Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 380028 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #900 på: Februar 10, 2014, 12:28:14 »

McDermott meets Cellino for crunch talks tomorrow


Brian McDermott.

by Phil Hay

Published on the 10 February
2014
09:23

Brian McDermott and Massimo Cellino will meet tomorrow for the first time since Cellino’s botched attempt to sack him, with Leeds United’s manager increasingly determined to carve out a relationship with the Italian.


Cellino is flying in from Miami to attend United’s Championship game at Brighton, the start of an important week in which the Cagliari owner expects the Football League to approve his 75 per cent takeover of Leeds.

The 57-year-old businessman is expected to speak with McDermott at The Amex Stadium tomorrow evening and they are likely to hold more extensive talks towards the end of the week with both United’s boss and Cellino apparently willing to resolve their initial differences.

McDermott, whose side gave their season another shot in the arm with a 2-1 win at Yeovil Town on Saturday, said: “From what I can gather he’s coming to the game against Brighton. Then hopefully we’ll sit down and have a conversation, have a meal together. We’ve had one meeting already a couple of weeks ago but for me now this is important. The only thing that concerns me is trying to be Leeds United manager for as long as I can, and for us to be successful.”

Cellino’s negative view of McDermott appears to have relented since his bid to sack McDermott on January 31 provoked angry protests against him from United’s support. Speaking yesterday, Cellino said: “I want to get to know the manager and help him. I hope he can help me as well. We’re going to work together.”

Cellino will meet with Football League officials on Wednesday and press the governing body to sanction his buy-out of Gulf Finance House, United’s owner since December 2012.

GFH announced on Friday that managing director David Haigh is to become chief executive under Cellino while Salah Nooruddin will remain as chairman. McDermott said: “David Haigh is staying on as CEO and he’ll concentrate solely on doing his work for Leeds United. We need somebody that I can speak to and someone I can get decisions from.

“From (Cellino’s) point of view, he saw so much more about this club from what happened on Friday (the day McDermott was sacked) and what happened against Huddersfield. He knows what an important club Leeds United are. Until you’re amongst it and feel it, you don’t know.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #901 på: Februar 10, 2014, 12:34:30 »
Utspark fra keeper er bare helt meningsløst, uavhengig om det er vind eller ikke.

Da må du ha glemt utsparkene til Kasper Schmeichel!  :)
Joda, det finnes keepere som er gode på igangsetting (det er ikke Paddy), uten å mæle ballen over midtstreken. Et av mange punkter som taler i mot at Mr. McD er så inovativ i sin fotballfilosofi.

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #902 på: Februar 10, 2014, 12:42:48 »
JEG VIL HA JÖRGEN KLOPP!!

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #903 på: Februar 10, 2014, 12:48:06 »
JEG VIL HA JÖRGEN KLOPP!!

"KJÖP, KJÖP, KJÖP! " JAG HØR INTE ANNAT!
Jon R.

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #904 på: Februar 10, 2014, 12:59:41 »
JEG VIL HA JÖRGEN KLOPP!!

"KJÖP, KJÖP, KJÖP! " JAG HØR INTE ANNAT!
;D

erik4england

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #905 på: Februar 10, 2014, 13:38:35 »
Jeg var veldig skeptisk til italiensk eier fra starten av, mest med frykt for den første modellen til QPR. I engelsk fotball må vi ha en Manager som tar seg av laget: taktikk og valg av spillere. OM Cellino har skjønt dette tror jeg dette kan fungere.

Så: hvorfor så ultrakritisk til BMD? Se på hva han har tilført klubben i den korte tiden han har vært hos oss. Hele konseptet UNITED er bra for klubben vår - det gjennomsyrer holdningen fra topp til bunn. Enhver manager lever av gode resultat. Det er altfor tidlig å skrive at BMD ikke kan levere. Om han får tid og ressurser av ny eier, så får vi se. Jeg gir full støtte til ham og Haig - tror de blir utrolig viktige i tiden som kommer. Stabilitet og italiensk utålmodighet i god kombinasjon.
 

stigahauge

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #906 på: Februar 10, 2014, 13:41:38 »
Jeg var veldig skeptisk til italiensk eier fra starten av, mest med frykt for den første modellen til QPR. I engelsk fotball må vi ha en Manager som tar seg av laget: taktikk og valg av spillere. OM Cellino har skjønt dette tror jeg dette kan fungere.

