Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 380049 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1320 på: Mars 15, 2014, 20:06:30 »
Da var vi oppe i 1 seier på de 15 siste kampene under BMD..

Bombesikker på at det må være den verste rekken siden jeg begynte å følge med i 1977.

Kan vel bare være en grunn til at han fortsatt sitter, ingen med myndighet til å sparke han.
 

testo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1321 på: Mars 15, 2014, 20:25:55 »
Da var vi oppe i 1 seier på de 15 siste kampene under BMD..

Bombesikker på at det må være den verste rekken siden jeg begynte å følge med i 1977.

Kan vel bare være en grunn til at han fortsatt sitter, ingen med myndighet til å sparke han.

Mao
Leeds United are stuck...


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1322 på: Mars 15, 2014, 20:39:25 »
Da var vi oppe i 1 seier på de 15 siste kampene under BMD..

Bombesikker på at det må være den verste rekken siden jeg begynte å følge med i 1977.

Kan vel bare være en grunn til at han fortsatt sitter, ingen med myndighet til å sparke han.

Du teller ikke med Hudderscum? Ikke at det høres så mye bedre ut!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1323 på: Mars 15, 2014, 21:00:32 »
Da var vi oppe i 1 seier på de 15 siste kampene under BMD..

Bombesikker på at det må være den verste rekken siden jeg begynte å følge med i 1977.

Kan vel bare være en grunn til at han fortsatt sitter, ingen med myndighet til å sparke han.

Du teller ikke med Hudderscum? Ikke at det høres så mye bedre ut!!

Litt vanskelig å telle med en kamp da han satt hjemme i stua
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1324 på: Mars 15, 2014, 21:04:31 »
Da var vi oppe i 1 seier på de 15 siste kampene under BMD..

Bombesikker på at det må være den verste rekken siden jeg begynte å følge med i 1977.

Kan vel bare være en grunn til at han fortsatt sitter, ingen med myndighet til å sparke han.

Du teller ikke med Hudderscum? Ikke at det høres så mye bedre ut!!

Litt vanskelig å telle med en kamp da han satt hjemme i stua
hehe, ja se hvordan det gikk da han klokelig holdt seg hjemme ;D

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1325 på: Mars 15, 2014, 21:08:36 »
Da var vi oppe i 1 seier på de 15 siste kampene under BMD..

Bombesikker på at det må være den verste rekken siden jeg begynte å følge med i 1977.

Kan vel bare være en grunn til at han fortsatt sitter, ingen med myndighet til å sparke han.

Du teller ikke med Hudderscum? Ikke at det høres så mye bedre ut!!

Litt vanskelig å telle med en kamp da han satt hjemme i stua

Han var vel ansvarlig manager uansett hvor han befant seg.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1326 på: Mars 15, 2014, 21:17:17 »
Da var vi oppe i 1 seier på de 15 siste kampene under BMD..

Bombesikker på at det må være den verste rekken siden jeg begynte å følge med i 1977.

Kan vel bare være en grunn til at han fortsatt sitter, ingen med myndighet til å sparke han.

Du teller ikke med Hudderscum? Ikke at det høres så mye bedre ut!!

Litt vanskelig å telle med en kamp da han satt hjemme i stua

Han var vel ansvarlig manager uansett hvor han befant seg.

Det var vel akkurat det han ikke var. I og med at han hadde fått sparken kvelden før, og satt hjemme i stua.
 

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1327 på: Mars 15, 2014, 21:23:47 »
Da var vi oppe i 1 seier på de 15 siste kampene under BMD..

Bombesikker på at det må være den verste rekken siden jeg begynte å følge med i 1977.

Kan vel bare være en grunn til at han fortsatt sitter, ingen med myndighet til å sparke han.

Du teller ikke med Hudderscum? Ikke at det høres så mye bedre ut!!

Litt vanskelig å telle med en kamp da han satt hjemme i stua

Han var vel ansvarlig manager uansett hvor han befant seg.

Det var vel akkurat det han ikke var. I og med at han hadde fått sparken kvelden før, og satt hjemme i stua.

Nei, på benken var han ikke, men hvem tok ut laget? Neppe Gibbs.

Gibbs hadde nok diverse telefonsamtaler med McDermott om hvem som skulle spille. Garantert!
« Siste redigering: Mars 15, 2014, 21:36:34 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1328 på: Mars 15, 2014, 21:41:01 »
Hvem Gibbs snakka med aner jeg ikke, men Gibbs var ANSVARLIG manager den dagen.
 

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1329 på: Mars 15, 2014, 21:43:59 »
Hvem Gibbs snakka med aner jeg ikke, men Gibbs var ANSVARLIG manager den dagen.

