Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 381868 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #930 på: Februar 12, 2014, 10:35:58 »
Helt enig. Kriteriet for å lede en potensielle storklubb som Leeds United er ikke at man bare er grei gutt.

Det er en ting som styrer en slik jobb over tid: Resultater.

Holder ikke å være snill, og god med media.

1. Ledelse på treningsfeltet
2. Kampledelse
3. Transferaktivitet
4. Fotballfilosofi

Summen av dette er de viktigste forutsetningene for resultater.

Dette er kjerneproduktet til en manager, i mine øyne.

Andre faktorer er også viktige, men dette er basisen.

og her ligger nøkkelen tror jeg, hvor mye tid er "over tid" ?
Kan vel se ut som om de som ansatte og ga BMD 3 år, og medlemmer her på forumet ser "over tid" veldig forskjellig??
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #931 på: Februar 12, 2014, 10:57:47 »
Helt enig. Kriteriet for å lede en potensielle storklubb som Leeds United er ikke at man bare er grei gutt.

Det er en ting som styrer en slik jobb over tid: Resultater.

Holder ikke å være snill, og god med media.

1. Ledelse på treningsfeltet
2. Kampledelse
3. Transferaktivitet
4. Fotballfilosofi

Summen av dette er de viktigste forutsetningene for resultater.

Dette er kjerneproduktet til en manager, i mine øyne.

Andre faktorer er også viktige, men dette er basisen.

og her ligger nøkkelen tror jeg, hvor mye tid er "over tid" ?
Kan vel se ut som om de som ansatte og ga BMD 3 år, og medlemmer her på forumet ser "over tid" veldig forskjellig??

Helt i orden å gi ham 3 år for å rette opp skuta. Men når skippern kjører feil hele tiden. Ja da kan man ikke gi skippern den tiden man tenkte å gi ham. Det å nå allerede se at dette var en feilansettelse. Ja det er et godt tegn på lederegenskaper hos den evt nye eieren.
Skal vi f.eks spille med Hunt hele tiden på grunn av at vi henta inn han og ga ham en kontrakt. Nei da benker man Hunt

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #932 på: Februar 12, 2014, 10:59:54 »
Helt enig. Kriteriet for å lede en potensielle storklubb som Leeds United er ikke at man bare er grei gutt.

Det er en ting som styrer en slik jobb over tid: Resultater.

Holder ikke å være snill, og god med media.

1. Ledelse på treningsfeltet
2. Kampledelse
3. Transferaktivitet
4. Fotballfilosofi

Summen av dette er de viktigste forutsetningene for resultater.

Dette er kjerneproduktet til en manager, i mine øyne.

Andre faktorer er også viktige, men dette er basisen.

og her ligger nøkkelen tror jeg, hvor mye tid er "over tid" ?
Kan vel se ut som om de som ansatte og ga BMD 3 år, og medlemmer her på forumet ser "over tid" veldig forskjellig??

Klart han skal få tid. Men det er snart gått ett år, og da må vi se progresjon. Så langt ser jeg ikke det.  Innkjøpene er blant annet  for dårlige.
 

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #933 på: Februar 12, 2014, 11:02:48 »
Helt i orden å gi ham 3 år for å rette opp skuta. Men når skippern kjører feil hele tiden. Ja da kan man ikke gi skippern den tiden man tenkte å gi ham. Det å nå allerede se at dette var en feilansettelse. Ja det er et godt tegn på lederegenskaper hos den evt nye eieren.
Skal vi f.eks spille med Hunt hele tiden på grunn av at vi henta inn han og ga ham en kontrakt. Nei da benker man Hunt

Sliter litt med å forstå hva du mener her. Er det Hunt eller McDermott du snakker om?

Mener du at BMD er en feilansettelse?

