Skrevet av Emne: Når får Mc Dermott sparken  (Lest 42122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #120 på: Januar 11, 2014, 16:00:55 »
Hvor faen er perspektivet folkens?

Var det noen i det hele tatt før sesongen startet som forventet at vi skulle rykke opp? Jeg mener å huske at det var en stor enighet om at dette kom til å bli en transittsesong. En sesong hvor Brian McDermott skulle få sjansen til å bygge et konkurransedyktig lag, som igjen kan kjempe i toppen nesten sesong! Jeg var forberedt på å gi McDermott en sjanse! De fleste her på forumet var forberedte på å gi McDermott en sjanse! Og se på (mange av) dere nå, skriker om hans avgang!

Hvem faen skal vi få inn mener dere? Malky Mackay som rykket opp med Cardiff med nærmest ubegrenset transferbudsjett? Mannen der trengte også en førstesesong, før han sesongen etter rykket opp med dem. Og dette når han fikk de spillerne han pekte på

Blir rett og slett oppgitt over mange av dere! Men for all, la oss sparke han, for så å ende opp i den komplett samme situasjonen neste år! Og året etter, og året etter............

Helt naturlig at dette spørsmålet blir drøftet nå. Vi har hatt en lengre periode med elendige resultater. Hadde det vært noe bra spillemessig å ta med seg, så hadde det vært annerledes. De to siste kampene har vært to av de svakeste Leeds har spilt på MANGE år. To kamper mot lag som skal være vesentlig dårligere enn oss. På disse to kampene har vi sluppet inn åtte mål. Knapt skapt en eneste målsjanse. Et forsvar som ikke fungerer, en midtbane som ikke fungerer og et angrep som ikke fungerer. Ikke en eneste positiv ting å ta med seg.

Selvfølgelig blir McDermotts rolle diskutert oppi det heler.

Oppdrettslaksen

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #121 på: Januar 11, 2014, 16:09:06 »

Helt naturlig at dette spørsmålet blir drøftet nå. Vi har hatt en lengre periode med elendige resultater. Hadde det vært noe bra spillemessig å ta med seg, så hadde det vært annerledes. De to siste kampene har vært to av de svakeste Leeds har spilt på MANGE år. To kamper mot lag som skal være vesentlig dårligere enn oss. På disse to kampene har vi sluppet inn åtte mål. Knapt skapt en eneste målsjanse. Et forsvar som ikke fungerer, en midtbane som ikke fungerer og et angrep som ikke fungerer. Ikke en eneste positiv ting å ta med seg.

Selvfølgelig blir McDermotts rolle diskutert oppi det heler.

Det er ikke til å legge skjul på at vi har vært ekstremt svake de siste kampene, men går ikke alle lag gjennom slike perioder? Forventet du at vi skulle ligge såpass bra an på tabellen da du så hvordan troppen var i slutten av august? Du må tydeligvis ha forventet mer, noe som igjen for meg framstår som fullstendig naivt og urealistisk! Jeg hadde forstått frustrasjonen hvis vi hadde vært innenfor rekkevidden til nedrykk, men jeg kan så absolutt ikke forstå den når vi faktisk er innenfor rekkevidde av playoff...

berlin

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #122 på: Januar 11, 2014, 16:09:44 »
Som alltid er den beste veien for et managerskifte, at man har god tod til å sirkle inn
kandidater. Mest sannsynlig har ikke styret begynt med det, og det er vel det som taler imot at BMD
får fyken alleredge over helga. Men da har vi denne berømte
"Garderoben" da. Er den tapt, vil en sparking skje kjapt.

Ross tvitret  positivt  om duoen Stewart/Kebe. Hadde han gjort det
hvis han hadde mistet trua på BMD? Vet ikke, men den godeste
Ross har jo tross alt blomstret under BMD,
så han kan fortsatt ha tiltro til BMD. Men det er
jo andre spillere som kan ha nista troen...

Personlig tror jeg BMD får fyken hanske raskt
og det passer Haigh & Co å starte sin "æra"
med ny manager. Forhåpentligvis har de nok finansielle
muskler til at  jobben som Leeds sjef er attraktiv.
« Siste redigering: Januar 11, 2014, 16:13:20 av berlin »

Oppdrettslaksen

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #123 på: Januar 11, 2014, 16:12:08 »
Som alltid er den beste veien for et managerskifte, at man har god tod til å sirkle inn
kandidater. Mest sannsynlig har ikke styret ikke begynt med det, og det er vel det som taler imot at BMD
får fyken allerede over helga. Men då har vi denne berømte
"Garderoben" da. Er den tapt, vil en sparing skje kjapt.

