Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 380054 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1530 på: April 02, 2014, 00:37:56 »
Herre fri meg fra denne kalk...

En lidelse å lese denne tråden but a moderator got to to what a moderator got to do.
Jon R.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1531 på: April 02, 2014, 07:42:16 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.

 

Sterland

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1532 på: April 02, 2014, 07:47:54 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1533 på: April 02, 2014, 07:58:29 »
Nå er det hele på et psykologisk plan:
Aldri i verden at våre spillere har så lite kvaliteter individuelt som spillet viser. Nå er det slik at BMD har sørget for at ingen har selvtillit lengre ut i fra som skjer i kampene siden desember.
BMD klarer aldri i verden å snu dette, det var det mange som sa etter Rochdale kampen....
Bare synd at han må melke klubben for penger >:( Har mistet all respekt for ham...det har visst spillerne også ;)

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1534 på: April 02, 2014, 08:02:39 »
Utrolig synd at vi ikke kan få oppleve en annen manager i samme periode og, desto viktigere, situasjon som det Brian McDermott har opplevd - for sammenligningens skyld.

En manager lever utvilsomt av å levere resultater, noe som overhodet ikke forekommer i Leeds om dagen. Det har gafferen det øverste ansvaret for. Men er han den eneste? Sparkekulturen i fotballen kommer neppe til å bli mindre fremtredende i årene som kommer og, som McDermott selv sa i går, hadde han neppe vært i klubben enda, om eiersituasjonen hadde vært en annen. Der folk mener han mangler selvinnsikt, så er det kanskje et lite bevis på noe annet. Syns for øvrig det er meget oppløftende å lese at folk ville gått av, selv når de vet at hvem som tar avgjørelsen om å slutte samarbeidet handler om millioner av kroner. Om jeg tror dette hadde stemt i virkeligheten, skal forbli usagt...

Minner om at vi lå i play off-sonen, da GFHCs virkelige ansikt lot seg kjenne. Selv om det har blitt påstått her inne at arbeidsforholdene har vært gode/normale og en manager må tåle omvisning av sine arvtagere og en påtroppende eier som bare trenger blekk i pennen for å sparke deg, så tør jeg mene at virkeligheten er litt annerledes. I en idrett (kan ikke kalle Leeds toppidrett), så er psykologi ekstremt viktig og når en fyr i Italia sier opp sjefen din uten autoriteten til det, for så å innsette han igjen, kan det hende at det gjør noe med gruppementaliteten og vinnerkulturen. Kanskje.

Når det er sagt, så tror også jeg at McDermott er ferdig. Uansett om jeg tror han ville prestert langt bedre uten denne såpeoperaen, tror jeg ikke det er noen vei tilbake. Han har det største ansvaret for det totale fraværet av resultater, men jeg tør påstå at situasjonen er noe mer kompleks enn det ofte blir fremstilt. Man kan lese av innlegg her at problemene vil fordufte og poengene komme rekende, om bare 'den onde, patetiske, elendige manageren Brian McDermott forsvinner'. Men hva med spillerne? Har de ikke ansvar for sitt eget arbeid? Er det kun min sjef som svarer for arbeidet jeg gjør om dagen? Må han motivere meg til enhver tid, evt rope inn i øra at nå må jeg logge av Luscos? Massimo Cellino avskiltet McDermott i januar. Han er ekstremt delaktig i hva som har skjedd.

Og jeg mener det til tider blir for selektiv argumentasjon. Mener man at suksess starter på toppen (fornuftig) og gir ansvaret til lederen (McDermott), så må man også - for ikke å motargumentere seg selv - legge ansvaret videre på det som er klubbens ledelse (styret og GFHc). Det er totalt umulig å trekke ei bastant linje mellom det sportslige og administrative i Leeds United pdd. Teoretisk, ja, men ikke i praksis.

Jeg tør igjen påstå at McDermott er dønn riktig mann, men til feil tid. Han har tidligere bevist at han kan vinne opprykk i denne ligaen, dog i en klubb som har blitt styrt i samme retning siden ca 2000 - altså det motsatte av Leeds. Han ble attpåtil månedens manager i PL for ett år siden. Brian McDermott vil gjøre det godt i en klubb igjen og få en god trenerkarriere, men ikke hos oss.

McDermott eller ikke - problemene er OVERHODET ikke borte når han er det - Leeds United vil aldri komme noen vei før det blir lagt en langsiktig plan under en eier som trekker klubben i en retning og gir arbeidsro til manager og spillere. Akkurat det har ingenting med verken McDermott eller Mourinho å gjøre.

EDIT: Burde vel igjen påpeke at dette er MIN mening. Og jeg er redd Sterland har fryktelig rett: Det er vel kun grå skyer i forhold til hva det kan bli. Vi sitter fortsatt igjen med et pillråttent hus, når McDermott forsvinner. Han er ikke taperen i dette.
« Siste redigering: April 02, 2014, 08:20:02 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1535 på: April 02, 2014, 08:04:02 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

Det eneste jeg kan se bli verre er konkurs. Poengtrekk, admin og league one er lysning i forhold til der vi er nå.

Jeg anser oss sportslig å være på middels League Two nivå. Eneste referanse jeg har er Rochdale. Og den kampen er vel omtrent nivået vi har vært på etter jul.

