Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 380064 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #840 på: Februar 05, 2014, 08:19:02 »
McDermott bør vurderes ut i fra resultater og andre sportslige aspekter som spillestil,taktikk,talentutvikling osv. Det virker på mange her inne at det viktigste nå er at han er en hyggelig fyr,snakker flott for seg,skryter av klubben og supporterne....noe som ikke fører til sportslig utvikling... ;)

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #841 på: Februar 05, 2014, 08:33:50 »
McDermott bør få mer tid. Noe han vel også ble lovet. Var det ikke snakk om en 3-års plan?
Ups & Ups!!

Milou

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #842 på: Februar 05, 2014, 08:42:55 »
McDermott bør vurderes ut i fra resultater og andre sportslige aspekter som spillestil,taktikk,talentutvikling osv. Det virker på mange her inne at det viktigste nå er at han er en hyggelig fyr,snakker flott for seg,skryter av klubben og supporterne....noe som ikke fører til sportslig utvikling... ;)

Nei, det er ikkje viktigast at manageren er ein hyggeleg fyr osv, men det er viktig for meg at manageren er ein mann med integritet, som tar ansvar og som har eit lansiktig persektiv. Dette er eigenskapar eg tillegg McDermott.

 Eg er heilt einig i at til sjuande og sist skal ein manager vurderast ut frå dei sportslege resultata (og kun dei sportslege resultata - taktikk, spelestil osv. er ikkje-målbare og blir mest synsing). Men:
 - Dette må vurderast på bakgrunn av dei rammevilkår som manageren har
 - Det må vurderast over ein lengre periode (og med det meiner eg minst ein sesong). Fotball er eit spel der tilfeldigheiter spelar ein viktig rolle og ein kan ikkje vurdere ein manager ut frå resultat i kampar over ein kort periode.

Brain McDermott har på ingen måte briljert i managerrolla på bakgrunn av dei resultat han har oppnådd, men han har heller ikkje diskvalifisert seg. Han seier sjøl i den siste pressekonferansen at han blei einig med eigarane om ein plan for dei neste tre åra. Han har min støtte til å fullføre denne planen over dei neste to åra.
« Siste redigering: Februar 05, 2014, 08:45:00 av Milou »

ibster

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #843 på: Februar 05, 2014, 09:01:45 »
McDermott bør vurderes ut i fra resultater og andre sportslige aspekter som spillestil,taktikk,talentutvikling osv. Det virker på mange her inne at det viktigste nå er at han er en hyggelig fyr,snakker flott for seg,skryter av klubben og supporterne....noe som ikke fører til sportslig utvikling... ;)

Han er bedre på talentutvikling enn mange managere og har eksperimentert med formasjoner og taktikker med varierende hell. 3års plan. Er vi på stedet hvil om ett år kan han gjerne pakke sakene sine men jeg synes det er for tidlig å økse ham nå.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #844 på: Februar 05, 2014, 10:25:48 »
jeg tror han mener som meg;

den spillergruppa vi har minus 1-3 stykker, trenger å heve seg 3-5% for å være slagkraftige nok til å komme seg opp fra denne divisjonen..de må bare få tiden (og ikke minst roen) til å gjøre akkurat det.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #845 på: Februar 05, 2014, 10:36:19 »
jeg tror han mener som meg;

den spillergruppa vi har minus 1-3 stykker, trenger å heve seg 3-5% for å være slagkraftige nok til å komme seg opp fra denne divisjonen..de må bare få tiden (og ikke minst roen) til å gjøre akkurat det.

Jeg tror den spillergruppa vi har i dag, med naturlig frafall og tilvekst, har et potensiale til å bli 4-8 i championship.

Blir ikke mye opprykk av det.

Husk at vi denne sesongen (Ross) og i fjor (Becchio) er båret gjennom av to enkeltspillere.

Så kan du kanskje si at det alltid kommer nye og overtar. Men det skal noe til å erstatte disse. Om Ross blir i Leeds, tror jeg ikke han klarer å levere til neste år som i år. Han har vært helt fantastisk denne sesongen.
 