Ross tvitret  positivt  om duoen Stewart/Kebe. Hadde han gjort det
hvis han hadde mistet trua på BMD? Vet ikke, men den godeste
Ross har jo tross alt blomstret under BMD,
så han kan fortsatt ha tiltro til BMD. Men det er
jo andre spillere som kan ha nista troen...

Personlig tror jeg BMD får fyken hanske raskt
og det passer Haigh & Co å starte sin "æra"
med ny manager. Forhåpentligvis har de nok finansielle
muskler til at  jobben som Leeds sjef er attraktiv.

Hvem skal inn? Hvem ialledager skal inn å ta over "mektige" Leeds United?

sportcarl1

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #124 på: Januar 11, 2014, 16:14:24 »
och vem vill ta över denna klubb efter hur vi behandlat våra managers de sista 10 åren?, inte en endaste gång har det givit något positivt att kicka dom, gäller nog att söka problemets kärna istället och säkert ligger det 10 år bak i tiden och vi får lida av det fortfarande
 

berlin

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #125 på: Januar 11, 2014, 16:16:42 »
Som alltid er den beste veien for et managerskifte, at man har god tod til å sirkle inn
kandidater. Mest sannsynlig har ikke styret ikke begynt med det, og det er vel det som taler imot at BMD
får fyken allerede over helga. Men då har vi denne berømte
"Garderoben" da. Er den tapt, vil en sparing skje kjapt.

Ross tvitret  positivt  om duoen Stewart/Kebe. Hadde han gjort det
hvis han hadde mistet trua på BMD? Vet ikke, men den godeste
Ross har jo tross alt blomstret under BMD,
så han kan fortsatt ha tiltro til BMD. Men det er
jo andre spillere som kan ha nista troen...

Personlig tror jeg BMD får fyken hanske raskt
og det passer Haigh & Co å starte sin "æra"
med ny manager. Forhåpentligvis har de nok finansielle
muskler til at  jobben som Leeds sjef er attraktiv.

Hvem skal inn? Hvem ialledager skal inn å ta over "mektige" Leeds United?

Ja, det er jo det jeg sier.  En rask "tvungen" sparing er slett ikke
optimalt. Men hvis spillerne ikke viser st de står last og brast ved
manageren, er det ofte det som skjer. Spennende tider.

baste

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #126 på: Januar 11, 2014, 16:21:11 »
Hva har McDermott gjort bra de siste kampene? 2 nye vinger, som ikke holder bredden, og er alt for defansive. En spiss, som tror han er ballfordeler på midtbanen ? McCormack skal ligge på offsidegrensen, alltid...
Austin er sliten, i dag benytter vi bare 2 bytter, sist ingen. Nei, æ har helt mistet trua på McDermott. Han e jo ikke forbbannet en gang.
Æ så Nils Arne Eggen fly forbanna på 7-0' da ledet RBK 7-0, Eggen ville ha tempo, kampen va ikke over. De vant til slutt 10-0

Forventer 4-4-2 og kantspill, allerede neste kamp. Og da med Smith og McCormack på topp. Tenk innlegg fra kant til Smith, og en McCormack som vil noe, alltid i bevegelse?? Austin skal kun ha en defansiv midtbane rolle....og Byram fra start
« Siste redigering: Januar 11, 2014, 16:24:15 av baste »

HåvardK

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #127 på: Januar 11, 2014, 16:50:39 »
Tviler på at eierne sparker McDermott den samme uka som de har bidratt til at han har fått hente inn to nye (og på papiret spennende) spillere.

moffen

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #128 på: Januar 11, 2014, 17:04:10 »
Bør sparkes i morgen. Finner meg ikke i å bli pult i 2 ernav Wednesday!