Av alle elendige avgjørelser denne klubben har gjort det siste året (kanskje de siste ti årene), er å gjeninsette McDermott den aller verste.
 

Haugsland

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1536 på: April 02, 2014, 08:14:05 »
McDermott: "They won’t be seeing me resigning. No way, absolutely no way. It’s a joke really when I think about it

Veldig bra spøk brian...

http://stats.football365.com/dom/ENG/D1/oform.html

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1537 på: April 02, 2014, 08:18:17 »
McDermott: "They won’t be seeing me resigning. No way, absolutely no way. It’s a joke really when I think about it

Kanskje greit å ta med litt mer i forhold til kontekst:
BM: "If everything was right then I could understand the sentiment. I probably wouldn't be here and (the owners) would have made a decision"
Marching on together!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1538 på: April 02, 2014, 08:20:14 »
Utrolig synd at vi ikke kan få oppleve en annen manager i samme periode og, desto viktigere, situasjon som det Brian McDermott har opplevd - for sammenligningens skyld.

En manager lever utvilsomt av å levere resultater, noe som overhodet ikke forekommer i Leeds om dagen. Det har gafferen det øverste ansvaret for. Men er han den eneste? Sparkekulturen i fotballen kommer neppe til å bli mindre fremtredende i årene som kommer og, som McDermott selv sa i går, hadde han neppe vært i klubben enda, om eiersituasjonen hadde vært en annen. Der folk mener han mangler selvinnsikt, så er det kanskje et lite bevis på noe annet. Syns for øvrig det er meget oppløftende å lese at folk ville gått av, selv når de vet at hvem som tar avgjørelsen om å slutte samarbeidet handler om millioner av kroner. Om jeg tror dette hadde stemt i virkeligheten, skal forbli usagt...

Minner om at vi lå i play off-sonen, da GFHCs virkelige ansikt lot seg kjenne. Selv om det har blitt påstått her inne at arbeidsforholdene har vært gode/normale og en manager må tåle omvisning av sine arvtagere og en påtroppende eier som bare trenger blekk i pennen for å sparke deg, så tør jeg mene at virkeligheten er litt annerledes. I en idrett (kan ikke kalle Leeds toppidrett), så er psykologi ekstremt viktig og når en fyr i Italia sier opp sjefen din uten autoriteten til det, for så å innsette han igjen, kan det hende at det gjør noe med gruppementaliteten og vinnerkulturen. Kanskje.

Når det er sagt, så tror også jeg at McDermott er ferdig. Uansett om jeg tror han ville prestert langt bedre uten denne såpeoperaen, tror jeg ikke det er noen vei tilbake. Han har det største ansvaret for det totale fraværet av resultater, men jeg tør påstå at situasjonen er noe mer kompleks enn det ofte blir fremstilt. Man kan lese av innlegg her at problemene vil fordufte og poengene komme rekende, om bare 'den onde, patetiske, elendige manageren Brian McDermott forsvinner'. Men hva med spillerne? Har de ikke ansvar for sitt eget arbeid? Er det kun min sjef som svarer for arbeidet jeg gjør om dagen? Må han motivere meg til enhver tid, evt rope inn i øra at nå må jeg logge av Luscos? Massimo Cellino avskiltet McDermott i januar. Han er ekstremt delaktig i hva som har skjedd.

Og jeg mener det til tider blir for selektiv argumentasjon. Mener man at suksess starter på toppen (fornuftig) og gir ansvaret til lederen (McDermott), så må man også - for ikke å motargumentere seg selv - legge ansvaret videre på det som er klubbens ledelse (styret og GFHc). Det er totalt umulig å trekke ei bastant linje mellom det sportslige og administrative i Leeds United pdd. Teorisk, ja, men ikke i praksis.

Jeg tør igjen påstå at McDermott er dønn riktig mann, men til feil tid. Han har tidligere bevist at han kan vinne opprykk i denne ligaen, dog i en klubb som har blitt styrt i samme retning siden ca 2000 - altså det motsatte av Leeds. Han ble attpåtil månedens manager i PL for ett år siden. Brian McDermott vil gjøre det godt i en klubb igjen og få en god trenerkarriere, men ikke hos oss.

McDermott eller ikke - problemene er OVERHODET ikke borte når han er det - Leeds United vil aldri komme noen vei før det blir lagt en langsiktig plan under en eier som trekker klubben i en retning og gir arbeidsro til manager og spillere. Akkurat det har ingenting med verken McDermott eller Mourinho å gjøre.

EDIT: Burde vel igjen påpeke at dette er MIN mening. Og jeg er redd Sterland har fryktelig rett: Det er vel kun grå skyer i forhold til hva det kan bli. Vi sitter fortsatt igjen med et pillråttent hus, når McDermott forsvinner. Han er ikke taperen i dette.

Dette er jeg hjertens enig i!!! Well put!
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1539 på: April 02, 2014, 08:24:20 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

Det eneste jeg kan se bli verre er konkurs. Poengtrekk, admin og league one er lysning i forhold til der vi er nå.

Jeg anser oss sportslig å være på middels League Two nivå. Eneste referanse jeg har er Rochdale. Og den kampen er vel omtrent nivået vi har vært på etter jul.

