Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 377538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1770 på: April 21, 2014, 12:29:51 »
Begynner å bli en smule lei  ::) denne monotone melodien her inne med det samme refrenget: "BMD er en udugelig idiot av en manager som MÃ… ut", før neste vers med nye usakligheter før nytt refreng med variasjoner over samme team.

Som en hver manager lever også BMD av resultater, han vet det, vi vet det, MC vet det, pressen vet det, til og med min svigermor vet det. Er han rett mann? Jeg tror fortsatt det, i hvert fall er jeg villig til å gi ham sjansen. Slik jeg ser det har han ikke hatt noen mulighet til det før kanskje nå. Jeg vil se hva han kan utrette under normale arbeidsforhold og med støtte fra en eier som har muskler til å backe ham og klubben i et ambisiøst og realistisk forsøk på opprykk! Når skjedde det sist?

At han i tillegg til å være ambisiøs også er veltalende, sympatisk, ydmyk og tenker KLUBB er for meg positive trekk. Jeg tror han er villig til å slippe MC langt mer til enn vanlig er blant manager/eier, og jeg håper dette kan bli et fruktbart samarbeid. Det ser ut til at for BMD er klubben og laget viktigere enn personlig prestisje. Om han lykkes vil han jo stige i omdømme uansett. Minner litt om en hat-kampanje hvor man later til å tro at om man får fjernet BMD, så ordner alt seg. SE på hva som har preget overskriftene de siste mnd. Hva kreves det for å stå i dette uke etter uke og fortsatt forberede et lag til neste kick off.

Jeg respekterer at mange ser ut til å ville ha en ny, helt annen type manager, men fra mitt ståsted ser det ut som dere har problemer med å se skogen for alle trærne ;).
Jeg er egentlig veldig enig i det du skriver. Er ikke tilhenger av å sparke i hytt og pine, og denne klubben trenger absolutt stabilitet, langsiktig tenking og veloverveide beslutninger. Ingenting av dette har vært i klubben de 10 siste år. Jeg var en stor fan av BMD i fjor, og mente at han var det beste klubben kunne få tak i ut i fra økonomisk situasjon. Imidlertid har ting endret seg. Vi har fått en eier som sannsynligvis er villig til å satse litt penger og risiko for å komme opp i PL. Mitt problem er at jeg mener BMD ikke har vist noen verdens ting av snev av genialitet i løpet av et år. Det har vært horrible taktiske bommerter, laguttak og ikke minst bruk av spillere som har vært på viddene. I tillegg har han hentet Hunt som er komplett ubrukelig på dette nivået, Kebe sier jeg ikke noe om, og Stewart har vel vært beskjeden for å si det mildt...Jeg nekter å innrømme at Burnley, Wigan og Derby har spillere som langt overgår våre i kvalitet.Og jeg har ennå ikke kommet til kampene mot Rochdale,  og Sheffield Wednesday.... Jeg kan ikke forstå at BMD skal være en taktisk smart manager med transfernese som skal føre denne klubben til PL og stabilisere den i øvre sjikt. Nå har vi kanskje en mulighet til å hente en kvalitetsmanager som kan sitte i minst 5 år. Beklager, men jeg kan ikke se at BMD er i den kategorien ;)

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1771 på: April 22, 2014, 11:19:11 »
"I am just a loyal Leeds United fan and certainly no football expert. I have no doubt that off-the-field issues have been unsettling to downright corrosive at our club and I do admire McDermott for sticking it out thus far. But David Moyes never blamed the difficulties of starting a new dynasty - he just wasn't big enough for the club. McDermott has blamed everything - in a very nice way of course - but himself. We do have the chance to build a new regime at Leeds United but a big club needs a big, strong man (even a little bit frightening like Pearson or Dyche) and a decent coach at the helm. I'm sorry Brian but I am now certain that this man is not you."

http://soccerspecial.blogspot.co.uk/2014/04/brian-mcdermott-lets-leeds-united-down.html
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stian

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1772 på: April 22, 2014, 12:35:08 »
Begynner å bli en smule lei  ::) denne monotone melodien her inne med det samme refrenget: "BMD er en udugelig idiot av en manager som MÃ… ut", før neste vers med nye usakligheter før nytt refreng med variasjoner over samme team.

