Skrevet av Emne: Manageren og hans backroom staff  (Lest 92527 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Manageren og hans backroom staff
« på: April 15, 2013, 15:30:24 »
Brian McDermott - teambuilderen - har sagt sitt om hvem som skal være involvert med førstelaget i fremtiden:

Brian McDermott        Manager
Nigel Gibbs                   Ass Manager

Neil Redfearn              Coach
Richard Naylor            Coach
Leigh Bromby              Coach


Så får vi se hvem som følger Developement Squad og Under 18s!

I hvert fall fint å se at både Redfearn og Naylor følger med videre. Jeg ser på Naylor som en vinner og i kombinasjon med solid karer som McDermott, Gibbs og Redfearn kan dette blir veldig bra! 

http://www.leedsunited.com/news/20130415/redders-to-continue-senior-role_2247585_3144913

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #1 på: April 15, 2013, 16:04:36 »
Brian McDermott - teambuilderen - har sagt sitt om hvem som skal være involvert med førstelaget i fremtiden:

Brian McDermott        Manager
Nigel Gibbs                   Ass Manager

Neil Redfearn              Coach
Richard Naylor            Coach
Leigh Bromby              Coach


Så får vi se hvem som følger Developement Squad og Under 18s!

I hvert fall fint å se at både Redfearn og Naylor følger med videre. Jeg ser på Naylor som en vinner og i kombinasjon med solid karer som McDermott, Gibbs og Redfearn kan dette blir veldig bra! 

http://www.leedsunited.com/news/20130415/redders-to-continue-senior-role_2247585_3144913



Leser det ikke slik at Naylor og Bromby blir permanente førstelagstrenere.

Positivt med Redfearn. Kjenner klubben og ungdommen. 100 % Leeds-mann. Lukter klubbfilsofi lang vei av den artikkelen. Deilig duft.
KEEP FIGHTING!!

HåvardK

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #2 på: April 15, 2013, 18:23:30 »
Jeg har en god følelse for det vi har sett av McDermott så langt. Så lenge vi unngår nedrykksstriden, og han viser klokskap i kjøp/salg- prosessen, gir jeg ham tre år på å ruste oss til opprykk.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #3 på: April 15, 2013, 18:45:10 »

http://www.leedsunited.com/news/20130415/redders-to-continue-senior-role_2247585_3144913



Dette er nok musikk i ørene til svært mange Leedsfans som har vært under Bates-tyranneriet i en del år:

Richard Naylor and Leigh Bromby are here at the training ground as well and they are both good people. I hadn't met Richard before, but he is a good man.
"I'm really pleased with the whole environment to be honest. Everyone wants to go in the same direction and that's important. What I won't be involved in is a blame culture, moaning, or gossiping. I have no interest."I won't do anything to the detriment of the football club."

:)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #4 på: April 15, 2013, 22:27:40 »
Jeg håper bare det er nok ekspertise med Bromby, Naylor og Redfearn. De to førstnevnte er jo tross alt relativt ferske i trenergamet, og Bromby har vel såvidt begynt? Likevel interessant å se hvor dette vil ende. Positiv til endringene som har skjedd.

Hobben

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #5 på: April 16, 2013, 17:48:31 »
Har forstått det slik at det er McDermott, Gibbs og Redfearn som vil være på benken i kampene fremover.. ?

Leigh og Richard har vell ansvaret for ungdommene enda, men de vil være på plass på treningsfeltet til a-laget.
Rogaland Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #6 på: April 16, 2013, 18:24:18 »
Har forstått det slik at det er McDermott, Gibbs og Redfearn som vil være på benken i kampene fremover.. ?