Av alle elendige avgjørelser denne klubben har gjort det siste året (kanskje de siste ti årene), er å gjeninsette McDermott den aller verste.

vet ikke helt mtp dette med gjeninnsettelse, hvis du mener dette..kan jeg da sparke deg fra jobben din nå, med umiddelbar virkning, for så å gjeninnsette deg i morgen?
Eller ville det blitt galt, da jeg vel "egentlig ikke" har mandat til å foreta meg noe sånn?
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1540 på: April 02, 2014, 08:44:30 »
Ikke uenig i mye av det du skriver, Kaizer. Men du sier lite om det sportslige. Skal det være slik at så snart potensielt nye eiere banker på døren, så skal man kollapse totalt?

Alle er vel enige om at McDermott har hatt vanskelige arbeidsforhold i forhold til eiersituasjonen etter jul. Selv har han knapt sagt et eneste ord om det sportslige. Om noen har vært i tvil om hva som skjer i kulissene, så har McDermott fått det på banen igjen. I alle intervjuer. Det eneste jeg kan huske han har sagt om sport, er for to uker siden (etter nok et tap), at vi hadde et "inexperienced side". Plutselig har vi et ungt og urutinert lag. Ikke hørt før.

Sportslig kan det jo virke som han er backet opp bedre enn samtlige av sine forgjengere, kanskje spesielt etter jul.

Jimmy Kebe, Cameron Stewart, Connor Wickham, Jack Butland. Alle disse etter jul. Flere av dem på et nivå langt over det vi tidligere har hatt mulighet til å hente inn. Tilsynelatende førstevalg for manageren.

Men vi er bare blitt dårligere og dårligere. Den verste tapsrekka siden 1947 snakkes det om.

På papiret er mannskapet vi nå spiller med av de klart bedre i championship. Butland er engelsk landslagskeeper, Wickham øste inn mål før jul, Byram var årets spiller i fjor, Ross aldri vært bedre, Smith tatt nivået.

Hvorfor er vi da så totalt hjelpeløse, uten plan, uten vilje, uten guts? Det kan ikke bare vært et oppkjøp som gjør det.

Hvor mange formasjoner har vi brukt? Hviken spillestil ligger i bunn? Hvordan klarer trenerteamet å motivere spillerne? Ikke minst, hvordan har bruken av spillerne vært?

Sett utenfra (langt utenfra), ser det rett og slett ut som mangel på kompetanse. Var det slik at speideren i Reading leverte en "one-season-wonder" der alt lykkes, hvor alle var gode kamerater? Vi har ingen plattform i bunn, vi vingler fra det ene til det andre. Ett år etter at han tok over, har vi bedre spillere enn da han kom, men sportslig er vi langt, langt svakere stilt.

Det er jo lov å jobbe på gresset, selv om det er nye folk på kontorene. Og fotballspillere er ofte enkle. Det må være en ledersau som drar dette i hop.

 

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1541 på: April 02, 2014, 08:47:20 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

Det eneste jeg kan se bli verre er konkurs. Poengtrekk, admin og league one er lysning i forhold til der vi er nå.

Jeg anser oss sportslig å være på middels League Two nivå. Eneste referanse jeg har er Rochdale. Og den kampen er vel omtrent nivået vi har vært på etter jul.

Av alle elendige avgjørelser denne klubben har gjort det siste året (kanskje de siste ti årene), er å gjeninsette McDermott den aller verste.

vet ikke helt mtp dette med gjeninnsettelse, hvis du mener dette..kan jeg da sparke deg fra jobben din nå, med umiddelbar virkning, for så å gjeninnsette deg i morgen?
Eller ville det blitt galt, da jeg vel "egentlig ikke" har mandat til å foreta meg noe sånn?

Jeg vurderte ikke dette fra et juridisk eller eiermessig ståsted. Jeg vurderte det fra en sportslig side. Fra den siden en katastrofe.
 

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1542 på: April 02, 2014, 08:49:40 »
Enig med mr. Kaizer: ting er sammensatt og BMD har hatt ekstraordinære arbeidsforhold. Men nå er spillegruppen totalt tappet for selvtillit, og BMD synes ute av stand til å gjøre noe med det. Vi taper alt for tiden. Tipper vi tar 1. poeng på de gjenstående kampene (Blackpool hjemme) Det KAN bety nedrykk. Vi ga Wiise det glatte lag, men jeg husker 6 strake seire og topplassering i desember. Vi ønsket Grayson rett vest, men innimellom spilte vi faktisk god fotball. Warnock ble regelrett slaktet på dette forumet, men jeg husker gode kamper mot Everton, Tottenham og Huddersfield (bla)
Når BMD går, vil jeg ikke huske EN god fotballkamp. All ære til de som balanserer synet på BMD og understreker forholdene han jobber under, men kaoset i klubben er langt fra hele forklaringen.
« Siste redigering: April 02, 2014, 09:00:32 av Frode »
 

DaGa

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1543 på: April 02, 2014, 09:05:53 »

På papiret er mannskapet vi nå spiller med av de klart bedre i championship. Butland er engelsk landslagskeeper, Wickham øste inn mål før jul, Byram var årets spiller i fjor, Ross aldri vært bedre, Smith tatt nivået.


hmmm, du ramser opp hele 5 spillere, den ene er ikke her engang, en annen ung og var skadet i flere mnd i sommer og mistet hele preseason.

Jeg er ikke enig i at Leeds sin tropp er så bra. Vi har en fryktelig dårlig midtbane der de fleste er snart pensjonister og blir dårligere og dårligere for hver dag som går. Stopperplass er heller ikke mye å skryte av, bortsett fra Pearce som egentlig har vært veldig god i år.