Så: hvorfor så ultrakritisk til BMD? Se på hva han har tilført klubben i den korte tiden han har vært hos oss. Hele konseptet UNITED er bra for klubben vår - det gjennomsyrer holdningen fra topp til bunn. Enhver manager lever av gode resultat. Det er altfor tidlig å skrive at BMD ikke kan levere. Om han får tid og ressurser av ny eier, så får vi se. Jeg gir full støtte til ham og Haig - tror de blir utrolig viktige i tiden som kommer. Stabilitet og italiensk utålmodighet i god kombinasjon.

Eg har og fått meir tru på Cellino. Så langt viser han at han hører på omgivlesane noko som t.d. Bates ikkje gjorde. Dessuten kan det være håp om litt cash også, noko som vi ikkej har sett mykje av dei siste åra!
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #907 på: Februar 10, 2014, 17:28:12 »
Jeg var veldig skeptisk til italiensk eier fra starten av, mest med frykt for den første modellen til QPR. I engelsk fotball må vi ha en Manager som tar seg av laget: taktikk og valg av spillere. OM Cellino har skjønt dette tror jeg dette kan fungere.

Så: hvorfor så ultrakritisk til BMD? Se på hva han har tilført klubben i den korte tiden han har vært hos oss. Hele konseptet UNITED er bra for klubben vår - det gjennomsyrer holdningen fra topp til bunn. Enhver manager lever av gode resultat. Det er altfor tidlig å skrive at BMD ikke kan levere. Om han får tid og ressurser av ny eier, så får vi se. Jeg gir full støtte til ham og Haig - tror de blir utrolig viktige i tiden som kommer. Stabilitet og italiensk utålmodighet i god kombinasjon.
BMD kan jeeg støtte ut sesongen. Haigh støtter jeg ikke i det hele tatt >:( Han minner mer om en slesk politiker enn en foppalfaglig leder :(
BMD, det vi kan si på nåværende tidspunkt er:
Vi har spilt 29 kamper denne sesongen og kapret 42 poeng. det gir et snitt på 1.44 poeng per kamp. Hvis dette fortsetter havner vi på 66 poeng ved 46 spilte kamper. Det holder IKKE til en playoff plass :(
Så vi er nødt til å forbedre formen samt å ikke gjøre noen taktiske bommerter frem til sesongslutt ;)

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #908 på: Februar 10, 2014, 18:18:50 »
Jag har inga problem att ha kvar bmd denna säsongen ut,om han är rätt man långsiktigt är svårt att säga, jag skulle ge honom en svag 3:a på en skala på 5, haigh har jag egentligen inget emot han verkar ha ett genuint Leedshjärta och det skulle man kunna utnyttja i någon form, gfh har jag inget  emot om de säljer sina sista procent dom är jag verkligen besviken på.
 

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #909 på: Februar 10, 2014, 19:57:31 »
JEG VIL HA JÖRGEN KLOPP!!
vem i allsin dar är jörgen klopp? aldrig hört talas om honom
 

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #910 på: Februar 10, 2014, 20:13:21 »
JEG VIL HA JÖRGEN KLOPP!!
vem i allsin dar är jörgen klopp? aldrig hört talas om honom
Det er nok Dortmund treneren Kontakinte tenker på her. Ikke særlig realistisk, dessverre....
Jon R.

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #911 på: Februar 11, 2014, 00:01:10 »
JEG VIL HA JÖRGEN KLOPP!!
vem i allsin dar är jörgen klopp? aldrig hört talas om honom
Det er nok Dortmund treneren Kontakinte tenker på her. Ikke særlig realistisk, dessverre....
Lov å drømme vuttu Jon, lov å drømme..

