Kamp: vs Nürnberg, 27.07.13 kl 16:00 på Elland Road.

Started by Hallgeir *, July 27, 2013, 12:29:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: fmtj on July 28, 2013, 09:22:50
Dødballsituasjoner......der har BdM en jobb å gjøre... :-[! Utover det møter vi et lag fra Bundesliga, og som fjoråret viste, tysk klubbfotball er det ypperste i Europa for tiden så jeg velger å ikke ta altfor mye på veg for dette. MOT folkens!!

Jeg tror du er spot on.

Et tysk lag som spiller kortpasninger og som løper oss i senk er neppe det vi møter neste sesong. Vi må kjempe om hver ball fra ligastart. Nurnberg er et eksempel på hvor vi vil, ikke der vi er.

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Jeg er bekymret for Ross, gang på gang så blir han nevnt som en av våre beste, en bærebjelke. For å være det så må han skjerpe seg, han må rett og slett bli bedre..

Er han en offensiv midtbanespiller, en fattigmanns Rooney?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on July 28, 2013, 14:04:11
Jeg er bekymret for Ross, gang på gang så blir han nevnt som en av våre beste, en bærebjelke. For å være det så må han skjerpe seg, han må rett og slett bli bedre..

7 mål og 12 assists for en spiller som var mye skadet og om spilte ute av posisjon. Slett ikke verst det. Synes Ross var en av få spillere som gjorde seg fortjent til lønna sist sesong. Håper at Ross får muligheten til å spille spiss i tospann med Matt Smith da jeg tror de to kan utfylle hverandre på en utmerket måte.  :)
Jon R.

Blank_File

Quote from: Jon R on July 29, 2013, 00:01:33
Quote from: Leedsfan on July 28, 2013, 14:04:11

7 mål og 12 assists for en spiller som var mye skadet og om spilte ute av posisjon. Slett ikke verst det. Synes Ross var en av få spillere som gjorde seg fortjent til lønna sist sesong. Håper at Ross får muligheten til å spille spiss i tospann med Matt Smith da jeg tror de to kan utfylle hverandre på en utmerket måte.  :)

Enig i at det kan bli et fint par. Problemet er at vi mangler den nødvendige farten om de to spiller sammen.