Leigh og Richard har vell ansvaret for ungdommene enda, men de vil være på plass på treningsfeltet til a-laget.
De to er to av en hel bråte med folk som har ansvar i ulike ungdomsavdelinger, men siden de har et 'navn' trekkes de frem...  - slik ser iallefall jeg det ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

dansale

Forza Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #8 på: April 25, 2013, 15:41:16 »
Får håpe at han er av den mere moderne skolen da. For det er som det først nå har blitt hevda at det å bare løpe langt for å få på plass utholdenhet er noe reinspikka tull . Leeds trenger å trene moderne med trening som har noe for seg i kampsituasjon. Fotball i beina uansett hva du trener på

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #9 på: April 25, 2013, 15:45:04 »
Får håpe at han er av den mere moderne skolen da. For det er som det først nå har blitt hevda at det å bare løpe langt for å få på plass utholdenhet er noe reinspikka tull . Leeds trenger å trene moderne med trening som har noe for seg i kampsituasjon. Fotball i beina uansett hva du trener på

Hvis du leser artikkelen ser du kanskje (???)  at Brian håper at (det individuelle) treningsprogrammet som hver enkelt nå får skreddersydd i løpet av de neste 8-9 dagene vil gjøre at man får tatt ut ballene 'right away' mnår man møtes over ferien.

Dette er musikk i mine ører :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #10 på: April 26, 2013, 15:27:53 »
Får håpe at han er av den mere moderne skolen da. For det er som det først nå har blitt hevda at det å bare løpe langt for å få på plass utholdenhet er noe reinspikka tull . Leeds trenger å trene moderne med trening som har noe for seg i kampsituasjon. Fotball i beina uansett hva du trener på

Hvis du leser artikkelen ser du kanskje (???)  at Brian håper at (det individuelle) treningsprogrammet som hver enkelt nå får skreddersydd i løpet av de neste 8-9 dagene vil gjøre at man får tatt ut ballene 'right away' mnår man møtes over ferien.

Dette er musikk i mine ører :)

8-9 uker...?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #11 på: April 26, 2013, 16:16:18 »
8-9 uker...?

Jeg tenkte på at BM uttalte at de neste 8-9 dagene var important 
(muulig engasjementet hans bare blir i 8-9 uker ja, det er en annen sak)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #12 på: September 16, 2013, 19:25:40 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #13 på: September 16, 2013, 22:44:55 »

We Are Leeds ‏@weareleeds_ 23h
Brian McDermott on bringing back 'The Wave'
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #14 på: September 16, 2013, 23:09:20 »
Fin artikkel om mulighetene i speidersystemet.

http://www.thesquareball.net/2013/09/16/mcdermott-seeks-scouting-reform/


Fin artikkel om mulighetene i speidersystemet.

http://www.thesquareball.net/2013/09/16/mcdermott-seeks-scouting-reform/



Mer konkret:
- Omlegging av  hele scouting systemet som nærmest ble rasert da Bates tok over. 
- Opprette nettverk av speidere med spesielt blikk for "undervurderte "eller ukjente talenter der de måtte befinne seg.
- Utvikle systemet allerede med  tanke på kommende transfer vinduer, og på lengre sikt.

*liker*   :)
Jon R.

Runar

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #15 på: September 16, 2013, 23:11:19 »
Fin artikkel om mulighetene i speidersystemet.

http://www.thesquareball.net/2013/09/16/mcdermott-seeks-scouting-reform/



Synd Williams og Harvey ikke fulgte opp min jobbsøknad om speiding for 2,5år siden
 

AndyMathie

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #16 på: September 17, 2013, 10:17:34 »
Ja du Runar hadde vært konge som speider. Det er jeg helt sikker på! Om jeg treffer på guttan i England skal jeg huske å nevne deg som en "young promising scout with great eye for talent" :)
We are Leeds and we are proud of it!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #17 på: September 17, 2013, 20:04:35 »
Leeds line up ex-Blackburn and Portsmouth talent-spotter Dowling as new head of recruitment



Leeds United are considering a move for Luke Dowling as their new head of recruitment.

Dowling is well regarded in the game as one of the best up and coming talent spotters and Leeds are hoping to tap into his expertise to help bolster Brian McDermott’s push for promotion.

Dowling is due to receive the final payment of his severance from Blackburn Rovers this week after leaving them six months ago and that will free him to join Leeds who have been working under a restricted budget.

A former Tottenham trainee and scout with Crystal Palace, Dowling was key in helping Portsmouth re-shape their squad in the face of administration and followed manager Michael Appleton to Blackburn Rovers when he was appointed there. However, Dowling barely had time to implement plans before Appleton fell victim to the unrest behind the scenes at Ewood Park and was sacked after just 67 days.