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #912 på: Februar 11, 2014, 00:10:28 »
JEG VIL HA JÖRGEN KLOPP!!
vem i allsin dar är jörgen klopp? aldrig hört talas om honom
Det er nok Dortmund treneren Kontakinte tenker på her. Ikke særlig realistisk, dessverre....
Lov å drømme vuttu Jon, lov å drømme..
Hadde vært noe, balle.  :-*
Jon R.

AndyMathie

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #913 på: Februar 11, 2014, 13:27:27 »
Får vi inn en med penger kan vi plutselig være med på å plukke fra en helt annen hylle managere enn da McDermott ble valgt. Da kan man hente inn en ny Trappatoni til klubben, eller for den saks skyld Trappatoni selv. Han er jo ledig på markedet så det hadde vært stort.

En ting er sikkert. McDermott sitter ikke lenge om han ikke da vinner det meste fram til sesong slutt og da har vi jo sikret opprykket til Premier League. Når vi har sikret det er det bare å kvitte seg med mannen, som sagt med penger kan vi ansatte en helt annen manager. Gjerne Michael Laudrup eller lignende.
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #914 på: Februar 11, 2014, 13:29:31 »
Får vi inn en med penger kan vi plutselig være med på å plukke fra en helt annen hylle managere enn da McDermott ble valgt. Da kan man hente inn en ny Trappatoni til klubben, eller for den saks skyld Trappatoni selv. Han er jo ledig på markedet så det hadde vært stort.

En ting er sikkert. McDermott sitter ikke lenge om han ikke da vinner det meste fram til sesong slutt og da har vi jo sikret opprykket til Premier League. Når vi har sikret det er det bare å kvitte seg med mannen, som sagt med penger kan vi ansatte en helt annen manager. Gjerne Michael Laudrup eller lignende.

???
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #915 på: Februar 11, 2014, 13:33:46 »
Får vi inn en med penger kan vi plutselig være med på å plukke fra en helt annen hylle managere enn da McDermott ble valgt. Da kan man hente inn en ny Trappatoni til klubben, eller for den saks skyld Trappatoni selv. Han er jo ledig på markedet så det hadde vært stort.

En ting er sikkert. McDermott sitter ikke lenge om han ikke da vinner det meste fram til sesong slutt og da har vi jo sikret opprykket til Premier League. Når vi har sikret det er det bare å kvitte seg med mannen, som sagt med penger kan vi ansatte en helt annen manager. Gjerne Michael Laudrup eller lignende.

???

Hva liker du ikke Michael Laudrup og han spillestil? Jeg har sett masse kamper med Swansea de siste par sesongene og har et utrolig godt inntrykk av han. Syntes det var veldig rart at han fikk sparken i Swansea. At Michael Laudrup er ledig betyr at man kan få en ala Martinez eller Rodgers til klubben. De spiller veldig likt og er moderne i tankemåten. Mener at den klubben som får tak i Laudrup har gjort et vanvittig varp.
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #916 på: Februar 11, 2014, 13:51:56 »
Får vi inn en med penger kan vi plutselig være med på å plukke fra en helt annen hylle managere enn da McDermott ble valgt. Da kan man hente inn en ny Trappatoni til klubben, eller for den saks skyld Trappatoni selv. Han er jo ledig på markedet så det hadde vært stort.

En ting er sikkert. McDermott sitter ikke lenge om han ikke da vinner det meste fram til sesong slutt og da har vi jo sikret opprykket til Premier League. Når vi har sikret det er det bare å kvitte seg med mannen, som sagt med penger kan vi ansatte en helt annen manager. Gjerne Michael Laudrup eller lignende.

???

Hva liker du ikke Michael Laudrup og han spillestil? Jeg har sett masse kamper med Swansea de siste par sesongene og har et utrolig godt inntrykk av han. Syntes det var veldig rart at han fikk sparken i Swansea. At Michael Laudrup er ledig betyr at man kan få en ala Martinez eller Rodgers til klubben. De spiller veldig likt og er moderne i tankemåten. Mener at den klubben som får tak i Laudrup har gjort et vanvittig varp.