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #846 på: Februar 05, 2014, 10:48:20 »
jeg tror han mener som meg;

den spillergruppa vi har minus 1-3 stykker, trenger å heve seg 3-5% for å være slagkraftige nok til å komme seg opp fra denne divisjonen..de må bare få tiden (og ikke minst roen) til å gjøre akkurat det.

Jeg tror den spillergruppa vi har i dag, med naturlig frafall og tilvekst, har et potensiale til å bli 4-8 i championship.

Blir ikke mye opprykk av det.

Husk at vi denne sesongen (Ross) og i fjor (Becchio) er båret gjennom av to enkeltspillere.

Så kan du kanskje si at det alltid kommer nye og overtar. Men det skal noe til å erstatte disse. Om Ross blir i Leeds, tror jeg ikke han klarer å levere til neste år som i år. Han har vært helt fantastisk denne sesongen.

Den stammen vi har er verdt å bygge videre på.. Det laget vi stilte med på lørdag har potensiale, men det må gjerne komme en ung "Zola" eller to for å styrke laget.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #847 på: Februar 05, 2014, 10:56:41 »
jeg tror han mener som meg;

den spillergruppa vi har minus 1-3 stykker, trenger å heve seg 3-5% for å være slagkraftige nok til å komme seg opp fra denne divisjonen..de må bare få tiden (og ikke minst roen) til å gjøre akkurat det.

Jeg tror den spillergruppa vi har i dag, med naturlig frafall og tilvekst, har et potensiale til å bli 4-8 i championship.

Blir ikke mye opprykk av det.

Husk at vi denne sesongen (Ross) og i fjor (Becchio) er båret gjennom av to enkeltspillere.

Så kan du kanskje si at det alltid kommer nye og overtar. Men det skal noe til å erstatte disse. Om Ross blir i Leeds, tror jeg ikke han klarer å levere til neste år som i år. Han har vært helt fantastisk denne sesongen.
Enig. Derfor bør han selges nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #848 på: Februar 05, 2014, 10:58:11 »
vel, vi tror litt forskjellig, kan leve med det jeg.   
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #849 på: Februar 05, 2014, 11:03:06 »
vel, vi tror litt forskjellig, kan leve med det jeg.   

Ja samme her. Bedre å tro nå, enn å holde minnegudstjeneste i etterkant.
 

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #850 på: Februar 05, 2014, 11:06:40 »
vel, vi tror litt forskjellig, kan leve med det jeg.   

Ja samme her. Bedre å tro nå, enn å holde minnegudstjeneste i etterkant.

er ikke sikkert vi slipper det, men håper jo  ;)
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #851 på: Februar 05, 2014, 17:29:10 »
McDermott virker som en trivelig og sympatisk kar. Men som manager til å få oss på rett kjøl igjen,tviler jeg?
Men selv om det ikke var i mine tanker at vi skulle skifte manager dette året,så gjør det meg ingenting om det kommer nytt blod inn nå ?

En sesong med 16 seire på 20 forsøk fra senhøst, er ikke kvalitetsstempelet vi trenger!

Flaks - ikke flaks skal ikke avgjøre vår sjebne!

fire kamper med poeng-tap? ...det kan da jeg leve med  :D

Hva gjorde han før og hva har han gjort etterpå?????????


Ã…h jeg er bare sååå fryktelig upresis, altså...

Før opprykk:
Noen svake plasseringer i Championship!  = negativt
Så en god periode og kjempeflyt!                  = positivt
Deretter svake resultater og sparken!          = negativt

Og alt på 3,5 år!


OG INGENTING ANNET ENN 9 MÃ…NEDER I LEEDS!!!! 16-6-16 eller noe sånt! = negativt
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #852 på: Februar 05, 2014, 17:33:21 »
McDermott virker som en trivelig og sympatisk kar. Men som manager til å få oss på rett kjøl igjen,tviler jeg?
Men selv om det ikke var i mine tanker at vi skulle skifte manager dette året,så gjør det meg ingenting om det kommer nytt blod inn nå ?

En sesong med 16 seire på 20 forsøk fra senhøst, er ikke kvalitetsstempelet vi trenger!

Flaks - ikke flaks skal ikke avgjøre vår sjebne!

fire kamper med poeng-tap? ...det kan da jeg leve med  :D

Hva gjorde han før og hva har han gjort etterpå?????????