Teknisk sett er jeg enig, men seieren vet både du og jeg er McDermotts.  ;)
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1330 på: Mars 15, 2014, 21:51:47 »
Hvem Gibbs snakka med aner jeg ikke, men Gibbs var ANSVARLIG manager den dagen.

Teknisk sett er jeg enig, men seieren vet både du og jeg er McDermotts.  ;)

Nei det er jeg uenig i. At spillerne la ekstra vilje inn i denne for BMD er jeg enig i. Det bidro nok til seier. Hadde vi vunnet medBMD der. Langt fra like sikker.

Ã…rsaken til seier knyttes mot BMD, men jeg tror det har lite med hans taktiske valg å gjøre. Noe resultatene de siste tre mnd underbygger.
 

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1331 på: Mars 15, 2014, 21:58:05 »
Hvem Gibbs snakka med aner jeg ikke, men Gibbs var ANSVARLIG manager den dagen.

Teknisk sett er jeg enig, men seieren vet både du og jeg er McDermotts.  ;)

Nei det er jeg uenig i. At spillerne la ekstra vilje inn i denne for BMD er jeg enig i. Det bidro nok til seier. Hadde vi vunnet medBMD der. Langt fra like sikker.

Ã…rsaken til seier knyttes mot BMD, men jeg tror det har lite med hans taktiske valg å gjøre. Noe resultatene de siste tre mnd underbygger.

Vi er uenige i det, greit nok. Skilte taktikken i kampen mot Huddersfield seg ut fra tidligere kamper? Ikke det jeg kan se.

Holder dermed fast på min påstand om at McDermott krediteres for seieren.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1332 på: Mars 15, 2014, 22:01:36 »
Hvem Gibbs snakka med aner jeg ikke, men Gibbs var ANSVARLIG manager den dagen.

Teknisk sett er jeg enig, men seieren vet både du og jeg er McDermotts.  ;)

Nei det er jeg uenig i. At spillerne la ekstra vilje inn i denne for BMD er jeg enig i. Det bidro nok til seier. Hadde vi vunnet medBMD der. Langt fra like sikker.

Ã…rsaken til seier knyttes mot BMD, men jeg tror det har lite med hans taktiske valg å gjøre. Noe resultatene de siste tre mnd underbygger.

Vi er uenige i det, greit nok. Skilte taktikken i kampen mot Huddersfield seg ut fra tidligere kamper? Ikke det jeg kan se.

Holder dermed fast på min påstand om at McDermott krediteres for seieren.

Det var ihvertfall en særdeles vesentlig forskjell fra alt annet vi har drevet med under BMD: 5-1

 

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1333 på: Mars 15, 2014, 22:03:41 »
Hvem Gibbs snakka med aner jeg ikke, men Gibbs var ANSVARLIG manager den dagen.

Teknisk sett er jeg enig, men seieren vet både du og jeg er McDermotts.  ;)

Nei det er jeg uenig i. At spillerne la ekstra vilje inn i denne for BMD er jeg enig i. Det bidro nok til seier. Hadde vi vunnet medBMD der. Langt fra like sikker.

Ã…rsaken til seier knyttes mot BMD, men jeg tror det har lite med hans taktiske valg å gjøre. Noe resultatene de siste tre mnd underbygger.

Vi er uenige i det, greit nok. Skilte taktikken i kampen mot Huddersfield seg ut fra tidligere kamper? Ikke det jeg kan se.

Holder dermed fast på min påstand om at McDermott krediteres for seieren.

Det var ihvertfall en særdeles vesentlig forskjell fra alt annet vi har drevet med under BMD: 5-1



Sifrene var forskjellig, ja. Det kan vi enes om.  ;)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1334 på: Mars 15, 2014, 22:58:44 »
Hvem Gibbs snakka med aner jeg ikke, men Gibbs var ANSVARLIG manager den dagen.

Teknisk sett er jeg enig, men seieren vet både du og jeg er McDermotts.  ;)

Nei det er jeg uenig i. At spillerne la ekstra vilje inn i denne for BMD er jeg enig i. Det bidro nok til seier. Hadde vi vunnet medBMD der. Langt fra like sikker.

Ã…rsaken til seier knyttes mot BMD, men jeg tror det har lite med hans taktiske valg å gjøre. Noe resultatene de siste tre mnd underbygger.

Vi er uenige i det, greit nok. Skilte taktikken i kampen mot Huddersfield seg ut fra tidligere kamper? Ikke det jeg kan se.

Holder dermed fast på min påstand om at McDermott krediteres for seieren.

Skilte seg seg ikke mye ut nei, hadde Hudders tatt vare på sjansene sin i 1. omgang så kunne vi tapt denne også..

Spillemessig og resultatmessig har vi vel bare spilt en bra kamp i år, 4-0 mot Birmingham. Warnock hadde flere gode kamper med et "dårligere" lag!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1335 på: Mars 16, 2014, 03:27:39 »
Spillemessig og resultatmessig har vi vel bare spilt en bra kamp i år, 4-0 mot Birmingham. Warnock hadde flere gode kamper med et "dårligere" lag!!

Assa dette er bare helt feil.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1336 på: Mars 16, 2014, 08:33:20 »
http://www.clubcall.com/leeds-united/mcdermott-we-should-have-won-1717495.html



Bossen vil ha kameraderi inn i klubben. Vil vi det da?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1337 på: Mars 16, 2014, 08:40:49 »
14-8-17 har vi nå i ligasammenheng etter at BMD overtok.

Snitt på 1,28 poeng pr kamp.
 

nicolainilsen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1338 på: Mars 16, 2014, 08:59:25 »
Hallgeir? Så du mener om McCRAP  er i spania på ferie i 4 uker, men ringer til assistenten og sier jeg vil at disse 11 skal spille: Så er det han som er ansvarlig for at de vinner? Nr1: Leeds har ikke en fantastisk bredde i klubben, så å ta ut de 11 "beste" burde ikke være så vanskelig!
Nr2: praten før kampen, under kampen, i pausen osv er rimelig viktig i dagens fotball, og når de vinner 5-1 mot hudderscum så kan du ikke gi McCrap kred for det!? Gir virkelig ingen mening!!
Er ikke tilfeldig at den kampen den klovnen ikke er der, så vinner de plutselig 5-1, har noe med at Leeds spillerne har gitt opp sin trener, som fansen har gjort! Han har prøvd lenge nok, og ikke klart det han skulle, de spiller DRITT, de taper, og han skylder på at ikke alt er klarert med styret osv... Han har fått Butland, Wickham, Kebe,Stewart til å styrke stallen! At han velger Kebe og Stewart som er så dårlig blir jeg bare kvalm av, men MCC burde være historie nå Cellino tar over! Så håper jeg for guds skyld han velger noe annet enn en engelsk manager! For å være ærlig så er de udugelige!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1339 på: Mars 16, 2014, 09:14:01 »
14-8-17 har vi nå i ligasammenheng etter at BMD overtok.

Snitt på 1,28 poeng pr kamp.

11. desember 2013: 19 kamper, 30 poeng. 1,58 poeng i snitt, 8. plass. Vaker like bak play-off.Med samme form hadde vi havnet på 72-73 poeng i mai.
15.mars 2014: 35 kamper, 44 poeng,1,25 poeng i snitt,14.plass. Midt på tabellen. Med samme form ut sesongen havner vi på 57-58 poeng.
Dere kan pokker si hva dere vil om BMD, men tall lyver ikke- ikke i det hele tatt!
BMD er helt ute-dessverre >:(

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1340 på: Mars 16, 2014, 09:25:20 »
Innlegg på YEP:
For me you have to ask why we aren't sacking McDermott.

 On paper we've got the likes of Butland, Kenny, Byram, Pearce, Murphy, McCormack and Wickham. All likely to be able to hold a place down in the vast majority of Championship club sides. (Yes even Murphy)

 In the second tier you've got Smith, Mowatt, Warnock. Players we know who can add value but maybe not as consistently as they should.

 Then there's Wootton, Poleon, Stewart, players allegedly with potential.

 The final set, Peltier, Hunt, Tonge, Kebe, Zaliukas, Pugh and Austin. Experienced professionals, not great but certainly capable of putting in an average shift.

 I'm not sure where I'd put Lees. I remember the game against Hull City a few seasons' ago where we beat them 4-1. We were raving about some new talent back then but he hasn't moved on.

 Back to the point, this squad is capable of so much more. So what's not happening?

 For me the buck stops with the manager. Tactics, team selection and motivation.

 1 win in 15 games as you can't count the Huddersfield game. That record is appalling.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1341 på: Mars 16, 2014, 09:30:42 »
Ser klare anbefalinger om organisasjonsendring i Leeds United her.....bare BmD holder seg unna, men er tilgjengelig på telefon så vinner vi..... ::)
Yeboahs vitne

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1342 på: Mars 16, 2014, 11:50:44 »
http://www.clubcall.com/leeds-united/mcdermott-we-should-have-won-1717495.html



Bossen vil ha kameraderi inn i klubben. Vil vi det da?
Det engelske ordet camaraderie kan ikke oversettes til kameraderi.

Store norske leksikon:
Sitat
Kameraderi: utilbørlig, ikke saklig begrunnet hjelp eller fordel som personer av samme krets yter hverandre (f.eks. ved ansettelse, bedømmelse); klikkevesen.