Synes Swansea spilte fantastisk fotball i fjor, og Laudrup ble da også genierklært i sin første sesong i klubben. I den vanskelige 2. sesongen har de mistet fremdriften og gjennombruddskraften, uten at det nødvendigvis skal tilskrives Laudrups disposisjoner. Uansett helt på trynet å sparke Laudrup og ville gjerne sett han i Leeds.
Jon R.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #917 på: Februar 11, 2014, 15:00:01 »
Får vi inn en med penger kan vi plutselig være med på å plukke fra en helt annen hylle managere enn da McDermott ble valgt. Da kan man hente inn en ny Trappatoni til klubben, eller for den saks skyld Trappatoni selv. Han er jo ledig på markedet så det hadde vært stort.

En ting er sikkert. McDermott sitter ikke lenge om han ikke da vinner det meste fram til sesong slutt og da har vi jo sikret opprykket til Premier League. Når vi har sikret det er det bare å kvitte seg med mannen, som sagt med penger kan vi ansatte en helt annen manager. Gjerne Michael Laudrup eller lignende.

???

Hva liker du ikke Michael Laudrup og han spillestil? Jeg har sett masse kamper med Swansea de siste par sesongene og har et utrolig godt inntrykk av han. Syntes det var veldig rart at han fikk sparken i Swansea. At Michael Laudrup er ledig betyr at man kan få en ala Martinez eller Rodgers til klubben. De spiller veldig likt og er moderne i tankemåten. Mener at den klubben som får tak i Laudrup har gjort et vanvittig varp.

joda, underholdene nok det, men de rykker vel ned?? Og det er vel ikke det vi trenger...er det?  ;)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #918 på: Februar 11, 2014, 15:01:24 »
Får vi inn en med penger kan vi plutselig være med på å plukke fra en helt annen hylle managere enn da McDermott ble valgt. Da kan man hente inn en ny Trappatoni til klubben, eller for den saks skyld Trappatoni selv. Han er jo ledig på markedet så det hadde vært stort.

En ting er sikkert. McDermott sitter ikke lenge om han ikke da vinner det meste fram til sesong slutt og da har vi jo sikret opprykket til Premier League. Når vi har sikret det er det bare å kvitte seg med mannen, som sagt med penger kan vi ansatte en helt annen manager. Gjerne Michael Laudrup eller lignende.

???

Hva liker du ikke Michael Laudrup og han spillestil? Jeg har sett masse kamper med Swansea de siste par sesongene og har et utrolig godt inntrykk av han. Syntes det var veldig rart at han fikk sparken i Swansea. At Michael Laudrup er ledig betyr at man kan få en ala Martinez eller Rodgers til klubben. De spiller veldig likt og er moderne i tankemåten. Mener at den klubben som får tak i Laudrup har gjort et vanvittig varp.

Synes Swansea spilte fantastisk fotball i fjor, og Laudrup ble da også genierklært i sin første sesong i klubben. I den vanskelige 2. sesongen har de mistet fremdriften og gjennombruddskraften, uten at det nødvendigvis skal tilskrives Laudrups disposisjoner. Uansett helt på trynet å sparke Laudrup og ville gjerne sett han i Leeds.

ikke ut ifra det de sa om ham på tv mtp på opptreden treningsfelt og denslags.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #919 på: Februar 11, 2014, 15:34:02 »
Får vi inn en med penger kan vi plutselig være med på å plukke fra en helt annen hylle managere enn da McDermott ble valgt. Da kan man hente inn en ny Trappatoni til klubben, eller for den saks skyld Trappatoni selv. Han er jo ledig på markedet så det hadde vært stort.

En ting er sikkert. McDermott sitter ikke lenge om han ikke da vinner det meste fram til sesong slutt og da har vi jo sikret opprykket til Premier League. Når vi har sikret det er det bare å kvitte seg med mannen, som sagt med penger kan vi ansatte en helt annen manager. Gjerne Michael Laudrup eller lignende.

???