That did not damage Dowling’s reputation however, as Tottenham considered him as one of the candidates for their technical director post before persuading Franco Baldini to leave Roma.

Leeds manager McDermott has guided his side to sixth in the Championship so far, five points behind leaders Blackpool. A Luke Varney goal was enough to see them defeat Bolton 1-0 at the Reebok on Saturday.

Last week McDermott re-affirmed his commitment to the club after being linked to the Republic of Ireland manager’s job by FAI chief executive John Delaney.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2421991/Leeds-United-want-Luke-Dowling-head-recruitment.html#ixzz2fArP61Pb
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #18 på: September 17, 2013, 20:26:57 »
Fin artikkel om mulighetene i speidersystemet.

http://www.thesquareball.net/2013/09/16/mcdermott-seeks-scouting-reform/


Fin artikkel om mulighetene i speidersystemet.

http://www.thesquareball.net/2013/09/16/mcdermott-seeks-scouting-reform/




Mer konkret:
- Omlegging av  hele scouting systemet som nærmest ble rasert da Bates tok over.  
- Opprette nettverk av speidere med spesielt blikk for "undervurderte "eller ukjente talenter der de måtte befinne seg.
- Utvikle systemet allerede med  tanke på kommende transfer vinduer, og på lengre sikt.

*liker*   :)

Jeg liker at....liker at.....du siterer meg to ganger!


Manageren vår IMPONERER meg! 


 :)
« Siste redigering: September 18, 2013, 15:58:29 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #19 på: September 17, 2013, 21:52:30 »
Gjentar denne...
 
Leeds Utd sin evne til å finne talenter-bra eller dårlig?

« på: Januar 04, 2013, 20:26:13 »
Svar med sitatSitat Rediger innleggRediger Slett meldingSlett 

--------------------------------------------------------------------------------

Mulig jeg tar helt feil, men jeg har lyst til å kaste inn et liten brannfakkel:
Jeg mener Leeds Utd er elendig på å finne spillere utenfor UK. En klubb som har stor fan base i Irland,Skandinavia og Australia, hvorfor i hule kommer det så sjelden spillere herfra? I Irland er faktisk Leeds store-hvorfor kommer det ingen derfra nå for tiden?Og fra skandinavia:klubben har jo en stor fordel med alle sine supportere som stadig tipser om spillere. Jeg synes det er rart at Leeds ikke har vært tidlig ute de siste årene når det feks gjelder Moa,Daniel Braaten,Tom Høgli,Vegard Forren,Håvard Nordtveit. Aldri i verden om disse hadde dumma seg ut på et Leedslag. Og hva med Sverige? er det ikke en eneste svenske blant 8 millioner som er god nok for championship?Jeg tror at de nye eierne må tenke helt annerledes. De må bruke kompetansen og holde jevnlig kontakt med  feks norske supportere som Tore Pedersen,Kjetil Rekdal og Jostein Flo, men også mindre profilerte supportere i Luscos som driver innen foppal. De må ansette en person med faglig tyngde som har ansvaret for hele scouting systemet i klubben-jeg vet de har hatt og har det, men det må være en bedre, en med visjoner som ser en sammenheng med akademiet. Kanskje en slik person er Wilko?Det kan godt hende at kontakten mellom klubbledelse og supportere med foppalerfaring i andre land er til stede, men da synes jeg det har vært gjort  en dårlig jobb....Jeg har fått et inntrykk av at hver gang det er et transfervindu så ser man kun etter spillere i championship eller L1 og L2.Noen ganger låneopplegg fra PL.
Det er merkelig at vi ikke er først ute med å hente en Hangeland. år er det sist klubben sikret seg et norsk talent?Eirik Bakke?Jeg må si at det er merkelig når man tenker på at mange innenfor Luscos kjenner folk i ledelsen og stadig er over på ER.
Har jeg misforstått helt, eller er vi flinke til å snappe talenter foran nesa på andre?
Kjør debatt  Glad Glad

Jon R

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #20 på: September 18, 2013, 00:04:26 »
Gjentar denne...
 
Leeds Utd sin evne til å finne talenter-bra eller dårlig?

