Kamp: vs Nürnberg, 27.07.13 kl 16:00 på Elland Road.

Started by Hallgeir *, July 27, 2013, 12:29:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

I følge Chapionship Norge har vi hentet  Jack Doherty fra Waterford? Er det enn unggutt som er hentet inn?
Rogaland Whites

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Mephistopheles

Quote from: auren on July 27, 2013, 16:27:07
Svak første halve omgang. Nürnberg er et par klasser over oss.. Sliter med å holde ballen i laget...

auren

Selvsakt er Nürnberg et par klasser over Leeds. Det er vel ingen her som imbilder seg at Leeds er på samme nivå som Nürnberg.

Om Leeds greier uavgjort eller skulle faktisk snu det og vinne vil være ekstremt imponerende

sveifors

Bra at vi møter et ballsikkert hurtigspillende lag. Trenger å møte lag med tempo for å løfte oss til åpningskampen.

Sveifors

Hobben

Rogaland Whites

auren

Quote from: Hobben on July 27, 2013, 16:45:56
Jason Pearce har ingen fremtid i Leeds!

Pga av en dårlig klarering? Har vært god frem til den...

auren

auren

Pause. Mine tanker:

- Et langt gjesp av en første omgang. Ingen sjanser foruten målet.
- Warnock er raskere enn jeg trodde
- Tom Lees liker fortsatt å slå langt
- Poloen har noe spennende ved seg, men mangler fortsatt litt
- Murphy har vært relativt usynlig
- Green har vært god
- Vi er neppe bedre enn forrige sesong, og kan avskrive opprykk hvis ikke det kommer inn 3-4 klare forsterkninger
- Øl er godt  :)

auren

sveifors

Enig at Pearce har hatt et par uheldige inngripner, men generelt synes jeg at hele laget er for lite på høgget.

De venter for å se hvordan dueller ender for deretter å gå etter ballen, og da er de en meter på etterskudd.

Skyldes nok at de ikke har møtt lag med så stor balltempo før i preseason.
Sveifors

B_Ød

Ups & Ups!!

sveifors

Synes A White har lagt seg til den uvane at i stedet for å sette fart med ball, skal han alltid stopp opp og gå en runde rundt ballen. Og da er alle tilbake på plass
Sveifors

sveifors

Sveifors

Hobben

Rogaland Whites

auren

sveifors

Fcuk, Ballwatching fra Leeds. Har sett det i hele kampen, måtte jo skje
Sveifors

Hobben

Vi sliter med å skape sjanser. Kommer det ikke inn noen forstserkninger så blir det neppe opprykk! Synes Poleon har vært elendig i dag!
Rogaland Whites

Annesj

Husk på at vi ikke kommer til å møte lag i nurnbergklassen i cc a folkens.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hobben

Quote from: Annesj on July 27, 2013, 17:37:16
Husk på at vi ikke kommer til å møte lag i nurnbergklassen i cc a folkens.

Det er vell kanskje noe alle vet? Alikevell, jeg er bekymret! Leeds spiller seg ikke til sjanser å vi har sluppet inn mål på to dødballer... Vi er på samme nivå som i fjor, og det er ikke bra nok.
Rogaland Whites

Hobben

Rogaland Whites

auren

Annesj

Jeg venter til serien er igang med å dømme å bli bekymret. Pre season har alltid brydd meg lite om prestasjonene er dårlig. Kan godt hende jeg blir bekymret etter brighton uansett. Men finnes eksempel på eksempel på lag som har tapt alt a treningskamper for så å være suverene i serien. Men jeg skal ikke påstå at det skjer oss.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hobben

Rogaland Whites

auren

Slutt. Tap 0-2. Noe skuffende forestilling. Leeds beste var Green og Warnock. Ser ut til å være et grått og kjedelig lag, nok en gang. Laget skriker etter spillertyper som kan gjøre noe på egenhånd. Håper White har spilt sin siste kamp for Leeds som ving. Håpløst.

auren

Cherry

Hvis noen fra GfH var tilstede i dag, så må de se at vi skriiiker etter kreativitet.... Vær så snille å la Mc D bruke noen £££ på kvalitet denne uken vi har igjen!!!

Kato

Frykter det blir en sesong med kink i nakken, les frykt for avgrunnen

Runar

Kan ikke se at vi skal være noe særlig sterkere i år enn i fjor, verken på spillerfronten eller spillestilmessig...

All denne "hypen" at McDermott er så flink og alt er så mye bedre nå enn under Warnock, hva er det basert på? Fotballen under McDermott ser ikke veldig annerledes ut enn det vi så under Warnock. Spillerne ser dessverre like forvirret ut som under Warnock.

4-2-3-1 som vi har spilt de siste kampene vil ikke være veldig effektiv med dagens mannskap, men det ser ikke McDermott ut til å oppfatte heller. White er forsatt best dersom han kan komme bakfra, men vi bruker han som høyre midtbane/ving med arbeidsoppgaver han ikke har forutsetninger for å løse.

McCormack som offensiv midtbane er jeg heller ingen fan av. Synes ikke det er en rolle som kler han, tror at hans beste rolle er som spiss, vil at vi skal snu på trekanten på midtbanen, med ett anker og to indreløpere, slik at arbeidsfordelingen blir mer naturlig og vi blir brede nok med trioen sentral. ...

I år kan vi kjempe om opprykk gjennom play off eller unngå nedrykk alt er avhengig i hvor "mye" vi får ut av det vi har i troppen. Sesongen er lang, så mye kan se annerledes ut over nyttår -

sportcarl1

helt ärligt tyckte jag inte vi spelade ett dugg roligare och  mer tilltalande  denna match än vi gjorde förra säsongen,tror vi inte skall dra för höga växlar med  mc dermott, han är bara en liten bricka i ett stort spel, spelartruppen ser likvärdig ut med förra säsongens kanske t o m lite sämre än den trupp vi hade då vi startade säsongen 12-13, haigh har sagt att vi skall upp inom 2 säsonger men frågan är hur? då måste verkligen mcdermott och spelarna lyfta sig för  det verkar som  de enda nya spelare vi får är genom att först göra sig av med alternativt låna ut våra high earners

fmtj

Dødballsituasjoner......der har BdM en jobb å gjøre... :-[! Utover det møter vi et lag fra Bundesliga, og som fjoråret viste, tysk klubbfotball er det ypperste i Europa for tiden så jeg velger å ikke ta altfor mye på veg for dette. MOT folkens!!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Vi var vel litt bekymret når vi spilte treningskamper i Sverige for en del år siden. Mener å huske det gikk rimelig greit den sesongen..
Mitt tips er fortsatt at vi kommer til å starte sesongen sånn midt på treet og deretter feier vi all motstand av banen fra Oktober/November.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."