Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 378111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1440 på: Mars 27, 2014, 16:11:29 »
McDermott press conference
 
Thursday 27/03/2014

Brian McDermott faced the press in his weekly press conference, and as usual, there was more talk about off the field matters than on.
 
McDermott admitted he had no idea if the players and staff would be paid tomorrow-he hasn't heard anything so is assuming they will (worrying that GFH haven't even got the decency to speak to the manager).


On football, the winners of the guess which club Lee Peltier will sign for is Nottingham Forest after all-confirmed on loan til the end of the season.
 

Goalkeeper Paddy Kenny could be fit for the weekend, but Austin, Murphy and Byram are all carrying knocks...


http://www.unofficiallufc.co.uk/1/post/2014/03/mcdermott-press-conference.html




Utenomsportslig i RØD!

Om andre klubber i BLÃ…TT!

Om fotballrelaterte saker i leeds i GRØNT!

 




Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1441 på: Mars 28, 2014, 10:15:09 »
McD har vel egentlig skrevet oppsigelsen og kan bli sparka uten kompensasjon nå. Han går offentlig ut og sier at spillerne er bekymra for at de ikke får lønn osv. Og dette kan og vil bli tolket som illojal mot sin arbeidsgiver og vil i de fleste tilfeller kunne føre til sparken på dagen.
Det er ikke hans jobb å kritisere arbeidsgiveren sin

rd1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1442 på: Mars 28, 2014, 10:26:57 »
McDermott fremstår som en dårlig leder! Han burde si til sine spillere at de skal gi faen i hva som skjer rundt klubben, bite tennene sammen og sørge for 3 poeng på match day.

Ikke opptre som en Kjxxxing å løpe runde med "buuhuu, vi vet ikke hva som skjer". I et hvert selskap kan det oppstå oppkjøpsrykter, som pågår over tid, uten at de ansatte legger ned arbeidet sitt.

LATTERLIG!
"Who needs Cantona??"

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1443 på: Mars 28, 2014, 11:06:37 »
McDermott press conference
 
Thursday 27/03/2014

Brian McDermott faced the press in his weekly press conference, and as usual, there was more talk about off the field matters than on.
 
McDermott admitted he had no idea if the players and staff would be paid tomorrow-he hasn't heard anything so is assuming they will (worrying that GFH haven't even got the decency to speak to the manager).


On football, the winners of the guess which club Lee Peltier will sign for is Nottingham Forest after all-confirmed on loan til the end of the season.
 

Goalkeeper Paddy Kenny could be fit for the weekend, but Austin, Murphy and Byram are all carrying knocks...


http://www.unofficiallufc.co.uk/1/post/2014/03/mcdermott-press-conference.html




Utenomsportslig i RØD!

Om andre klubber i BLÃ…TT!

Om fotballrelaterte saker i leeds i GRØNT!

 

Litt pirk: Info om spillere på vei ut ut er vel også å regne som "fotballrelaterte saker i Leeds", altså grønn?  ;)
Jon R.

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1444 på: Mars 28, 2014, 14:09:21 »
McDermott fremstår som en dårlig leder! Han burde si til sine spillere at de skal gi faen i hva som skjer rundt klubben, bite tennene sammen og sørge for 3 poeng på match day.

Ikke opptre som en Kjxxxing å løpe runde med "buuhuu, vi vet ikke hva som skjer". I et hvert selskap kan det oppstå oppkjøpsrykter, som pågår over tid, uten at de ansatte legger ned arbeidet sitt.

LATTERLIG!

Nei, i det vanlige arbeidslivet forlater de det synkende skipet. Det finnes nemlig ikke overgangsvindu der og er lite 1-3årskontrakter.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1445 på: Mars 29, 2014, 16:55:03 »
Kom deg ut av klubben

Mortenha

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1446 på: Mars 29, 2014, 16:58:00 »
Nå er det på tide med noen andre. Er nesten slik at jeg vedder 1000 kr på at han kommer til å skylde på takeover etter kampen idag og.