stigahauge

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #129 på: Januar 11, 2014, 17:07:13 »
Forrhåpentligvis har vi no smarte eigarar som ikkje lar seg rive med av ein dårlig periode. Dersom ein har fulgt Leeds dei siste 50 åra så har ein vel funne ut at raske managerbytter i motgang ALDRI har fungert. Vi har no ein smart manager med sjølvrespekt for det han gjør. Sikkert mange supportera som har ein forferdelig dag, men dei er nok ikkje i nærheiten av McD. Han legge heile si stoltheit i dette og det er trossalt hans yrke. Dersom ein ser kampen i dag så er det faktisk ingen manager i verden som kunne gjort det så mykje bedre tatt i betaktning spelarar si form og vurderingsvne på bana samt horrible dommaravgjøreslar. Absolutt ingenting av det som skjer på bana i dag kan leggast på valg av taktikk. Elendige innvolveringar frå alle som ikkje spelte i kvitt og blått førte til slakt. Spørsmålet er no berre kva som vert gjort på treingsfeltet framover...
 

Leedsfan

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #130 på: Januar 11, 2014, 17:14:16 »
Beit merke i denne setningen her:"Absolutt ingenting av det som skjer på bana i dag kan leggast på valg av taktikk"

Jeg ville påstå nesten det motsatte, alt som skjer på banen i dag er som følge av feil taktikk.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #131 på: Januar 11, 2014, 17:16:08 »

Helt naturlig at dette spørsmålet blir drøftet nå. Vi har hatt en lengre periode med elendige resultater. Hadde det vært noe bra spillemessig å ta med seg, så hadde det vært annerledes. De to siste kampene har vært to av de svakeste Leeds har spilt på MANGE år. To kamper mot lag som skal være vesentlig dårligere enn oss. På disse to kampene har vi sluppet inn åtte mål. Knapt skapt en eneste målsjanse. Et forsvar som ikke fungerer, en midtbane som ikke fungerer og et angrep som ikke fungerer. Ikke en eneste positiv ting å ta med seg.

Selvfølgelig blir McDermotts rolle diskutert oppi det heler.

Det er ikke til å legge skjul på at vi har vært ekstremt svake de siste kampene, men går ikke alle lag gjennom slike perioder? Forventet du at vi skulle ligge såpass bra an på tabellen da du så hvordan troppen var i slutten av august? Du må tydeligvis ha forventet mer, noe som igjen for meg framstår som fullstendig naivt og urealistisk! Jeg hadde forstått frustrasjonen hvis vi hadde vært innenfor rekkevidden til nedrykk, men jeg kan så absolutt ikke forstå den når vi faktisk er innenfor rekkevidde av playoff...

Aldri sagt at jeg har forventet noe mer. Jeg sier bare at det er helt naturlig at McDermotts rolle blir diskutert når vi nå har gått åtte kamper og kun vunnet en kamp. I løpet av denne perioden har spillet blitt dårligere og dårligere.

Jeg hadde blitt like sur uansett om vi hadde ligget på første eller nederst på tabellen. 0-2 mot Rochdale, et resultat som fort kunne sett styggere ut om det ikke hadde vært for Kenny, og 0-6 mot Sheff Wed er rett og slett skremmende dårlig.

moffen

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #132 på: Januar 11, 2014, 17:19:05 »
Resultater avgjør en manager  sin skjebne.Nå har toget gått for Mc D

stigahauge

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #133 på: Januar 11, 2014, 17:27:25 »
Resultater avgjør en manager  sin skjebne.Nå har toget gått for Mc D
Beit merke i denne setningen her:"Absolutt ingenting av det som skjer på bana i dag kan leggast på valg av taktikk"

Jeg ville påstå nesten det motsatte, alt som skjer på banen i dag er som følge av feil taktikk.

For meg heilt fullstendig latterlige tnakar om korleis suksessfulle fotballklubbar blir skapt. Snakkar vi her journalistar for VG og Dagbladet?? Dersom ein sparkar ein manager etter 1 mnd med dårlige resultat så er ein så langt ute på vidda somdet er mulig. Spesielt med tanke det enorme gjennomtrekket av spelarar, trenarar, administrasjon etc. som har vært i denne klubben.

Ã… legge all skyld på ein mann etter ei slik fadese som i dag er jo og fullstendig galskap. Sjå kampen på nytt og sjekk måla! Alt er jo hårreisande innvolveringar av enkeltspelarar. At desse spelar er sjølvsagt bedrøvelig, men kva er alternativa?? Akuurat no er vi i horribel form og då er det j.... vanskelig for ein mangaer å ta taktiske valg fordi det rett og slett er ingen som viser at dei er verdige ein plass i 11-elvaren. Dersom ein heller får jobbe over tid å sett kven som passar og kven som ikkje passar inn så har ein i lettare arbeidsoppgåve og kan begrense slike periodar som vi er inne i no!
 