Som en hver manager lever også BMD av resultater, han vet det, vi vet det, MC vet det, pressen vet det, til og med min svigermor vet det. Er han rett mann? Jeg tror fortsatt det, i hvert fall er jeg villig til å gi ham sjansen. Slik jeg ser det har han ikke hatt noen mulighet til det før kanskje nå. Jeg vil se hva han kan utrette under normale arbeidsforhold og med støtte fra en eier som har muskler til å backe ham og klubben i et ambisiøst og realistisk forsøk på opprykk! Når skjedde det sist?

At han i tillegg til å være ambisiøs også er veltalende, sympatisk, ydmyk og tenker KLUBB er for meg positive trekk. Jeg tror han er villig til å slippe MC langt mer til enn vanlig er blant manager/eier, og jeg håper dette kan bli et fruktbart samarbeid. Det ser ut til at for BMD er klubben og laget viktigere enn personlig prestisje. Om han lykkes vil han jo stige i omdømme uansett. Minner litt om en hat-kampanje hvor man later til å tro at om man får fjernet BMD, så ordner alt seg. SE på hva som har preget overskriftene de siste mnd. Hva kreves det for å stå i dette uke etter uke og fortsatt forberede et lag til neste kick off.

Jeg respekterer at mange ser ut til å ville ha en ny, helt annen type manager, men fra mitt ståsted ser det ut som dere har problemer med å se skogen for alle trærne ;).
Jeg er egentlig veldig enig i det du skriver. Er ikke tilhenger av å sparke i hytt og pine, og denne klubben trenger absolutt stabilitet, langsiktig tenking og veloverveide beslutninger. Ingenting av dette har vært i klubben de 10 siste år. Jeg var en stor fan av BMD i fjor, og mente at han var det beste klubben kunne få tak i ut i fra økonomisk situasjon. Imidlertid har ting endret seg. Vi har fått en eier som sannsynligvis er villig til å satse litt penger og risiko for å komme opp i PL. Mitt problem er at jeg mener BMD ikke har vist noen verdens ting av snev av genialitet i løpet av et år. Det har vært horrible taktiske bommerter, laguttak og ikke minst bruk av spillere som har vært på viddene. I tillegg har han hentet Hunt som er komplett ubrukelig på dette nivået, Kebe sier jeg ikke noe om, og Stewart har vel vært beskjeden for å si det mildt...Jeg nekter å innrømme at Burnley, Wigan og Derby har spillere som langt overgår våre i kvalitet.Og jeg har ennå ikke kommet til kampene mot Rochdale,  og Sheffield Wednesday.... Jeg kan ikke forstå at BMD skal være en taktisk smart manager med transfernese som skal føre denne klubben til PL og stabilisere den i øvre sjikt. Nå har vi kanskje en mulighet til å hente en kvalitetsmanager som kan sitte i minst 5 år. Beklager, men jeg kan ikke se at BMD er i den kategorien ;)

Denne analysen er dessverre svært treffende for det BmD har utrettet i Leeds. Jeg tror hverken Burnley, Wigan eller Derby er så mye bedre dersom en ser spiller for spiller. 

Problemet i Leeds er at det å bytte managere ser ut til å være løsningen på feil problem. I de siste årene har resultatene vært svake uansett hvem man har puttet i managerstolen. Når laget fremstår slik det har gjort i det siste, er det nærliggende å sparke BmD. Han har vist at han ikke klarer å lede laget under de arbeidsbetingelsene han har til rådighet.

Like fullt klarer jeg ikke å fri meg fra at det er et eller annet som er fundamentalt galt knyttet til eierskap og styre og stell av klubben. Cellino har i tolvte time berget oss fra konkurs, slik Bates gjorde det i sin tid. En kan alltids håpe at han står klar med store penger og ambisjoner, men jeg må innrømme at jeg tviler. Ã… sparke BmD er i mitt hode av underordnet betydning, det er den kvaliteten som bygges i klubben som er det viktige.

