vi får si som vi pleier: herfra kan det bare gå oppover....

Down down deeper and down...
hehe...men du er vel enig i at vi må vente litt før vi korsfester de nye eierne..?
Jeg er villig til å gi dem en sjanse, på tross av den dårligst tenkelige starten.

Er du?
Ja, jeg skal se hva de gjør i noen uker fremover...i motsetning til alle "profetene" her inne som allerede har definertklubben som ferdig...

Det er så gammelt det der, DHY. Det er så ufattelig gammelt.

Du opptrer minst like mye som en "profet", der du hovererer over de teoriene som faktisk stemmer (og glememr de du bommer på), samt trekker frem Teamtalk-kommentarer som sannheter. I tillegg er det du som stadig kommenterer fremover i tid om at det ikke kommer noen i januar og slikt, den spilleren er rask før du har sett han, etc.

Gjør gjerne det, men kutt i det minste ut den sarkastiske stemplingen av folk som har andre meninger enn deg. Det er så usaklig og destruktivt for diskusjonen.



For øvrig: Grunnet til at EI vil trekke seg som sponsor, er fordi de betalte Ross McCormacks nye kontrakt i sommer.
« Siste redigering: Januar 31, 2014, 22:04:08 av Mr Kaizer »
Marching on together!

stigahauge

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #628 på: Januar 31, 2014, 22:04:56 »
Dette var ikke SÃ… overraskenede . At Massimo ville fortsette med BMD var lite sannsynlig. Han ønsker SIN mann som trener. BMD har aldri imponert i det siste året. Fotballen har vært for ballbesittende og kjedelig. Kan ikke BARE skylde på lite penger. Både Warnock og BMD bragte inn nesten bare britiske spillere (ballsparkere). Festa kan bringe inn noe nytt (lån, kjøp til sommeren). Sør-europeere/sør-amerikanere? Tviler på om BMD hadde klart opprykk med noen flere nye spillere. kaaaaaaanskje 6. plass?  Massimo/Festa inn (slik Gazzetta skrev) og  BMD ut (etter grusomme siste 6 kamper). Timing er riktig. Som jeg sa i går: Ny eier klar snart.

Dagen før heimekamp mot Huddersfield er absolutt ikkje riktig timing. Viser at det er INGEN sportslig interesse med dette kjøpet. Bare vise namnet sitt i England for ein italienar med nasa i sky!
 

Leedsulf

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #629 på: Januar 31, 2014, 22:06:37 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 3m

How's about this for decency? I gather that McDermott was informed of his sacking by a lawyer. Wasn't even called by someone at the club.