Hadde jeg fått velge, ville jeg heller tatt over stallen Warnock tok over, enn den McDermott tok over.


We all LOVE LEEDS!

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1544 på: April 02, 2014, 09:08:27 »
Jeg er ikke uenig med verken Frode eller Kato. Sportslig er det en katastrofe og det finnes ingen struktur eller plan over spillet. Mitt innlegg var derimot ment som en balanse mot den totale slakt av manageren. Han har selvsagt (hoved-)ansvaret for det sportslige, men det er ingenting som ligger til rette for gode prestasjoner; alle i Leeds, fra spillere til supportere, virker å være i forsvarsposisjon og med skuldre oppunder ørene. Man presterer langt bedre med en aggressiv (positiv sådan) innstilling, kontra i frykt for nedrykk, administrasjon, lønnsfravær, supporternes vrede, medias ydmykelse, en loose canon av en potensiell eier etc.

Alt dette kan sies å være en del av fotballkulturen, men vi ser gang på gang at det er kontinuitetsbærerne som presterer jevnt og trutt over tid. Det er kanskje et unntak aller høyest, der man kun kan kjøpe inn noen nye stjerner, når ting ikke går helt som forventet. Så kan man diskutere hvor givende det er i lengden.

Jeg har lyst til å snu litt på spørsmålet. Det er for så vidt retorisk, men likevel: Hvilken annen manager hadde prestert (play off-sjiktet) under rådende forhold?

Det er det jeg mener med at McDermott ikke er problemet/hovedproblemet og at vi fortsatt sitter igjen med trøbbel, etter at han forsvinner. Vi slaktet Neil Warnock, jeg også, men når en sånn erfaren, slu og sta ringrev ikke klarer å stå imot det totale surret som er Leeds United, kan jeg ikke helt se hvem som skulle ha klart det - av managere som det er sannsynlig vi kan hente.

Når det er sagt, selv om jeg liker Brian og har tro på hans ferdigheter, så blir det ikke noe lykkelig forhold mellom han og Leeds United i fremtiden. Det er for mye vann under brua til å snu dette, tror jeg. Både i form av elendig ledelse hos eierne og hans egne uttalelser. Timingen ble feil.

En ting jeg har tenkt hundrevis av ganger, snakket med folk både hjemme og i England om, samt lest her inne ofte: Det er noe feil med kulturen i laget. Det gjelder ikke nødvendigvis dagens spillere, men det som sitter igjen i malingen i garderoben. Hver eneste gang laget slipper inn mål, virker det som om spillerne reagerer på en av to måter: Enten ved å kikke ned i bakken med hoftefeste eller, enda verre, med total apati. Hvor er kjeftingen? Hvor er lederne som hauser opp sine medspillere og "trøster" en spiller som har gjort feil? Jeg kan huske å ha sett dette en eneste gang etter Wise/Poyet og deres lagsamlinger på midten; Ross som tok laget sammen etter baklengs mot Huddersfield. I situasjonen vi er i, blir det selvsagt feil å samle laget ved hver baklengs, men det er noe feil. Spillerne virker ikke å bry seg, rett og slett. Eller makter i det minste ikke å mobilisere sammen.

McDermott har påpekt dette, tror det var i høst, at det trengs en vinnerkultur i klubben. En som overlever spillere og trenere. Og denne må dannes fra toppen. Med folk som GFH i lederboksen (eller Ken Bates), vil dette aldri skje. Selv om jeg syns Cellino var forfriskende ærlig, om enn taktisk tilbakestående, i sin uttalelse på "radioen", så er jeg vel sterkt i tvil om drittslenging mot egne spillere og manager er veien å gå mot det.

Kanskje kan de lokale businessmennene i TL så frøene mot en slik kultur? Om de i så fall har kapasitet eller i det hele interesse til å rydde opp i rotet GFH (og Bates) har skapt.  
« Siste redigering: April 02, 2014, 09:12:46 av Mr Kaizer »
Marching on together!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1545 på: April 02, 2014, 09:28:08 »
Jeg vurderte ikke dette fra et juridisk eller eiermessig ståsted. Jeg vurderte det fra en sportslig side. Fra den siden en katastrofe.

Jeg mener det ikke kan vurderers på den måten, dette er et ikke-tema hvordan du enn snur og vender på det. Kun pga måten det ble gjort på. For meg er ikke ting som ikke har skjedd noen katastrofe, av den grunn.
Men ser at det er fristende å vinkle det den veien, i og med ditt ståsted  ;)
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1546 på: April 02, 2014, 10:59:07 »
At man ikke oppnår gode resultater (PO, eller bedre) under rådende forhold, skal vi ikke forlange. Det forlangte heller ikke GFH, da de ansatte BMD på en treårs kontrakt. Nå er klubben på vei motsatt vei, mot L1. Forholdene er vanskelige. Det er da vi trenger ledertyder, som klarer å snu denne negative trenden. Resultatene har vært elendige i 3 måneder nå, for lenge til at det kan skyldes en tilfeldig formsvikt. Denne trenden har oppstått på BMDs vakt, og han klarer tydeligvis ikke å snu den. Skulle ønske vi kunne tenke langsiktig, men i den situasjonen klubben er i nå, trengs en manager av typen ryddegutt, som snur en trend og berger klubbens fremtid i Championship. Beklager, men de siste ukenes utvikling viser at BMD ikke er den typen manager som klarer dette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

nord

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1547 på: April 02, 2014, 11:15:26 »
Hvis vi ikke bliver trukket poeng så rykker vi ikke ned  :D
 

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1548 på: April 02, 2014, 11:29:46 »
Ikke uenig i mye av det du skriver, Kaizer. Men du sier lite om det sportslige. Skal det være slik at så snart potensielt nye eiere banker på døren, så skal man kollapse totalt?

