Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 381872 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1020 på: Februar 15, 2014, 20:45:24 »
VI HAR EN MANAGER SOM JUGER>:(

Varney: I never refused to play to get Rovers move


11:00am Saturday 15th February 2014 in Sport By Paul Wheelock, Blackburn Rovers reporter


Luke Varney
LUKE Varney has refuted the suggestion he refused to play for Leeds United in order to push through his move to Blackburn Rovers.

Leeds boss Brian McDermott revealed after his side’s 1-1 home draw with Ipswich Town on January 28 that the striker had requested to be left out of that night’s squad in fear of jeopardising his chance to join the Ewood Park outfit.

Varney, who was replaced in the Whites’ starting line-up by former Rovers forward El-Hadji Diouf, admits he did ask McDermott not to be considered.

But the 31-year-old insists he would have played if his manager had asked.

“Basically I said to the manager that I was worried about getting injured but that if he did choose to play me that I would give 100 per cent,” Varney said.

“That was the end of that and he (McDermott) told me to go and train and then we’d have a chat after.

“He then came up to and said to me, ‘listen Luke, we won’t play (you), we’ll play Dioufy’.

“I said thank you to him as I was glad he understood my situation.


“I just thought I’d mention it as I didn’t want him thinking my mind wasn’t completely on the game.

“It was an adult conversation and there was no problem.

“But to see comments saying I refused to play were completely untrue and people who know me say I would never do that.

“But I spoke to the manager about it and we cleared the air and it was fine.”

Varney’s move to Rovers was initially blocked by new Whites owners Massimo Cellino on transfer deadline day.

But after the window for loan signings reopened last Saturday, Varney was given the green light to put pen to paper on a deal that will see him remain at Rovers until May 11.



Hva juger McDermott om? Han sa, som Varney selv sier i intervjuet, at Varney kom til han og sa han ikke ville bli skada før kampen, men om han skulle spille kampen, ville han gi 100%..

Ville du brukt en spiller som sa dette like før en kamp? Hodet hans var tydeligvis på et litt annet sted enn bare kampen. Betyr jo at Varney ønsket en overgang, og McDermott ikke lenger ville bruke han. Skjønner ikke hvordan du kan få det til å bli løgn.. Tipper Varney snakker mot avisene her, ikke mot McDermott.
 

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1021 på: Februar 15, 2014, 21:22:30 »
mcdermott ljuger inte, däremot sa han ju bara hälften dvs att varney inte ville spela, varney själv sa ju att han inte ville spela pga spelarövergång men om han blev uttagen och fick spela skulle han ge 100%
 

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1022 på: Februar 15, 2014, 22:09:24 »
Det er greieste er å ta utgangspunkt i hva BMD faktisk sa, som var dette:

Varney had just forced his way back into Whites boss McDermott’s plans after a nine-game spell out of the team.

But once he became aware of Rovers’ interest he made his feelings clear to his manager.

McDermott said: “Luke spoke to me and felt he didn’t want to get injured in the game as it would have jeopardised his opportunity to go to Blackburn.

“He would have been in the team – what can I do? Each to their own. If he felt that way and someone says that to you, you can’t put them in the team as you can imagine.”


 ::)

Jon R.

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1023 på: Februar 15, 2014, 22:20:43 »
Det er greieste er å ta utgangspunkt i hva BMD faktisk sa, som var dette:

Varney had just forced his way back into Whites boss McDermott’s plans after a nine-game spell out of the team.

But once he became aware of Rovers’ interest he made his feelings clear to his manager.

McDermott said: “Luke spoke to me and felt he didn’t want to get injured in the game as it would have jeopardised his opportunity to go to Blackburn.

“He would have been in the team – what can I do? Each to their own. If he felt that way and someone says that to you, you can’t put them in the team as you can imagine.”


 ::)


ja då vet vi ju vad mcdermott sa, och det visste vi väl sedan någon vecka, men nu vet vi ju också vad varney sa, vill påstå att ingen av dem ljuger men varney sa ju allt vad han sa till mcedermott, men mcdermott nämde ju inte allt, så vill jag tolka det, 
 

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1024 på: Februar 15, 2014, 22:47:01 »
Det er greieste er å ta utgangspunkt i hva BMD faktisk sa, som var dette:

Varney had just forced his way back into Whites boss McDermott’s plans after a nine-game spell out of the team.

