Kamp vs Leicester - King Power Stadium 11/08 kl 17:30

Started by ArneS, August 10, 2013, 11:26:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cannavaro

78 min : Poleon gjør det bra på kant.  Smith header ned mot Green som header over. Kampens beste mulighet så langt....
MFLU - Miracles For Leeds United

Cannavaro

Siste 10 min nå er det viktig å være skjerpet og ikke slippe inn "sloppy goal" i en kamp som denne.  Her skal vi ha minimum 1 poeng.....

Lucas the Kop Cat

Og plutselig  spiller vi langs bakken. Positivt innhopp av Poleon.

Cannavaro

81 min : Chris Wood med skudd i stanga......nærme der for Leicester...

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Thorp

Ã...åååååh f.... Leicester i stolperota puhhh

Sleivind

Cannavaro

Lucas the Kop Cat

Quote from: Cannavaro on August 11, 2013, 19:14:53
5 min + tillegg igjen.   Stinker 0-0 nå.....
Mener jeg kjenner en svak, søtlig duft av 0-1...

Sleivind

Green ut og Tonge inn. Hadde heller byttet McCormack, han er sliten nå og jobber ikke hjem igjen. Noe som betyr at vi står igjen med Poleon, Smith og McCormack på topp,

Rune Bergen

Thorp

1 min igjen, jeg tar gjerne 1 P, finfin serieåpning

Cannavaro

0-0 og et poeng på bortebane.  Greit resultat på bortebane, men ikke noe spill å rope hurra for.  Macca, Austin, Lees og Poleon best i mine øyne.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

bwirum

Grei kamp, allright resultat. Grattis alle med ett poeng i en presumptivt vanskelig bortekamp.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Joensen

sveifors

Bra av Leeds, vi er ikke vant med at vi er så solide borte. Ikke mange som kommer herfra med poeng.

Forhåpentlig er dette begynnelsen på en annen borteform. Austin solid.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Lucas the Kop Cat

Tydelig at laget var fornøyd med 1 poeng, hadde ønsket at ballen i sluttminuttene ble pumpet opp foran Smeichel når vi har Smith der.

Geir fra Grimstad

Jevn kamp. Greit med U på mot et lag og på en bane som vi har slitt de siste årene..
revie

Tom S

COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Hehe, nå angrer jeg på at jeg kjøpte en ny måned med Sumo... for dette var en dørgende kjedelig kamp. Ett poeng er jo i og for seg greit å ta med seg det. Men jeg føler likevel gutta kunne spritet på med litt mer vinnerspirit, når likevel Leicester heller ikke var i noe vinnermodus før helt på slutten. Jaja, får håpe på litt mer trøkk i neste kamp, og 3 nye poeng :)
-SirOlsen-

Sleivind

0-0 og en bra gjennomført bortekamp. En del dårlig spill var det, men vi jobber bra og hindrer Leicester til å komme til de største sjansene, bortsett fra et langskudd som gikk i stolpen. På den andre siden greide Green å heade over fra 1 meter.

Green og Austin våre beste. Poleon var et friskt pust da han kom inn. Murphy var for min del skuffende. Litt for treig med ballen i beina. Tipper han kommer mer til sin rett på hjemmebane.

Og etter min mening blir Varney, Hunt og McCormack litt for like til å spille sammen på topp.

sportcarl1

0-0 var väl ett rättvist resultat, green hade ju en jättechans och leicester hade en i stolpen, försvarslinjen bra, ustin och mccormack bäst på mittfältet, känns nästan som poleopn är den piggaste och fräscahste av våra abfallare, hade hoppats mer av hunt och murphy, 4 poäng efter 2 omgångar  mot brighton oleocester får väl anses som godkännt

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Quote from: Leedsfan on August 11, 2013, 19:27:38
Quote from: Sleivind on August 11, 2013, 19:02:36
Kunne fort å blitt blåst straffe til Poleon der...

Skulle vært straffe..
njaa, domaren var nog bäst på plan idag ;)

Leedsfan

Vinner vi mot Onsdag på Lørdag så har vi 2-1-0 og er videre i cupen. Hvis så skjer så er det en bedre start enn forventet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Meget, meget solid bortekamp mot en av opprykkskandidatene. 1-1 i sjanser og snytt for straffe (?). Austin ruver, Green svak og Murphy litt usynlig. Solid bakre firer. Vi sliter dog meget på topp. Vi kommer til å slite med å score mange mål denne sesongen. Trenger en solid forsterkning der oppe samt en ving og to.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oppdrettslaksen

Veldig fornøyd med 1 poeng borte mot Leicester! Dette lukter det kontinuitet lang vei av. Vi må huske at både Brighton og Leicester har blitt tippet over oss på tabellen! Og hvis vi tar 3 poeng hjemme mot ShefWed på lørdag, så sitter vi igjen med en meget sterk serieåpning!

Andersen

Greit med 1 poeng borte mot Leicester i en vanskelig bortekamp. Neste kamp er vel Sheffield Wedensday hjemme? Et lag som står med 2 strake tap ? overkommelig motstand for Leeds ? håper det, men vet aldri med vårt Leeds !