Skrevet av Emne: EX-Spiller: Matt Smith  (Lest 50396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #120 på: August 16, 2014, 18:07:27 »
Når Smith ikke fikk spilletid i denne kampen tror jeg det blir svært mye benksliting fremover...

Tror at Poleon er ferdig i klubben etter dagens opptreden. Ikke bare jeg som har sett hans innsats i dagens kamp. Den var under enhver kritikk. En skam for den flotte hvite Leeds drakten og i så måte må Smith bli brukt foran Poleon og det regner jeg med at Hockaday og Cellino har sett. Få inn Smith på banen foran Poleon. Poleon er null og niks!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Gufrias

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #121 på: August 17, 2014, 06:57:01 »
Smith kan nok bli en viktig innbytter i kamper hvor vi ligger under og ikke får til noen ting.
Hekta på Leeds siden 1974

Glenn K

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #122 på: August 18, 2014, 13:18:06 »
@Thomkirwin: Good News: David Hockaday says he understands that Matt Smith has signed a new contract with #lufc

 :)

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #123 på: August 18, 2014, 13:28:23 »
@Thomkirwin: Good News: David Hockaday says he understands that Matt Smith has signed a new contract with #lufc

 :)

Veldig bra. Han ser "fit" ut!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #124 på: August 18, 2014, 13:45:30 »

Adam Pope@APOPEY  ·  2 min

#lufc DH talked about Smith being very much part of his plans & how willing he is to learn how to play in the system he wants.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #125 på: August 18, 2014, 18:48:04 »
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #126 på: August 18, 2014, 20:10:07 »
NEWS
SMITH SIGNS NEW DEAL
Striker extends his stay by three years…

PUBLISHED 18 AUGUST 2014 AT 05:00

United are delighted to confirm that striker Matt Smith has committed his future to the club by signing a new three-year deal.

Smith has been rewarded with a new contract at the club after a successful season at United where he scored 12 league goals in an impressive first year in the Championship.

The striker was United’s first signing of the summer in 2013 when he arrived from Oldham Athletic.

On signing his new contract Matt Smith said: “I’m very happy and I’m delighted that it has happened.

“It is a huge honour and a privilege for me to represent the football club. To extend my future here is brilliant and I’m over the moon.

“I’m just happy that the club have got me in their plans for the future and the three year deal is a show of intent. From what I did last year I’m happy that it has come to fruition.”

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/d0znkoe3jkui1lf3ngjqcfgim/title/smith-signs-new-deal#sthash.4gWPpgxX.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

gulle

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #127 på: August 18, 2014, 20:18:51 »
hærlig :D, er blitt fan av Smith, han utgjør en forskjell og vi kan endre spillemønster med så forskjellige spisser vi nå har.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Forever Whites

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #128 på: August 18, 2014, 20:34:51 »
Dette var supert!  Vi trenger slike spillere i stallen  ;D
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #129 på: August 18, 2014, 21:29:54 »
Adam Pope ‏@APOPEY  · 2h 
#lufc Smith's contract is three years from now until 2017. He was in the last year of his current deal.

- vi hadde vel en diskusjon om han hadde ett eller to år igjen...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trulsaren

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #130 på: August 18, 2014, 22:15:48 »
Flott!
Tror dette er en viktig mann å ha med videre i klubben. Fyren virker som en kjempekar som får alle med seg og bygger god lagmoral. Når han i tilegg kan komme inn og bidra i kampene er det bare til å putte blekk på papir :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

auren

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #131 på: August 18, 2014, 22:53:53 »
Smith vil nok ikke få mange startene denne sesongen. Tipper han blir solgt innen ett år, hvis MC fortsetter i samme stil med å hente inn spillere. Men veldig OK å ha en annen spillertype å sette inn i kamper hvor vi jakter scoring.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #132 på: August 19, 2014, 12:44:44 »
Smith vil nok ikke få mange startene denne sesongen. Tipper han blir solgt innen ett år, hvis MC fortsetter i samme stil med å hente inn spillere. Men veldig OK å ha en annen spillertype å sette inn i kamper hvor vi jakter scoring.

auren

Han er litt engelsk i spillestilen. Vi er i England vettu.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #133 på: August 19, 2014, 12:57:03 »
Smith vil nok ikke få mange startene denne sesongen. Tipper han blir solgt innen ett år, hvis MC fortsetter i samme stil med å hente inn spillere. Men veldig OK å ha en annen spillertype å sette inn i kamper hvor vi jakter scoring.

auren

Fortsetter han i samme stil å hente inn spillere gjelder vel det hele laget  :)
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #134 på: September 01, 2014, 23:54:43 »
EX-spiller:

@FulhamFC: FULHAM’S NUMBER 9: We're delighted to confirm the signing of Leeds striker Matt Smith #ffc http://t.co/t7qKzWyevM http://t.co/GD0LQYUcXD

Tja!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #135 på: September 01, 2014, 23:58:53 »
LUFC DATA

Noel Hunt: 22 games, 0 goals.
Steve Morison: 16 games, 3 goals.
Matt Smith: 48 games, 14 goals. #LUFC

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #136 på: September 01, 2014, 23:59:53 »
IDiOTI!!