Ã…h jeg er bare sååå fryktelig upresis, altså...

Før opprykk:
Noen svake plasseringer i Championship!  = negativt
Så en god periode og kjempeflyt!                  = positivt
Deretter svake resultater og sparken!          = negativt

Og alt på 3,5 år!


OG INGENTING ANNET ENN 9 MÃ…NEDER I LEEDS!!!! 16-6-16 eller noe sånt! = negativt
Hvis man ikke skal godta sånne resultater i første sesong, ville Revie aldri fått tid til å lage Super-Leeds.
Hekta på Leeds siden 1974

Erik M

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #853 på: Februar 05, 2014, 21:30:32 »
McDermott bør vurderes ut i fra resultater og andre sportslige aspekter som spillestil,taktikk,talentutvikling osv. Det virker på mange her inne at det viktigste nå er at han er en hyggelig fyr,snakker flott for seg,skryter av klubben og supporterne....noe som ikke fører til sportslig utvikling... ;)

DHY du sier at masse cash er eneste vei til toppen.  Samtidig så kritiserer du BMD for at han fått lite til - på tross at ikke har fått penger.  Klarer vi oss ikke bra med en hyggelig og sympatisk "coach" så lenge pengeslusene er på vidt gap? 
 

testo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #854 på: Februar 05, 2014, 21:46:12 »
McDermott bør vurderes ut i fra resultater og andre sportslige aspekter som spillestil,taktikk,talentutvikling osv. Det virker på mange her inne at det viktigste nå er at han er en hyggelig fyr,snakker flott for seg,skryter av klubben og supporterne....noe som ikke fører til sportslig utvikling... ;)

DHY du sier at masse cash er eneste vei til toppen.  Samtidig så kritiserer du BMD for at han fått lite til - på tross at ikke har fått penger.  Klarer vi oss ikke bra med en hyggelig og sympatisk "coach" så lenge pengeslusene er på vidt gap? 

Vi trenger en som gir oss resultater. Om han heter Brian Mc Dermot eller Donald Duck er helt uvesentlig  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #855 på: Februar 06, 2014, 16:39:39 »
EYES BACK ON THE BALL


Brian McDermott says he can’t wait for the focus to switch back to football at Yeovil Town this weekend.

After a week that has been dominated by takeover talk and debate about the future of the manager, the boss is looking forward to a return to action as United head for Somerset looking to record back-to-back Championship victories for the first time since December.

“We’re looking forward to the football breaking out again because that’s what we want to talk about,” said the United boss.

“Hopefully the ownership will sort itself out then we can get some stability, and we can look forward to playing games and talking about football.

“I’ll be pleased to stop being asked about off the field issues and to start talking about things on the pitch again.

“The players have been fine. You saw the resilience of the team last Saturday. That tells you everything you need to know. You can talk all you want, but the proof of the pudding is on the pitch.

“The players have trained really well this week and we just want some calm now.”

Yeovil have had their Huish Park pitch covered this week in a bid to beat the torrential rain storms which have whipped around the south west.

“I know the weather has been dreadful but we will be travelling and we’re hopeful,” added the boss. “We want to play and we’ll have to see what happens.”

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/vkrd84827xpo146xmol1jt4wh/title/focus-back-on-the-ball#sthash.JR3igY4U.dpuf
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #856 på: Februar 06, 2014, 17:13:15 »
McDermott bør vurderes ut i fra resultater og andre sportslige aspekter som spillestil,taktikk,talentutvikling osv. Det virker på mange her inne at det viktigste nå er at han er en hyggelig fyr,snakker flott for seg,skryter av klubben og supporterne....noe som ikke fører til sportslig utvikling... ;)