Alle er vel enige om at McDermott har hatt vanskelige arbeidsforhold i forhold til eiersituasjonen etter jul. Selv har han knapt sagt et eneste ord om det sportslige. Om noen har vært i tvil om hva som skjer i kulissene, så har McDermott fått det på banen igjen. I alle intervjuer. Det eneste jeg kan huske han har sagt om sport, er for to uker siden (etter nok et tap), at vi hadde et "inexperienced side". Plutselig har vi et ungt og urutinert lag. Ikke hørt før.

Sportslig kan det jo virke som han er backet opp bedre enn samtlige av sine forgjengere, kanskje spesielt etter jul.

Jimmy Kebe, Cameron Stewart, Connor Wickham, Jack Butland. Alle disse etter jul. Flere av dem på et nivå langt over det vi tidligere har hatt mulighet til å hente inn. Tilsynelatende førstevalg for manageren.

Men vi er bare blitt dårligere og dårligere. Den verste tapsrekka siden 1947 snakkes det om.

På papiret er mannskapet vi nå spiller med av de klart bedre i championship. Butland er engelsk landslagskeeper, Wickham øste inn mål før jul, Byram var årets spiller i fjor, Ross aldri vært bedre, Smith tatt nivået.

Hvorfor er vi da så totalt hjelpeløse, uten plan, uten vilje, uten guts? Det kan ikke bare vært et oppkjøp som gjør det.

Hvor mange formasjoner har vi brukt? Hviken spillestil ligger i bunn? Hvordan klarer trenerteamet å motivere spillerne? Ikke minst, hvordan har bruken av spillerne vært?

Sett utenfra (langt utenfra), ser det rett og slett ut som mangel på kompetanse. Var det slik at speideren i Reading leverte en "one-season-wonder" der alt lykkes, hvor alle var gode kamerater? Vi har ingen plattform i bunn, vi vingler fra det ene til det andre. Ett år etter at han tok over, har vi bedre spillere enn da han kom, men sportslig er vi langt, langt svakere stilt.

Det er jo lov å jobbe på gresset, selv om det er nye folk på kontorene. Og fotballspillere er ofte enkle. Det må være en ledersau som drar dette i hop.

Ser det på samme måte. McD prøver og prøver, men feiler og feiler. Det vi opplever nå om dagen er det verste jeg har vært med på som Leedsfan...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1549 på: April 02, 2014, 11:53:05 »
Hvis vi ikke bliver trukket poeng så rykker vi ikke ned  :D

Sånn har også jeg tenkt.


Men :(

...Barnsley (12 poeng bak) har en kamp 'til gode' på oss og andre.
Jeg frykter at de kan være 9 poeng bak etter den (måtteh det ikke skje...)

Videre har de en hjemmekamp mot oss.
Det betyr 3 poeng nærmere oss (sånn har det vært, selv da vi var i toppen i PL)

Det kan bety 6 poeng bak, og 6 kamper som skal utgjøre forskjellen.

Så nei, vi trenger fortsatt noen poeng i ny og ne... :/

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1550 på: April 02, 2014, 12:01:57 »
Hvis vi ikke bliver trukket poeng så rykker vi ikke ned  :D

Sånn har også jeg tenkt.


Men :(

...Barnsley (12 poeng bak) har en kamp 'til gode' på oss og andre.
Jeg frykter at de kan være 9 poeng bak etter den (måtteh det ikke skje...)

Videre har de en hjemmekamp mot oss.
Det betyr 3 poeng nærmere oss (sånn har det vært, selv da vi var i toppen i PL)

Det kan bety 6 poeng bak, og 6 kamper som skal utgjøre forskjellen.

Så nei, vi trenger fortsatt noen poeng i ny og ne... :/


Taper ikke vi alltid mot Barnsley?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1551 på: April 02, 2014, 12:42:01 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

Det eneste jeg kan se bli verre er konkurs. Poengtrekk, admin og league one er lysning i forhold til der vi er nå.

Jeg anser oss sportslig å være på middels League Two nivå. Eneste referanse jeg har er Rochdale. Og den kampen er vel omtrent nivået vi har vært på etter jul.

Av alle elendige avgjørelser denne klubben har gjort det siste året (kanskje de siste ti årene), er å gjeninsette McDermott den aller verste.

vet ikke helt mtp dette med gjeninnsettelse, hvis du mener dette..kan jeg da sparke deg fra jobben din nå, med umiddelbar virkning, for så å gjeninnsette deg i morgen?
Eller ville det blitt galt, da jeg vel "egentlig ikke" har mandat til å foreta meg noe sånn?

Jeg vurderte ikke dette fra et juridisk eller eiermessig ståsted. Jeg vurderte det fra en sportslig side. Fra den siden en katastrofe.
Den værste avgjørelsen var at MC sparket BM uten å ha makten til å gjøre det. Det gjorde ting mye værre enn det var fra før!!
"SNIFFER"

Kai

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1552 på: April 02, 2014, 12:42:58 »
3 seire på de siste 20. Millwall-seieren var i følge rapportene ren tur. Trepoengeren mot Yeovil likeså - vinnermålet ble regelrett blåst i mål, samt de brant en straffe på 1-0.
Det begynner å se skummelt ut når vi kikker oss over skuldra og ned mot streken. Vi går på hjemmetap mot Doncaster og Charlton. Med all respekt;  hvem kan vi ta poeng fra om vi taper mot disse to hjemme?

Trøsten får være at det heldigvis er flere lag mellom oss og streken. Hadde vi ligget like over med 9-12p ned til tredje siste plass, er jeg redd det hadde gått rett ned.

Vi har knapt råd til lønninger, så å sparke McD kan vi se langt etter slik økonomien er nå. Det ordner seg forhåpentligvis dersom Cellino offisielt setter seg bak spakene.

Mannen er ikke en jeg hadde gått for om jeg kunne valgt fra øverste hylle, men slik ståa er nå er jeg åpen for det meste.

Ønsket mitt må være at det hentes en manager fra utenfor de britiske øyer, og at vi unngår den evige sirkulasjonen som pågår blant engelske managere nå.

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1553 på: April 02, 2014, 12:47:06 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

Det eneste jeg kan se bli verre er konkurs. Poengtrekk, admin og league one er lysning i forhold til der vi er nå.

Jeg anser oss sportslig å være på middels League Two nivå. Eneste referanse jeg har er Rochdale. Og den kampen er vel omtrent nivået vi har vært på etter jul.

Av alle elendige avgjørelser denne klubben har gjort det siste året (kanskje de siste ti årene), er å gjeninsette McDermott den aller verste.

Lærdom nr 1: Man gjeninnsetter ikke en manager dagen etter at har fått sparken. Etter en slik avgjørelse er det ingen vei tilbake. Hvordan kan sportslig leder gjenvinne sin auoritet etter å ha blitt offentlig ydmyket og latterliggjort på denne måten? Cellino var jo helt klar på dette: BMD ble sparket fordi eierene ønsket det og gjeninsatt fordi oppsigelsen ikke  holdt mål rent juridisk. Mc Dermott slet allerede sportslig og hadde nettopp ledet laget gjennom to av klubbhistoriens mest ydmykende forestillinger. Konsekvensene var gitt:
Selvfølgelig mistet han garderoben. Selvfølgelig skjønte han at gjeninnsettelsen bare er midlertidig, og at han ikke lenger er manager den dagen Cellino tar over klubben. Selvfølgelig mistet han troen på at han skulle klare snu dette.  Selvfølgelig måtte dette bli en  nedadgående spiral, og selvfølgelig sier han ikke opp jobben og en fallskjerm på 7 mill i året. Kort og godt fordi eierne har behandlet han fryktelig dårlig, og han skylder dem absolutt ingenting!

Derfor kommer dette marerittet til å fortsette inntil klubben har råd til å sparke BMD . Forholdene må videre ligge til rette for at en tilstrekkelig robust og kompetent mann er villig  til å påta seg jobben som manager for(øyeblikket) verdens mest latterlige og kaotiske  fotballklubb.  :(
Jon R.

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1554 på: April 02, 2014, 14:49:51 »
Utrolig synd at vi ikke kan få oppleve en annen manager i samme periode og, desto viktigere, situasjon som det Brian McDermott har opplevd - for sammenligningens skyld.

En manager lever utvilsomt av å levere resultater, noe som overhodet ikke forekommer i Leeds om dagen. Det har gafferen det øverste ansvaret for. Men er han den eneste? Sparkekulturen i fotballen kommer neppe til å bli mindre fremtredende i årene som kommer og, som McDermott selv sa i går, hadde han neppe vært i klubben enda, om eiersituasjonen hadde vært en annen. Der folk mener han mangler selvinnsikt, så er det kanskje et lite bevis på noe annet. Syns for øvrig det er meget oppløftende å lese at folk ville gått av, selv når de vet at hvem som tar avgjørelsen om å slutte samarbeidet handler om millioner av kroner. Om jeg tror dette hadde stemt i virkeligheten, skal forbli usagt...

Minner om at vi lå i play off-sonen, da GFHCs virkelige ansikt lot seg kjenne. Selv om det har blitt påstått her inne at arbeidsforholdene har vært gode/normale og en manager må tåle omvisning av sine arvtagere og en påtroppende eier som bare trenger blekk i pennen for å sparke deg, så tør jeg mene at virkeligheten er litt annerledes. I en idrett (kan ikke kalle Leeds toppidrett), så er psykologi ekstremt viktig og når en fyr i Italia sier opp sjefen din uten autoriteten til det, for så å innsette han igjen, kan det hende at det gjør noe med gruppementaliteten og vinnerkulturen. Kanskje.

Når det er sagt, så tror også jeg at McDermott er ferdig. Uansett om jeg tror han ville prestert langt bedre uten denne såpeoperaen, tror jeg ikke det er noen vei tilbake. Han har det største ansvaret for det totale fraværet av resultater, men jeg tør påstå at situasjonen er noe mer kompleks enn det ofte blir fremstilt. Man kan lese av innlegg her at problemene vil fordufte og poengene komme rekende, om bare 'den onde, patetiske, elendige manageren Brian McDermott forsvinner'. Men hva med spillerne? Har de ikke ansvar for sitt eget arbeid? Er det kun min sjef som svarer for arbeidet jeg gjør om dagen? Må han motivere meg til enhver tid, evt rope inn i øra at nå må jeg logge av Luscos? Massimo Cellino avskiltet McDermott i januar. Han er ekstremt delaktig i hva som har skjedd.

Og jeg mener det til tider blir for selektiv argumentasjon. Mener man at suksess starter på toppen (fornuftig) og gir ansvaret til lederen (McDermott), så må man også - for ikke å motargumentere seg selv - legge ansvaret videre på det som er klubbens ledelse (styret og GFHc). Det er totalt umulig å trekke ei bastant linje mellom det sportslige og administrative i Leeds United pdd. Teoretisk, ja, men ikke i praksis.

Jeg tør igjen påstå at McDermott er dønn riktig mann, men til feil tid. Han har tidligere bevist at han kan vinne opprykk i denne ligaen, dog i en klubb som har blitt styrt i samme retning siden ca 2000 - altså det motsatte av Leeds. Han ble attpåtil månedens manager i PL for ett år siden. Brian McDermott vil gjøre det godt i en klubb igjen og få en god trenerkarriere, men ikke hos oss.

McDermott eller ikke - problemene er OVERHODET ikke borte når han er det - Leeds United vil aldri komme noen vei før det blir lagt en langsiktig plan under en eier som trekker klubben i en retning og gir arbeidsro til manager og spillere. Akkurat det har ingenting med verken McDermott eller Mourinho å gjøre.

EDIT: Burde vel igjen påpeke at dette er MIN mening. Og jeg er redd Sterland har fryktelig rett: Det er vel kun grå skyer i forhold til hva det kan bli. Vi sitter fortsatt igjen med et pillråttent hus, når McDermott forsvinner. Han er ikke taperen i dette.
+1
Du har klart å uttrykke mine tanker bedre enn jeg ville klart selv.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1555 på: April 02, 2014, 15:50:07 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

Det eneste jeg kan se bli verre er konkurs. Poengtrekk, admin og league one er lysning i forhold til der vi er nå.

Jeg anser oss sportslig å være på middels League Two nivå. Eneste referanse jeg har er Rochdale. Og den kampen er vel omtrent nivået vi har vært på etter jul.

Av alle elendige avgjørelser denne klubben har gjort det siste året (kanskje de siste ti årene), er å gjeninsette McDermott den aller verste.

Lærdom nr 1: Man gjeninnsetter ikke en manager dagen etter at har fått sparken. Etter en slik avgjørelse er det ingen vei tilbake. Hvordan kan sportslig leder gjenvinne sin auoritet etter å ha blitt offentlig ydmyket og latterliggjort på denne måten? Cellino var jo helt klar på dette: BMD ble sparket fordi eierene ønsket det og gjeninsatt fordi oppsigelsen ikke  holdt mål rent juridisk. Mc Dermott slet allerede sportslig og hadde nettopp ledet laget gjennom to av klubbhistoriens mest ydmykende forestillinger. Konsekvensene var gitt:
Selvfølgelig mistet han garderoben. Selvfølgelig skjønte han at gjeninnsettelsen bare er midlertidig, og at han ikke lenger er manager den dagen Cellino tar over klubben. Selvfølgelig mistet han troen på at han skulle klare snu dette.  Selvfølgelig måtte dette bli en  nedadgående spiral, og selvfølgelig sier han ikke opp jobben og en fallskjerm på 7 mill i året. Kort og godt fordi eierne har behandlet han fryktelig dårlig, og han skylder dem absolutt ingenting!

Derfor kommer dette marerittet til å fortsette inntil klubben har råd til å sparke BMD . Forholdene må videre ligge til rette for at en tilstrekkelig robust og kompetent mann er villig  til å påta seg jobben som manager for(øyeblikket) verdens mest latterlige og kaotiske  fotballklubb.  :(

Spot on igjen Jon!

Hva skulle vi ha gjort i vår situasjon slik den er nå hvis vi hadde hatt 38 poeng? Beholdt McD? Blir hypotetisk!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1556 på: April 02, 2014, 17:37:46 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

Det eneste jeg kan se bli verre er konkurs. Poengtrekk, admin og league one er lysning i forhold til der vi er nå.

Jeg anser oss sportslig å være på middels League Two nivå. Eneste referanse jeg har er Rochdale. Og den kampen er vel omtrent nivået vi har vært på etter jul.

Av alle elendige avgjørelser denne klubben har gjort det siste året (kanskje de siste ti årene), er å gjeninsette McDermott den aller verste.

Lærdom nr 1: Man gjeninnsetter ikke en manager dagen etter at har fått sparken. Etter en slik avgjørelse er det ingen vei tilbake. Hvordan kan sportslig leder gjenvinne sin auoritet etter å ha blitt offentlig ydmyket og latterliggjort på denne måten? Cellino var jo helt klar på dette: BMD ble sparket fordi eierene ønsket det og gjeninsatt fordi oppsigelsen ikke  holdt mål rent juridisk. Mc Dermott slet allerede sportslig og hadde nettopp ledet laget gjennom to av klubbhistoriens mest ydmykende forestillinger. Konsekvensene var gitt:
Selvfølgelig mistet han garderoben. Selvfølgelig skjønte han at gjeninnsettelsen bare er midlertidig, og at han ikke lenger er manager den dagen Cellino tar over klubben. Selvfølgelig mistet han troen på at han skulle klare snu dette.  Selvfølgelig måtte dette bli en  nedadgående spiral, og selvfølgelig sier han ikke opp jobben og en fallskjerm på 7 mill i året. Kort og godt fordi eierne har behandlet han fryktelig dårlig, og han skylder dem absolutt ingenting!