Hva liker du ikke Michael Laudrup og han spillestil? Jeg har sett masse kamper med Swansea de siste par sesongene og har et utrolig godt inntrykk av han. Syntes det var veldig rart at han fikk sparken i Swansea. At Michael Laudrup er ledig betyr at man kan få en ala Martinez eller Rodgers til klubben. De spiller veldig likt og er moderne i tankemåten. Mener at den klubben som får tak i Laudrup har gjort et vanvittig varp.

Synes Swansea spilte fantastisk fotball i fjor, og Laudrup ble da også genierklært i sin første sesong i klubben. I den vanskelige 2. sesongen har de mistet fremdriften og gjennombruddskraften, uten at det nødvendigvis skal tilskrives Laudrups disposisjoner. Uansett helt på trynet å sparke Laudrup og ville gjerne sett han i Leeds.

ikke ut ifra det de sa om ham på tv mtp på opptreden treningsfelt og denslags.

Så oppdatert er jeg ikke. Kanskje han er en skikkelig kødd for alt jeg vet.  ;D
Jon R.

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #920 på: Februar 11, 2014, 15:40:21 »
Hvis du er en god trener/manager, så er du en bestandig en stor KØDD! i noens øyne!!

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #921 på: Februar 11, 2014, 15:41:23 »
Får vi inn en med penger kan vi plutselig være med på å plukke fra en helt annen hylle managere enn da McDermott ble valgt. Da kan man hente inn en ny Trappatoni til klubben, eller for den saks skyld Trappatoni selv. Han er jo ledig på markedet så det hadde vært stort.

En ting er sikkert. McDermott sitter ikke lenge om han ikke da vinner det meste fram til sesong slutt og da har vi jo sikret opprykket til Premier League. Når vi har sikret det er det bare å kvitte seg med mannen, som sagt med penger kan vi ansatte en helt annen manager. Gjerne Michael Laudrup eller lignende.

???

Hva liker du ikke Michael Laudrup og han spillestil? Jeg har sett masse kamper med Swansea de siste par sesongene og har et utrolig godt inntrykk av han. Syntes det var veldig rart at han fikk sparken i Swansea. At Michael Laudrup er ledig betyr at man kan få en ala Martinez eller Rodgers til klubben. De spiller veldig likt og er moderne i tankemåten. Mener at den klubben som får tak i Laudrup har gjort et vanvittig varp.

Synes Swansea spilte fantastisk fotball i fjor, og Laudrup ble da også genierklært i sin første sesong i klubben. I den vanskelige 2. sesongen har de mistet fremdriften og gjennombruddskraften, uten at det nødvendigvis skal tilskrives Laudrups disposisjoner. Uansett helt på trynet å sparke Laudrup og ville gjerne sett han i Leeds.

ikke ut ifra det de sa om ham på tv mtp på opptreden treningsfelt og denslags.

Så oppdatert er jeg ikke. Kanskje han er en skikkelig kødd for alt jeg vet.  ;D

Litt Harry Redknapp var han visst og ingen Benitez/Mourinho.. Kompis på treningsfeltet og tok ut laget, spillerne måtte gjøre resten...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #922 på: Februar 12, 2014, 07:53:27 »
Innlegg i YEP:
18 easons he should go.

 1, sets us up like a tin pot club
 2, keeps playing his mate hunt
 3, worse set of loses on the bounce since 2008,
 4, out the silly cups faster then last season
 5, signed 8 players not sure rate any and one cost 1m and other up to 1m and one on a 3 and half year deal...
 6, on same points has last last season with nw in charge, so not made us any better, take us out this season and put us into last on the form we are on would we stop up? Would only be 8 points off bottom 3
 7, not beat any of top 6
 8, only beat 4 of top 14 clubs (not counting Huddersfield)
 9, only won 2 of last 10 1(not in charge)
 10, won by 5 with him not in charge and best game of season
 11, why waste next season?
 12, beat by a L2 side
 13, worse results in 55 years at Sheffield
 14, been playing worse football then last season with nw
 15, his subs seem poor, not agreed with any for a bit
 16, messed poleon around, could gone out on loan and got full year of football under his belt and come back better player, what a waste to sit on the bench.
 17, dropped one of our best players in diouf
 18, got the captain wrong
 19, drops his own signings
 20, Has send the fans mad

 Can not see why any sane leeds fan thinks he was right for the job in the first place, could not last a season at the top level (where we want to be and stay) and only been in charge of a small club.