« på: Januar 04, 2013, 20:26:13 »
Svar med sitatSitat Rediger innleggRediger Slett meldingSlett 

--------------------------------------------------------------------------------

Mulig jeg tar helt feil, men jeg har lyst til å kaste inn et liten brannfakkel:
Jeg mener Leeds Utd er elendig på å finne spillere utenfor UK. En klubb som har stor fan base i Irland,Skandinavia og Australia, hvorfor i hule kommer det så sjelden spillere herfra? I Irland er faktisk Leeds store-hvorfor kommer det ingen derfra nå for tiden?Og fra skandinavia:klubben har jo en stor fordel med alle sine supportere som stadig tipser om spillere. Jeg synes det er rart at Leeds ikke har vært tidlig ute de siste årene når det feks gjelder Moa,Daniel Braaten,Tom Høgli,Vegard Forren,Håvard Nordtveit. Aldri i verden om disse hadde dumma seg ut på et Leedslag. Og hva med Sverige? er det ikke en eneste svenske blant 8 millioner som er god nok for championship?Jeg tror at de nye eierne må tenke helt annerledes. De må bruke kompetansen og holde jevnlig kontakt med  feks norske supportere som Tore Pedersen,Kjetil Rekdal og Jostein Flo, men også mindre profilerte supportere i Luscos som driver innen foppal. De må ansette en person med faglig tyngde som har ansvaret for hele scouting systemet i klubben-jeg vet de har hatt og har det, men det må være en bedre, en med visjoner som ser en sammenheng med akademiet. Kanskje en slik person er Wilko?Det kan godt hende at kontakten mellom klubbledelse og supportere med foppalerfaring i andre land er til stede, men da synes jeg det har vært gjort  en dårlig jobb....Jeg har fått et inntrykk av at hver gang det er et transfervindu så ser man kun etter spillere i championship eller L1 og L2.Noen ganger låneopplegg fra PL.
Det er merkelig at vi ikke er først ute med å hente en Hangeland. år er det sist klubben sikret seg et norsk talent?Eirik Bakke?Jeg må si at det er merkelig når man tenker på at mange innenfor Luscos kjenner folk i ledelsen og stadig er over på ER.
Har jeg misforstått helt, eller er vi flinke til å snappe talenter foran nesa på andre?
Kjør debatt  Glad Glad


Det er nettopp de tingene du setter fingrene på her som BMD har sagt han jobber aktivt med å forbedre.  Bates raserte speiderapparatet og erstattet det med Gwyn Williamd. Nå må det bygges opp på nytt. Som tidligere talentseider har Mc Dermott peiling på dette.  JEG HAR TRUA!!!!!  :)
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #22 på: November 10, 2013, 08:07:49 »

We Are Leeds ‏@weareleeds_ 23h
Brian McDermott on bringing back 'The Wave'
tummen upp för detta. kan han få detta inplanterat hos spelarna kommer det gå bra
 

Promotion 2010

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #23 på: Desember 04, 2013, 20:10:20 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #24 på: Desember 05, 2013, 00:10:39 »
Virker som om det er fokus på de rette områdene om dagen i Leeds. ;-)
*In El Loco we trust!*

Bromancer

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #25 på: Desember 05, 2013, 08:08:07 »

Leedsfan

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #26 på: Januar 05, 2014, 14:40:36 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #27 på: Januar 05, 2014, 15:55:30 »
......må se seg selv i speilet etter gårsdagens sportslige skandale. Hva har gått galt? Hva kan vi gjøre bedre? Hva kan vi lære av dette?  Hva skal til for å snu skam til suksess?  ???
Jon R.

Leedsfan

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #28 på: Januar 05, 2014, 18:23:15 »
......må se seg selv i speilet etter gårsdagens sportslige skandale. Hva har gått galt? Hva kan vi gjøre bedre? Hva kan vi lære av dette?  Hva skal til for å snu skam til suksess?  ???

McD is more DRIVEN than ever!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #29 på: Januar 05, 2014, 18:35:17 »
Tror at McDermott fikk seg en lekse igår. Har fortsatt troen på ham, og håper dette vil bli ett mer langsiktig prosjekt. Det å skifte manager hver sesong fungerer ikke så bra som ryktet tilsier.

In McDermott we trust!! ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly