Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 375808 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TallyHo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1710 på: April 13, 2014, 17:40:52 »
Møkkafotball, uten tvil. Men det er ikke mulig å trylle med dette mannskapet. Da måtte du spilt Drillo fotball med ett unikum som J. Flo på topp.
Høres kanskje flåsete ut men er ikke mindre sant for det: Teknikk er taktikkens grunnvoll.
Selvfølgelig, å sy dette isammen, er BMD ansvar. Så får vi kanskje se hva han kan gjøre med bedre spillere.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1711 på: April 13, 2014, 17:59:29 »
Møkkafotball, uten tvil. Men det er ikke mulig å trylle med dette mannskapet. Da måtte du spilt Drillo fotball med ett unikum som J. Flo på topp.
Høres kanskje flåsete ut men er ikke mindre sant for det: Teknikk er taktikkens grunnvoll.
Selvfølgelig, å sy dette isammen, er BMD ansvar. Så får vi kanskje se hva han kan gjøre med bedre spillere.

De spillerne vi har er ikke såååå dårlige.

Bedre spillere? Han har jo henta mange allerede og kun Smith + tildels Murphy har vært gode!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1712 på: April 13, 2014, 18:21:23 »
Litt underlig og forsvare McD, han har ansvaret og skal ha fokus  på  det som skal foregå på banen,  punktum. Hans oppgave er og motivere og organisere spillerne og der har han sviktet mer eller mindre fullstendig, punktum. Konklusjonen er at hans prestasjon er for svak og at det må en ny manager på banen, punktum. Den manageren kan gjerne være Cellino for min del så lenge vi spiller bedre og oppnår bedre resultater, punktum.

J-R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1713 på: April 13, 2014, 18:40:52 »
Uansett hva som har skjedd då har vi spilt møkkafotball hele sesongen, dette holder jeg McD ansvarlig for.

Hadde vi prøvd å spille fotball og dette glimtvis hadde vist seg, ja da hadde jeg vært mer positiv.

Vi har spilt et spill basert på flaks og tilfeldigheter. Hadde vi ikke putta mange dødballmål i starten av sesongen og hatt Ross sin effektivitet så vet vel alle hvor vi hadde vært på vei nå..
+1

Hobben

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1714 på: April 14, 2014, 13:49:28 »
Seieren over Blackpool vise hvilket geni McD er!

Ohhh BRIAN McDERMOTT!!!
Rogaland Whites

DaGa

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1715 på: April 14, 2014, 14:19:52 »
Møkkafotball, uten tvil. Men det er ikke mulig å trylle med dette mannskapet. Da måtte du spilt Drillo fotball med ett unikum som J. Flo på topp.
Høres kanskje flåsete ut men er ikke mindre sant for det: Teknikk er taktikkens grunnvoll.
Selvfølgelig, å sy dette isammen, er BMD ansvar. Så får vi kanskje se hva han kan gjøre med bedre spillere.

De spillerne vi har er ikke såååå dårlige.


Folk på gamlehjem blir sjelden bedre med åra, ikke god nok for opprykk i fjor, hvertfall ikke god nok i år...
We all LOVE LEEDS!

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1716 på: April 14, 2014, 14:24:34 »
Møkkafotball, uten tvil. Men det er ikke mulig å trylle med dette mannskapet. Da måtte du spilt Drillo fotball med ett unikum som J. Flo på topp.
Høres kanskje flåsete ut men er ikke mindre sant for det: Teknikk er taktikkens grunnvoll.
Selvfølgelig, å sy dette isammen, er BMD ansvar. Så får vi kanskje se hva han kan gjøre med bedre spillere.

De spillerne vi har er ikke såååå dårlige.


Folk på gamlehjem blir sjelden bedre med åra, ikke god nok for opprykk i fjor, hvertfall ikke god nok i år...

Tenkte mest på årets sesong. Jeg vil påstå vi overpresterte resultatmessig før jul og underpresterte etter jul. Prestasjonsmessig så har vi vært dårlige hele sesongen. De spillerne vi har er ikke såååååå dårlige!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DaGa

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1717 på: April 14, 2014, 15:25:18 »
Møkkafotball, uten tvil. Men det er ikke mulig å trylle med dette mannskapet. Da måtte du spilt Drillo fotball med ett unikum som J. Flo på topp.
Høres kanskje flåsete ut men er ikke mindre sant for det: Teknikk er taktikkens grunnvoll.
Selvfølgelig, å sy dette isammen, er BMD ansvar. Så får vi kanskje se hva han kan gjøre med bedre spillere.

De spillerne vi har er ikke såååå dårlige.


Folk på gamlehjem blir sjelden bedre med åra, ikke god nok for opprykk i fjor, hvertfall ikke god nok i år...

Tenkte mest på årets sesong. Jeg vil påstå vi overpresterte resultatmessig før jul og underpresterte etter jul. Prestasjonsmessig så har vi vært dårlige hele sesongen. De spillerne vi har er ikke såååååå dårlige!

JEg lurer på hvem i dagens stall som har vist og prestert på høyere nivå enn midt Championsship som dere tydeligvis ser?

Dem jeg ser er alle passert 30 og over the top og heilt i bånn på andre siden. De spillerne i troppen mellom 23-30 har vel aldri spilt et høyere nivå enn CCC?

Vi har for dårlige spillere, og for få spillere i riktig alder, for mange gamle. Warnock bommet totalt på spillerkjøp, McDermott har også bommet, men han har i allefall hentet endel spillere med potensiale og hentet den desidert beste midtbanespilleren i dagens stall!


We all LOVE LEEDS!

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1718 på: April 14, 2014, 15:52:35 »
Møkkafotball, uten tvil. Men det er ikke mulig å trylle med dette mannskapet. Da måtte du spilt Drillo fotball med ett unikum som J. Flo på topp.
Høres kanskje flåsete ut men er ikke mindre sant for det: Teknikk er taktikkens grunnvoll.
Selvfølgelig, å sy dette isammen, er BMD ansvar. Så får vi kanskje se hva han kan gjøre med bedre spillere.

De spillerne vi har er ikke såååå dårlige.


Folk på gamlehjem blir sjelden bedre med åra, ikke god nok for opprykk i fjor, hvertfall ikke god nok i år...

Tenkte mest på årets sesong. Jeg vil påstå vi overpresterte resultatmessig før jul og underpresterte etter jul. Prestasjonsmessig så har vi vært dårlige hele sesongen. De spillerne vi har er ikke såååååå dårlige!

JEg lurer på hvem i dagens stall som har vist og prestert på høyere nivå enn midt Championsship som dere tydeligvis ser?

Dem jeg ser er alle passert 30 og over the top og heilt i bånn på andre siden. De spillerne i troppen mellom 23-30 har vel aldri spilt et høyere nivå enn CCC?

Vi har for dårlige spillere, og for få spillere i riktig alder, for mange gamle. Warnock bommet totalt på spillerkjøp, McDermott har også bommet, men han har i allefall hentet endel spillere med potensiale og hentet den desidert beste midtbanespilleren i dagens stall!



den desidert beste midtbanespilleren i dagens stall!

Ã… han er ikke i nærheten, av og være god nok for PL!!

DaGa

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1719 på: April 14, 2014, 16:09:20 »
Møkkafotball, uten tvil. Men det er ikke mulig å trylle med dette mannskapet. Da måtte du spilt Drillo fotball med ett unikum som J. Flo på topp.
Høres kanskje flåsete ut men er ikke mindre sant for det: Teknikk er taktikkens grunnvoll.
Selvfølgelig, å sy dette isammen, er BMD ansvar. Så får vi kanskje se hva han kan gjøre med bedre spillere.

De spillerne vi har er ikke såååå dårlige.


Folk på gamlehjem blir sjelden bedre med åra, ikke god nok for opprykk i fjor, hvertfall ikke god nok i år...

Tenkte mest på årets sesong. Jeg vil påstå vi overpresterte resultatmessig før jul og underpresterte etter jul. Prestasjonsmessig så har vi vært dårlige hele sesongen. De spillerne vi har er ikke såååååå dårlige!

JEg lurer på hvem i dagens stall som har vist og prestert på høyere nivå enn midt Championsship som dere tydeligvis ser?

Dem jeg ser er alle passert 30 og over the top og heilt i bånn på andre siden. De spillerne i troppen mellom 23-30 har vel aldri spilt et høyere nivå enn CCC?

Vi har for dårlige spillere, og for få spillere i riktig alder, for mange gamle. Warnock bommet totalt på spillerkjøp, McDermott har også bommet, men han har i allefall hentet endel spillere med potensiale og hentet den desidert beste midtbanespilleren i dagens stall!



den desidert beste midtbanespilleren i dagens stall!

Ã… han er ikke i nærheten, av og være god nok for PL!!


Er det noen i dagens leedsstall som kan få en fremtid i PL, så er Murphy en klar kandidat, kanskje Smith på et Pulis-lag, Byram hvis han finn fram formen igjen og McCormack. 2 signeringer av McDermott og en som virkelig har kommet igang under McDermott. Ikke verst!  :P

Klarer du å se andre med potensialet for PLspill?
We all LOVE LEEDS!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1720 på: April 14, 2014, 16:41:45 »
I den situasjonen vi har vært i lenge nå, tror jeg det var lurt av BMD å bruke Brown. Slike krigere trengs i nøden. Kred til han for det.
 

Xern

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1721 på: April 14, 2014, 16:47:51 »
I den situasjonen vi har vært i lenge nå, tror jeg det var lurt av BMD å bruke Brown. Slike krigere trengs i nøden. Kred til han for det.
Ikke kred til han for det. Eneste grunnen til at han er blitt brukt er at Austin er skadet.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1722 på: April 14, 2014, 17:15:37 »
I den situasjonen vi har vært i lenge nå, tror jeg det var lurt av BMD å bruke Brown. Slike krigere trengs i nøden. Kred til han for det.
Ikke kred til han for det. Eneste grunnen til at han er blitt brukt er at Austin er skadet.
Grøsser ved tanken på at BMD eventuelt skal få penger til å hente nye spillere i sommer.Har null tiltro hans transfernese :o
 

Johrnino

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1723 på: April 14, 2014, 19:28:02 »
I den situasjonen vi har vært i lenge nå, tror jeg det var lurt av BMD å bruke Brown. Slike krigere trengs i nøden. Kred til han for det.
Ikke kred til han for det. Eneste grunnen til at han er blitt brukt er at Austin er skadet.
Grøsser ved tanken på at BMD eventuelt skal få penger til å hente nye spillere i sommer.Har null tiltro hans transfernese :o
 

Jeg tror nok det er Cellino som kommer til å plukke ut signeringene, i samråd med McDermott. Cellino har god oversikt over spillere etter mange år i gamet, så jeg tror vi slipper disse halvgamle  avdankede PL/championship spillerne som vi pleier å signere.

 

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1724 på: April 14, 2014, 19:31:03 »
McDermott:
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/when-brian-met-massimo-how-mcdermott-s-leeds-job-pitch-played-out-1-6560641

Cellino attempted to sack McDermott in January before his takeover was complete but McDermott is under contract for another two years and has battled on in his post amid turmoil behind the scenes and a streak of bad results since the turn of the year.

“I could have walked away in January but the thought never even entered my head,” he said. “I’ve been to some tough places but it never entered my head.

“It’s got nothing to do with money. I’m manager of Leeds United. Why would I want to leave or even consider leaving a job like that? Where am I going to go from Leeds United if I walk away? That’s the thing. It means too much to me.”

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nei, si det du..... Hvem vil ha deg etter storklubben Leeds og historisk svake resultater!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1725 på: April 14, 2014, 20:02:51 »
Billedbevis:

Et bilde av McD i tracksuit på benken lørdag, men han vifter da likevel...

http://www.leedsunited.com/news/article/1ubanpc4setqa1hfpeo5jhzhru/title/a-great-relief-%3F-boss?

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1726 på: April 14, 2014, 22:02:55 »
Jason Rice
@sport_simon the tracksuit & bigger influence of Gibbs seems more of suggestion from Cellino than his daughter. Gibbs made the difference.

@sport_simon almost like McD is stealthily being moved into a director of football role with Gibbs being cellinos preferred head coach.

 ;)


Ser ut som om to av de siste fire seirene kom med Gibbs i førersetet:
Vs Huddersfield
Vs Blackpool


De andre to:
Vs Yeovil
Vs Millwall
.....var vel mest flaks!  ::)
« Siste redigering: April 14, 2014, 22:06:47 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1727 på: April 14, 2014, 22:16:14 »
Jason Rice
@sport_simon the tracksuit & bigger influence of Gibbs seems more of suggestion from Cellino than his daughter. Gibbs made the difference.

@sport_simon almost like McD is stealthily being moved into a director of football role with Gibbs being cellinos preferred head coach.