DHY du sier at masse cash er eneste vei til toppen.  Samtidig så kritiserer du BMD for at han fått lite til - på tross at ikke har fått penger.  Klarer vi oss ikke bra med en hyggelig og sympatisk "coach" så lenge pengeslusene er på vidt gap? 
Masse cash er eneste vei til toppen-det stemmer dessverre, slik har foppalen blitt >:(
Mitt poeng er at BMD har hatt bedre betingelser enn de 3 siste managerene, selv om GHF har vært blakke har de ikke slått til på første bud på spillere slik Bates gjorde. Tenk deg om: den foppallen vi har spilt de 9 månedene under BMD, har det egentlig vært særlig bedre enn under Warnock?-som vi skjelte ut her inne på forumet...vi har sett merkelige taktiske valg, formasjoner som overhodet ikke har funket, spillere fullstendig ute av form som spiller kamp etter kamp, merkelig kampledelse-ingen innbyttere, eller de har kommet inn det 86. minutt...jeg kan godt være med på at BMD er en sympatisk fyr og gjerne gi ham sesongen ut, så får vi se...å nevne ham i samme ordelag som både Revie,Wilko eller Ferguson som jeg har lest her inne blir bare helt på viddene...jeg forstår ærlig talt ikke hva det er ved akkurat denne mannen som tilsier at han skal bli en ny messias for Leeds United...?han er ihvertfall glimrende i muntlig.. ;)

testo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #857 på: Februar 06, 2014, 17:31:36 »
Mener jeg så at statestikken et eller annet sted her inne som viser at BMD har et dårligere resultat enn Warnock. Velger å sette både Grayson, Warnock og McD i samme båt, en kloning av de til 1 person så hadde du fått en halv Mourinho :P
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #858 på: Februar 06, 2014, 18:08:05 »
To vesentlige forskjeller på NW og BMD:

1. Kortsiktig vs langsiktig perspektiv
2. Blame vs ikke blame kultur

Ut over det spiller vi samme begredelige møkkafotball, Warnock fordi han ønsket det og BMD fordi han har følt seg tvunget til det.  ;)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #859 på: Februar 06, 2014, 18:14:09 »
To vesentlige forskjeller på NW og BMD:

1. Kortsiktig vs langsiktig perspektiv
2. Blame vs ikke blame kultur

Ut over det spiller vi samme begredelige møkkafotball, Warnock fordi han ønsket det og BMD fordi han har følt seg tvunget til det.  ;)
Du verden...du har ihvertfall en innsikt jeg og andre ikke har her på forumet ;) du vet altså hva Warnock har ønsket innen foppal og ikke minst  hva BMD har for følelsesliv...telepatiske evner..?? ;D

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #860 på: Februar 06, 2014, 22:38:25 »
To vesentlige forskjeller på NW og BMD:

1. Kortsiktig vs langsiktig perspektiv
2. Blame vs ikke blame kultur

Ut over det spiller vi samme begredelige møkkafotball, Warnock fordi han ønsket det og BMD fordi han har følt seg tvunget til det.  ;)
Du verden...du har ihvertfall en innsikt jeg og andre ikke har her på forumet ;) du vet altså hva Warnock har ønsket innen foppal og ikke minst  hva BMD har for følelsesliv...telepatiske evner..?? ;D

Sånn er det når man jobber med mennesker! Florence.....var det ikke? Absolutt HELT overnaturlig!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #861 på: Februar 06, 2014, 23:11:33 »
To vesentlige forskjeller på NW og BMD:

1. Kortsiktig vs langsiktig perspektiv
2. Blame vs ikke blame kultur

Ut over det spiller vi samme begredelige møkkafotball, Warnock fordi han ønsket det og BMD fordi han har følt seg tvunget til det.  ;)

Støtter denne!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #862 på: Februar 07, 2014, 00:07:58 »
To vesentlige forskjeller på NW og BMD:

1. Kortsiktig vs langsiktig perspektiv
2. Blame vs ikke blame kultur

Ut over det spiller vi samme begredelige møkkafotball, Warnock fordi han ønsket det og BMD fordi han har følt seg tvunget til det.  ;)
Du verden...du har ihvertfall en innsikt jeg og andre ikke har her på forumet ;) du vet altså hva Warnock har ønsket innen foppal og ikke minst  hva BMD har for følelsesliv...telepatiske evner..?? ;D

Tja, en analyse av hvordan lagene hans har spilt siden stilen var frisk og ny i 1929 holder vel i massevis.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #863 på: Februar 07, 2014, 08:00:41 »
To vesentlige forskjeller på NW og BMD:

1. Kortsiktig vs langsiktig perspektiv
2. Blame vs ikke blame kultur

Ut over det spiller vi samme begredelige møkkafotball, Warnock fordi han ønsket det og BMD fordi han har følt seg tvunget til det.  ;)
en skillnad är väl att nw var tvungen att sälja först se snodgrass för att kunna ta in,bmd har mig veterligen inte behövt sälja först, i mina ögon är det en enorm skillnad för att få resultat, bmdär vår ende manager de sista 10 åren som har kunnat köpa för mer än han sålt,
 

eros

Sv: Re: Manager: Brian McDermott
« Svar #864 på: Februar 07, 2014, 09:51:19 »
joda, BMD har kjøpt... lurer på om GHF har fortal han at det ikke er penger på konto....?

mitt tips er at GHF har holdt kortene tett til brystet og gamblet på sportslig success og salg...

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #865 på: Februar 07, 2014, 10:49:18 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/mac-wants-to-stay-at-leeds-united-and-work-with-new-owners-1-6424704


Brian McDermott says he and Massimo Cellino will need “mutual respect” and a “really tight” relationship if he and Leeds United’s prospective new owner are to work together at Elland Road.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #866 på: Februar 07, 2014, 11:24:31 »
To vesentlige forskjeller på NW og BMD:

1. Kortsiktig vs langsiktig perspektiv
2. Blame vs ikke blame kultur

Ut over det spiller vi samme begredelige møkkafotball, Warnock fordi han ønsket det og BMD fordi han har følt seg tvunget til det.  ;)
en skillnad är väl att nw var tvungen att sälja först se snodgrass för att kunna ta in,bmd har mig veterligen inte behövt sälja först, i mina ögon är det en enorm skillnad för att få resultat, bmdär vår ende manager de sista 10 åren som har kunnat köpa för mer än han sålt,

At BMD ikke hadde en Becchio, Clayton eller Snodgrass å selge kan umulig brukes mot han. Jeg synes det er hevet over enhver tvil at NW overtok en langt bedre stall enn den han overlot til BMD, selv om NW hevdet noe annet. ("best squad for years" *LOL*  :D)
Jon R.

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #867 på: Februar 07, 2014, 12:08:17 »
To vesentlige forskjeller på NW og BMD:

1. Kortsiktig vs langsiktig perspektiv
2. Blame vs ikke blame kultur

Ut over det spiller vi samme begredelige møkkafotball, Warnock fordi han ønsket det og BMD fordi han har følt seg tvunget til det.  ;)
en skillnad är väl att nw var tvungen att sälja först se snodgrass för att kunna ta in,bmd har mig veterligen inte behövt sälja först, i mina ögon är det en enorm skillnad för att få resultat, bmdär vår ende manager de sista 10 åren som har kunnat köpa för mer än han sålt,

At BMD ikke hadde en Becchio, Clayton eller Snodgrass å selge kan umulig brukes mot han. Jeg synes det er hevet over enhver tvil at NW overtok en langt bedre stall enn den han overlot til BMD, selv om NW hevdet noe annet. ("best squad for years" *LOL*  :D)
var det inte så här jon att Bates fick clayton såld för att han var för dyr, och genom att sälja clayton tog vi in en billigare Austin, snodgrass såldes för att nw överhuvudtaget skulle få köpa spelare, så ingen av de 2 hade nw någon nytta av,Bechio fanns väl inte heller kvar när Nw fick  gå ersatt av morisoñ, det var på de premisserja nw fick jobba? Bmd bedømmer jag efter förra  säsongenss slut,  han har              den spelartruppen kvar  utan att behöva släppa stjärnspeÅ‚are , minst 7-8 nya spelare har han fått ta in,de verktyge hade   inte tidigare managers
 

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #868 på: Februar 07, 2014, 12:13:23 »
Men det er helt klart at den siste tids kaos er noe ingen av de før BMD har vært gjennom på samme måten.
 

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #869 på: Februar 07, 2014, 12:55:46 »
Är så sant, men riktigt turbulent har det typ bara varit 2 veckor, började väl några dagar innan huddersfieldmatchen, formsvackan från mitten av december och till slutet på januari kan vi inte skylla på turbulensen