Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 380027 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1050 på: Februar 24, 2014, 12:54:19 »
Jeg har også begynt å miste trua på McD, men som tidligere påpekt så kan man ikke forvente at en manager får en gjeng med middelmådigheter til å slå Brighton og Boro' borte. Ser at mange peker på måten vi spiller, og det er jeg heller ikke fornøyd med, men hadde vi vært mer fornøyd hvis vi hadde spilt bra og tapt?

Det mange er ute etter er mirakelmanageren, men finns han?? Tror Pellegrini, AVB og Mourinho skulle sliti med dette laget.

Det jeg er misfornøyd med er progresjonen, det blir ikke bedre og bedre...
Hadde vi spilt bra men tapt, skulle jeg ikke krevd BMc hode. For da hadde jeg forstått at vi var på gang, men det er ikke tilfellet dessverre. Jeg ønsker meg en utenlandsk manager(ikke britisk!), å aller helst Jörgen Klopp som jeg har nevnt til det kjedsommelige.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1051 på: Februar 24, 2014, 13:36:41 »
Jeg har også begynt å miste trua på McD, men som tidligere påpekt så kan man ikke forvente at en manager får en gjeng med middelmådigheter til å slå Brighton og Boro' borte. Ser at mange peker på måten vi spiller, og det er jeg heller ikke fornøyd med, men hadde vi vært mer fornøyd hvis vi hadde spilt bra og tapt?

Det mange er ute etter er mirakelmanageren, men finns han?? Tror Pellegrini, AVB og Mourinho skulle sliti med dette laget.

Det jeg er misfornøyd med er progresjonen, det blir ikke bedre og bedre...
Hadde vi spilt bra men tapt, skulle jeg ikke krevd BMc hode. For da hadde jeg forstått at vi var på gang, men det er ikke tilfellet dessverre. Jeg ønsker meg en utenlandsk manager(ikke britisk!), å aller helst Jörgen Klopp som jeg har nevnt til det kjedsommelige.

og h.b ønsker Pellegrini og AVB. Kan ikke dere to skrive hvilke spillere dere ønsker at vi "spiller ønske tråden"?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1052 på: Februar 24, 2014, 13:57:03 »
Klopp???  ::) Jeg ønsker meg Messi, zlatan og Ronaldo på banen osv jeg. Det er jo lov å drømme om sånt. Men så lenge man er en skakkjørt average CC klubb midt på treet på tabellen så er vel valgmulighetene deretter. De ligger ihvertfall ikke på samme  hylla som Klopp, AVB osv befinner seg på.... Eller kan noen forklare meg hvordan vi skulle fått tak i en sånn manager?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1053 på: Februar 24, 2014, 14:02:52 »
Med skikkelig backing så må folk forstå at vi ikke er så bittesmåe å lite atraktiv at vi ikke kan få en type manager på nivå med Klopp. Muligheten er tilstede med en skikkelig eier som kan få inn gode nok managere. Det er gjerne sånn at har man ikke råd til gode nok spillere, har man gjerne heller ikke råd til en god nok manager.
We are Leeds and we are proud of it!

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1054 på: Februar 24, 2014, 14:08:44 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1055 på: Februar 24, 2014, 14:20:56 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 


Med penger og med tanke på hvor stor denne klubben er og hvor mange managere der ute som hadde elsket å styre verdens beste klubb etter mitt syn i hvertfall så tror jeg vi får se helt andre takter når vi neste gang henter en manager. Som sagt nå sitter jeg å håper på en manager utenfor øyriket(ikke fra Norge da) som kan få inn bedre spillere som ønsker å spille for en verdensklasse manager. Det må da være noen på topp topp nivå som tenker som jeg gjør :)
We are Leeds and we are proud of it!