 ;)


Ser ut som om to av de siste fire seirene kom med Gibbs i førersetet:
Vs Huddersfield
Vs Blackpool


De andre to:
Vs Yeovil
Vs Millwall
.....var vel mest flaks!  ::)

Hvordan er ansvarsfordelingen i Cagliari?

Coach: hva innebærer det for Cellino
Director of football: ?
Manager:?

Noen som vet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1728 på: April 15, 2014, 00:34:11 »
Jason Rice
@sport_simon the tracksuit & bigger influence of Gibbs seems more of suggestion from Cellino than his daughter. Gibbs made the difference.

@sport_simon almost like McD is stealthily being moved into a director of football role with Gibbs being cellinos preferred head coach.

 ;)


Ser ut som om to av de siste fire seirene kom med Gibbs i førersetet:
Vs Huddersfield
Vs Blackpool


De andre to:
Vs Yeovil
Vs Millwall
.....var vel mest flaks!  ::)

Hvordan er ansvarsfordelingen i Cagliari?

Coach: hva innebærer det for Cellino
Director of football: ?
Manager:?

Noen som vet?


Det innebærer i snitt sparken innen åtte måneder og en 22årig stagnasjonsperiode i Cagliari. La oss håpe det går bedre med Leeds.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1729 på: April 15, 2014, 07:05:31 »
Jason Rice
@sport_simon the tracksuit & bigger influence of Gibbs seems more of suggestion from Cellino than his daughter. Gibbs made the difference.

@sport_simon almost like McD is stealthily being moved into a director of football role with Gibbs being cellinos preferred head coach.

 ;)


Ser ut som om to av de siste fire seirene kom med Gibbs i førersetet:
Vs Huddersfield
Vs Blackpool


De andre to:
Vs Yeovil
Vs Millwall
.....var vel mest flaks!  ::)

Hvordan er ansvarsfordelingen i Cagliari?

Coach: hva innebærer det for Cellino
Director of football: ?
Manager:?

Noen som vet?


Det innebærer i snitt sparken innen åtte måneder og en 22årig stagnasjonsperiode i Cagliari. La oss håpe det går bedre med Leeds.

Går du aldri lei? De fleste av oss håper vel at vi går en hyggelig periode i møte. Vet at ikke alle spretter champagnen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1730 på: April 15, 2014, 07:26:01 »
Jason Rice
@sport_simon the tracksuit & bigger influence of Gibbs seems more of suggestion from Cellino than his daughter. Gibbs made the difference.

@sport_simon almost like McD is stealthily being moved into a director of football role with Gibbs being cellinos preferred head coach.

 ;)


Ser ut som om to av de siste fire seirene kom med Gibbs i førersetet:
Vs Huddersfield
Vs Blackpool


De andre to:
Vs Yeovil
Vs Millwall
.....var vel mest flaks!  ::)


Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1731 på: April 15, 2014, 09:14:43 »
Jason Rice
@sport_simon the tracksuit & bigger influence of Gibbs seems more of suggestion from Cellino than his daughter. Gibbs made the difference.

@sport_simon almost like McD is stealthily being moved into a director of football role with Gibbs being cellinos preferred head coach.

 ;)


Ser ut som om to av de siste fire seirene kom med Gibbs i førersetet:
Vs Huddersfield
Vs Blackpool


De andre to:
Vs Yeovil
Vs Millwall
.....var vel mest flaks!  ::)

Hvordan er ansvarsfordelingen i Cagliari?

Coach: hva innebærer det for Cellino
Director of football: ?
Manager:?

Noen som vet?


Det innebærer i snitt sparken innen åtte måneder og en 22årig stagnasjonsperiode i Cagliari. La oss håpe det går bedre med Leeds.
Du må svelge unna innimellom Lojosang, ikke bare drøvtygge ;D

Cherry

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1732 på: April 15, 2014, 09:14:49 »
McDermott:
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/when-brian-met-massimo-how-mcdermott-s-leeds-job-pitch-played-out-1-6560641

Cellino attempted to sack McDermott in January before his takeover was complete but McDermott is under contract for another two years and has battled on in his post amid turmoil behind the scenes and a streak of bad results since the turn of the year.

“I could have walked away in January but the thought never even entered my head,” he said. “I’ve been to some tough places but it never entered my head.

“It’s got nothing to do with money. I’m manager of Leeds United. Why would I want to leave or even consider leaving a job like that? Where am I going to go from Leeds United if I walk away? That’s the thing. It means too much to me.”

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nei, si det du..... Hvem vil ha deg etter storklubben Leeds og historisk svake resultater!  ;)


Er redd MCD har utspilt alle sine kort. D mest avslørende fra juletider og frem til nå har vært
den totalt fraværende evnen til å endre kampbilde /formasjon i kamper. Ta grep. Her er han ett hav bak
det jeg vil kalle "gode managere".
Er også enig i de som skriver at vi faktisk "overpresterte " frem til jul. Vi har ett "gjennomsnitts- mannskap" i denne serien, ingen stjerner. At Ross har klart å score såpass med mål frem til nå har vært
det største pluss i årets sesong.  Faktisk det eneste store pluss.......sesongen under ett er jo en stor skuffelse , der vi ikke har gjort fremskritt hverken spillemessig - eller plasaseringsmessig i serien siden i fjor. Det blir selvsagt lagt til grunn av Cellino når evalueringen tas i Mai....
Hyggelig kar denne McDermott, men for veik for klubben vår...det er min mening.

Vi trenger ny inspirasjon. Vi har fått det nå i ny eier, nå trenger vi det fra manager-stolen og inn i spillestallen....ganske mye inspirasjon/nye spillere.

D som ER bra, er at det er mange utgående kontrakter. Naturlig avskalling av stallen.
Gleder meg til denne sesongen er "wrapped up".

MOT
 

Bromancer

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1733 på: April 15, 2014, 09:39:23 »
Jeg synes denne artikkelen fra TheScratchingshed oppsummerer hva som har foregått på banen under McD denne sesongen:

http://www.thescratchingshed.com/2014/04/luke-murphy-2-0-blackpool/

"Boardroom chaos aside, that’s been the biggest problem in 2014, we haven’t played to our strengths because our manager still seems to be figuring out what they are".

Jeg vil gjerne ha en ny "coach" inn før transfervinduet åpnes.

Sleivind

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1734 på: April 15, 2014, 11:49:38 »
McDermott:
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/when-brian-met-massimo-how-mcdermott-s-leeds-job-pitch-played-out-1-6560641

Cellino attempted to sack McDermott in January before his takeover was complete but McDermott is under contract for another two years and has battled on in his post amid turmoil behind the scenes and a streak of bad results since the turn of the year.

“I could have walked away in January but the thought never even entered my head,” he said. “I’ve been to some tough places but it never entered my head.

“It’s got nothing to do with money. I’m manager of Leeds United. Why would I want to leave or even consider leaving a job like that? Where am I going to go from Leeds United if I walk away? That’s the thing. It means too much to me.”

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nei, si det du..... Hvem vil ha deg etter storklubben Leeds og historisk svake resultater!  ;)


Er redd MCD har utspilt alle sine kort. D mest avslørende fra juletider og frem til nå har vært
den totalt fraværende evnen til å endre kampbilde /formasjon i kamper. Ta grep. Her er han ett hav bak
det jeg vil kalle "gode managere".
Er også enig i de som skriver at vi faktisk "overpresterte " frem til jul. Vi har ett "gjennomsnitts- mannskap" i denne serien, ingen stjerner. At Ross har klart å score såpass med mål frem til nå har vært
det største pluss i årets sesong.  Faktisk det eneste store pluss.......sesongen under ett er jo en stor skuffelse , der vi ikke har gjort fremskritt hverken spillemessig - eller plasaseringsmessig i serien siden i fjor. Det blir selvsagt lagt til grunn av Cellino når evalueringen tas i Mai....
Hyggelig kar denne McDermott, men for veik for klubben vår...det er min mening.

Vi trenger ny inspirasjon. Vi har fått det nå i ny eier, nå trenger vi det fra manager-stolen og inn i spillestallen....ganske mye inspirasjon/nye spillere.

D som ER bra, er at det er mange utgående kontrakter. Naturlig avskalling av stallen.
Gleder meg til denne sesongen er "wrapped up".

MOT

Det mest avslørende har vel strengt tatt ikke vært evnen til å endre kampbildet underveis. Det mest avslørende har vært at vi har vært ubrukelige fra start til slutt i nesten alle kamper etter jul.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1735 på: April 17, 2014, 09:42:57 »
Patetisk av McDermott: Hvorfor lyve om noe så enkelt som klær på matchday!

