Skrevet av Emne: Kamp : vs Queens Park Rangers 31.8.2013 kl 13 15 på Elland Road  (Lest 29322 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Woody

Sv: Kamp : vs Queens Park Rangers 31.8.2013 kl 13 15 på Elland Road
« Svar #150 på: September 01, 2013, 15:37:07 »
Helt enig med alle som kritiserer Hunt. Viser ingen ting. Gidder ikke jobbe etter at han mister ballen. Undres hvorfor McD er så forelsket i ham. Poleon derimot er jo rask og farlig, skulle jo hatt et soleklart straffe i en av de første kampene som hadde gitt oss seier i stedet for uavgjort. Hvorfor ikke bruke ham på ene kanten?

Diouf var positiv. Green imponerer ikke meg!
Heilt enig i at Hunt viste ingenting i går (heller)men Green syns eg var god i går og vart vel på mange fora i går kåra til MM
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Kamp : vs Queens Park Rangers 31.8.2013 kl 13 15 på Elland Road
« Svar #151 på: September 01, 2013, 18:24:09 »
MM?   ....... Månedens Manager?    ;)



Må jo ha det litt moro da.   
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: Kamp : vs Queens Park Rangers 31.8.2013 kl 13 15 på Elland Road
« Svar #152 på: September 01, 2013, 20:29:51 »
MM?   ....... Månedens Manager?    ;)



Må jo ha det litt moro da.   

Hehe ja kansje han blir det ein dag å :),men syns han hadde ein av sine beste kampar for Leeds i går
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

Sv: Kamp : vs Queens Park Rangers 31.8.2013 kl 13 15 på Elland Road
« Svar #153 på: September 01, 2013, 20:54:58 »
besvikelsen har hunnit smälta ner efter ett dygn, posiviva var väl att vi var jämnbra med QPR som är tippade att vinna ccc plus att mcdermott agerar bra och vågar göra tidiga byten, negativa är väl många av nyförvärven plus anfallarna, hunt är definitivt inte bättre än många av våra sämre anfallare vi släppt som keogh och gray paynter m m, och klasser under beckford och becchio, murphy är inte bättre än tex tonge som vi redan har, murphy har dock förhoppningsvis potential att växa, en riktig vass anfallare tror jag räcker för att fixa minst en playoff plats, är inte så orolig för ytterspelet  går att utnyttja diouf och byram där
 

ar9

Sv: Kamp : vs Queens Park Rangers 31.8.2013 kl 13 15 på Elland Road
« Svar #154 på: September 01, 2013, 22:25:25 »
besvikelsen har hunnit smälta ner efter ett dygn, posiviva var väl att vi var jämnbra med QPR som är tippade att vinna ccc plus att mcdermott agerar bra och vågar göra tidiga byten, negativa är väl många av nyförvärven plus anfallarna, hunt är definitivt inte bättre än många av våra sämre anfallare vi släppt som keogh och gray paynter m m, och klasser under beckford och becchio, murphy är inte bättre än tex tonge som vi redan har, murphy har dock förhoppningsvis potential att växa, en riktig vass anfallare tror jag räcker för att fixa minst en playoff plats, är inte så orolig för ytterspelet  går att utnyttja diouf och byram där
Enig i det meste. Først når Diuf kom inn fikk vi se innlegg. Ser dessuten potensial langs bakken hos McCormack og McEgo aka Poleon.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973