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1447 på: Mars 29, 2014, 17:27:17 »
Nå er det på tide med noen andre. Er nesten slik at jeg vedder 1000 kr på at han kommer til å skylde på takeover etter kampen idag og.
Men hvem andre med vettet i behold vil inn nå? Er redd vi sitter med denne nissen enda en stund, slik at vi rykker ned til L1. Ja, nedrykk må sees på som et reelt utfall, særlig dersom klubben går i adm og mister 10 poeng.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1448 på: Mars 29, 2014, 17:37:54 »
Brian, get the føkk out - now!
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1449 på: Mars 29, 2014, 18:07:26 »
Nå er det på tide med noen andre. Er nesten slik at jeg vedder 1000 kr på at han kommer til å skylde på takeover etter kampen idag og.

Han kommer til å snakke om den unlucky 2. omgangen.. For en latterlig manager vi har, helt sykt. Jeg spyr av hele fyren snart...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mortenha

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1450 på: Mars 29, 2014, 18:13:21 »
Spørs om noen andre vil ta over ja, men igjen så kan det hende at noen vil dersom de har jobb neste sesong og.

Bromancer

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1451 på: Mars 29, 2014, 18:13:35 »
SØPPEL!  Få den klovnen ut! Latterlig fyr, orker ikke å se trynet hans mer! UDUGELIG!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1452 på: Mars 29, 2014, 18:30:58 »
Hva er snittalder her inne?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1453 på: Mars 29, 2014, 19:03:45 »
Hva er snittalder her inne?

Fortsetter dette så blir den veldig høy...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1454 på: Mars 30, 2014, 00:36:55 »
SØPPEL!  Få den klovnen ut! Latterlig fyr, orker ikke å se trynet hans mer! UDUGELIG!
liker

Oppdrettslaksen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1455 på: Mars 30, 2014, 03:40:50 »
Dette er et treårig prosjekt som jeg fortsatt støtter fullt ut! Brian McDermott har hatt noen av de verste arbeidsforholdene jeg noensinne har sett innenfor fotball! Dette er noe som naturligvis vil påvirke både han og spillerne!

Jeg er drittlei av å bytte manager hvert eneste bidige år, for så å sparke han rundt påske neste sesong igjen. Kontinuitet er og vil forbli nøkkelen til et potensielt opprykk!

Badlands

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1456 på: Mars 30, 2014, 05:19:27 »
När man är helt likgiltig över att få stryk på Elland Road mot f*cking Doncaster, då är det jävligt illa mina vänner....

Vilka fruktansvärda tider vi är i.

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1457 på: Mars 30, 2014, 08:48:07 »
Dette er et treårig prosjekt som jeg fortsatt støtter fullt ut! Brian McDermott har hatt noen av de verste arbeidsforholdene jeg noensinne har sett innenfor fotball! Dette er noe som naturligvis vil påvirke både han og spillerne!

Jeg er drittlei av å bytte manager hvert eneste bidige år, for så å sparke han rundt påske neste sesong igjen. Kontinuitet er og vil forbli nøkkelen til et potensielt opprykk!
Jeg begynner å frykte at det treårige prosjektet bare var enda et røykteppe fra GFH - de har jo vist at de ikke er preget av langsiktighet, vilje til å satse egne penger eller profesjonalitet. Eller sanndruhet, for den saks skyld.

McDermott er i mine øyne et offer for dårlig klubbledelse.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1458 på: Mars 30, 2014, 10:08:13 »
Dette er et treårig prosjekt som jeg fortsatt støtter fullt ut! Brian McDermott har hatt noen av de verste arbeidsforholdene jeg noensinne har sett innenfor fotball! Dette er noe som naturligvis vil påvirke både han og spillerne!

Jeg er drittlei av å bytte manager hvert eneste bidige år, for så å sparke han rundt påske neste sesong igjen. Kontinuitet er og vil forbli nøkkelen til et potensielt opprykk!

Helt riktig den dagen man innser at man har en manager man kan satse på. Hadde McD ikke fått henta inn en eneste spiller, eller spillerne han har henta inn viser at det bor noe i de, samt at McD sto og viste lederegenskaper på sidelinja. Ja da er jeg fullstendig enig i at han burde få lov til å fortsette med sin langsiktige oppbygging av Leeds United. Men desverre så har han feila på ethvert plan når det gjelder det å være en god manager.
Derfor må han gå. Og Cellino ( regner/håper han blir godkjent ) henter da inn en manager som har vært manager/coach for større klubber enn Leeds United.

