Når får Mc Dermott sparken

Started by h.b, April 13, 2013, 20:51:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Så lenge vi ikke står i fare for å rykke ned så for vi beholde McDermott helt til vi rykker opp :)! Om så han bruker 1,2,3 år :-)
Rogaland Whites

Hallgeir *

Quote from: Kato on April 28, 2013, 10:32:11
Den der syklusen med å sparke manager etter 4 mnd uten resultat har jeg null tro på. Greit nok at man kan ansette feil, og så raskt fjerne en mann man ser ikke behersker jobben.

Det blir bare en syklus i ring. Begynne på nytt, øse ut penger, ikke suksess, begynne på nytt igjen.

Nå har vi ansatt en manager jeg har tro på. En med dokumentert suksess, en som ser ut som han har en plan med det han gjør.

Gi mannen tid. Ã... kreve opprykksplass til jul er idiotisk. Oppskriften på suksess er kontinuitet, det viser seg.

Da kan ikke vi, med begrensede midler, kreve tryllerier fra dag en.

McDermott må få tid til å bygge sitt lag. Play-off til neste år er bonus for meg.

Støttes fullt ut.
Super Leeds since 1968

p0ndus

Formålet med og starte denne tråden er bare og skape negativ stemning :-[ :-\ :(.
Jeg har tro på Mc Dermott, men han må få tid til og rydde i stallen og få på plass spillere i stallen, som kan fylle roller, som er viktig for at hans spillefilosofi skal fungere. Mannen har tre år på seg, gi han ihvertfall 6 måneder i trøya før man starter og rasle med sablene.

h.b

Desverre har han ikke annen mulighet enn å rykke opp for å beholde jobben sin. Sett at vi havner på en 8 plass neste år. Vi har da bygget for fremtiden som det blir hevda her. Men så selges spillere igjen. Mc Dermott må da begynne å bygge på nytt igjen. Så hva er da oddsen på at vi greier det i sesong 2, med Mc Dermott. For greier han det ikke da heller, og ikke for sparken. Ja da skjer det samme igjen. Han må bygge på nytt fordi Leeds selger unna spillerne sine.
Så hvis vi skal se realistisk på det. Hvis vi har Mc Dermott som manager neste sommer. Ja da har Leeds rykka opp. Og for å være ærlig med meg selv. Ja med en klubb på Leeds sin størrelse. Ja da er det en fallitterklæring å ikke ha som mål å vinne divisjonen

ØBS

Gi nå mannen i hvert fall 44 dager, da... ;)
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Quote from: h.b on April 28, 2013, 14:46:36
Desverre har han ikke annen mulighet enn å rykke opp for å beholde jobben sin. Sett at vi havner på en 8 plass neste år. Vi har da bygget for fremtiden som det blir hevda her. Men så selges spillere igjen. Mc Dermott må da begynne å bygge på nytt igjen. Så hva er da oddsen på at vi greier det i sesong 2, med Mc Dermott. For greier han det ikke da heller, og ikke for sparken. Ja da skjer det samme igjen. Han må bygge på nytt fordi Leeds selger unna spillerne sine.
Så hvis vi skal se realistisk på det. Hvis vi har Mc Dermott som manager neste sommer. Ja da har Leeds rykka opp. Og for å være ærlig med meg selv. Ja med en klubb på Leeds sin størrelse. Ja da er det en fallitterklæring å ikke ha som mål å vinne divisjonen

Uten fremdriftsplan, både kort - og langsiktig, uten investeringer og vilje for å gjøre noe med klubben, kommer vi aldri til å rykke opp og samtidig klare oss i PL. Håkon.  Det vet alle.

Uansett hva Brian måtte klare å få til.  Nøkkelen ligger hos eiere og investorer.  Det VET de har verdens beste og mest lojale tilhengere (kunder) i ryggen.  25 000 på ER i går på en kanp som betyr nada burde vel vitne om det.  Derfor synes jeg det er en bortimot hån mot disse (oss) om ikke det blir tatt solide grep som virkelig viser at de VIL noe med Leeds United.

Miraculix på benken holder ikke alene uten styrkedrikk...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Leedsfan

Mye av det du skriver her er faktisk riktig. Hvis McDermott skal få bygge et lag over tid så må vi også innse at de beste spillerne våre forsvinner. Sånn er det bare. Hvis McDermott bruker 4 år på å få oss opp så kommer vi til å selge noen Byram'er underveis.

Akkurat dette er det som gjør det så vanskelig å lykkes i Leeds, vi tror vi er større og bedre enn det vi egentlig er. Vi har heldigvis noe de fleste andre klubber ikke har, et enormt potensiale..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ØBS

Quote from: Leedsfan on April 28, 2013, 15:52:32

Mye av det du skriver her er faktisk riktig. Hvis McDermott skal få bygge et lag over tid så må vi også innse at de beste spillerne våre forsvinner. Sånn er det bare. Hvis McDermott bruker 4 år på å få oss opp så kommer vi til å selge noen Byram'er underveis.

Akkurat dette er det som gjør det så vanskelig å lykkes i Leeds, vi tror vi er større og bedre enn det vi egentlig er. Vi har heldigvis noe de fleste andre klubber ikke har, et enormt potensiale..
'
Helt enig med du, og dermed delvis med Håkon.  Liker ikke å innrømme det for han og jeg kjenner hverandre mer enn nok til å være enige om å være uenig.

Men din siste replikk bare gjenspeiler essensen i mitt foregående innlegg.  EIERNE må komme på banen snart med en konkret gjennomarbeidet plan.  Skal de tjene penger på klubben vår må vi opp der pengene er...

SÃ... enkelt er det...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Gufrias

Quote from: h.b on April 28, 2013, 02:37:53
Nei han har hittil ikke vært god nok. Men hvis han få ordna opp i daukjøttet som finnes og handler klokt. Ja da sitter han nok trygt ved en høyt plassering. Men er nok redd for at Mc Dermot får fyken ved juletider hvis resultatene ikke er de rette for opprykkskampen neste sesong
Jo, han har hittil vært god nok.

• Målet hans denne sesongen var å snu en trend som pekte mot nedrykk. Mission accomplished.
  • Han har 1,50 i snitt, med et lag som før det hadde 7 på rad uten seier.
  • Laget har lagt vekk hoofball-taktikken, og i går var de gode selv med 10 mot 11. Og det mot et lag i form og playoffposisjon.
Hekta på Leeds siden 1974

testo

Quote from: ØBS on April 28, 2013, 15:35:14

Uten fremdriftsplan, både kort - og langsiktig, uten investeringer og vilje for å gjøre noe med klubben, kommer vi aldri til å rykke opp og samtidig klare oss i PL. Håkon.  Det vet alle.

Uansett hva Brian måtte klare å få til.  Nøkkelen ligger hos eiere og investorer.  Det VET de har verdens beste og mest lojale tilhengere (kunder) i ryggen.  25 000 på ER i går på en kanp som betyr nada burde vel vitne om det.  Derfor synes jeg det er en bortimot hån mot disse (oss) om ikke det blir tatt solide grep som virkelig viser at de VIL noe med Leeds United.

Miraculix på benken holder ikke alene uten styrkedrikk...

Helt enig Øyvind.
Eierne er de som sitter med hele kortstokken, så nå må tiden være inne for å dele ut noen jokere også.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Quote from: h.b on April 28, 2013, 02:37:53
Nei han har hittil ikke vært god nok. Men hvis han få ordna opp i daukjøttet som finnes og handler klokt. Ja da sitter han nok trygt ved en høyt plassering. Men er nok redd for at Mc Dermot får fyken ved juletider hvis resultatene ikke er de rette for opprykkskampen neste sesong

Han har sørget for at vi sikret plassen, etter å ha tatt over et lag i fritt fall. Første målsetning er dermed oppnådd =godt  nok. Laget har dessuten tatt flere poeng i snitt enn før Mc Dermott = klar sportslig fremgang = godt nok i lange baner. 

Vi sparker da ikke folk som gjør en god jobb, gjør vi vel?  :o

I predict: Mc Dermott vil ta denne klubben fremover, forutsatt at han får sin kontraktfestede tid og minst like gode økonomiske betingelser  som sine to forgjengere, fordi den tildligere sjefspeideren vil få mer ut av hver pundseddel  enn hva Warnock og Grayson klarte.   :)
Jon R.

TK20

Dette strider så til de grader i mot alt jeg anser som fornuftig ansettelsespolitikk på lang sikt. Hva med følgende treårsplan?

- Ã...r 1: Bli godt kjent med stallen og spillerne, finne ut hva laget mangler, legge en god og langsiktig plan for spillestil og treningskultur. Sluttplassering på tabellen: 12 plass.

- Ã...r 2: Bygge videre på erfaringene fra år 1, forsterke viktige plasser, kvitte seg med de svakeste leddene i laget. Terpe taktikk og spillestil. Sluttplassering på tabellen: 7 plass.

- Ã...r 3: Høste godene av den arbeidet gjort de to foregående årene, forsterke ytterligere.. Sluttplassering på tabellen: 2 plass.

sportcarl1

mcdermott har mitt stöd men han har gått från mr 100% till mr 50%, vi fortsätter att vara starka hemma men svaga borta, tror leeds största problem inte är managers utan spelarna, hur fokuserade och hur stora vinnarskallar har de egentligen, känns som vi fortsätter med för mycket mycket lätta insläppta mål plus en del onödiga utvisningar, detta lag vi har är inte tillräckligt bra för att spela med en man mindre, lees och diouf får väl ställa sig i skamvrån denna helgen.

Gufrias

Quote from: sportcarl1 on April 28, 2013, 22:45:43
mcdermott har mitt stöd men han har gått från mr 100% till mr 50%, vi fortsätter att vara starka hemma men svaga borta, tror leeds största problem inte är managers utan spelarna, hur fokuserade och hur stora vinnarskallar har de egentligen, känns som vi fortsätter med för mycket mycket lätta insläppta mål plus en del onödiga utvisningar, detta lag vi har är inte tillräckligt bra för att spela med en man mindre, lees och diouf får väl ställa sig i skamvrån denna helgen.
Det er plass til Austin der også.

berlin

Quote from: Hallgeir * on April 28, 2013, 11:56:34
Den der syklusen med å sparke manager etter 4 mnd uten resultat har jeg null tro på. Greit nok at man kan ansette feil, og så raskt fjerne en mann man ser ikke behersker jobben.

Det blir bare en syklus i ring. Begynne på nytt, øse ut penger, ikke suksess, begynne på nytt igjen.

Nå har vi ansatt en manager jeg har tro på. En med dokumentert suksess, en som ser ut som han har en plan med det han gjør.

Gi mannen tid. Ã... kreve opprykksplass til jul er idiotisk. Oppskriften på suksess er kontinuitet, det viser seg.

McDermott må få tid til å bygge sitt lag. Play-off til neste år er bonus for meg.

Støttes fullt ut.

Jepp. Dette er en tulletråd, som h.b. selv sier (indirekte) kunne vært opprettet for hvilken som helst ny manager i Leeds. Det h.b. egentlig etterlyser er "penger", såvidt jeg kan begripe. Uten penger stiller BMcD og Mourinho omtrent likt, muligens BMcD hakket bedre fordi han er mer vant til low-budget.

Og pengespørsmålet. Det er en helt annen sak.

Den nye manageren (BMcD) ser ut til (for meg, Kato og mange flere) å ha bedre forutsetninger for å lykkes en tdiligere manager etter Ledds' fall, både når det gjelder lite penger og medium penger. Mucho mucho money ser det ikke ut til at det blir med det første.

samadhi

Quote from: TK20 on April 28, 2013, 22:10:41

Dette strider så til de grader i mot alt jeg anser som fornuftig ansettelsespolitikk på lang sikt. Hva med følgende treårsplan?

- Ã...r 1: Bli godt kjent med stallen og spillerne, finne ut hva laget mangler, legge en god og langsiktig plan for spillestil og treningskultur. Sluttplassering på tabellen: 12 plass.

- Ã...r 2: Bygge videre på erfaringene fra år 1, forsterke viktige plasser, kvitte seg med de svakeste leddene i laget. Terpe taktikk og spillestil. Sluttplassering på tabellen: 7 plass.

- Ã...r 3: Høste godene av den arbeidet gjort de to foregående årene, forsterke ytterligere.. Sluttplassering på tabellen: 2 plass.

Kanskje en god plan det, men med den progresjonen så vil McDermott få sparken midt i Ã...r 2.
Skal en manager bli i klubben over lengre tid er han avhengig av suksess både på kort- og langsikt.

Minimum i Ã...r 1 for vår nye sjef er playoff, og opprykk i løpet av to år.
marching on together,
derudaf forever...

h.b

Quote from: berlin on April 29, 2013, 19:27:42
Quote from: Hallgeir * on April 28, 2013, 11:56:34

Støttes fullt ut.

Jepp. Dette er en tulletråd, som h.b. selv sier (indirekte) kunne vært opprettet for hvilken som helst ny manager i Leeds. Det h.b. egentlig etterlyser er "penger", såvidt jeg kan begripe. Uten penger stiller BMcD og Mourinho omtrent likt, muligens BMcD hakket bedre fordi han er mer vant til low-budget.

Og pengespørsmålet. Det er en helt annen sak.

Den nye manageren (BMcD) ser ut til (for meg, Kato og mange flere) å ha bedre forutsetninger for å lykkes en tdiligere manager etter Ledds' fall, både når det gjelder lite penger og medium penger. Mucho mucho money ser det ikke ut til at det blir med det første.

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Leedsfan

Synes han er tøff om dagen, spørs om han hadde turt/fått lov til det av Bates!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Kunne vel endret trådtittelen til: Når gidder McDermott ikke mer?

Leedsfan

Quote from: Kato on June 27, 2013, 19:44:20

En ting er at de har lovt han noe de ikke så langt klarer å holde, men han har allikevel ikke det så ille. Han er i en sovende (i dvale) storklubb med en grei tropp, det er ikke så mye som skal til for at dette blir bedre.

Jeg kan ikke skjønne at de ikke klarer å hoste opp 3mill pund til spillerkjøp og øke lønnsbudsjettet med 50%?!?

sveifors

Quote from: Kato on June 27, 2013, 19:44:20

Enig, tror McDermott går selv lenge før han rekker å få sparken
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Jeg tror ikke Brian McDermott går av i nær fremtid. Selvsagt har han blitt lovet ting som GFH (selvfølgelig) ikke har holdt, men å gå av ville vært et lite karriereselvdrap.

Utfordringen med å trene en (fallen) storklubb under vanskelige forhold og stort press, er massiv, men aggressive (positivt innstilte mennesker med go, ikke voldelige tullinger) kan bli enda mer motivert av de mange fartsdumpene. Heldigivs har jeg inntrykket av at McDermott er en slik type, ikke en som stikker med halen mellom beina.

Dessuten er nær samtlige av supporterne på BMcD side; det er GFH som er fienden, ikke han, slik begge var under Warnock.

Nei, Brian blir på sin post inntil klubben eventuelt går i administrasjon - tror jeg. Om han gjennomfører jobben godt, og til og med muligens klarer PO/opprykk, vil dette styrke CVen hans på en enorm måte og gjøre han attraktiv for toppklubber i PL. Om han sier opp, står neppe de mest attraktive arbeidsgiverne i kø for signeringen hans.
Marching on together!

sportcarl1

vore katastrof att sparka mcdermott, fattar inte ens anledningen att starta den här tråden, är ju som at t önska sig ännu mer negativitet än vad vi redan har

Annesj

Enig i siste post. En håpløs tråd! Negativiteten lenge leve.  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Etter å ha sett Shitty grisebanke manure så kan vi angre på at vi ikke ansatte Pellegrini og gav han en warchest på 15 mill pund, GFH er amatører..

Gufrias

Quote from: Leedsfan on September 22, 2013, 18:58:59
Etter å ha sett Shitty grisebanke manure så kan vi angre på at vi ikke ansatte Pellegrini og gav han en warchest på 15 mill pund, GFH er amatører..
Seriøst? Bare 15 millioner?

Ã...h, du mener milliarder  ;)

h.b

Hear hear

DenHviteYeboah

Blakke amatører i jaffal......

Bromancer

Prøver å holde forventningene til denne sesongen lave. Vi må nok vente til neste sesong før vi kan ha noe håp om å være seriøse utfordrere til opprykk. Tror det vil hjelpe med en opprenskning i stallen i sommervinduet.  Likevel svir alle tap noe så inn i h.......!

fmtj

Denne tråden måtte jo selvsagt komme.... ;D! Når vi taper fotballkamper diskuteres selvsagt manageren. Det er bare landslaget i Norge som er opptatt av kontinuitet med Drillo. Det er intet mål.

Når det er sagt deler jeg det som sies om BmD. Jeg har tillitt til ham enn så lenge og det er altfor tidlig å sparke denne solide manageren. Han har vist i mange år at han får mye ut av lite. Hvis det er slik at Leeds United ikke får nytte av ham, er det noe merkelig med kulturen i klubben. Da må det renskes ut mye og bygges stein for stein helt fra bunnen av. Det kan jeg ikke tenke meg er tilfelle.

De to siste tapene er marginale. Readingkampen taper vi med et mål i mot i det 94. minutt eller noe sånt. Mot Burnley er det slurvespill i 1. omg. men siste halvdel av kampen kjører vi skikkelig, men oppnår dessverre bar en goal. Jeg tror ikke det er så galt som vi vil ha det til og resultatene vil komme etter hvert. I år har vi ikke opplevd de store skrellene som vi har sett foregående sesonger mot Blackpool, Preston og andre "gigantklubber"..... :-[!

Tålmodighet folkens, så løsner det og kanskje får vi inn en god spiss på lån snart! Nå må eierne snart gjøre det de stadig lover sjefen, penger til spillere som kan bety noe.

MOT!!!
Yeboahs vitne