 Save next season Massimo before it's to late forget what this lot say, could even save this we are not to far away from the playoffs, look at the hudds game! Solid team there, Get a manager with better tactics and one who drop tom lees and we may sneak in. Look at derby.

Bromancer

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #923 på: Februar 12, 2014, 08:46:43 »
Foreløpig har ikke spillerne han hentet hevet laget noe særlig. Kebe, Smith, Murphy,(Zaliukas), Wooton, Aryibi, Hunt skuffer og bemanner ofte benken.
Vi mangler fortsatt fart, pasningssikkerhet og kreativitet, og skaper derfor altfor lite framover. Det er klart vi ikke kan handle på øverste hylle slik den økonomiske situasjonen har vært, men jeg begynner virkelig å sette store spørsmålstegn ved McDs teft. Han har jo vært scout?? Skal denne stallen plutselig slå til? Jeg synes ikke kvaliteten på spillet har hevet seg siden McD tok over. Han har tross alt hentet inn 3/4 lag!

Jeg må dessverre konkludere med at McD ikke imponerer i jobben så langt. Tror han lever farlig. Jeg er generelt motstander av å sparke managere før de har fått tid til å vise at de kan levere, men tålmodigheten min er i ferd med å forsvinne. Jeg blir ikke fryktelig lei meg hvis Mc forsvinner ut døra ved sesongslutt.

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #924 på: Februar 12, 2014, 08:54:45 »
Foreløpig har ikke spillerne han hentet hevet laget noe særlig. Kebe, Smith, Murphy,(Zaliukas), Wooton, Aryibi, Hunt skuffer og bemanner ofte benken.
Vi mangler fortsatt fart, pasningssikkerhet og kreativitet, og skaper derfor altfor lite framover. Det er klart vi ikke kan handle på øverste hylle slik den økonomiske situasjonen har vært, men jeg begynner virkelig å sette store spørsmålstegn ved McDs teft. Han har jo vært scout?? Skal denne stallen plutselig slå til? Jeg synes ikke kvaliteten på spillet har hevet seg siden McD tok over. Han har tross alt hentet inn 3/4 lag!

Jeg må dessverre konkludere med at McD ikke imponerer i jobben så langt. Tror han lever farlig. Jeg er generelt motstander av å sparke managere før de har fått tid til å vise at de kan levere, men tålmodigheten min er i ferd med å forsvinne. Jeg blir ikke fryktelig lei meg hvis Mc forsvinner ut døra ved sesongslutt.

Enig i det du skriver.
Hadde faktisk ventet meg at McD kom til å hente noen skjulte skatter fra L1/L2.

I tillegg så har McD vist seg som en middels kampleder.

Vi får nok inn en Italiener som manager innen sommeren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #925 på: Februar 12, 2014, 09:29:39 »
Synes mange overser flere helt åpenbart gode ting McDermott har gjort. Lister noen:

- Endret formasjon til 3-5-2 da det ble tydelig at vi ikke hadde kantspillere. Fikk umiddelbar effekt.
- Hentet inn to vinger når vinduet åpnet og gikk tilbake til 4-4-2 da vi begynte å miste flyten med den gamle formasjonen. Har gitt resultater.
- Fratok Austin kapteinsbindet og ga det til Ross midt i sesongen. En modig handling, som virker å ha hatt positiv effekt på Austin spesielt og laget generelt.

Disse punktene viser handlekraft og mot. Når man legger til at han er helt enestående med media og har taklet det utenomsportslige bråket på en forbilledlig måte har jeg ingen problemer med å gi ham hvertfall to eller tre hele sesonger før man begynner å tenke avskjedigelse.