Joe Jordan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1773 på: April 22, 2014, 13:13:16 »
For meg har BMD stort sett virket hjelpeløs i flere måneder. Hadde ikke vært så mye å si på resultatene dersom man kunne få øye på en plan og et opplegg i det hele. Men det er det ikke mulig å få øye på.

Mine forventninger til Cellino er også veldig moderate. Jeg ser bare ikke for meg at han skal begynne å spytte inn masse penger i en klubb som allerede taper penger så det monner.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bromancer

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1774 på: April 22, 2014, 13:38:15 »
Asked why United were so prone to caving in, McDermott said: “It keeps happening and because it keeps happening, it isn’t right.

“It’s happened too many times and if it keeps happening, you’ve got to change things.”


Hva slags svar er dette egentlig? Jeg gremmes! Det er jo bare komplett tåkeprat! McD har til gode å komme med ett eneste konkret tiltak for å forbedre det begredelige som skjer på banen! Eller har jeg gått glipp av noe?

 (Fra dagens YEP forresten http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-mcdermott-planning-a-summer-cull-1-6572695)


Ian Baird

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1775 på: April 22, 2014, 13:43:01 »
Begynner å bli en smule lei  ::) denne monotone melodien her inne med det samme refrenget: "BMD er en udugelig idiot av en manager som MÃ… ut", før neste vers med nye usakligheter før nytt refreng med variasjoner over samme team.

Som en hver manager lever også BMD av resultater, han vet det, vi vet det, MC vet det, pressen vet det, til og med min svigermor vet det. Er han rett mann? Jeg tror fortsatt det, i hvert fall er jeg villig til å gi ham sjansen. Slik jeg ser det har han ikke hatt noen mulighet til det før kanskje nå. Jeg vil se hva han kan utrette under normale arbeidsforhold og med støtte fra en eier som har muskler til å backe ham og klubben i et ambisiøst og realistisk forsøk på opprykk! Når skjedde det sist?

At han i tillegg til å være ambisiøs også er veltalende, sympatisk, ydmyk og tenker KLUBB er for meg positive trekk. Jeg tror han er villig til å slippe MC langt mer til enn vanlig er blant manager/eier, og jeg håper dette kan bli et fruktbart samarbeid. Det ser ut til at for BMD er klubben og laget viktigere enn personlig prestisje. Om han lykkes vil han jo stige i omdømme uansett. Minner litt om en hat-kampanje hvor man later til å tro at om man får fjernet BMD, så ordner alt seg. SE på hva som har preget overskriftene de siste mnd. Hva kreves det for å stå i dette uke etter uke og fortsatt forberede et lag til neste kick off.

Jeg respekterer at mange ser ut til å ville ha en ny, helt annen type manager, men fra mitt ståsted ser det ut som dere har problemer med å se skogen for alle trærne ;).

+1
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1776 på: April 22, 2014, 14:08:18 »
For meg har BMD stort sett virket hjelpeløs i flere måneder. Hadde ikke vært så mye å si på resultatene dersom man kunne få øye på en plan og et opplegg i det hele. Men det er det ikke mulig å få øye på.

Mine forventninger til Cellino er også veldig moderate. Jeg ser bare ikke for meg at han skal begynne å spytte inn masse penger i en klubb som allerede taper penger så det monner.

Hadde vi spilt som Bournemouth så hadde vi kunne være høyt opp når vi hadde utspilt motstanderen og vunnet klart. Da kunne vi også "godtatt" smeller som Bournemouth har gått på i de siste kampene. Da hadde vi hatt et fundament til å bygge videre på.

Under McD er det ingenting å bygge videre på, det finnes ingen struktur eller taktiske løsninger. Spillere fremstår som mye dårligere enn de er.

Han er vist negativ stahet, som Warnock også gjorde. Murphy er en kreativ offensiv midtbanespiller, hva bruker McD han som: en ryddegutt. Og det etter at han har spilt bra offensivt. Hvem tar plassen? Jo Austin som burde vært ryddegutt.

Mot Forest brukte han fire sentrale midtbanespillere og tre stoppere. Han brukte Hunt i håp om at han ikke skulle ende sesongen uten å putte, noe som igjen vil slå tilbake på McD.