Det kan være  10 poeng tapt i løpet av en sesong hvis vi ikke får inn en ny spiller med spisskompetanse luftatyrke & fysikk, egenskaper som er et must å ha i Championship.  :(

Rykende fersk kontrakt med oss og greier og etter sigende høyt skattet av Cellino og resten av staben. Skjønner rett og slett lite av dette....
Jon R.

Mortenha

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #137 på: September 02, 2014, 00:05:24 »
Dette øydela heile kvelden min. Spelaren som kunne blitt enda viktigare for Leeds i år, kven skal no vær godt i lufta på innlegg? Så ung spelar og så god burde ikkje bli solgt så billig til ein rival i ligaen. Kva var vitsen å gje han spelarnr 9 no? Glad eg ikkje bestilte drakta hans.

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #138 på: September 02, 2014, 00:07:36 »
är bara att gratulera fulham till 2 bra nyförvärv i smith/ mccormack, både fulham och leeds kommer att klättra i tabellen
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #139 på: September 02, 2014, 00:08:46 »
Smith vil nok ikke få mange startene denne sesongen. Tipper han blir solgt innen ett år, hvis MC fortsetter i samme stil med å hente inn spillere. Men veldig OK å ha en annen spillertype å sette inn i kamper hvor vi jakter scoring.

auren

Der fikk du den!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #140 på: September 02, 2014, 00:54:17 »
Dette øydela heile kvelden min. Spelaren som kunne blitt enda viktigare for Leeds i år, kven skal no vær godt i lufta på innlegg? Så ung spelar og så god burde ikkje bli solgt så billig til ein rival i ligaen. Kva var vitsen å gje han spelarnr 9 no? Glad eg ikkje bestilte drakta hans.
kven skal være god i lufta på innlegg?  Vi har jo ikke spillt med kanter og innlegg siden vår herre gikk i småsko!!!??
Gjør meg ingenting at han gikk til Fulham.  Vi kan vel fortsatt låne spillere, å da får vi inn en bedre spiller enn Smith!
PRETT !

ØBS

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #141 på: September 02, 2014, 00:57:14 »
Smith vil nok ikke få mange startene denne sesongen. Tipper han blir solgt innen ett år, hvis MC fortsetter i samme stil med å hente inn spillere. Men veldig OK å ha en annen spillertype å sette inn i kamper hvor vi jakter scoring.

auren

Der fikk du den!  :)

...og da bekrefter vel dette min uttalelse i nabotråden om ex-manager DH...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Robert

Sv:
« Svar #142 på: September 02, 2014, 01:39:29 »
Trist, skjønner ikke mye av dette.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Cherry

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #143 på: September 02, 2014, 05:58:30 »
Snodig.... Denne skjønte jeg ikke ... Og 500000£ er jo peanøtter for en ung spiss som scoret 10 pluss mål i divisjonen forrige sesong.  Dårlig deal.
 

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #144 på: September 02, 2014, 07:09:24 »
Snodig.... Denne skjønte jeg ikke ... Og 500000£ er jo peanøtter for en ung spiss som scoret 10 pluss mål i divisjonen forrige sesong.  Dårlig deal.

£750k for en benksliter på 25 år i rivende utvikling, riktig for Smith å la han gå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #145 på: September 02, 2014, 07:17:41 »
Dette var den nyheten jeg fryktet mest.

Dermed føyer 1. september 2014 seg inn i rekken av skuffende deadline days.
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #146 på: September 02, 2014, 07:30:57 »
Av alle spillere som ikke er bankers på førstelaget er Smith den jeg aller helst ville hatt i stallen. En kjernekar med ekstremferdigheter, det finnes ikke mange av de.

B_Ød

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #147 på: September 02, 2014, 07:59:55 »
likte ikke denne så godt nei...
Ups & Ups!!

auren

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #148 på: September 02, 2014, 08:11:14 »
Smith vil nok ikke få mange startene denne sesongen. Tipper han blir solgt innen ett år, hvis MC fortsetter i samme stil med å hente inn spillere. Men veldig OK å ha en annen spillertype å sette inn i kamper hvor vi jakter scoring.

auren

Hadde ikke trodd det skulle ta 13 dager og så var han solgt. Jeg er litt delt her. Vi har blitt for stasjonære når vi har spilt med Smith fra start. Så får man diskutere om det er manageren, spillerne eller Smith sin egen feil. Først og fremst manageren vil jeg tro, men det virker som at også spillerne blir preget av å ha et fyrtårn på topp.
Jeg villle dog helst hatt ham i stallen pga ekstremferdighetene, selv om han hadde fått begrenset spilletid denne sesongen. Jeg tror Doukara kan være en fin erstatter, selv om han neppe er like god på hodet, men han er mer bevegelig, teknisk og innehar langt større fart.

Lykke til i Fulham Matty! Måtte du og Macca score bare sånn passe med mål  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #149 på: September 02, 2014, 08:26:38 »
Av det jeg har sett av Matt i denne sesongen var han langt unna det han presterte i fjor (noe som også gjelder for en del andre også riktignok....). Men vi kan vel ikke tro at vi bare skal kjøpe spillere og ikke selge noen?? Og de vi ikke vil ha er det vel en grunn til at ingen ander ikke vil heller....

Som Bob Dylan; vi blir bare bedre og bedre!