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #934 på: Februar 12, 2014, 11:05:00 »
Helt i orden å gi ham 3 år for å rette opp skuta. Men når skippern kjører feil hele tiden. Ja da kan man ikke gi skippern den tiden man tenkte å gi ham. Det å nå allerede se at dette var en feilansettelse. Ja det er et godt tegn på lederegenskaper hos den evt nye eieren.
Skal vi f.eks spille med Hunt hele tiden på grunn av at vi henta inn han og ga ham en kontrakt. Nei da benker man Hunt

Sliter litt med å forstå hva du mener her. Er det Hunt eller McDermott du snakker om?

Mener du at BMD er en feilansettelse?

McD virka i sin tid som rett ansettelse. Men sett i ly av det året han har vært i klubben. Ja da har det vært en feil ansettelse

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #935 på: Februar 12, 2014, 11:21:06 »
vel, la ham få sommeren til evt transfers, med forhåpentligvis stabilt eierforhold som slipper å låne penger av KB, så ser vi om det er noen progresjon å spore frem til halvspilt sesong..hvis det fremdeles er like mørkt...da bikker nok jeg også over til et bytte.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #936 på: Februar 12, 2014, 11:23:54 »
vel, la ham få sommeren til evt transfers, med forhåpentligvis stabilt eierforhold som slipper å låne penger av KB, så ser vi om det er noen progresjon å spore frem til halvspilt sesong..hvis det fremdeles er like mørkt...da bikker nok jeg også over til et bytte.
Ã…ssen kan vi la han få forvalte en pengebunke som da tilsier feil spillerkjøp. Skal han da få sparken om et år når vi da ikke har sjansen på opprykk neste sesong

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #937 på: Februar 12, 2014, 11:26:05 »
Helt i orden å gi ham 3 år for å rette opp skuta. Men når skippern kjører feil hele tiden. Ja da kan man ikke gi skippern den tiden man tenkte å gi ham. Det å nå allerede se at dette var en feilansettelse. Ja det er et godt tegn på lederegenskaper hos den evt nye eieren.
Skal vi f.eks spille med Hunt hele tiden på grunn av at vi henta inn han og ga ham en kontrakt. Nei da benker man Hunt

Sliter litt med å forstå hva du mener her. Er det Hunt eller McDermott du snakker om?

Mener du at BMD er en feilansettelse?

McD virka i sin tid som rett ansettelse. Men sett i ly av det året han har vært i klubben. Ja da har det vært en feil ansettelse

Ikke bare er jeg uenig, jeg synes også det er skivebom å definere en fotballtrener som mislykket etter ett år i posisjonen, hvertfall når vi er helt utenfor nedrykksfare. Synes tre hele sesonger er en bedre ramme. Så lang tid tar det faktisk å bygge et lag.

Samtidig er markedet blottet for alternativer som kan garantere instant suksess. Eller vent, han Neil Warnock har jo veldig god cv. Er det ikke syv opprykk han har?

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #938 på: Februar 12, 2014, 11:29:00 »
Helt i orden å gi ham 3 år for å rette opp skuta. Men når skippern kjører feil hele tiden. Ja da kan man ikke gi skippern den tiden man tenkte å gi ham. Det å nå allerede se at dette var en feilansettelse. Ja det er et godt tegn på lederegenskaper hos den evt nye eieren.
Skal vi f.eks spille med Hunt hele tiden på grunn av at vi henta inn han og ga ham en kontrakt. Nei da benker man Hunt

Sliter litt med å forstå hva du mener her. Er det Hunt eller McDermott du snakker om?

Mener du at BMD er en feilansettelse?

McD virka i sin tid som rett ansettelse. Men sett i ly av det året han har vært i klubben. Ja da har det vært en feil ansettelse

Ikke bare er jeg uenig, jeg synes også det er skivebom å definere en fotballtrener som mislykket etter ett år i posisjonen, hvertfall når vi er helt utenfor nedrykksfare. Synes tre hele sesonger er en bedre ramme. Så lang tid tar det faktisk å bygge et lag.

Samtidig er markedet blottet for alternativer som kan garantere instant suksess. Eller vent, han Neil Warnock har jo veldig god cv. Er det ikke syv opprykk han har?

Helt i orden å gi en manager 3 år på å skape et suksessrikt lag. Men når vi nå ser. Feilinnkjøp, dårlig ledelse på sidelinja, ingen bytter før det er gått altfor lang tid i kampen. Ja da må man sette seg spørsmålet. Ja dette var en feilansettelse. Skal man virkelig beholde en manager fordi han er sympatisk. Ansett julenissen

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #939 på: Februar 12, 2014, 11:37:26 »
vel, la ham få sommeren til evt transfers, med forhåpentligvis stabilt eierforhold som slipper å låne penger av KB, så ser vi om det er noen progresjon å spore frem til halvspilt sesong..hvis det fremdeles er like mørkt...da bikker nok jeg også over til et bytte.
Ã…ssen kan vi la han få forvalte en pengebunke (1)som da tilsier feil spillerkjøp (2). Skal han da få sparken om et år når vi da ikke har sjansen på opprykk neste sesong (3)

1. la oss nå først se om det blir noen bunke å forvalte.
2. Jeg er ikke like sikker på at 100% av innkjøpene er feil, disse trenger også tid.
3. ja, da bør ansettelsesforholdet sees på, og muligens avvikles.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #940 på: Februar 12, 2014, 11:41:48 »
Helt i orden å gi ham 3 år for å rette opp skuta. Men når skippern kjører feil hele tiden. Ja da kan man ikke gi skippern den tiden man tenkte å gi ham. Det å nå allerede se at dette var en feilansettelse. Ja det er et godt tegn på lederegenskaper hos den evt nye eieren.
Skal vi f.eks spille med Hunt hele tiden på grunn av at vi henta inn han og ga ham en kontrakt. Nei da benker man Hunt

Sliter litt med å forstå hva du mener her. Er det Hunt eller McDermott du snakker om?

Mener du at BMD er en feilansettelse?

McD virka i sin tid som rett ansettelse. Men sett i ly av det året han har vært i klubben. Ja da har det vært en feil ansettelse

Ikke bare er jeg uenig, jeg synes også det er skivebom å definere en fotballtrener som mislykket etter ett år i posisjonen, hvertfall når vi er helt utenfor nedrykksfare. Synes tre hele sesonger er en bedre ramme. Så lang tid tar det faktisk å bygge et lag.

Samtidig er markedet blottet for alternativer som kan garantere instant suksess. Eller vent, han Neil Warnock har jo veldig god cv. Er det ikke syv opprykk han har?

Når du her hoverer mot Neil Warnock, så gjør jeg oppmerksom på at det han leverte hos oss verken er bedre eller verre enn McDermott. Og det med tilsynelatende mindre pott å rutte med.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #941 på: Februar 12, 2014, 11:42:18 »
vel, la ham få sommeren til evt transfers, med forhåpentligvis stabilt eierforhold som slipper å låne penger av KB, så ser vi om det er noen progresjon å spore frem til halvspilt sesong..hvis det fremdeles er like mørkt...da bikker nok jeg også over til et bytte.
Ã…ssen kan vi la han få forvalte en pengebunke (1)som da tilsier feil spillerkjøp (2). Skal han da få sparken om et år når vi da ikke har sjansen på opprykk neste sesong (3)

1. la oss nå først se om det blir noen bunke å forvalte.
2. Jeg er ikke like sikker på at 100% av innkjøpene er feil, disse trenger også tid.
3. ja, da bør ansettelsesforholdet sees på, og muligens avvikles.


Vi kunne like gjerne beholdt Warnock. Han fikk bedre resultater. Og Leeds har ikke tid til å vente i 3 sesonge til før Leeds kanskje er i Premier League. Taper McD neste kamp og fortsetter å skylde på utenomsportslige ting ja da ryker han uansett.

AndyMathie

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #942 på: Februar 12, 2014, 11:47:14 »
Få mannen ut ASAP ZULU. Han viser gang på gang at han ikke evner noe av det viktigste for hans jobb:

1. Kampledelse. Det er utrolig mange ganger jeg har revet meg i håret av den sinnsyke coachinga fra sidelinja under kampene. Det er rett og slett helt elendig!

2. Spillekjøp. Er det mulig å bli så talentløst? Hvilken spillere har han hentet inn som har hevet laget? Ingen etter mitt syn.

Eneste kudos han skal ha er at han er flink med media. Det er lenge siden vi har hatt en slik manager og tror at det kun er derfor han har så stor støtte blant fansen.

Gleder meg mer og mer til at han er historie.
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #943 på: Februar 12, 2014, 11:51:02 »
Vi kunne like gjerne beholdt Warnock. Han fikk bedre resultater. Og Leeds har ikke tid til å vente i 3 sesonge til før Leeds kanskje er i Premier League. Taper McD neste kamp og fortsetter å skylde på utenomsportslige ting ja da ryker han uansett.

tja, vi har ventet i 10 år nå, og jeg har hvertfall ikke tenkt å gi opp, selv om det skulle ta tre til.
Jeg ser også litt lenger enn resultater, så for meg blir det det glade vanvidd å melde at vi kunne beholdt NW.
Tror nok Brian blir sittende, selv om neste kanmp også skulle gå fløyten..
Ups & Ups!!

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #944 på: Februar 12, 2014, 11:51:15 »
Når du her hoverer mot Neil Warnock, så gjør jeg oppmerksom på at det han leverte hos oss verken er bedre eller verre enn McDermott. Og det med tilsynelatende mindre pott å rutte med.

Poenget er at Warnock har en topp CV, uten at det tok oss noe sted. Samtidig er han, sammenliknet med McDermott, ufyselig (lenge siden jeg har brukt det ordet, følte det passet).

Alternativer er ikke-eksisterende. La oss heller støtte det vi har. SÃ… dårlig er det virkelig ikke.

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #945 på: Februar 12, 2014, 11:51:56 »
Og Leeds har ikke tid til å vente i 3 sesonge til før Leeds kanskje er i Premier League.

Hvorfor ikke det?

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #946 på: Februar 12, 2014, 11:59:46 »
Og Leeds har ikke tid til å vente i 3 sesonge til før Leeds kanskje er i Premier League.

Hvorfor ikke det?

Fordi Dommedagsklokka ALLTID er fem på midnatt.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #947 på: Februar 12, 2014, 13:06:54 »
Synes mange overser flere helt åpenbart gode ting McDermott har gjort. Lister noen:

- Endret formasjon til 3-5-2 da det ble tydelig at vi ikke hadde kantspillere. Fikk umiddelbar effekt.
- Hentet inn to vinger når vinduet åpnet og gikk tilbake til 4-4-2 da vi begynte å miste flyten med den gamle formasjonen. Har gitt resultater.
- Fratok Austin kapteinsbindet og ga det til Ross midt i sesongen. En modig handling, som virker å ha hatt positiv effekt på Austin spesielt og laget generelt.

Disse punktene viser handlekraft og mot. Når man legger til at han er helt enestående med media og har taklet det utenomsportslige bråket på en forbilledlig måte har jeg ingen problemer med å gi ham hvertfall to eller tre hele sesonger før man begynner å tenke avskjedigelse.

Hvor langt har hyppige managerskifter egentlig tatt oss? Synes det er utrolig at supportere fortsatt ser det som en god løsning.

1. 6-7 kamper hvor vi var forferdelige

2. Perioden med det største tapet på over 50 år

3. Røk ut av FA-cupen mot 4.-divisjonslag


Er det perioden  vi "begynte å miste flyten"?









OG så var det vel Austin som selv ba om å bli strippet for kapteinsbindet! DET ER MOT DET!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

DaGa

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #949 på: Februar 12, 2014, 13:46:29 »
Cellino var visstnok syk og var ikke på kampen igår...
Han skal snakke med FL i London idag....
Mitt tips:
Cellino holdt seg unna kampen igår, venter til han får godkjenning av FL, når alt er på plass og han eier klubben sparkes BMD.
Helt greit for meg. Folk skryter at han er så flink med media...for min del kan manageren være en kløne med media, bare klubben vinner foppalkamper. En manager bør vurderes ut i fra sportslige aspekter ;)

Det er en ting som styrer en slik jobb over tid: Resultater.