At noen tror at planløse McD et løsningen bare han får byttet ut de fleste av spillerne er for meg undringsverdig?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1777 på: April 22, 2014, 14:13:55 »
Begynner å bli en smule lei  ::) denne monotone melodien her inne med det samme refrenget: "BMD er en udugelig idiot av en manager som MÃ… ut", før neste vers med nye usakligheter før nytt refreng med variasjoner over samme team.

Som en hver manager lever også BMD av resultater, han vet det, vi vet det, MC vet det, pressen vet det, til og med min svigermor vet det. Er han rett mann? Jeg tror fortsatt det, i hvert fall er jeg villig til å gi ham sjansen. Slik jeg ser det har han ikke hatt noen mulighet til det før kanskje nå. Jeg vil se hva han kan utrette under normale arbeidsforhold og med støtte fra en eier som har muskler til å backe ham og klubben i et ambisiøst og realistisk forsøk på opprykk! Når skjedde det sist?

At han i tillegg til å være ambisiøs også er veltalende, sympatisk, ydmyk og tenker KLUBB er for meg positive trekk. Jeg tror han er villig til å slippe MC langt mer til enn vanlig er blant manager/eier, og jeg håper dette kan bli et fruktbart samarbeid. Det ser ut til at for BMD er klubben og laget viktigere enn personlig prestisje. Om han lykkes vil han jo stige i omdømme uansett. Minner litt om en hat-kampanje hvor man later til å tro at om man får fjernet BMD, så ordner alt seg. SE på hva som har preget overskriftene de siste mnd. Hva kreves det for å stå i dette uke etter uke og fortsatt forberede et lag til neste kick off.

Jeg respekterer at mange ser ut til å ville ha en ny, helt annen type manager, men fra mitt ståsted ser det ut som dere har problemer med å se skogen for alle trærne ;).

+1

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Leeds United ikke kan jobbe med en spillestil, formasjoner, et fundament i spillergruppen, sideforskyvning, kompakte lagdeler, offensiv struktur og andreforsvarer selv om klubben er i en oppkjøpssituasjon.

Ingen må komme å fortelle meg at spillerne har nektet å delta på formasjonstreninger etter jul.

Det er denne biten jeg sliter med. Ingen plan, ingen utvikling, ingen struktur, ingen resultater.

Ingen tvil om at McDermott har mange av de øvrige egenskapene, men her sliter jeg med å se noe.

Etter gårsdagens kamp, var det spillerne som fikk det. Vi trenger en "overhaul this summer".

Ikke så forbanna sikker på at disse spillerne er så dårlige. Handler kanskje mer om hvordan man bruker dem.
 

SveinArve

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1778 på: April 22, 2014, 14:32:21 »
Har støttet McDermott lenge, men i går viste han tegn til udugelighet når han satt Hunt inn i stedet for "formspiller" Smith. SPESIELT når taktikken var å slå langt opp på spissane/spissen Hunt. Nå vann Hunt nokre dueller, men denne taktikken hadde vært meir efffektiv om Smith hadde spilt. Selvfølgelig lett å si i ettertid, når man såg hvor mye farligere det ble når Smith kom inn i 2.omg, men dette burde manageren sett i forkant...

Jeg hadde et inntrykk av at McDermott hadde en spillende filosofi, men med unntak av i fjor feb/mars, så har vi sett svært lite til dette.

Som Ronny Deila så godt sa det: "Man skal spille seg til opprykk, og kjempe for å unngå nedrykk". I dette tilfellet er det motsatt. Vi har sparka langt, noe som har resultert i en svært skuffende sesong...

Måtte neste bli bedre.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1779 på: April 22, 2014, 15:36:51 »
Lite som tyder på at det ligger fyken i lufta her. Kan jo være at han setter seg ned med arket med spillere å får beskjed om at han må finne ny jobb men.

http://footballleagueworld.co.uk/brian-mcdermott-i-have-a-list-of-targets/?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

stian

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1780 på: April 22, 2014, 15:38:22 »
Begynner å bli en smule lei  ::) denne monotone melodien her inne med det samme refrenget: "BMD er en udugelig idiot av en manager som MÃ… ut", før neste vers med nye usakligheter før nytt refreng med variasjoner over samme team.

Som en hver manager lever også BMD av resultater, han vet det, vi vet det, MC vet det, pressen vet det, til og med min svigermor vet det. Er han rett mann? Jeg tror fortsatt det, i hvert fall er jeg villig til å gi ham sjansen. Slik jeg ser det har han ikke hatt noen mulighet til det før kanskje nå. Jeg vil se hva han kan utrette under normale arbeidsforhold og med støtte fra en eier som har muskler til å backe ham og klubben i et ambisiøst og realistisk forsøk på opprykk! Når skjedde det sist?

At han i tillegg til å være ambisiøs også er veltalende, sympatisk, ydmyk og tenker KLUBB er for meg positive trekk. Jeg tror han er villig til å slippe MC langt mer til enn vanlig er blant manager/eier, og jeg håper dette kan bli et fruktbart samarbeid. Det ser ut til at for BMD er klubben og laget viktigere enn personlig prestisje. Om han lykkes vil han jo stige i omdømme uansett. Minner litt om en hat-kampanje hvor man later til å tro at om man får fjernet BMD, så ordner alt seg. SE på hva som har preget overskriftene de siste mnd. Hva kreves det for å stå i dette uke etter uke og fortsatt forberede et lag til neste kick off.

Jeg respekterer at mange ser ut til å ville ha en ny, helt annen type manager, men fra mitt ståsted ser det ut som dere har problemer med å se skogen for alle trærne ;).

+1

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Leeds United ikke kan jobbe med en spillestil, formasjoner, et fundament i spillergruppen, sideforskyvning, kompakte lagdeler, offensiv struktur og andreforsvarer selv om klubben er i en oppkjøpssituasjon.

Ingen må komme å fortelle meg at spillerne har nektet å delta på formasjonstreninger etter jul.

Det er denne biten jeg sliter med. Ingen plan, ingen utvikling, ingen struktur, ingen resultater.

Ingen tvil om at McDermott har mange av de øvrige egenskapene, men her sliter jeg med å se noe.

Etter gårsdagens kamp, var det spillerne som fikk det. Vi trenger en "overhaul this summer".

Ikke så forbanna sikker på at disse spillerne er så dårlige. Handler kanskje mer om hvordan man bruker dem.

Helt riktig. Det finnes sikkert tusen utenomsportslige forhold som gjør det vanskelig å være manager i Leeds. Selv om dette er "formildende omstendigheter" er det et faktum at laget ikke har prestert i nærheten av sitt potensiale. Men, med fare for å gjenta meg selv, det har vært tilfelle for alle våre managere de siste årene.

Vi har fått sensasjonelt lite ut av de alt for mange managere og spillerne som har vært innom klubben. Hvis det er noen deler av organisasjonen som trenger en "overhaul" er det de som skal etablere vinnerkultur og profesjonalitet i klubbapparatet.

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1781 på: April 22, 2014, 15:53:06 »
Begynner å bli en smule lei  ::) denne monotone melodien her inne med det samme refrenget: "BMD er en udugelig idiot av en manager som MÃ… ut", før neste vers med nye usakligheter før nytt refreng med variasjoner over samme team.

Som en hver manager lever også BMD av resultater, han vet det, vi vet det, MC vet det, pressen vet det, til og med min svigermor vet det. Er han rett mann? Jeg tror fortsatt det, i hvert fall er jeg villig til å gi ham sjansen. Slik jeg ser det har han ikke hatt noen mulighet til det før kanskje nå. Jeg vil se hva han kan utrette under normale arbeidsforhold og med støtte fra en eier som har muskler til å backe ham og klubben i et ambisiøst og realistisk forsøk på opprykk! Når skjedde det sist?

