Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15

Started by B_Ød, October 19, 2013, 18:40:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

God omgang av Leeds.

God omgang av Smith. Fortjent mål til han.

lowfields

Herregud....Dette Birmingham-laget er noe av det svakeste jeg har sett på lang tid...uansett divisjon
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Sydhagen

McD har funnet formasjonen/formelen virker det som.
Beste jeg har sett av Leeds på meget lang tid.
Laget er som skapt for denne formasjonen med den stallen vi har.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ziganda

DenHviteYeboah

Quote from: Sydhagen on October 20, 2013, 14:59:40
Bunnsolid 1.omgang i dag!
Rustne bakover? Hva faen snakker dere om?! Birmingham har vel omtrent ikke skapt noenting.
Og vi burde hatt 3-4 mål.
Tja..Birmingham er veldig dårlige....synes bare at klareringer og valg har virket svært usikre i løpet av omgangen. Håper de speller på seg selvtillit ;D

Ankerjon15

Xern

Quote from: Sydhagen on October 20, 2013, 14:59:40
Bunnsolid 1.omgang i dag!
Rustne bakover? Hva faen snakker dere om?! Birmingham har vel omtrent ikke skapt noenting.
Og vi burde hatt 3-4 mål.
Det er vel heller det at Birmingham ikke har skapt det store av det de har fått. Mowatt sendte jo f.eks en ball i føttene på en birminghamspiller som sto på 16-meter streken. Alt dette er bare engangstilfeller, men vi spiller fantastisk i forhold til tidligere i år!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Endelig løsner det! Lenge siden jeg har sett laget spille så bra som i denne 1. omgangen. McCormack har løpt seg fri og spillbar gang etter gang, og pasningene mot han har sittet perfekt.

Dessuten er god omgang av hele laget.
Super Leeds since 1968

testo

Quote from: lowfields on October 20, 2013, 15:02:14
Herregud....Dette Birmingham-laget er noe av det svakeste jeg har sett på lang tid...uansett divisjon

Det har selvfølgelig noe med at Leeds er gode og er dominerende i alt de gjør..

Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

gulle

Første gang på mange år man ikke ser en omgang med hjertet i halsen konstant!
Mcc er involvert i alt vi skaper fremover. Artig med unggutta. Mowatt med noen litt skumle pasninger men det får man tåle skal man bygge opp spillere.
I år rykker vi opp!

Blank_File

Dette var så drita moro! Jeg gir blaffen i motstander. Vi har scoret tre for første gang i år og det på en omgang.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Cannavaro

Må være forbannet lenge siden vi ledet 3-0 til pause, men dette varmer skikkelig !!!!
Vi har grei kontroll, og banker vi inn et par mål til i 2.omgang retter vi opp litt i målforskjellen.

Deilig fotballsøndag :)
MFLU - Miracles For Leeds United

sportcarl1

precis när man börjat ge upp med Lu så gör de så här, 3-0 i halvlek, må vara att Bham är urusla i försvaret , Austin är en jätte och härligt se mowatt och byram på kanterna, försvaret ser hyfsat solitt ut

samadhi

Dette må være den beste omgangen jeg har sett på Leeds på veldig lenge.
Sjelden vi dominerer en kamp så klart som vi gjør i dag.

3-5-2 formasjonen fungerer utmerket.
Mange som kommer mer til rette her, og ikke minst så fungerer laget som helhet mye bedre. Savnet av fart og kreativitet fremover er...ja, ikke savnet  :)

Med fare for å bli revet med. Og måtte det vare i minst 45 min til.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Quote from: samadhi on October 20, 2013, 15:12:28
Dette må være den beste omgangen jeg har sett på Leeds på veldig lenge.
Sjelden vi dominerer en kamp så klart som vi gjør i dag.

3-5-2 formasjonen fungerer utmerket.
Mange som kommer mer til rette her, og ikke minst så fungerer laget som helhet mye bedre. Savnet av fart og kreativitet fremover er...ja, ikke savnet  :)

Med fare for å bli revet med. Og måtte det vare i minst 45 min til.

Klart vi blir revet med når vi leder 3-0 til pause! :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Smith og Macca ser ut som det klassiske spissparet: en stor og en kjapp, som spiller på hverandres sterke sider.  Fortsetter de på denne måten, kan jeg leve med at det eventue,t blir lite spilletid på Varney og Hunt

Sydhagen

Var det sånn ca i Okt/Nov det snudde for Reading når de rykket opp med McD? ;)

berlin

Det gjelder å spille kontrollert i 2.omgang.
Brumlingene er nødt til å angripe, og det vil komme flere åpninger,
selv om...eh...de var vidåpne i 1.omgang også.

Eller vi kan bare forsette som 1.omg, men det er mer sjelden at kampbildet holder seg likt i 90 min.

Ankerjon15

Sydhagen

Zigic inn. Satser på han ikke banker inn 4 i dag..

berlin

Smith-kopien Zigic på for Brum. Han har ødelagt (for) oss før, men ikke i dag!

lojosang

Quote from: euphor9 on October 20, 2013, 14:31:42
Quote from: Gufrias on October 20, 2013, 14:29:03
Ross! Slutt å sikte på keeperen. Han er ingen blink!

Mc C må ha 20 sjanser for å score ett mål, håper en dag vi får noen bedre enn han.  Tragisk at han er en av Leeds beste spillere

For to sesonger siden spilte han seg da til over 400 målsjangser. Ikke rart han er en av våre beste spillere!  ;D
- Leif Olav

Gufrias

Digital og Shinnie inn for Brum. Da gjelder det å skjerpe seg

gulle

Quote from: berlin on October 20, 2013, 15:17:17
Det gjelder å spille kontrollert i 2.omgang.
Brumlingene er nødt til å angripe, og det vil komme flere åpninger,
selv om...eh...de var vidåpne i 1.omgang også.

Eller vi kan bare forsette som 1.omg, men det er mer sjelden at kampbildet holder seg likt i 90 min.
vi må bare håpe det fortsetter. Tør ikke tippe noe med dette laget vårt
I år rykker vi opp!

Gufrias

Rune Bergen

Ser at det endelig løsner for Super Leeds, hadde vi nå bare fått noen gode  uker med heltene våre.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Fantastisk innsats av Austin i dag! KAPTEIN!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968