Hvor langt har hyppige managerskifter egentlig tatt oss? Synes det er utrolig at supportere fortsatt ser det som en god løsning.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #926 på: Februar 12, 2014, 10:05:20 »
Synes mange overser flere helt åpenbart gode ting McDermott har gjort. Lister noen:

- Endret formasjon til 3-5-2 da det ble tydelig at vi ikke hadde kantspillere. Fikk umiddelbar effekt.
- Hentet inn to vinger når vinduet åpnet og gikk tilbake til 4-4-2 da vi begynte å miste flyten med den gamle formasjonen. Har gitt resultater.
- Fratok Austin kapteinsbindet og ga det til Ross midt i sesongen. En modig handling, som virker å ha hatt positiv effekt på Austin spesielt og laget generelt.

Disse punktene viser handlekraft og mot. Når man legger til at han er helt enestående med media og har taklet det utenomsportslige bråket på en forbilledlig måte har jeg ingen problemer med å gi ham hvertfall to eller tre hele sesonger før man begynner å tenke avskjedigelse.

Hvor langt har hyppige managerskifter egentlig tatt oss? Synes det er utrolig at supportere fortsatt ser det som en god løsning.

1. 6-7 kamper hvor vi var forferdelige

2. Perioden med det største tapet på over 50 år

3. Røk ut av FA-cupen mot 4.-divisjonslag


Er det perioden  vi "begynte å miste flyten"?





 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #927 på: Februar 12, 2014, 10:12:55 »
Cellino var visstnok syk og var ikke på kampen igår...
Han skal snakke med FL i London idag....
Mitt tips:
Cellino holdt seg unna kampen igår, venter til han får godkjenning av FL, når alt er på plass og han eier klubben sparkes BMD.
Helt greit for meg. Folk skryter at han er så flink med media...for min del kan manageren være en kløne med media, bare klubben vinner foppalkamper. En manager bør vurderes ut i fra sportslige aspekter ;)

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #928 på: Februar 12, 2014, 10:16:44 »
Synes mange overser flere helt åpenbart gode ting McDermott har gjort. Lister noen:

- Endret formasjon til 3-5-2 da det ble tydelig at vi ikke hadde kantspillere. Fikk umiddelbar effekt.
- Hentet inn to vinger når vinduet åpnet og gikk tilbake til 4-4-2 da vi begynte å miste flyten med den gamle formasjonen. Har gitt resultater.
- Fratok Austin kapteinsbindet og ga det til Ross midt i sesongen. En modig handling, som virker å ha hatt positiv effekt på Austin spesielt og laget generelt.

Disse punktene viser handlekraft og mot. Når man legger til at han er helt enestående med media og har taklet det utenomsportslige bråket på en forbilledlig måte har jeg ingen problemer med å gi ham hvertfall to eller tre hele sesonger før man begynner å tenke avskjedigelse.

Hvor langt har hyppige managerskifter egentlig tatt oss? Synes det er utrolig at supportere fortsatt ser det som en god løsning.

1. 6-7 kamper hvor vi var forferdelige

2. Perioden med det største tapet på over 50 år

3. Røk ut av FA-cupen mot 4.-divisjonslag


Er det perioden  vi "begynte å miste flyten"?

Enig i at det var i overkant mildt sagt, men poenget består.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #929 på: Februar 12, 2014, 10:26:41 »
Cellino var visstnok syk og var ikke på kampen igår...
Han skal snakke med FL i London idag....
Mitt tips:
Cellino holdt seg unna kampen igår, venter til han får godkjenning av FL, når alt er på plass og han eier klubben sparkes BMD.
Helt greit for meg. Folk skryter at han er så flink med media...for min del kan manageren være en kløne med media, bare klubben vinner foppalkamper. En manager bør vurderes ut i fra sportslige aspekter ;)

Helt enig. Kriteriet for å lede en potensielle storklubb som Leeds United er ikke at man bare er grei gutt.

Det er en ting som styrer en slik jobb over tid: Resultater.

Holder ikke å være snill, og god med media.

1. Ledelse på treningsfeltet
2. Kampledelse
3. Transferaktivitet
4. Fotballfilosofi

Summen av dette er de viktigste forutsetningene for resultater.

Dette er kjerneproduktet til en manager, i mine øyne.

Andre faktorer er også viktige, men dette er basisen.