Kontakinte

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #134 på: Januar 11, 2014, 17:34:14 »
Som alltid er den beste veien for et managerskifte, at man har god tod til å sirkle inn
kandidater. Mest sannsynlig har ikke styret ikke begynt med det, og det er vel det som taler imot at BMD
får fyken allerede over helga. Men då har vi denne berømte
"Garderoben" da. Er den tapt, vil en sparing skje kjapt.

Ross tvitret  positivt  om duoen Stewart/Kebe. Hadde han gjort det
hvis han hadde mistet trua på BMD? Vet ikke, men den godeste
Ross har jo tross alt blomstret under BMD,
så han kan fortsatt ha tiltro til BMD. Men det er
jo andre spillere som kan ha nista troen...

Personlig tror jeg BMD får fyken hanske raskt
og det passer Haigh & Co å starte sin "æra"
med ny manager. Forhåpentligvis har de nok finansielle
muskler til at  jobben som Leeds sjef er attraktiv.

Hvem skal inn? Hvem ialledager skal inn å ta over "mektige" Leeds United?
Hvis jeg kunne velge, Jürgen Norbert Klopp!!

Leedsfan

Når får Mc Dermott sparken
« Svar #135 på: Januar 11, 2014, 17:35:05 »
Resultater avgjør en manager  sin skjebne.Nå har toget gått for Mc D
Beit merke i denne setningen her:"Absolutt ingenting av det som skjer på bana i dag kan leggast på valg av taktikk"

Jeg ville påstå nesten det motsatte, alt som skjer på banen i dag er som følge av feil taktikk.

For meg heilt fullstendig latterlige tnakar om korleis suksessfulle fotballklubbar blir skapt. Snakkar vi her journalistar for VG og Dagbladet?? Dersom ein sparkar ein manager etter 1 mnd med dårlige resultat så er ein så langt ute på vidda somdet er mulig. Spesielt med tanke det enorme gjennomtrekket av spelarar, trenarar, administrasjon etc. som har vært i denne klubben.

Ã… legge all skyld på ein mann etter ei slik fadese som i dag er jo og fullstendig galskap. Sjå kampen på nytt og sjekk måla! Alt er jo hårreisande innvolveringar av enkeltspelarar. At desse spelar er sjølvsagt bedrøvelig, men kva er alternativa?? Akuurat no er vi i horribel form og då er det j.... vanskelig for ein mangaer å ta taktiske valg fordi det rett og slett er ingen som viser at dei er verdige ein plass i 11-elvaren. Dersom ein heller får jobbe over tid å sett kven som passar og kven som ikkje passar inn så har ein i lettare arbeidsoppgåve og kan begrense slike periodar som vi er inne i no!

5-3-2, 3-5-2 eller 3-4-3 funker ikke og problemet er å spille med 3 midstoppere, i hvertfall med de vi har i klubben.

Når Wickham ser ut som en lynrask ving så er det noe galt. Han bare la seg i rommet mellom Peltier og Lees, og der drev han oss til vanvidd.

Mowatt sammen med en Austin uten selvtillit er jo ikke bra, stakkars Mowatt som prøvde og prøvde..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #136 på: Januar 11, 2014, 17:38:07 »
Selvsagt har det som skjer i dag med taktiske vurderinger å gjøre.
 

stigahauge

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #137 på: Januar 11, 2014, 18:01:53 »
Selvsagt har det som skjer i dag med taktiske vurderinger å gjøre.

Heilt einig! Taktiske vurderingar frå dei 11/10 på bana og alle i støtteapparat som følge kampen frå sida!
 