Derfor kommer dette marerittet til å fortsette inntil klubben har råd til å sparke BMD . Forholdene må videre ligge til rette for at en tilstrekkelig robust og kompetent mann er villig  til å påta seg jobben som manager for(øyeblikket) verdens mest latterlige og kaotiske  fotballklubb.  :(
Spot on Jon R!
synes forøvrig dette innlegget på YEP minner oss om flere ting:
He hasn't had to sell anyone, he's been able to sign 11 players, he's had no major injury problems and a squad of 29 players, he's had his name sung like a hero up until about 2 weeks ago, he's had incredible support from the media and he was given a 3 year contract worth £2.1m, just how hard has he had it?

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1557 på: April 02, 2014, 17:54:44 »
Er nok en herremann som i fremtiden kan leve godt på sluttpakker.

På grunn av sin væremåte vil det nok komme nok av jobbtilbud i championship.

Så snart denne skuta får en kaptein, er han i løpet av fem minutter historie hos oss, med 700 000 pund til i bagen.

Og den største lidelsen siden Peter Reid vil endelig være over.

Inntil da får vi stålsette oss med et fotballhåndverk (og annet håndverk) denne klubben aldri har sett maken til.

Når det er som aller, aller svartest, kan det bare gå en vei.



Nå er det vel kun grått i forhold til hva det kan bli..

Det eneste jeg kan se bli verre er konkurs. Poengtrekk, admin og league one er lysning i forhold til der vi er nå.

Jeg anser oss sportslig å være på middels League Two nivå. Eneste referanse jeg har er Rochdale. Og den kampen er vel omtrent nivået vi har vært på etter jul.

Av alle elendige avgjørelser denne klubben har gjort det siste året (kanskje de siste ti årene), er å gjeninsette McDermott den aller verste.

Lærdom nr 1: Man gjeninnsetter ikke en manager dagen etter at har fått sparken. Etter en slik avgjørelse er det ingen vei tilbake. Hvordan kan sportslig leder gjenvinne sin auoritet etter å ha blitt offentlig ydmyket og latterliggjort på denne måten? Cellino var jo helt klar på dette: BMD ble sparket fordi eierene ønsket det og gjeninsatt fordi oppsigelsen ikke  holdt mål rent juridisk. Mc Dermott slet allerede sportslig og hadde nettopp ledet laget gjennom to av klubbhistoriens mest ydmykende forestillinger. Konsekvensene var gitt:
Selvfølgelig mistet han garderoben. Selvfølgelig skjønte han at gjeninnsettelsen bare er midlertidig, og at han ikke lenger er manager den dagen Cellino tar over klubben. Selvfølgelig mistet han troen på at han skulle klare snu dette.  Selvfølgelig måtte dette bli en  nedadgående spiral, og selvfølgelig sier han ikke opp jobben og en fallskjerm på 7 mill i året. Kort og godt fordi eierne har behandlet han fryktelig dårlig, og han skylder dem absolutt ingenting!

Derfor kommer dette marerittet til å fortsette inntil klubben har råd til å sparke BMD . Forholdene må videre ligge til rette for at en tilstrekkelig robust og kompetent mann er villig  til å påta seg jobben som manager for(øyeblikket) verdens mest latterlige og kaotiske  fotballklubb.  :(
Spot on Jon R!
synes forøvrig dette innlegget på YEP minner oss om flere ting:
He hasn't had to sell anyone, he's been able to sign 11 players, he's had no major injury problems and a squad of 29 players, he's had his name sung like a hero up until about 2 weeks ago, he's had incredible support from the media and he was given a 3 year contract worth £2.1m, just how hard has he had it?

Begynner å grine når jeg sammenligner spillet og resultatet med de punktene.

"The club is a joke"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1558 på: April 03, 2014, 08:57:40 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-mcdermott-makes-a-blunt-admission-1-6537243

Haigh i garderoben en time før Charlton-kampen for å diskutere lønn. Høres helt hinsides ut i min verden. En time før kamp så skal fokuset være lønninger. Trodde vi da hadde fokus på blod, svette, tårer, dødballtrekk og andreforsvarsrollen.

Har de ikke andre tidspunkt å diskutere slikt på?

Rart vi taper...
 

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1559 på: April 03, 2014, 09:17:06 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-mcdermott-makes-a-blunt-admission-1-6537243

Haigh i garderoben en time før Charlton-kampen for å diskutere lønn. Høres helt hinsides ut i min verden. En time før kamp så skal fokuset være lønninger. Trodde vi da hadde fokus på blod, svette, tårer, dødballtrekk og andreforsvarsrollen.

Har de ikke andre tidspunkt å diskutere slikt på?

Rart vi taper...

hvis dette er fakta må jeg si jeg deler MC syn på DH...helt utrolig.
Ups & Ups!!