Nye tredjedrakter for sesongen 2013/14!

Started by auren, July 22, 2013, 13:06:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

http://www.leedsunited.com/news/20130722/new-away-kit-time-to-shine_2247585_3324294

Falt ikke helt i smak hos undertegnende. Så ut som en treningshabitt. Kanskje siden vi halvveis har blitt presentert denne fargen tidligere i diverse trenings-skjorter...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

Det er noe av det verre jeg har sett.

B_Ød

Ups & Ups!!

ollan

Liker, synes det er greit med litt "space" 2. og 3. drakter så lenge 1.drakten er hvit;-) Lagt inn bestilling for meg og småen
Ollan

Dennis

Nei nei nei...

Ser ut som noe vi har arva etter Tottenham.
Marching on together!

Annesj

Syns ikke den var så ille. Sett værre men også bedre. Helt grei :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

drakten såg grei ut, men shortsen passer ikke inn i det hele tatt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

En veldig grei drakt for de som er litt slepphendte med Idun pølsesennep!

Lucas the Kop Cat

Quote from: Sleivind on July 22, 2013, 17:25:15
En veldig grei drakt for de som er litt slepphendte med Idun pølsesennep!
Kan ikke velge drakt etter hva man har på pølsene når en bare bruker ketchup.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tobbe9210

Leksvik whites

p0ndus

Ser nå absolutt frem til fjerde til og med 11tedrakten og ikke minst reservedrakten. ;) med stor spenning ;)

Jon R

F....... meg i særklasse støggeste  Leeds drakta jeg har sett.... :o
Jon R.

Annesj

En leedsdrakt blir aldri stygg. Bare mindre pen ;) Syns nå den mørkeblå å grønne stripete vi hadde for en del år tilbake må være den minst pene jeg har sett.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jostein.

Var ganske sikker på at den kom til å bli i den fargen. Om dere ser på alt det nye treningstøyet, så er det veldig gjennomført.

Synst de var helt greie  8)
Leeds Carajo!

ar9

Quote from: Annesj on July 22, 2013, 21:11:45
En leedsdrakt blir aldri stygg. Bare mindre pen ;) Syns nå den mørkeblå å grønne stripete vi hadde for en del år tilbake må være den minst pene jeg har sett.
Bortsett fra når det stod Yeboah bak på ryggen

http://www.leedsunited.com/javaImages/40/4d/0,,10273~6049088,00.jpg

Kato

gulle

Quote from: Annesj on July 22, 2013, 21:11:45
Enig; Leeds skal ikke ha stripete drakter.den grønnstripete var omtrent så stygg en Leedsdrakt kan bli,
men jeg vil fremdeles at 1 drakt er hvit, 2 drakt er gul og 3. drakt er kongeblå.
liker ikke at vi skifter farge, men kan gjerne variere litt med  små effekter, da i "våre farger"
I år rykker vi opp!

Kickthemdown

En latterlig stygg drakt. Gratulerer til de som klarte å trumfe igjennom denne...  :o

Oppdrettslaksen

Rett og slett sjøstygge! Hvor har det blitt av den knallgule fargen? Ã...rets draktkolleksjon må være noe av det verste på år og dag.

fmtj

Yeboahs vitne

lojosang

Så opptatt som vi fotballfans er av klesdesign er det rart denne myten om fotballens homofobi er så seiglivet! 8)
- Leif Olav

TK20

columbi

Kjedelig og ikke det jeg forbinder med vårt lag.

Gufrias

Skikkelig fotogalleri av drakten på Facebook. Yorkshire-rosen i nakken er en stilig detalj.
Hekta på Leeds siden 1974

gulle

Er dette 3.drakten?
Den er benevnt som away kit. Mens den blå er benevnt som 2.away kit på shopen.
Da er det vel den blå som er 3drakt?

I år rykker vi opp!

Jon R

Quote from: lojosang on July 23, 2013, 13:33:31
Så opptatt som vi fotballfans er av klesdesign er det rart denne myten om fotballens homofobi er så seiglivet! 8)

Uniform = maskulint.  8)
Jon R.