At han i tillegg til å være ambisiøs også er veltalende, sympatisk, ydmyk og tenker KLUBB er for meg positive trekk. Jeg tror han er villig til å slippe MC langt mer til enn vanlig er blant manager/eier, og jeg håper dette kan bli et fruktbart samarbeid. Det ser ut til at for BMD er klubben og laget viktigere enn personlig prestisje. Om han lykkes vil han jo stige i omdømme uansett. Minner litt om en hat-kampanje hvor man later til å tro at om man får fjernet BMD, så ordner alt seg. SE på hva som har preget overskriftene de siste mnd. Hva kreves det for å stå i dette uke etter uke og fortsatt forberede et lag til neste kick off.

Jeg respekterer at mange ser ut til å ville ha en ny, helt annen type manager, men fra mitt ståsted ser det ut som dere har problemer med å se skogen for alle trærne ;).

+1

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Leeds United ikke kan jobbe med en spillestil, formasjoner, et fundament i spillergruppen, sideforskyvning, kompakte lagdeler, offensiv struktur og andreforsvarer selv om klubben er i en oppkjøpssituasjon.

Ingen må komme å fortelle meg at spillerne har nektet å delta på formasjonstreninger etter jul.

Det er denne biten jeg sliter med. Ingen plan, ingen utvikling, ingen struktur, ingen resultater.

Ingen tvil om at McDermott har mange av de øvrige egenskapene, men her sliter jeg med å se noe.

Etter gårsdagens kamp, var det spillerne som fikk det. Vi trenger en "overhaul this summer".

Ikke så forbanna sikker på at disse spillerne er så dårlige. Handler kanskje mer om hvordan man bruker dem.

Helt riktig. Det finnes sikkert tusen utenomsportslige forhold som gjør det vanskelig å være manager i Leeds. Selv om dette er "formildende omstendigheter" er det et faktum at laget ikke har prestert i nærheten av sitt potensiale. Men, med fare for å gjenta meg selv, det har vært tilfelle for alle våre managere de siste årene.

Vi har fått sensasjonelt lite ut av de alt for mange managere og spillerne som har vært innom klubben. Hvis det er noen deler av organisasjonen som trenger en "overhaul" er det de som skal etablere vinnerkultur og profesjonalitet i klubbapparatet.
Da trenger vi en sportsdirektør etter europeisk mønster. Er så gruelig lei alle disse britiske managerne som mener at forgjengerens jobb ikke var god nok, og som skal snu opp-ned på alt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gulle

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1782 på: April 22, 2014, 16:42:26 »
Begynner å bli en smule lei  ::) denne monotone melodien her inne med det samme refrenget: "BMD er en udugelig idiot av en manager som MÃ… ut", før neste vers med nye usakligheter før nytt refreng med variasjoner over samme team.

Som en hver manager lever også BMD av resultater, han vet det, vi vet det, MC vet det, pressen vet det, til og med min svigermor vet det. Er han rett mann? Jeg tror fortsatt det, i hvert fall er jeg villig til å gi ham sjansen. Slik jeg ser det har han ikke hatt noen mulighet til det før kanskje nå. Jeg vil se hva han kan utrette under normale arbeidsforhold og med støtte fra en eier som har muskler til å backe ham og klubben i et ambisiøst og realistisk forsøk på opprykk! Når skjedde det sist?

At han i tillegg til å være ambisiøs også er veltalende, sympatisk, ydmyk og tenker KLUBB er for meg positive trekk. Jeg tror han er villig til å slippe MC langt mer til enn vanlig er blant manager/eier, og jeg håper dette kan bli et fruktbart samarbeid. Det ser ut til at for BMD er klubben og laget viktigere enn personlig prestisje. Om han lykkes vil han jo stige i omdømme uansett. Minner litt om en hat-kampanje hvor man later til å tro at om man får fjernet BMD, så ordner alt seg. SE på hva som har preget overskriftene de siste mnd. Hva kreves det for å stå i dette uke etter uke og fortsatt forberede et lag til neste kick off.

Jeg respekterer at mange ser ut til å ville ha en ny, helt annen type manager, men fra mitt ståsted ser det ut som dere har problemer med å se skogen for alle trærne ;).

+1

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Leeds United ikke kan jobbe med en spillestil, formasjoner, et fundament i spillergruppen, sideforskyvning, kompakte lagdeler, offensiv struktur og andreforsvarer selv om klubben er i en oppkjøpssituasjon.

Ingen må komme å fortelle meg at spillerne har nektet å delta på formasjonstreninger etter jul.

Det er denne biten jeg sliter med. Ingen plan, ingen utvikling, ingen struktur, ingen resultater.

Ingen tvil om at McDermott har mange av de øvrige egenskapene, men her sliter jeg med å se noe.

Etter gårsdagens kamp, var det spillerne som fikk det. Vi trenger en "overhaul this summer".

Ikke så forbanna sikker på at disse spillerne er så dårlige. Handler kanskje mer om hvordan man bruker dem.
McD er en likandes kar, flink til å se på klubben som det viktigste etc, flink med media , det er selvfølgelig viktig.
Men det meg og mange her sliter med er nok, spillervalg, posisjonsvalg, manglende bytter når ting overhodet ikke fungerer, konkrete ting som blir kommentert etter hver kamp, eksempler:Wooton som back, Hunt foretrekkes fremfor Smith som spiss ,Murphy bak Austin på midten, Byram på benken, lenge , mens han var frisk. Kebe som spiller kamp etter kamp tydelig ute av form.
Skjønner at noen blir lei hyling og syting,men dette er jo konkrete ting som forumet må være rette plassen å få diskutert som fan av laget som ønsker å se konturene av noe som kan gi fremgang .
Nå rykker vi opp! Jasederja

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1783 på: April 22, 2014, 16:48:16 »
Ja, vi har fått med oss at mange mener at skadde og halvskadde spillere bør spille i stedet for de som spiller til enhver tid, og at når manglende bytter er opplest og vedtatt på grunn av den ene kampen på TV i jula.  ::)
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1784 på: April 22, 2014, 16:54:24 »
Ja, vi har fått med oss at mange mener at skadde og halvskadde spillere bør spille i stedet for de som spiller til enhver tid, og at når manglende bytter er opplest og vedtatt på grunn av den ene kampen på TV i jula.  ::)
Ja, vi har fått med oss at 98% av dine innlegg er belærende og spydige-uansett tema :o

Jon R

Ny head coach: Brian McDermott
« Svar #1785 på: April 22, 2014, 17:10:00 »
Den største feilen som er gjort var å "gjeninnsette" BMD etter at han var "sparket".  På den tiden var han allerede fratatt styringen over laguttak og valg av formasjon og det sportslige måtte godkjennes av folk i GHF som ikke har det ringeste kompetanse på fotball og som heller ikke har gått av veien for å sanksjonere Mc Dermotts laguttak.

Når Cellino tok over ble Mc Dermott så degradert til "coach" og må nå diskutere laguttak med vår nye manager, Massimo Cellino. Italieneren var forøvrig raskt ute og høstet æren for seieren mot Blackpool men har ikke påtatt seg noe ansvar for tapet i går så vidt jeg kan se. Utvanning av ansvar men vi vet jo alle hvem som får skylda....

Mc Dermott fremstår nå som en mann helt uten integritet, vingeklippet for all autoritet, og har gjort det lenge.
Dette kommer derfor aldri til å fungere.

Time to finish him off mr Cellino....
Jon R.

gulle

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1786 på: April 22, 2014, 17:31:12 »
Ja, vi har fått med oss at mange mener at skadde og halvskadde spillere bør spille i stedet for de som spiller til enhver tid, og at når manglende bytter er opplest og vedtatt på grunn av den ene kampen på TV i jula.  ::)
og du er strålende fornøyd skjønner jeg.
Med Wooton som høyreback, Hunts effektivitet på topp, Kebes stadige avdriblinger av vingbacker i divisjonen.etc.etc.
Jeg for min del er inn i h..... Skuffet.
I tillegg slapp vi For forste gang på lenge å selge  våre beste i et overgangsvindu.
Forresten:Bytter kan ettersjekkes på kampreferater.

Det er "greit" å tape kamper , skulle bare ønske jeg så konturene av noe lovende.......