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1056 på: Februar 24, 2014, 14:37:20 »
Tror kanskje man overvurderer klubben vår litt her jeg men. Ser absolutt at man har lett for å tenke mest med hjertet og ikke hodet i denne sammenhengen  ;) Ja, vi har et stort potensiale og en stolt historie som mange kjenner + et navn de fleste kjenner. Men det betyr ikke at vi kan hente managere å spillere i verdenstoppen på det nivået vi befinner oss på idag. De bryr seg døyt om historie. Hadde vi idag vært i PL og en stabil klubb der så kanskje.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1057 på: Februar 24, 2014, 14:59:11 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 


Med penger og med tanke på hvor stor denne klubben er og hvor mange managere der ute som hadde elsket å styre verdens beste klubb etter mitt syn i hvertfall så tror jeg vi får se helt andre takter når vi neste gang henter en manager. Som sagt nå sitter jeg å håper på en manager utenfor øyriket(ikke fra Norge da) som kan få inn bedre spillere som ønsker å spille for en verdensklasse manager. Det må da være noen på topp topp nivå som tenker som jeg gjør :)

Nå har altså den nye eieren vår ikke akkurat spesielt imponerende historikk i ansettelse av managere. Cagliarifanen som ble intervjuet for en ukes tid siden trakk vel fram 3-4 stykker som brukbare. Det er en treffprosent på 10-15%. Men de fikk jo også sparken, uten at noen forsto hvorfor. Hvem i all verden går fra en av Europas beste klubber for å jobbe for en sånn fyr?
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1058 på: Februar 24, 2014, 15:06:19 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 


Med penger og med tanke på hvor stor denne klubben er og hvor mange managere der ute som hadde elsket å styre verdens beste klubb etter mitt syn i hvertfall så tror jeg vi får se helt andre takter når vi neste gang henter en manager. Som sagt nå sitter jeg å håper på en manager utenfor øyriket(ikke fra Norge da) som kan få inn bedre spillere som ønsker å spille for en verdensklasse manager. Det må da være noen på topp topp nivå som tenker som jeg gjør :)

Nå har altså den nye eieren vår ikke akkurat spesielt imponerende historikk i ansettelse av managere. Cagliarifanen som ble intervjuet for en ukes tid siden trakk vel fram 3-4 stykker som brukbare. Det er en treffprosent på 10-15%. Men de fikk jo også sparken, uten at noen forsto hvorfor. Hvem i all verden går fra en av Europas beste klubber for å jobbe for en sånn fyr?

Dette var en uttalelse fra en(1) fan...?
Jeg har også lest at Cellino er meget populær blant den harde kjernen blant fansen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1059 på: Februar 24, 2014, 15:16:03 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 
Hvorfor gadd Bob Bradley å ta Stabæk jobben?? Jo, fordi i stabæk har de en mann som heter Ingebrigt Steen Jensen, som sikkert har overbevist han om deres planer og visjoner for fremtiden.

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1060 på: Februar 24, 2014, 15:35:39 »
På hvilken måte kan Bob Bradley sammenlignes med Klopp og AVB osv??
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1061 på: Februar 24, 2014, 15:37:33 »
På hvilken måte kan Bob Bradley sammenlignes med Klopp og AVB osv??

Det er vel ikke det han mener.
Hvem hadde trodd at Bob Bradley skulle gå fra å være landslagssjef for USA til å bli sjef for Stabæk?
Er nivåforskjellen som er relevant her.

Ikke det at jeg tror en trener i verdensklassen tar over Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1062 på: Februar 24, 2014, 15:58:42 »
Neida, ser den :D Bob Bradley var landslagstrener for Egypt for ordens skyld. USA før det ja. Han var liksom ikke et trenernavn som ga meg en WOW at han går til stabæk opplevelse bare. Slik f.eks AVB, Klopp versjon ville vært internasjonalt sett om de kom til oss tror jeg da  ;) Men det har vel skjedd større under i fotballverdenen enn at en på det nivået skulle havnet hos oss selvfølgelig men syns det virker virkelighetsfjernt bare pr idag.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1063 på: Februar 24, 2014, 16:04:04 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 


Med penger og med tanke på hvor stor denne klubben er og hvor mange managere der ute som hadde elsket å styre verdens beste klubb etter mitt syn i hvertfall så tror jeg vi får se helt andre takter når vi neste gang henter en manager. Som sagt nå sitter jeg å håper på en manager utenfor øyriket(ikke fra Norge da) som kan få inn bedre spillere som ønsker å spille for en verdensklasse manager. Det må da være noen på topp topp nivå som tenker som jeg gjør :)

Nå har altså den nye eieren vår ikke akkurat spesielt imponerende historikk i ansettelse av managere. Cagliarifanen som ble intervjuet for en ukes tid siden trakk vel fram 3-4 stykker som brukbare. Det er en treffprosent på 10-15%. Men de fikk jo også sparken, uten at noen forsto hvorfor. Hvem i all verden går fra en av Europas beste klubber for å jobbe for en sånn fyr?