DenHviteYeboah

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #138 på: Januar 11, 2014, 18:32:21 »
Beklager å måtte si det, men jeg tror ikke BMD klarer å rette opp dette :( De 7 siste kampene har etter min mening vist en manager med horrible taktiske vurderinger. Vurderinger som på forhånd mange på diverse forum har advart mot: 3-4-3 systemet, slitne spillere totalt ute av form som starter kamp etter kamp. Vi spiller dårligere og dårligere og BMD fortsetter med 3 bak....På toppen av dette taper vi 2-0 mot Rochdale fullt fortjent, og blir rundspilt av middelmådigheten Sheff wed ???
Idag gadd ikke spillerne å prøve for BMD engang :(
For å snu dette tror jeg vi må sende innpå 9 stk fra Thorp Arch...Paddy og Ross beholder vi ;)
Uff, dette var helt jævlig kjære venner :(

Lucas the Kop Cat

Sv:
« Svar #139 på: Januar 11, 2014, 18:37:12 »
Det er dessverre skremnende at han ikke viser evne til å gjøre grep underveis og snu kampforløpet. Det bekymrer.

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

Hobben

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #140 på: Januar 11, 2014, 18:59:20 »
Brian McDermott er den rette mannen for Leeds. La han bygge opp dette laget, om det så tar 1,2,3 eller 4 år! Vi har lenge ligget i dritten så vi klarer litt til ;-)
Rogaland Whites

stigahauge

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #141 på: Januar 11, 2014, 19:00:56 »
Brian McDermott er den rette mannen for Leeds. La han bygge opp dette laget, om det så tar 1,2,3 eller 4 år! Vi har lenge ligget i dritten så vi klarer litt til ;-)

+1
 

Hobben

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #142 på: Januar 11, 2014, 19:01:58 »
Brian McDermott er den rette mannen for Leeds. La han bygge opp dette laget, om det så tar 1,2,3 eller 4 år! Vi har lenge ligget i dritten så vi klarer litt til ;-)

+1

Godt å se at jeg ikke er alene :-)!
Rogaland Whites

Borge

Sv:
« Svar #143 på: Januar 11, 2014, 19:05:44 »
Det er dessverre skremnende at han ikke viser evne til å gjøre grep underveis og snu kampforløpet. Det bekymrer.

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
nå gjorde han vel et forsøk i pausen, men smith ødela vel den muligheten...
Borge

Jostein.

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #144 på: Januar 11, 2014, 19:23:38 »
Dommeren ødela vel den muligheten, mulig i strengeste laget med gult. Men that's It, latterlig.

Så intervjuet med BMD på LUTV etter kampen, beste intervjuet han har hatt så langt i Leeds og jeg har troen på st han kan snu det igjen. Godt at han ikke kommer med dårlige unnskyldninger å bare legger seg paddeflat.
Leeds Carajo!

stigahauge

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #145 på: Januar 11, 2014, 19:23:59 »
Det er dessverre skremnende at han ikke viser evne til å gjøre grep underveis og snu kampforløpet. Det bekymrer.

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
nå gjorde han vel et forsøk i pausen, men smith ødela vel den muligheten...

Smith har jo ikkje armen ute fra kroppen eingong. Han springe rett og slett på ein Wednesdayspelar som lig død til doomaren har gitt kortet for så å ikkje få behandling ei gong etterpå. Latterlig dømt, men er ikkje meir å vente frå slikt skit frå PL!
 

GeirO

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #146 på: Januar 11, 2014, 19:42:16 »
Jeg ser heller ikke noe albue. Men jeg ser derimot en svær spiller som dunker skuldra i en  headende spiller. Noe som er strengt forbudt og meget vondt. En mellomting av gult og rødt er min dom. Reagerte ikke særlig på det røde kortet etter å ha sett reprisene.
MOT

stigahauge

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #147 på: Januar 11, 2014, 19:56:54 »
Jeg ser heller ikke noe albue. Men jeg ser derimot en svær spiller som dunker skuldra i en  headende spiller. Noe som er strengt forbudt og meget vondt. En mellomting av gult og rødt er min dom. Reagerte ikke særlig på det røde kortet etter å ha sett reprisene.

Aldri i verden rødt kort. Peltier og Pugh kunne heller fått det etter horrible og idiotiske taklingar i 1.omg. No blir smith borte i dei 3 neste og vi som akkurat hadde fått vingar slik at vi kunne fått brukt han.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #148 på: Januar 11, 2014, 20:23:56 »
Nøytralt ståsted. Han går etter mannen og ikke etter ballen. Og når han så treffer han med spiss albu. Ja da er det utvisning rett å slett

stigahauge

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #149 på: Januar 11, 2014, 20:28:28 »
Nøytralt ståsted. Han går etter mannen og ikke etter ballen. Og når han så treffer han med spiss albu. Ja da er det utvisning rett å slett

-1 :)