Hva forventer du at McDermott skal få til med den stallen? Opprykk?
We all LOVE LEEDS!

DaGa

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #950 på: Februar 12, 2014, 13:54:54 »
vel, la ham få sommeren til evt transfers, med forhåpentligvis stabilt eierforhold som slipper å låne penger av KB, så ser vi om det er noen progresjon å spore frem til halvspilt sesong..hvis det fremdeles er like mørkt...da bikker nok jeg også over til et bytte.
Ã…ssen kan vi la han få forvalte en pengebunke (1)som da tilsier feil spillerkjøp (2). Skal han da få sparken om et år når vi da ikke har sjansen på opprykk neste sesong (3)

1. la oss nå først se om det blir noen bunke å forvalte.
2. Jeg er ikke like sikker på at 100% av innkjøpene er feil, disse trenger også tid.
3. ja, da bør ansettelsesforholdet sees på, og muligens avvikles.


Vi kunne like gjerne beholdt Warnock. Han fikk bedre resultater.

Er det rart? Warnock skulle opp i fjor, McDermott tenker mer langsiktig.
We all LOVE LEEDS!

AndyMathie

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #951 på: Februar 12, 2014, 13:56:16 »
Og Leeds har ikke tid til å vente i 3 sesonge til før Leeds kanskje er i Premier League.

Hvorfor ikke det?


Fordi potten i tv avtalen er så sinnsyk stor at vi ikke har råd til å vente i 3 år til. Da er det nøyaktig 6 konkurrerende lag som har enorme fordeler økonomisk kontra oss. Det blir rett og slett verre og verre å lykkes fordi at konkurransefortrinnet med Premier League spill er så enormt.
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #952 på: Februar 12, 2014, 14:02:59 »
Og Leeds har ikke tid til å vente i 3 sesonge til før Leeds kanskje er i Premier League.

Hvorfor ikke det?


Fordi potten i tv avtalen er så sinnsyk stor at vi ikke har råd til å vente i 3 år til. Da er det nøyaktig 6 konkurrerende lag som har enorme fordeler økonomisk kontra oss. Det blir rett og slett verre og verre å lykkes fordi at konkurransefortrinnet med Premier League spill er så enormt.
Nemlig, dette er hele poenget! Forskjellene bare øker og øker dessverre :(
Dette ser Cellino, og han lar ikke BMD hente det ene bomkjøpet etter det andre fremover....

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #953 på: Februar 12, 2014, 14:07:27 »
Ett innspill i debatten!

http://sabotagetimes.com/reportage/sacking-mcdermott-did-cellino-do-the-right-thing-in-the-wrong-way/


In the last ten league games Leeds have taken 9 points out of a possible 30. Three of those points, the only resounding victory, the only victory that wasn’t wind assisted, were won the day after BMD appeared to have been dismissed.

Dette er bare ikke godt nok McD!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DaGa

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #954 på: Februar 12, 2014, 14:15:06 »
Og Leeds har ikke tid til å vente i 3 sesonge til før Leeds kanskje er i Premier League.

Hvorfor ikke det?


Fordi potten i tv avtalen er så sinnsyk stor at vi ikke har råd til å vente i 3 år til. Da er det nøyaktig 6 konkurrerende lag som har enorme fordeler økonomisk kontra oss. Det blir rett og slett verre og verre å lykkes fordi at konkurransefortrinnet med Premier League spill er så enormt.

men, men, vi får jo en eier med ræva full av peng...
We all LOVE LEEDS!

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #955 på: Februar 12, 2014, 14:29:35 »
“We didn’t have enough controlled possession after they scored. It was a tactical game and they managed to nick it. We didn’t create enough chances, but neither did they really.