Dette var en uttalelse fra en(1) fan...?
Jeg har også lest at Cellino er meget populær blant den harde kjernen blant fansen.

Ja, jeg trekker det tilbake. Alle 36 har nok vært i verdenskalsse. Spesielt han som ble sparket tre ganger.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1064 på: Februar 24, 2014, 16:24:34 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 
Hvorfor gadd Bob Bradley å ta Stabæk jobben?? Jo, fordi i stabæk har de en mann som heter Ingebrigt Steen Jensen, som sikkert har overbevist han om deres planer og visjoner for fremtiden.

Ok. Da henter vi Ingebrigt Steen Jensen.
Jon R.

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1065 på: Februar 24, 2014, 16:40:36 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 


Med penger og med tanke på hvor stor denne klubben er og hvor mange managere der ute som hadde elsket å styre verdens beste klubb etter mitt syn i hvertfall så tror jeg vi får se helt andre takter når vi neste gang henter en manager. Som sagt nå sitter jeg å håper på en manager utenfor øyriket(ikke fra Norge da) som kan få inn bedre spillere som ønsker å spille for en verdensklasse manager. Det må da være noen på topp topp nivå som tenker som jeg gjør :)
Beklager, men selv om jeg skulle ønske at vi hadde sjans på en manager av Klopps klasse, tror jeg vi må innse at Leeds er et nummer for små.

Sitat
Borussia Dortmund (offisielt Ballspielverein Borussia 1909 e.V., Borussia = latin for Preussen) er den mest kjente fotballklubben i Dortmund. I 2012 vant klubben både tysk seriemesterskap (for åttende gang) og cupen (for tredje gang). Den største internasjonale triumf hittil er seieren i Champions League i 1997. Klubben vant samme år Intercontinental Cup. Borussia Dortmund ble i 2013 nr. 2 i Champions League, idet laget tapte finalen mot Bayern München, med resultatet 1:2.
Klubben er kjent for en enorm trofast tilhengerskare, og har et tilskuersnitt på ca. 78.000 som kun Barcelona og Manchester United har på tilsvarende nivå. Borussia Dortmund har også en offisiell norsk supporterklubb, BvB Supporters Norwegen
Hekta på Leeds siden 1974

testo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1066 på: Februar 24, 2014, 18:32:05 »
Hvorfor skulle en Manager som trener lag i øverste skikte i VERDEN og i CL osv ville ta steget ned til et lag på leeds anno 2014 nivå? Ser bare ikke hvordan det skal være mulig selvom vi heter Leeds United å plutselig har fått penger. 


Med penger og med tanke på hvor stor denne klubben er og hvor mange managere der ute som hadde elsket å styre verdens beste klubb etter mitt syn i hvertfall så tror jeg vi får se helt andre takter når vi neste gang henter en manager. Som sagt nå sitter jeg å håper på en manager utenfor øyriket(ikke fra Norge da) som kan få inn bedre spillere som ønsker å spille for en verdensklasse manager. Det må da være noen på topp topp nivå som tenker som jeg gjør :)

Nå har altså den nye eieren vår ikke akkurat spesielt imponerende historikk i ansettelse av managere. Cagliarifanen som ble intervjuet for en ukes tid siden trakk vel fram 3-4 stykker som brukbare. Det er en treffprosent på 10-15%. Men de fikk jo også sparken, uten at noen forsto hvorfor. Hvem i all verden går fra en av Europas beste klubber for å jobbe for en sånn fyr?

En fugl fløy forbi og sa at de forsøkte å svindle Cellino...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1067 på: Februar 24, 2014, 23:18:58 »
Moscowhite er ikke typen som 'jump on the bandwagon' - den skal han ha :)

http://thecitytalking.com/sport/2014/2/23/middlesbrough-0-0-leeds-united-unearned-errors


Middlesbrough 0 - 0 Leeds United: Unearned Errors

The charge sheet is getting longer against Brian McDermott; the criticisms of his management are mounting up. The first mark against him? That he got sacked once already.

Nothing else can create doubt about your ability to do a job like losing it. Even if you weren’t supposed to lose it in the first place, and even after you get it back, it can’t ever be the same as it was.

At the start of the season, there was almost no question that Brian McDermott would still be here at the end of it. Barring some next-level disaster, McDermott could guide Leeds United through 2013/14 with an eye already on 2014/15; a rare luxury for a modern manager.

GFH Capital seemed to go out of their way to take the pressure off. Promotion was a long-term ambition, like buying back Elland Road; success right away was less important than “sustainability” and steady progress. Going up wasn’t the target for this season, although it would be nice; there was simply too much to do, though, to get the club into a state fit for promotion so quickly.

That was, in many ways, a relief. No matter how many times the advantages of sticking with and supporting a manager are pointed out, football clubs continue to fire at will; and is was nice to think that Leeds United, one of the most baskety of basket case clubs, were going to be the ones to buck that trend. Brian McDermott would still be here and building when wage-drainers like Diouf, Green, Varney and Brown were off the books; Haigh, Nooruddin and Patel had taken the bullets from the gun and locked the gun in the cupboard.

It sounded ideal, especially for Brian, who after he was sacked by Reading said of his next job, “Everything needs to be right - finances need to be right; relationship with the board and the owner. So a lot of things need to be taken into consideration and it has to be a right match.” He said it again at Leeds. “The manager and the owner are the most important relationship at a club,” he said. “It has got to be really tight.”

The second time he said it was, of course, a few days after GFH had given the keys to the gun cupboard to Massimo Cellino, and United’s owner-elect had given Brian both barrels. At that moment, and ever since, it wasn’t at all clear who the owner was that he should be having that tight relationship with.

The confusion didn’t begin on that night. Like Eric Cantona and Ken Bates before him, Cellino toyed with the idea of Sheffield Wednesday first, before turning his attention to Leeds United and taking his first tour of Thorp Arch in October. McDermott, for whom the relationship with the owners is “the most important” at a club, may have wondered then who the guy in the shades was, and why they weren’t introduced to each other until late January.

This might all seem quite far from the Riverside, but one of the main complaints about the rubbish served up on Saturday was that this is McDermott’s team now; this is the team he wanted, so why aren’t they playing any better? Middlesbrough are rubbish - why could we barely get a shot on target?

Well, in the first place Middlesbrough sure are rubbish; six games without scoring tells you that. But they’ve only conceded three in that time, and four of those games finished 0–0; given our reliance on Ross McCormack for pretty much everything in attack this season, it was always going to be difficult to break Boro down. Aitor Karanka has got them set up George Graham-style to never concede; working out how to score is lower down his list. A nil-nil with precious little football was a predictable non-disaster.

In the second place, this is not Brian McDermott’s team. He may have signed the bulk of the players, and spent good money on at least one of them - but Brian McDermott does not expect this team to be a successful one at Leeds United. He isn’t even pretending to. “When we become a good side, a side capable a challenging in this division,” he said after the match, “then maybe we could have nicked that game 1–0 but we are not quite where we want to be as a team yet.”

That might sound self-defeatist, or like he’s passing the buck, given that he’s nearly been here a year. But remember which relationship Brian says is most important at a football club, and remember what he was promised at the start of the season. And look at how the squad has been developed. Murphy cost a lot, and has largely been worth it; beyond him, though, the arrivals have either been absolute necessities to fill a gap in the squad - Wootton to give Lees and Pearce a break, for example; or opportunist arrivals when other players moved off the wage bill - like Jack Butland finally relieving the injured Paddy Kenny now Varney and Green are gone.

Kenny has been relieved in some style, too; rarely has a debut performance been greeted with such giddy excitement. Butland was worth his man of the match award for the confident command of his area behind an unfamiliar defence, but don’t forget that Middlesbrough haven’t scored for about a million hours anyway. And don’t forget to give credit where it’s due, too, because he was probably the manager’s choice, just as much as the frustrating - a polite way of saying completely rubbish - Kebe was.

I have to chuck that ‘probably’ in there, because there are no guarantees at the moment that Brian McDermott is in charge of player recruitment; this is an area Cellino has said he will be taking a keen interest in, and has already tried to with Andrea Tabanelli. Kebe and Stewart were heralded by David Haigh as proof that the manager was being backed during the January transfer window; but Haigh also used them as proof that the takeover was going to be a swift and smooth process, so their arrival was somewhat overblown by owners growing desperate for good publicity; and the scrutiny of their performances has reflected that fanfare, and reflected badly - on McDermott.

