Skrevet av Emne: KAMP: vs Sheffield Wednesday, på Elland Road, lørdag 13/4 2013 kl 13.30  (Lest 67426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

hjemmebane skal jo være en fordel! få et Leeds mål nå da for svarte !!! >:(

Geir Magne

Vi snur dette!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

sveifors

"Austin shoots.... the usual 4 yards over"

0-1  >:(

rett ifra en elendig avslutning og mål i andre enden. Leeds i de siste 4-5 sesongen i et nøtteskall
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

johnny gangster

FY FAEN

ziganda

Skal det ikke ende da? Fan  >:(

kilgallon

Down, Down, deeper Down...  :'(

Sølvreven

Det tar altså aldri slutt  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sander

Tror jeg er 2-4 min bak dere andre.. Fortsatt ikke fått noen scoring:(
 

svein77

å herregud for noe dritt

Andersen

HERE WE GO AGAIN!  :(

rober

Vi snur dette og vinner 2 - 1

MOT!

h.b

  • Gjest
Antagelig snytt for straffe

Odin

Det blir hardt å berge plassen med det vrakgodset N Warnock etterlot seg
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Disse marginene... :(

Phil Hay‏@PhilHayYEP1m
Foul by Stuart Holden on Adam Drury - that was inside the box I think. Free-kick given.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Lenge igjen ennå, men dette er ikke godt for helsa kjenner jeg , en 3 poenger i dag hadde gjort godt!

Le Jardin

vi scorer jo ikke før i andre omgang...
"Victory is in our sights"

Erik M

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..
 

Stian l

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..

Og det er ikke vanskelig.

Kontakinte

Sier det igjen, dette laget er ikke i stand til å vinne fotballkamper! Elendig midtbane og en ubrukelig Morrison på topp. Er redd vi rykker ned gitt.

Andersen

Er vel derfor 2 seire minimum på hjemmebane hadde kunnet roet noen frynsete Leedsnerver!

Erik M

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..

Og det er ikke vanskelig.

Jo, det skjer ikke.
 

HåvardK

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..
Ja - virker det usannsynlig?

Stian l

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..

Og det er ikke vanskelig.

Jo, det skjer ikke.

Hørt det før :(

Hobben

McDermott fikser dette i andre omgang. Han vil holde oss oppe i denne divisjonen til tross for de elendige fotballspillerne som spiller på dette laget.
Rogaland Whites

Tobbe9210

Sier det igjen, dette laget er ikke i stand til å vinne fotballkamper! Elendig midtbane og en ubrukelig Morrison på topp. Er redd vi rykker ned gitt.
Jeg tror ikke fem lag under oss klarer å ta 5+ poeng på de siste 5 kampene.
Leksvik whites

Andersen

COME ON LEEDS!

sveifors

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..
Ja - virker det usannsynlig?

Ingenting er ikke så galt at det ikke kan bli verre.... når man er Leeds fan må man være forberedt på alt
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Erik M

Ubehagelig å være så langt nede, men vi tar nok poeng i forhold til de andre til å klare oss.  Nå må fokus være å bygge for neste sesong.
 

Sander

Kløne-Pearce :(
 

Kontakinte

Sier det igjen, dette laget er ikke i stand til å vinne fotballkamper! Elendig midtbane og en ubrukelig Morrison på topp. Er redd vi rykker ned gitt.
Jeg tror ikke fem lag under oss klarer å ta 5+ poeng på de siste 5 kampene.
Jeg håper du får rett!