PS: da vi var i L1 og tapte 0-1 for Liverpool i ligacupen, var jeg "fornøyd"etter kampen, vår høyreving lurte Dossena så mange ganger at han ble tatt av, da så vi konturene av noe større........
Til vi måtte selge.........
Nå rykker vi opp! Jasederja

Sydhagen

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1787 på: April 22, 2014, 17:56:29 »
Akkurat.
Vi ser absolutt ingen positiv utvikling eller et spillemønster som McD prøver å innføre. Alt blir bare dårligere og dårligere...




Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1788 på: April 22, 2014, 18:02:52 »
- Ingen rendyrket spillestil...vel ingen spillestil i det hele tatt faktisk...
- Ingen formasjon som virker drillet og innlært...
- Ingen tydelige taktiske 'lure' grep ift. motstandere...
- Ingen evne til å forandre ting underveis...tidsnok...(muligens etter 0-4 et par ganger)
- Feildisponeringer av spillere på uvante plasser
- Feildisponeringer av spillere i uvante formasjoner
- Feildisponernger av spillere iht. slitne spillere vs. spillere i form vs. halvskadde spillere
- Innbyttere og bruk av disse...et eget kapittel...

Herregud for en lapskaus...og denne mannen mener bestemt at han har en plan om å føre oss videre - dit vi fortjener å være...til Premier League...jeg gav opp denne McDermott-karen i en kamp tidligere i vinter da vi startet kampen med tre midtstoppere og tre backer og slapp inn mål etter mål etter mål likevel...

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Leedsgutt

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1789 på: Mai 03, 2014, 15:43:53 »
Da er sesongen over, og jeg regner med at vi får de neste dagene vite hva som skjer med BM.

Hva tror/håper dere ?

Leedsfan

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1790 på: Mai 03, 2014, 16:04:27 »
Siden McDermott ikke får gjennomsnittlige spillere til å fremstå bedre enn de er så er vi avhengig av en totalforandring i spillestallen hvis det skal bli en hyggelig sesong om noen måneder.

Jeg har mer tro på å få inn en nye manager/coach som gir alle de som er der et løft og samtidig henter de spillerne vi trenger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1791 på: Mai 13, 2014, 07:58:12 »
Visstnok en av kandidatene til å ta over etter Pepe Mel i WBA.
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-manager-brian-mcdermott-tipped-for-west-brom-job/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1792 på: Mai 13, 2014, 08:19:41 »
Visstnok en av kandidatene til å ta over etter Pepe Mel i WBA.
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-manager-brian-mcdermott-tipped-for-west-brom-job/
For godt til å være sant ;)

B_Ød

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1793 på: Mai 13, 2014, 08:38:43 »
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1794 på: Mai 13, 2014, 09:06:10 »
Shit.  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

nord

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1795 på: Mai 13, 2014, 11:36:32 »
Hvem ved,  måske bliver det en stor succes ? ::) 
 

BatesOUT

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1796 på: Mai 13, 2014, 12:01:30 »
Shit.  ;)

Å nei! Da må vi kanskje få en kompensasjon i tillegg:-) Hvem ønsker vi inn da? Moyes?
Min første Leedskamp:
5.August 1992 mot godset.
Fikk navnetrekket til Cantona på Leedsdrakta og møtte Thor Eggen i bua:-) 9 år gammel, happy times...

Xern

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1797 på: Mai 13, 2014, 12:03:52 »
Giggs ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Andersen

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1798 på: Mai 13, 2014, 12:19:40 »
Kommer ikke til å gråte meg i søvn hver kveld, hvis BMD forsvinner til WBA . Hey, hey , vi får til og med penger his han går dit !  :D Måtte det bare skje !

BatesOUT

Sv: Ny "head-coach" : Brian Mc Dermott
« Svar #1799 på: Mai 13, 2014, 13:43:02 »

Håper i det minste den fremtidige treneren setter noen krav ifht investeringer i spillertroppen...
Er ikke mange trenere som vil ta over den ''spillergruppa'' vår. Er ikke veldig kravstor til manager, men til forsterkninger. Ingen trener i verden klarer å ta den nåværende troppen til opprykk.
Min første Leedskamp:
5.August 1992 mot godset.
Fikk navnetrekket til Cantona på Leedsdrakta og møtte Thor Eggen i bua:-) 9 år gammel, happy times...