McDermott had actually wanted two others as well, but as we’ve learned since several truths have come out about GFH’s ownership, he was having to fend off suggestions from Bahrain that he buy ‘some Brazilians’, regardless of talent or cost or work permit; he was also trying to build a squad for next season while a man with a nickname in Italian of ‘manager-eater’ toured his training ground.

Fans are complaining that there is no obvious thinking on display in McDermott’s Leeds United, but it’s actually quite easy to read. Young players with room to improve have been brought in on low wages because, even if they don’t work out, they’ll still serve as respectable squad members for the next few seasons: Smith, Wootton, Stewart, Ariyibi. Old players with good reputations have been brought in on short term contracts to provide some experience and options during the transition: Hunt, Zaliukas, Kebe. Once this season is over, and the contracts of Diouf, Pugh, Brown, Green, Varney, Drury and Ashdown all end - and perhaps Tonge, Norris and White too, if they can be moved on - that’s roughly £4m of freed up cash that is all McDermott’s, and that’s when the real team building can start.

If he gets that far. Given what McDermott said about the next job he would take after Reading - “Everything needs to be right - finances need to be right; relationship with the board and the owner” - he must have thought he’d found people he could trust when he came to Leeds United and started on a three year plan. Well, perhaps that was a bigger error of judgement than signing Hunt and Kebe, but at least Brian has stuck to his side of the bargain. I’d wager that the squad is pretty much where McDermott expected it to be right now; steady just below the play-offs, ready for Warnock’s high earners to depart and make way for Brian’s first

It must be hard to stick to a plan like that when you’ve already been sacked once, though; and when you know, despite the fan-friendly soundbites and the free guitars, that the incoming owner doesn’t give a care about your prior planning, because he rates Gianluca Festa higher than he rates you. Cellino might laugh it all off as a misunderstanding, but there’s a reason why his very first act as presumed owner of Leeds United was to sack McDermott.

It’s also hard to stick to a plan when you’ve already been sacked once, because of the way that sacking reframes the terms of the discussion about your job. Cellino has turned McDermott’s sacking from an ‘if’ to a ‘when’, and whereas fans were mostly willing to stick with McDermott after Rochdale and Wednesday because of their faith in him for the long term, Cellino’s actions have rendered such things as ‘faith’ and ‘the long term’ redundant.

There’s a sad inevitability to it all. Cellino will take over; results won’t improve; McDermott will be sacked; we’ll never see the team he could have built if the owners had kept to their side of the bargain; and we’ll wonder why on earth Brian didn’t sign Butland months ago, while Varney and Green flatter to deceive at their new clubs.

And as the managerial merry-go-round begins with an ex-Middlesbrough defender with next to nil managerial experience, perhaps one day we’ll look back at the day a guy who had got Reading promoted in his second full season got us to a nil-nil at Middlesbrough in his first, and wonder if we might have made a mistake.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1068 på: Februar 24, 2014, 23:55:26 »
Klok og reflektert mann, denne Moscowhite!  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Re: Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1069 på: Februar 25, 2014, 08:09:20 »
Klok og reflektert mann, denne Moscowhite!  :)

Er det ikke SPOT ON man pleier skrive?
- Leif Olav

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1070 på: Februar 25, 2014, 08:15:43 »
Brian McDermott har hentet 10 spillere, og det er fortsatt ikke hans lag, sier denne Moscowhite.

Lurer på hvor lenge han skal hente spillere på Hunt-nivå før han må ta ansvaret for elendigheten.

Fakta er at stort sett ingen av de han har hentet har levert. Med Ross ute av form ser vi hvor skapet står, knapt nok championshipnivå.

Av de siste 12 kampene, har vi vunnet to. Den ene bingo i orkan, den andre med McDermott hjemme.

Det er nådeløst. Det er league-one. Det er helt elendig. Det er ut døra.

Jeg har prøvd å se bak disse resultatene. Det er svarte natta.

To dårlige kantspillere inn tidlig i januar. På nivå med alt annet han har hentet, for dårlig.  

Det finnes ikke lys i tunnellen, sett bort fra Butland.

Jeg er ganske trygg på at han klarer å holde oss i divisjonen.