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1459 på: Mars 30, 2014, 10:12:35 »
Dette er et treårig prosjekt som jeg fortsatt støtter fullt ut! Brian McDermott har hatt noen av de verste arbeidsforholdene jeg noensinne har sett innenfor fotball! Dette er noe som naturligvis vil påvirke både han og spillerne!

Jeg er drittlei av å bytte manager hvert eneste bidige år, for så å sparke han rundt påske neste sesong igjen. Kontinuitet er og vil forbli nøkkelen til et potensielt opprykk!

Helt riktig den dagen man innser at man har en manager man kan satse på. Hadde McD ikke fått henta inn en eneste spiller, eller spillerne han har henta inn viser at det bor noe i de, samt at McD sto og viste lederegenskaper på sidelinja. Ja da er jeg fullstendig enig i at han burde få lov til å fortsette med sin langsiktige oppbygging av Leeds United. Men desverre så har han feila på ethvert plan når det gjelder det å være en god manager.
Derfor må han gå. Og Cellino ( regner/håper han blir godkjent ) henter da inn en manager som har vært manager/coach for større klubber enn Leeds United.
har sagt det tidigare och säger det igen, bmd kommer sitta minst denna säsongen ut, med  ny eventuell ägare  som farnan med begränsade ekonomiska förutsättningar som tidigare gett skambud för klubben  så ser jag det inte för omöjligt att bmd fortsätter ytterligare ett tag-
« Siste redigering: Mars 30, 2014, 10:22:05 av sportcarl1 »
 

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1460 på: Mars 30, 2014, 12:00:16 »
Litt statistikk for mars måned:  "LUFCDATA ‏@LUFCDATA 7 min

Leeds United have conceded 19 goals this March, more than any Championship side has managed in a calendar month in the past 3 seasons. #LUFC"
Og BMD er mannen bak de dårlige tidene. Kun rot på eiersiden er grunnen til at denne taperen fremdeles sitter i managerstolen. Grayson er jo en åpenbaring av en manager i forhold.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1461 på: Mars 30, 2014, 12:51:03 »
For en super manager:


Hvor ble det av... LET'S FIGHT THIS TOGETHER!    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1462 på: Mars 30, 2014, 20:08:08 »
https://audioboo.fm/boos/2020319-ownership-saga-affecting-leeds-players-mcdermott

Skjønner at Bates ikke ville ha denne Pope i nærheten, han stiller tøffe spørsmål på en medmenneskelig måte.


Hørt intervjuet en gang til!

Bra journalistikk, men lagt fra ufin denne Pope!

Men helt klart at McDermott er clueless, han har mistet garderoben!  :o







Talentløs fyr, utrolig skuffende!  Virker feig og tiltaksløs. Overraskende at han ikke er mer innbitt og fighter for noe - spillerne, supporterne, seg selv...  Alle er som regel mot oss, binding i en sånn situasjon er relativt enkelt å spille på!

Jeg så forresten Liverpool-manageren i dag på linja! Utrolig trøkk og dirigering fra en KJEMPE av en mann! Den evner har ikke vår lilleputt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1463 på: Mars 30, 2014, 20:28:33 »
Gammelt nytt..... :)

Talentløs? Tja. Han har blitt utrolig dårlig behandlet av eierne siden "sparkingen".  Ingen offentlig backing, bare demoraliserende ord fra vår " nesteneier" etterfulgt av rungende taushet fra GHF. Ingen tvil om at BMD er en slagen mann som følge av dette. Frarøvet sin autoritet, blottet for selvtillit, noe som også til de grader preger spillerne på kampdager. Det  finnes helt sikkert managere som hadde taklet dette bedre, men jeg innbiller meg at vi har hatt en aldeles ekstraordinær situasjon i 2014, helt uten sidestykke i klubbens historie....

Uansett er det ingen vei tilbake. BMD kommer ikke til å klare å snu dette. Det vil bare bli verre. Håper han blir løst fra kontrakten så snart eiersituasjonen er avklart, dvs helst i morgen.  :-\
Jon R.

Hobben

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1464 på: Mars 30, 2014, 20:54:11 »
Jeg synes de norske supporterne er mer håpløse en McDermott ;-)

Da jeg var nede sist helg ble jeg ganske overrasket over hvor mange engelskmenn som faktisk er enig med meg, og som faktisk støtter vår manager.