“If you get a win at Yeovil and a draw at Brighton you’ll take it, but we didn’t. There was nothing in the game, we’ve had a couple of wins and a draw and we move on to our next game at Middlesbrough.

“We were solid on Tuesday. It’s just that bit more with the ball now. We take a lot of positives from the last three or four games, we just have to be a bit better with the ball.”

Det er noe driiiiiit, når kampene blir taktiske.

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #956 på: Februar 12, 2014, 14:29:56 »
Ett innspill i debatten!

http://sabotagetimes.com/reportage/sacking-mcdermott-did-cellino-do-the-right-thing-in-the-wrong-way/


In the last ten league games Leeds have taken 9 points out of a possible 30. Three of those points, the only resounding victory, the only victory that wasn’t wind assisted, were won the day after BMD appeared to have been dismissed.

Dette er bare ikke godt nok McD!  >:(

Ikke godt nok nei, men man kan snu på flisa litt også: I 5-1 seieren over Hudds så spilte gutta FOR Brian, og det var McDermotts taktikk og spillere.

I mine øyne så var kampen mot Yeovil vel så bra. Vi skapte faktisk mer enn mot Hudds, selv om vi bare vant 2-1. Begge 1. omgangene var crap, men mot Yeovil så hadde vi en god unnskyldning (vinden), det hadde vi ikke mot Hudds. Men så hadde vi igjen en god unnskyldning for å spille bra i andre omgang mot Yeovil også...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #957 på: Februar 12, 2014, 15:02:41 »
“We didn’t have enough controlled possession after they scored. It was a tactical game and they managed to nick it. We didn’t create enough chances, but neither did they really.

“If you get a win at Yeovil and a draw at Brighton you’ll take it, but we didn’t. There was nothing in the game, we’ve had a couple of wins and a draw and we move on to our next game at Middlesbrough.

“We were solid on Tuesday. It’s just that bit more with the ball now. We take a lot of positives from the last three or four games, we just have to be a bit better with the ball.”

Det er noe driiiiiit, når kampene blir taktiske.


Jaaaaaa, også er det dette da: "It’s just that bit more with the ball now."


Det er den fordømte ballen som bare spretter og spretter rundt - HELE TIDEN!


Men vi får trene med den også da, og ikke bare dette taktiske....    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #958 på: Februar 12, 2014, 16:35:03 »
Cellino var visstnok syk og var ikke på kampen igår...
Han skal snakke med FL i London idag....
Mitt tips:
Cellino holdt seg unna kampen igår, venter til han får godkjenning av FL, når alt er på plass og han eier klubben sparkes BMD.
Helt greit for meg. Folk skryter at han er så flink med media...for min del kan manageren være en kløne med media, bare klubben vinner foppalkamper. En manager bør vurderes ut i fra sportslige aspekter ;)
kanhä nda cellino behåller mcdermott säsongen ut och kanske to m längre, men mycket möjligt att mcdermott endast blir coach och cellino ist handplockar värvningarna och sköter den biten
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #959 på: Februar 12, 2014, 18:20:23 »
Cellino var visstnok syk og var ikke på kampen igår...
Han skal snakke med FL i London idag....
Mitt tips:
Cellino holdt seg unna kampen igår, venter til han får godkjenning av FL, når alt er på plass og han eier klubben sparkes BMD.
Helt greit for meg. Folk skryter at han er så flink med media...for min del kan manageren være en kløne med media, bare klubben vinner foppalkamper. En manager bør vurderes ut i fra sportslige aspekter ;)
kanhä nda cellino behåller mcdermott säsongen ut och kanske to m längre, men mycket möjligt att mcdermott endast blir coach och cellino ist handplockar värvningarna och sköter den biten
Vinden har snudd når det gjelder Cellino. Min påstand etter å ha lest mange forum den siste uka er at vinden for McDermott er i ferd med å snu blant supporterne. Et par ræva kamper til nå så kommer vi til å oppleve et hylekor mot ham....