« Siste redigering: Februar 25, 2014, 08:24:35 av Kato »
 

DenHviteYeboah

Sv: Re: Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1071 på: Februar 25, 2014, 09:19:21 »
Klok og reflektert mann, denne Moscowhite!  :)

Er det ikke SPOT ON man pleier skrive?
Ikke i dette tilfellet ;)

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1072 på: Februar 25, 2014, 09:24:39 »
Brian McDermott har hentet 10 spillere, og det er fortsatt ikke hans lag, sier denne Moscowhite.

Lurer på hvor lenge han skal hente spillere på Hunt-nivå før han må ta ansvaret for elendigheten.

Fakta er at stort sett ingen av de han har hentet har levert. Med Ross ute av form ser vi hvor skapet står, knapt nok championshipnivå.

Av de siste 12 kampene, har vi vunnet to. Den ene bingo i orkan, den andre med McDermott hjemme.

Det er nådeløst. Det er league-one. Det er helt elendig. Det er ut døra.

Jeg har prøvd å se bak disse resultatene. Det er svarte natta.

To dårlige kantspillere inn tidlig i januar. På nivå med alt annet han har hentet, for dårlig.  

Det finnes ikke lys i tunnellen, sett bort fra Butland.

Jeg er ganske trygg på at han klarer å holde oss i divisjonen.









Vil heller si at dette er SPOT ON!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Geir fra Grimstad

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1073 på: Februar 25, 2014, 09:44:31 »
Brian McDermott har hentet 10 spillere, og det er fortsatt ikke hans lag, sier denne Moscowhite.

Lurer på hvor lenge han skal hente spillere på Hunt-nivå før han må ta ansvaret for elendigheten.

Fakta er at stort sett ingen av de han har hentet har levert. Med Ross ute av form ser vi hvor skapet står, knapt nok championshipnivå.

Av de siste 12 kampene, har vi vunnet to. Den ene bingo i orkan, den andre med McDermott hjemme.

Det er nådeløst. Det er league-one. Det er helt elendig. Det er ut døra.

Jeg har prøvd å se bak disse resultatene. Det er svarte natta.

To dårlige kantspillere inn tidlig i januar. På nivå med alt annet han har hentet, for dårlig.  

Det finnes ikke lys i tunnellen, sett bort fra Butland.

Jeg er ganske trygg på at han klarer å holde oss i divisjonen.











Hehe, her var det svart. Forøvrig enig i mye!!
revie

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1074 på: Februar 25, 2014, 09:58:59 »
Når jeg leser litt i ettertid, det var litt av en elendighetsbeskrivelse.  :)

Men jeg synes ikke ståa er god om dagen.

Så er jeg dritt lei av å tape tirsdagskamper, spille rævvafotball, og vase rundt i ingenmannsland. Uten å se et fnugg av lys i tunnellen. Det er ti år siden vi rykka ned. Ti f``kings år. Det er lenge det. Altfor lenge.
« Siste redigering: Februar 25, 2014, 10:03:37 av Kato »
 

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1075 på: Februar 25, 2014, 10:43:23 »
Brian McDermott har hentet 10 spillere, og det er fortsatt ikke hans lag, sier denne Moscowhite.

Lurer på hvor lenge han skal hente spillere på Hunt-nivå før han må ta ansvaret for elendigheten.

Fakta er at stort sett ingen av de han har hentet har levert. Med Ross ute av form ser vi hvor skapet står, knapt nok championshipnivå.

Av de siste 12 kampene, har vi vunnet to. Den ene bingo i orkan, den andre med McDermott hjemme.

Det er nådeløst. Det er league-one. Det er helt elendig. Det er ut døra.

Jeg har prøvd å se bak disse resultatene. Det er svarte natta.

To dårlige kantspillere inn tidlig i januar. På nivå med alt annet han har hentet, for dårlig.  

Det finnes ikke lys i tunnellen, sett bort fra Butland.

Jeg er ganske trygg på at han klarer å holde oss i divisjonen.



Jeg synes det er merkelig og trist at ikke du av alle, kato, evner å ta arbeidsforholdene BMD har levd under de siste månedene i betraktning. Vi har etterhvert fått sjokkerende innsyn i rammebetingelsne under GHF sitt vanstyre. Løftene om transfermidler som rant ut i sanden. Manglende lønnsmidler. Kaoset på og utenfor treningsbanen da Cellino kom på banen. BMD som ble frarøvet all autoritet. Sparket og gjenninsatt i løpet av 24 timer. Vi gned oss i øynene og trodde det ikke var sant...

BMD har nå blitt målskiven for all verdens oppdemmet frustrasjon, og det er ikke lite. Det graves systematisk i gjørma. Normen har blitt å  håne, latterligjøre, og dissikere alt han gjør i verste mening. Når noe er bra er det andre som skal krediteres. Blame BMD samme hva! Opp i dette klarer enkelte å lire av seg at han har hatt det lett. På post match intervjuet ser jeg en plaget og resignert mann som vet han lever på oppsigelse.

Midt oppe i dette  forventes at det skal gå på skinner sportslig.

Ubegripelig.
Jon R.

J-R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1076 på: Februar 25, 2014, 11:12:14 »
Var vi så vanvittig bra før alt dette oppstyret?
Så vi lederen vi trenger, før alt dette oppstyret?

Etter min mening har vi spilt rævva fotball hele sesongen mens Brian står på sidelinja med hendene i lommene å ser på...
Vi er heldige, virkelig heldige som står med så mange poeng etter å ha spilt så dårlig.
Vi kan vel igrunn bare takke McCormack for det...

Forstår at det ikke har vært lett for Brian de siste ukene, men vi har jo ikke sett ett snev av fremgang siden han tok over. Jeg mener at det faktisk har blitt verre fotball/spillemessig.

Tror ikke han er mannen som kan ta oss til PL.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1077 på: Februar 25, 2014, 11:16:48 »
Jeg synes det er merkelig og trist at ikke du av alle, kato, evner å ta arbeidsforholdene BMD har levd under de siste månedene i betraktning. Vi har etterhvert fått sjokkerende innsyn i rammebetingelsne under GHF sitt vanstyre. Løftene om transfermidler som rant ut i sanden. Manglende lønnsmidler. Kaoset på og utenfor treningsbanen da Cellino kom på banen. BMD som ble frarøvet all autoritet. Sparket og gjenninsatt i løpet av 24 timer. Vi gned oss i øynene og trodde det ikke var sant...

BMD har nå blitt målskiven for all verdens oppdemmet frustrasjon, og det er ikke lite. Det graves systematisk i gjørma. Normen har blitt å  håne, latterligjøre, og dissikere alt han gjør i verste mening. Når noe er bra er det andre som skal krediteres. Blame BMD samme hva! Opp i dette klarer enkelte å lire av seg at han har hatt det lett. På post match intervjuet ser jeg en plaget og resignert mann som vet han lever på oppsigelse.

Midt oppe i dette  forventes at det skal gå på skinner sportslig.

Ubegripelig.

beste innlegg siden dead-line day  ;)
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1078 på: Februar 25, 2014, 11:29:47 »
Brian McDermott har hentet 10 spillere, og det er fortsatt ikke hans lag, sier denne Moscowhite.

Lurer på hvor lenge han skal hente spillere på Hunt-nivå før han må ta ansvaret for elendigheten.

Fakta er at stort sett ingen av de han har hentet har levert. Med Ross ute av form ser vi hvor skapet står, knapt nok championshipnivå.

Av de siste 12 kampene, har vi vunnet to. Den ene bingo i orkan, den andre med McDermott hjemme.

Det er nådeløst. Det er league-one. Det er helt elendig. Det er ut døra.

Jeg har prøvd å se bak disse resultatene. Det er svarte natta.

To dårlige kantspillere inn tidlig i januar. På nivå med alt annet han har hentet, for dårlig.  

Det finnes ikke lys i tunnellen, sett bort fra Butland.

Jeg er ganske trygg på at han klarer å holde oss i divisjonen.



Jeg synes det er merkelig og trist at ikke du av alle, kato, evner å ta arbeidsforholdene BMD har levd under de siste månedene i betraktning. Vi har etterhvert fått sjokkerende innsyn i rammebetingelsne under GHF sitt vanstyre. Løftene om transfermidler som rant ut i sanden. Manglende lønnsmidler. Kaoset på og utenfor treningsbanen da Cellino kom på banen. BMD som ble frarøvet all autoritet. Sparket og gjenninsatt i løpet av 24 timer. Vi gned oss i øynene og trodde det ikke var sant...

