Førjulstur Blackburn borte 30/11 og to hjemme Wigan 4/12 -Watford 7/12

Started by sttunge, August 12, 2013, 12:56:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: Enrique on November 06, 2013, 17:18:54
Om bare en av oss har Gold Membership går det vel greit å bestille begge billetter på det navnet?
PÃ... hjemmekamper kan man få kjøpt opp til ni billetter pr membership :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Quote from: Asbjørn on November 06, 2013, 17:23:23
Om bare en av oss har Gold Membership går det vel greit å bestille begge billetter på det navnet?
Ok. Godt å høre. :)

testo

Quote from: RuneR on November 06, 2013, 07:49:39
Not even close here, standing & singing at North Stand, N8 U57  8)

Tenk om vi kunne samla oss en gang og kanskje fått en eller anne sving oppkalt etter oss også....
Rudi!! You fix!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

martind

Quote from: RuneR on November 06, 2013, 07:49:39
Not even close here, standing & singing at North Stand, N8 U57  8)

N7 på Tidenes Hit og undertegnede :)
MOT!! We are Leeds!

Lukic

JEG ER MED!!!!

Jeg har bestilt tur fra fredag 29/11 KLM via Schiphol til LBA med retur mandag 9/12. Gleder meg masse til å følge laget vårt en hel uke  :)

Er det noen som har tenkt å kjøre med supporterbussen til Blackburn-kampen?

Har billett på North Stand mot Wigan og Watford.

Hamarsing og Østlending

Lukic

Jeg tror jeg ville dobbelsjekket det, da jeg mener å ha lest at det kun er EN billett pr member... bare sånn til advarsel så dere ikke blir stående uten billett :o

Asbjørn

Quote from: Lukic on November 12, 2013, 18:39:38
Jeg tror jeg ville dobbelsjekket det, da jeg mener å ha lest at det kun er EN billett pr member... bare sånn til advarsel så dere ikke blir stående uten billett :o
...hvis du tenker bortekamper så har du rett, èn billett pr membership :)

Men for hjemmekamper:

QuoteDuring the priority period Members can book up to nine tickets each, this includes a maximum of three tickets in the East Members Family Area (must include a concession*). - See more at: http://www.leedsunited.com/how-to-book#sthash.qYyMjNtN.dpuf

PS! Velkommen som skribent på forumet :)
Husker jeg navnet ditt fra 80-tallets TPN?
Tell me  Tell me

Dylan

Lukic

Quote from: Asbjørn on November 12, 2013, 18:59:24
Quote from: Lukic on November 12, 2013, 18:39:38
...hvis du tenker bortekamper så har du rett, èn billett pr membership :)

Men for hjemmekamper:

QuoteDuring the priority period Members can book up to nine tickets each, this includes a maximum of three tickets in the East Members Family Area (must include a concession*). - See more at: http://www.leedsunited.com/how-to-book#sthash.qYyMjNtN.dpuf

PS! Velkommen som skribent på forumet :)
Husker jeg navnet ditt fra 80-tallets TPN?
Jeg blir imponert om du husker meg  ;) medlemsnr 781 i LUSCOS
Jeg var innimellom på tråden med Bækken/Lerfald i sin tid og hadde et reisebrev på trykk i 1992 (med ligatroféet i hendene).

Asbjørn

Quote from: Lukic on November 12, 2013, 21:42:37
Jeg blir imponert om du husker meg  ;) medlemsnr 781 i LUSCOS
Jeg var innimellom på tråden med Bækken/Lerfald i sin tid og hadde et reisebrev på trykk i 1992 (med ligatroféet i hendene).
...er nok derfor :)
Husk, den gang ble TPN lest i filler, om att og om att :)
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Gleder meg som et lite barn til å bære inn to brett med øl inn på bussen til Shitburn og leke at jeg er russ igjen.

9 netter i England får russetiden min til å virke som en treningsleir med Kristelig Forening for Unge Menn (KFUM)....

lojosang

I Haugesundsdistriktet gikk det langt mindre sprit i primusene enn i friskusene, så den KFUM-sammenligningen får jeg ikke helt til å gå opp. :)
Juventelandsmøte, derimot.

Både misunnelig og lykkelig på samme tid over at det ikke er meg som skal på en nidagers.
- Leif Olav

Odin

Fikk bortebillett til Blackburn!!!
Nydelig!
3 LUFC fans fra Ski klare!!!
MOT!!

Håkon

Leeds for alltid

Geiremann

Leeds har fått 6800 billetter til Blackburn-kampen. Mer enn 5000 er solgt allerede. Her lukter det god stemning. Satser på å høre dere godt på radioen :(
Member of "The Peterborough eight".

Leedsfan

Jeg var på bortekampen forrige sesong og det som var sjokkerende var hjemmefansen, de lagde ikke en lyd. 6800 Leedsfans kommer til å eie hele stadion..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sttunge

Ikke lenge igjen nå før det er klart for en ny tur til balløya. I tillegg til Leeds sine 3 kamper så kan følgende kamper være aktuelle å se.

Søndag 1 des. Oldham v Bradford
Tirsdag 3 des. Birmingham v Doncaster
Fredag 6 des. Port Vale v Salisbury City.  Fa-cup
Søndag 8 des. Tamworth v Bristol City.  Fa-cup

WE ARE LEEDS...

Håkon

Søndag 1.desember blir det Wigan - Derby. (Spiontur før Leeds møted Wigan onsdag :-))

Utenom alle Leeds sine tre kamper den uken :-) selvsagt
Leeds for alltid

Runar

Vi tar Oldham- Bradford på søndagen og Guisley - Selby Town på tirsdagen... Blir en bra uke

Leroy

Får med 5 kompiser som er førstereis på fotballtur. Burde bli et par nye supportere når vi står sammen med hele 6 800 i årets største bortekvote ;D. Har med et par 'pool-fans, så det blir tur til Hull på søndag for litt PL.
Må dessverre finne oss i å bo i Scum City pga. logistikken. MOT!

Leroy

Det blir jo mange fra Luscos, tydeligvis. Vi kommer med tog, er det samling på pub i Blackburn eller rett på Ewood?

sttunge

Da er juleferien startet med NSB til flyplass. Blir mange fotballkamper med både Leeds og andre lag i samme divisjon. League one og 4 Fa-cup kamper. Blir nok også tid til sosiale ting med. Men ikke så mye juleshopping på meg.
Velkommen etter venner..

WE ARE LEEDS.