But once he became aware of Rovers’ interest he made his feelings clear to his manager.

McDermott said: “Luke spoke to me and felt he didn’t want to get injured in the game as it would have jeopardised his opportunity to go to Blackburn.

“He would have been in the team – what can I do? Each to their own. If he felt that way and someone says that to you, you can’t put them in the team as you can imagine.”


 ::)


ja då vet vi ju vad mcdermott sa, och det visste vi väl sedan någon vecka, men nu vet vi ju också vad varney sa, vill påstå att ingen av dem ljuger men varney sa ju allt vad han sa till mcedermott, men mcdermott nämde ju inte allt, så vill jag tolka det,  

Poenget er at ingen av disse to lyver. Varney har aldri nektet å spille kampen og BMD har heller aldri påstått dette. Påstanden om at "Varney nektet å spille kampen" kommer fra  media og oss supportere, ikke BMD.  Påstandene om løgn er dermed suppe på en spiker og knapt nok det...
Jon R.

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1025 på: Februar 16, 2014, 10:56:51 »
Poenget er at ingen av disse to lyver. Varney har aldri nektet å spille kampen og BMD har heller aldri påstått dette. Påstanden om at "Varney nektet å spille kampen" kommer fra  media og oss supportere, ikke BMD.  Påstandene om løgn er dermed suppe på en spiker og knapt nok det...

Man tager hvad man haver.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1026 på: Februar 16, 2014, 14:28:44 »
Det er greieste er å ta utgangspunkt i hva BMD faktisk sa, som var dette:

Varney had just forced his way back into Whites boss McDermott’s plans after a nine-game spell out of the team.

But once he became aware of Rovers’ interest he made his feelings clear to his manager.

McDermott said: “Luke spoke to me and felt he didn’t want to get injured in the game as it would have jeopardised his opportunity to go to Blackburn.

“He would have been in the team – what can I do? Each to their own. If he felt that way and someone says that to you, you can’t put them in the team as you can imagine.”


 ::)


ja då vet vi ju vad mcdermott sa, och det visste vi väl sedan någon vecka, men nu vet vi ju också vad varney sa, vill påstå att ingen av dem ljuger men varney sa ju allt vad han sa till mcedermott, men mcdermott nämde ju inte allt, så vill jag tolka det,  

Poenget er at ingen av disse to lyver. Varney har aldri nektet å spille kampen og BMD har heller aldri påstått dette. Påstanden om at "Varney nektet å spille kampen" kommer fra  media og oss supportere, ikke BMD.  Påstandene om løgn er dermed suppe på en spiker og knapt nok det...
Gidder ikke å bruke en eneste kalori på hvem som har sagt hva...til sommeren er ingen av dem i Leeds United uansett.. ;)

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1027 på: Februar 16, 2014, 17:01:46 »
jag är inte 100 på att mcdermott får gå innan sommaren
 

Håvard

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1028 på: Februar 21, 2014, 10:55:14 »
Det skal bli godt (kanskje) å få 2 timer med fotball i morgen. Så slipper vi å tro og mene så mye om ting uttefor banen.  På banen får vi hller håpe.

MOT (selv om mykje rart blir sagt og skrevet om alt og ingenting i det siste)

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1029 på: Februar 22, 2014, 15:27:30 »
Snakkes om en hyggelig fyr, bygging av klubb, og bygge lag på lang sikt.

Det eneste jeg kan se er at vi bare blir verre og verre.

Ingen plan, ingen filosofi, ingen ledelse.

Ser ingen grunn til at denne mannen skal fortsette en eneste dag til med å "bygge lag".

Det er nok nå.

Nye koster inn.
 

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1030 på: Februar 22, 2014, 15:31:44 »
Snakkes om en hyggelig fyr, bygging av klubb, og bygge lag på lang sikt.

Det eneste jeg kan se er at vi bare blir verre og verre.

Ingen plan, ingen filosofi, ingen ledelse.

Ser ingen grunn til at denne mannen skal fortsette en eneste dag til med å "bygge lag".

Det er nok nå.

Nye koster inn.

Forferdelig fotball fra Leeds.
Virker som om alle blir stresset eller får panikk når de får ballen. Ballkontroll lik null på alle.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

marve

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1031 på: Februar 22, 2014, 15:36:16 »
Snakkes om en hyggelig fyr, bygging av klubb, og bygge lag på lang sikt.

Det eneste jeg kan se er at vi bare blir verre og verre.

Ingen plan, ingen filosofi, ingen ledelse.

Ser ingen grunn til at denne mannen skal fortsette en eneste dag til med å "bygge lag".

Det er nok nå.

Nye koster inn.

Forferdelig fotball fra Leeds.
Virker som om alle blir stresset eller får panikk når de får ballen. Ballkontroll lik null på alle.
Enig vi harikke blitt noe bedre i forhold til i fjor under warnock .
Dette er for dårlig og jeg tror BMD snart er ferdig i leeds
 

testo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1032 på: Februar 22, 2014, 18:46:48 »
Håper Cellino fikk sett nok i kampen idag og tupper MD langt opp i asle. Den mannen gjør ikke en skit når alle, og jeg mener at alle måtte ha sett at ikke spillet fungerte.
Vi skriker etter Smith og bytter , og da Smith endelig kommer inn så begynner det å skje noe i hvertfall. Har vært hockey trener selv men ikke av noe kvalitet som er å skrive hjem om, men herre gud, Brian er jo tafatt og handlingsramma. Tror og håper ikke han blir stort lenger.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1033 på: Februar 22, 2014, 19:23:26 »

Per-Stian

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1034 på: Februar 22, 2014, 19:38:33 »
Vi var relativt solide defensivt i dag med unntak av nokre krumspring frå Warnock. Butland debuterte med bravur. Men så fort vi passerer midtstreken, får vi panikk og sparkar ballen tilfeldig framover, ofte som ei luftlompe som gjer det leikande lett for forsvarande lag. I dag er Stewart og McCormack dei einaste som evnar å halde litt på ballen, men når alternativa er fråverande, endar det kun i halvfarlegheiter.

Nok ei trist forestilling, McDermott har overbevist meg om at han ikkje er rett mann til å leie Leeds-skuta vidare.

Bromancer

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1035 på: Februar 22, 2014, 19:46:15 »
Er vel uunngåelig at Mc får fyken når det kommer inn nye eiere nå. Jeg kommer ikke til å stå og grine når det skjer. Fin fyr, men har en annen virkelighetsoppfatning enn meg.


RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1037 på: Februar 22, 2014, 23:07:15 »
Er vel uunngåelig at Mc får fyken når det kommer inn nye eiere nå. Jeg kommer ikke til å stå og grine når det skjer. Fin fyr, men har en annen virkelighetsoppfatning enn meg.
Enig. Han kom inn for å snu en trend. Det har han ikke gjort. OK at spillerne er middelmådige, men prestasjonene handler om organisering. Det er det managerens oppgave å få til. Ingen annen. Det kan tyde på at BMD ikke har peiling på det.
En som kan organisere lag er Pulis. Han overtok et Palace i fritt fall, og med endret organisering av laget (spillerne er de samme) har trenden snudd. Skal en manager ha jobb i Leeds, må han kunne organisere lag. Vi kan begynne der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1038 på: Februar 22, 2014, 23:13:11 »
Er vel uunngåelig at Mc får fyken når det kommer inn nye eiere nå. Jeg kommer ikke til å stå og grine når det skjer. Fin fyr, men har en annen virkelighetsoppfatning enn meg.
Enig. Han kom inn for å snu en trend. Det har han ikke gjort. OK at spillerne er middelmådige, men prestasjonene handler om organisering. Det er det managerens oppgave å få til. Ingen annen. Det kan tyde på at BMD ikke har peiling på det.
En som kan organisere lag er Pulis. Han overtok et Palace i fritt fall, og med endret organisering av laget (spillerne er de samme) har trenden snudd. Skal en manager ha jobb i Leeds, må han kunne organisere lag. Vi kan begynne der.
Enig!
Se på Wigan med Røsler,nærmer seg playoff. Eller Burnley: en haug med middelmådigheter, men de vinner og vinner...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1039 på: Februar 23, 2014, 00:00:16 »
Jon Maclean ‏@JayMacLUFC  · 12m 
@WACCOE I keep saying McDermott needs time. Our fans have been robbed of success but we're also too impatient for it pic.twitter.com/k7V8DTp0Bd

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1040 på: Februar 23, 2014, 09:35:27 »
Jon Maclean ‏@JayMacLUFC  · 12m 
@WACCOE I keep saying McDermott needs time. Our fans have been robbed of success but we're also too impatient for it pic.twitter.com/k7V8DTp0Bd


Selvfølgelig trenger BMD tid, men da må vi spørre oss: til hva? jeg er heller ingen fan av å sparke managere hele tida. Vi har sett så mange ganger i England at managere blir sparket for tidlig av eier/e. I mange tilfeller så er det urettferdig fordi eier/e har solgt de beste spillerne på sommeren, så kommer høsten med dårligere resultater fordi stallen er betydelig svekket. Vi kan jo tenke oss hvordan det hadde vært hvis Ross hadde blitt solgt i sommer og ingen ny inn....
I vårt tilfelle mener jeg det er helt motsatt. Vi er styrket i forhold til ifjor.Vi ser ikke konturene av noe som helst...Hadde vi hatt enkelte kamper som var ræva, så hadde det vært greit egentlig, men nå har vi sett uke etter uke, måned etter måned ikke tegn til bedring >:(
 Jeg blir svært betenkt når jeg ser intervjuet etter Boro matchen. At han mener at vi spilte bra og likegodt kunne vunnet er for meg en gåte....hadde vi hatt en middelmådig keeper hadde vi sannsynligvis tapt 2-0 :(
BMD har hatt større muligheter enn både Warnock,Grayson og McAllister, men alikevel spiller vi den verste foppalen på årevis :(
Og taktikken forbigår jeg i stillhet...
Etter min mening så er BMD en glimrende manager i championship, men ikke noe mer. Ã… sammenligne han med Revie og Wilko er ikke bare historieløst, men også  fullstendig latterlig! Hvis Cellino ser mot PL med mer så forstår jeg godt at han ser etter andre alternativer. BMD har vel like mange foppalkontakter i europa som oss andre inne på forumet.....Hans evne til å finne riktige spillere er begrenset....som sagt: denne bytteleken med spillere i championship fører oss ikke til opprykk ;)


Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1041 på: Februar 23, 2014, 19:14:45 »
Cellino sa:"I need a coach", tror kanskje han har rett.

McD hadde vært ypperlig som sportssjef, noe som sikkert aldri kommer til å skje. Da kunne han ha fortsatt å tilrettelegge TA, bygd lag, speidet på spillere og bygd klubb.

Han har vel lyst til å være manager og da tror jeg det ender med sparken snart!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1042 på: Februar 23, 2014, 19:57:33 »
Cellino sa:"I need a coach", tror kanskje han har rett.

McD hadde vært ypperlig som sportssjef, noe som sikkert aldri kommer til å skje. Da kunne han ha fortsatt å tilrettelegge TA, bygd lag, speidet på spillere og bygd klubb.

Han har vel lyst til å være manager og da tror jeg det ender med sparken snart!
Helt uenig!
BMD kunne kanskje gjort en jobb på TA, men han er etter min mening uegnet til de andre av dine punkter.
Bygd lag? hans evne til å finne spillere er jo dårlig. en annen ting er jo at han i tiden som har vært ikke har omskolert en eneste spiller....dessuten har han brukt spillere helt ute av form mange ganger....
Speidet på spillere? at han har vært speider virker rart på meg......
Bygd klubb? har han kompetanse til det med en såpass stor klubb som oss?skeeeptisk...
Konklusjon:BMD passer best til å lede lag som Coventry eller Sheffield United. Der kan han få arbeidsro, klubbene er passe store og alle rundt forventer ikke all verden.....I Leeds er det trykk hele tida...