BMD har nå blitt målskiven for all verdens oppdemmet frustrasjon, og det er ikke lite. Det graves systematisk i gjørma. Normen har blitt å  håne, latterligjøre, og dissikere alt han gjør i verste mening. Når noe er bra er det andre som skal krediteres. Blame BMD samme hva! Opp i dette klarer enkelte å lire av seg at han har hatt det lett. På post match intervjuet ser jeg en plaget og resignert mann som vet han lever på oppsigelse.

Midt oppe i dette  forventes at det skal gå på skinner sportslig.

Ubegripelig.

Enig med du, Herr Skotte!
Marching On! 4276

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1079 på: Februar 25, 2014, 11:52:31 »
Brian McDermott har hentet 10 spillere, og det er fortsatt ikke hans lag, sier denne Moscowhite.

Lurer på hvor lenge han skal hente spillere på Hunt-nivå før han må ta ansvaret for elendigheten.

Fakta er at stort sett ingen av de han har hentet har levert. Med Ross ute av form ser vi hvor skapet står, knapt nok championshipnivå.

Av de siste 12 kampene, har vi vunnet to. Den ene bingo i orkan, den andre med McDermott hjemme.

Det er nådeløst. Det er league-one. Det er helt elendig. Det er ut døra.

Jeg har prøvd å se bak disse resultatene. Det er svarte natta.

To dårlige kantspillere inn tidlig i januar. På nivå med alt annet han har hentet, for dårlig.  

Det finnes ikke lys i tunnellen, sett bort fra Butland.

Jeg er ganske trygg på at han klarer å holde oss i divisjonen.



Jeg synes det er merkelig og trist at ikke du av alle, kato, evner å ta arbeidsforholdene BMD har levd under de siste månedene i betraktning. Vi har etterhvert fått sjokkerende innsyn i rammebetingelsne under GHF sitt vanstyre. Løftene om transfermidler som rant ut i sanden. Manglende lønnsmidler. Kaoset på og utenfor treningsbanen da Cellino kom på banen. BMD som ble frarøvet all autoritet. Sparket og gjenninsatt i løpet av 24 timer. Vi gned oss i øynene og trodde det ikke var sant...

BMD har nå blitt målskiven for all verdens oppdemmet frustrasjon, og det er ikke lite. Det graves systematisk i gjørma. Normen har blitt å  håne, latterligjøre, og dissikere alt han gjør i verste mening. Når noe er bra er det andre som skal krediteres. Blame BMD samme hva! Opp i dette klarer enkelte å lire av seg at han har hatt det lett. På post match intervjuet ser jeg en plaget og resignert mann som vet han lever på oppsigelse.

Midt oppe i dette  forventes at det skal gå på skinner sportslig.

Ubegripelig.

Nå finnes det kanskje en mellomting i forhold til forventningsnivå her. Vi forventer kanskje ikke at alt skal gå på skinner, og vi skal toppe tabellen. Mer at vi ikke bør befinne oss i den svakeste resultat- og spillemessige perioden de siste ti årene. Vi er ikke blitt sinnsyke i kravene, men vi må ut av det sporet vi nå er i.

Selvsagt forstår vi at han har det tøft, med mye frem og tilbake siste tiden.

Men jeg kjøper ikke nødvendigvis at rammebetingelsene har vært så svake. Tvertimot så tror jeg han har hatt bedre rammebetingelser enn sine forgjengere. Samtlige av dem har solgt klubbens beste spillere. Hvem andre har hatt mulighet til å kjøpe inn spillere i million-pund-klassen?  Han er den eneste som har kommet styrket ut av et januarvindu (ihvertfall på papiret).

Så ja vi kan synes synd i han for at det er mye styr rundt. Men det bør ikke ha noe med blant annet totalt fraværende kampledelse å gjøre.

Jeg har for meg selv konkludert med at han ikke er rett mann for oss, uavhengig av styret rundt. Kjøper for dårlige spillere, har en grusom sportslig kurve, er fornøyd med å være elendig borte mot Boro, spiller en fotball jeg mener er fælt å se på, svak som kampleder. Dette går ikke lenger.

 
« Siste redigering: Februar 25, 2014, 11:59:31 av Kato »