Merriam-Webster:
Sitat
camaraderie: A feeling of good friendship among the people in a group
Hekta på Leeds siden 1974

Smudge

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1343 på: Mars 16, 2014, 12:02:54 »
Kjenner at det koker innvending av denne F...... Mcdermott, få denne inkompetente fyren ut av klubben vår

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1344 på: Mars 16, 2014, 12:25:50 »
http://www.clubcall.com/leeds-united/mcdermott-we-should-have-won-1717495.html



Bossen vil ha kameraderi inn i klubben. Vil vi det da?
Det engelske ordet camaraderie kan ikke oversettes til kameraderi.

Store norske leksikon:
Sitat
Kameraderi: utilbørlig, ikke saklig begrunnet hjelp eller fordel som personer av samme krets yter hverandre (f.eks. ved ansettelse, bedømmelse); klikkevesen.

Merriam-Webster:
Sitat
camaraderie: A feeling of good friendship among the people in a group

Det er vel ikke alltid man får en vinnerkultur fordi de som er involvert er gode kompiser. Fotballspillere er profesjonelle gladiatorer eller sirkusklovner om du vil.

Det må være litt temperatur, vilje og galskap i en spillergruppe. Jeg føler spillerne er en gjeng av crybabies..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1345 på: Mars 16, 2014, 12:50:57 »
Hallgeir? Så du mener om McCRAP  er i spania på ferie i 4 uker, men ringer til assistenten og sier jeg vil at disse 11 skal spille: Så er det han som er ansvarlig for at de vinner? Nr1: Leeds har ikke en fantastisk bredde i klubben, så å ta ut de 11 "beste" burde ikke være så vanskelig!
Nr2: praten før kampen, under kampen, i pausen osv er rimelig viktig i dagens fotball, og når de vinner 5-1 mot hudderscum så kan du ikke gi McCrap kred for det!? Gir virkelig ingen mening!!
Er ikke tilfeldig at den kampen den klovnen ikke er der, så vinner de plutselig 5-1, har noe med at Leeds spillerne har gitt opp sin trener, som fansen har gjort! Han har prøvd lenge nok, og ikke klart det han skulle, de spiller DRITT, de taper, og han skylder på at ikke alt er klarert med styret osv... Han har fått Butland, Wickham, Kebe,Stewart til å styrke stallen! At han velger Kebe og Stewart som er så dårlig blir jeg bare kvalm av, men MCC burde være historie nå Cellino tar over! Så håper jeg for guds skyld han velger noe annet enn en engelsk manager! For å være ærlig så er de udugelige!

Hvis du hadde giddet å ta innover deg det jeg skrev, så hadde du kanskje fått med deg at jeg mente McDermott burde "krediteres" for seieren mot Huddersfield. Nei, han hadde ikke ansvaret på linja eller fra benken. Jeg synes ikke at resultatene i 2014 har vært det de burde, langt fra det vi kunne forvente, men å påstå at vi vant mot Huddersfield fordi McDermott ikke sto på linja, blir i beste fall søkt sett fra mitt ståsted.

For meg gir det mening i å kreditere McDermott for seieren. Føl deg fri til å være uenig.

I tillegg kan du prøve å ta til deg at et innlegg ikke nødvendigvis blir bedre eller treffer mer om du driter ut en person med kallenavn som klovn eller McCrap.
« Siste redigering: Mars 16, 2014, 13:06:31 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1346 på: Mars 16, 2014, 14:15:06 »
Dårligere managerstatistikk enn Wise, og han ledet vel klubben under vanskelige forhold han også!

https://en.wikipedia.org/wiki/Leeds_United_Managers

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nicolainilsen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1347 på: Mars 16, 2014, 15:24:37 »
Jeg kan kalle han virkelig hva jeg ønsker, med tanke på at han er udugelig og ødelegger klubben som jeg er så glad i! Han burde gått for lenge siden, han vinner ikke kamper og vi spiller dårlig fotball... Det er sannheten!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1348 på: Mars 16, 2014, 15:28:17 »
http://www.dailymotion.com/video/x1hi0lw_burnley-v-leeds-united-lufc-fls_sport

Hør på hva BMD sier etter kampen.

Hva er det slags pisspreik? Blir bare verre og verre.

Påstår vi akkurat nå har et topp-6 mannskap i championship, som BMD får null og niks ut av.

« Siste redigering: Mars 16, 2014, 15:32:42 av Kato »
 

Leedsfan

Manager: Brian McDermott
« Svar #1349 på: Mars 16, 2014, 15:51:25 »
http://www.dailymotion.com/video/x1hi0lw_burnley-v-leeds-united-lufc-fls_sport

Hør på hva BMD sier etter kampen.

Hva er det slags pisspreik? Blir bare verre og verre.

Påstår vi akkurat nå har et topp-6 mannskap i championship, som BMD får null og niks ut av.

Skjønner ikke helt hvorfor han klynger seg så hardt til denne jobben? Lett å si man skal etterligne vinnere, noe helt annet å gjøre det.

Mye prat, lite handling som gir resultater..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.