AndyMathie

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1043 på: Februar 24, 2014, 09:56:15 »
Intervju...
http://www.dailymotion.com/video/x1d0eq5_brian-mcdermott-interview-post-middlesbrough-lufc_sport


Ser ut som om han er fullstendig klar over at han er ferdig når Cellino har tatt over klubben. Legg merke til de små tellsan hans når han blir spurt om hva som kommer til å skje når overtakelsen er over :D Herlig bilder for da vet han det samme som jeg at han er ferdig i klubben :D Deilig....
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1044 på: Februar 24, 2014, 11:00:55 »
Intervju...
http://www.dailymotion.com/video/x1d0eq5_brian-mcdermott-interview-post-middlesbrough-lufc_sport


Ser ut som om han er fullstendig klar over at han er ferdig når Cellino har tatt over klubben. Legg merke til de små tellsan hans når han blir spurt om hva som kommer til å skje når overtakelsen er over :D Herlig bilder for da vet han det samme som jeg at han er ferdig i klubben :D Deilig....

Håper av hele mitt hjerte du tar feil.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1045 på: Februar 24, 2014, 11:08:24 »
Intervju...
http://www.dailymotion.com/video/x1d0eq5_brian-mcdermott-interview-post-middlesbrough-lufc_sport


Ser ut som om han er fullstendig klar over at han er ferdig når Cellino har tatt over klubben. Legg merke til de små tellsan hans når han blir spurt om hva som kommer til å skje når overtakelsen er over :D Herlig bilder for da vet han det samme som jeg at han er ferdig i klubben :D Deilig....

Håper av hele mitt hjerte du tar feil.

Siden vi freder McD. Ja da vil jeg frede Kebe. Uansett hvor dårlig han spiller. Ja da skal han fredes. For når jeg ser gutten får jeg sympati med ham. Han ser da ut som en koselig gutt. Altså skal han spille

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1046 på: Februar 24, 2014, 11:15:45 »
Intervju...
http://www.dailymotion.com/video/x1d0eq5_brian-mcdermott-interview-post-middlesbrough-lufc_sport


Ser ut som om han er fullstendig klar over at han er ferdig når Cellino har tatt over klubben. Legg merke til de små tellsan hans når han blir spurt om hva som kommer til å skje når overtakelsen er over :D Herlig bilder for da vet han det samme som jeg at han er ferdig i klubben :D Deilig....

Håper av hele mitt hjerte du tar feil.

Siden vi freder McD. Ja da vil jeg frede Kebe. Uansett hvor dårlig han spiller. Ja da skal han fredes. For når jeg ser gutten får jeg sympati med ham. Han ser da ut som en koselig gutt. Altså skal han spille

Kebe er jo en god spiller, men får det ikke helt til om dagen. Så en ranking januarvinduets vinner og Kebe var på 1. plass...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1047 på: Februar 24, 2014, 11:19:39 »
Intervju...
http://www.dailymotion.com/video/x1d0eq5_brian-mcdermott-interview-post-middlesbrough-lufc_sport


Ser ut som om han er fullstendig klar over at han er ferdig når Cellino har tatt over klubben. Legg merke til de små tellsan hans når han blir spurt om hva som kommer til å skje når overtakelsen er over :D Herlig bilder for da vet han det samme som jeg at han er ferdig i klubben :D Deilig....

Håper av hele mitt hjerte du tar feil.

Siden vi freder McD. Ja da vil jeg frede Kebe. Uansett hvor dårlig han spiller. Ja da skal han fredes. For når jeg ser gutten får jeg sympati med ham. Han ser da ut som en koselig gutt. Altså skal han spille

Supert, da er du en av "mine"..jeg visste du ville ta til fornuften etterhvert.  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1048 på: Februar 24, 2014, 11:21:15 »
Jeg har også begynt å miste trua på McD, men som tidligere påpekt så kan man ikke forvente at en manager får en gjeng med middelmådigheter til å slå Brighton og Boro' borte. Ser at mange peker på måten vi spiller, og det er jeg heller ikke fornøyd med, men hadde vi vært mer fornøyd hvis vi hadde spilt bra og tapt?

Det mange er ute etter er mirakelmanageren, men finns han?? Tror Pellegrini, AVB og Mourinho skulle sliti med dette laget.

Det jeg er misfornøyd med er progresjonen, det blir ikke bedre og bedre...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1049 på: Februar 24, 2014, 12:23:18 »
Etter å ha lest mange forskjellige forum de siste dagene, så tror jeg vinden blant supporterne er i ferd med å snu....ord som går igjen i nesten samtlige innlegg: clueless, poor tactics,hoofball....
Ikke lett å være Leedsmanager ;)