The same doubt applies to McDermott who is fighting on under Massimo Cellino’s watch and against the backdrop of choice comments from the Italian. Last weekend, McDermott said his decision to wear a tracksuit in a 2-0 win over Blackpool – replacing his usual shirt and tie – had been encouraged by his daughter. In an interview with an Italian newspaper on Tuesday, Cellino claimed the suggestion was his.

“I told him to go on the bench dressed that way,” Cellino said. “He is the coach, I am the manager.” United’s owner also took credit for the tactical use of Luke Murphy against Blackpool, a game in which Murphy scored twice.

Speaking yesterday, McDermott said: “My daughter’s been on at me for the last year to wear a tracksuit. She’s always saying ‘get rid of the suit, get rid of the suit.’

“I made my mind up last week to make the change – before I spoke with Massimo on Thursday – but when we talked, he told me I should wear a tracksuit too. I said ‘actually, I’ve already decided I will.’

“So there’s no conspiracy and nothing untoward. Frankly, what I wear on the touchline doesn’t matter anyway. The results matter – to all of us.”

It is barely possible for McDermott to know where he stands with Cellino or whether he has any chance of seeing out more of his three-year contract. Cellino gave some insight about his vision on Tuesday, saying: “Italian coaches are the best in the world but I don’t want to immediately introduce an Italian structure to (Leeds).”


Han burde vel heller stått frem og sagt at han ønsket å skifte til grilldress og at Cellino også ønsket dette. Isteden for å gi kreditten til datteren!

Som Cellino sier: Jeg kjører bussen!     McDermott blir neppe med videre.
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/barnsley/why-leeds-fans-are-giving-barnsley-match-the-cold-shoulder-1-6565494
« Siste redigering: April 17, 2014, 09:45:03 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1736 på: April 17, 2014, 13:06:26 »
Helt fantastisk at du klarer å lage en stor sak av dette. Greit at du vil ha McDermott ut, men nå synes jeg at du burde rulle inn...  ???

Sitat fra saken over:

“I made my mind up last week to make the change – before I spoke with Massimo on Thursday – but when we talked, he told me I should wear a tracksuit too. I said ‘actually, I’ve already decided I will.
« Siste redigering: April 17, 2014, 13:12:49 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1737 på: April 17, 2014, 13:24:01 »
Helt fantastisk at du klarer å lage en stor sak av dette. Greit at du vil ha McDermott ut, men nå synes jeg at du burde rulle inn...  ???

Sitat fra saken over:

“I made my mind up last week to make the change – before I spoke with Massimo on Thursday – but when we talked, he told me I should wear a tracksuit too. I said ‘actually, I’ve already decided I will.

Bruker coachene til Cellino treningsdresser i Italia også?

Det er jo helt merkelig at Cellino forteller McD hvilke klær han skal bruke under kamp! At tilfeldigvis datteren til McD ønsker det samme er jo også litt merkelig. Jeg vet ikke helt hva som foregår, men McD får ikke akkurat noen tillitserklæringer om dagen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1738 på: April 17, 2014, 13:42:02 »
Helt fantastisk at du klarer å lage en stor sak av dette. Greit at du vil ha McDermott ut, men nå synes jeg at du burde rulle inn...  ???

Sitat fra saken over:

“I made my mind up last week to make the change – before I spoke with Massimo on Thursday – but when we talked, he told me I should wear a tracksuit too. I said ‘actually, I’ve already decided I will.

Bruker coachene til Cellino treningsdresser i Italia også?

Det er jo helt merkelig at Cellino forteller McD hvilke klær han skal bruke under kamp! At tilfeldigvis datteren til McD ønsker det samme er jo også litt merkelig. Jeg vet ikke helt hva som foregår, men McD får ikke akkurat noen tillitserklæringer om dagen!

Dette går klart inn under kategorien "agurknytt". Eller for å si det på en annen måte: En "ikke-sak".

Vi er definitivt inne i den stille uken.  ;)
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1739 på: April 17, 2014, 14:04:41 »
og her går det i dype fotballfaglige debatter ser jeg..treningsdress eller ikke, gud bedre..er man ikke stolt av å være leeds-supporter fra før, bør denne type dypsindighet tippe enhver over  ::)
Ups & Ups!!