Behold Brian! Kast resten.
Rogaland Whites

Diof

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1465 på: Mars 30, 2014, 21:03:22 »
D aller fleste jeg pratet med tålte ikke tryne på ham... Spørr om d ikke er litt delte meninger på den saken...

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1466 på: Mars 30, 2014, 21:31:12 »
Jeg synes de norske supporterne er mer håpløse en McDermott ;-)

Da jeg var nede sist helg ble jeg ganske overrasket over hvor mange engelskmenn som faktisk er enig med meg, og som faktisk støtter vår manager.

Behold Brian! Kast resten.

Det er ikke mye ooooooaaahhhh Brian McDermott på tribunen lengre..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1467 på: Mars 30, 2014, 21:43:25 »
Innlegg teamtalk:
Dear Brian, I think you are a decent man trying very hard in what are, no doubt, difficult circumstances. However, I have lost patience with you now. I am fed up with you using the takeover as an excuse for YOUR failure to address the footballing issues that have been transparent to the rest of us for months. When I hear you claiming that the players are affected by the 'uncertainty' and are worried that they might not get paid, do you really think that is any kind of an excuse for footballing ineptitude? I have a home and away season ticket. I go to every game. I had to take two days off work to go to Bournemouth. I'm self-employed. There was no uncertainty about it for me. Those two days I didn't get paid. But I still turned up. In my previous job, my colleagues and I lived under the threat of redundancy for over 4 years. On six occasions I had to reapply for my job, at risk of losing my livelihood, my car, possibly my home. But my colleagues and I continued to work as hard, if not harder, than ever, 50 - 60 hours a week, not just a few hours in the morning and on a Saturday afternoon. Why? Because we had pride in the jobs that we did. Because we were a team and we wanted to look out for each other. Because we cared about our customers who still relied on us. Because we had pride in ourselves. Job uncertainty is the reality for millions of ordinary working folk who just get on with it without the luxury of being able to stash savings away or insure their earnings. So forgive me Brian but your excuses are hollow and your attempts to deflect the media away from your own shortcomings are increasingly pathetic. Even your Captain is embarrassed by them and has distanced himself from them. If you are the decent man I think you are you should admit you got lucky at Reading but you're out of your depth now. Walk with your head held high. That is all.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1468 på: Mars 30, 2014, 21:47:46 »
Jeg synes de norske supporterne er mer håpløse en McDermott ;-)

Da jeg var nede sist helg ble jeg ganske overrasket over hvor mange engelskmenn som faktisk er enig med meg, og som faktisk støtter vår manager.

Behold Brian! Kast resten.

Det er ikke mye ooooooaaahhhh Brian McDermott på tribunen lengre..

På The Kop mot Millwall så var den kar som prøvde seg to minutter før slutt - til øredøvende og flau taushet!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1469 på: Mars 30, 2014, 21:54:53 »
Innlegg teamtalk:
Dear Brian, I think you are a decent man trying very hard in what are, no doubt, difficult circumstances. However, I have lost patience with you now. I am fed up with you using the takeover as an excuse for YOUR failure to address the footballing issues that have been transparent to the rest of us for months. When I hear you claiming that the players are affected by the 'uncertainty' and are worried that they might not get paid, do you really think that is any kind of an excuse for footballing ineptitude? I have a home and away season ticket. I go to every game. I had to take two days off work to go to Bournemouth. I'm self-employed. There was no uncertainty about it for me. Those two days I didn't get paid. But I still turned up. In my previous job, my colleagues and I lived under the threat of redundancy for over 4 years. On six occasions I had to reapply for my job, at risk of losing my livelihood, my car, possibly my home. But my colleagues and I continued to work as hard, if not harder, than ever, 50 - 60 hours a week, not just a few hours in the morning and on a Saturday afternoon. Why? Because we had pride in the jobs that we did. Because we were a team and we wanted to look out for each other. Because we cared about our customers who still relied on us. Because we had pride in ourselves. Job uncertainty is the reality for millions of ordinary working folk who just get on with it without the luxury of being able to stash savings away or insure their earnings. So forgive me Brian but your excuses are hollow and your attempts to deflect the media away from your own shortcomings are increasingly pathetic. Even your Captain is embarrassed by them and has distanced himself from them. If you are the decent man I think you are you should admit you got lucky at Reading but you're out of your depth now. Walk with your head held high. That is all.

Snakk om å sette ting i perspektiv....for hvermansen. Fantastisk innlegg.