Skrevet av Emne: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15  (Lest 23353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Furu

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #120 på: Oktober 20, 2013, 16:29:10 »
Herlig!  Måtte det bare vare noen kamper til!   ;D

Cannavaro

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #121 på: Oktober 20, 2013, 16:31:50 »
Hvilken deilig søndag !!!  Grattis til alle :) :)
MFLU - Miracles For Leeds United

Sølvreven

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #122 på: Oktober 20, 2013, 17:11:38 »
Håper vi fortsetter med samme formasjon i neste kamp. Dette var glimrende :-)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leedsfan

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #123 på: Oktober 20, 2013, 17:17:15 »
Slik vi fremstår om dagen, og i tillegg at vi har mange middelmådigheter, tror jeg at alt annet enn 0 poeng vil være en overraskelse :(
Kjipt, men håper jeg tar grundig feil!
MOT!

I love it..

Akkurat tilbake fra kamp og for en match. Gutta spilte med hjertet på utsiden av drakten og det varmet utrolig, når de til og med spiller med kvalitet så måtte det bli et godt resultat.

I dag spilte alle bra, men Smith og Warnock var outstanding..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #124 på: Oktober 20, 2013, 18:02:12 »
Ikke glem Lees, Leedsfan. BB for meg. Austin løp utrettelig, mens McCormack tok med de dårlige Brumstopperne på mange turer. Var en meget viktig brikke, der han holdt ballen og lot laget komme etter.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #125 på: Oktober 20, 2013, 18:11:05 »
Godt gjennomført og noe vi kan bygge videre på. Men vi må ikke glemme at i første omgang så møtte vi et lag som spilte som Leed på sitt verste da. Men hvis McD bygger videre på dette. Ja da er det håp.

Leedsfan

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #126 på: Oktober 20, 2013, 18:11:35 »
Ikke glem Lees, Leedsfan. BB for meg. Austin løp utrettelig, mens McCormack tok med de dårlige Brumstopperne på mange turer. Var en meget viktig brikke, der han holdt ballen og lot laget komme etter.

Pearce var også god, han gjorde kapteinsjobben når det kommer til å være verbal. Lees hadde ballmagnet i panna og var helt enorm ja.

Murphy var vel den eneste som kunne sies å være litt anonym, men han løp, taklet og var konstruktiv.

Fantastisk kamp å se live, sjanse- og målbonanza..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #127 på: Oktober 20, 2013, 18:14:20 »
Slik vi fremstår om dagen, og i tillegg at vi har mange middelmådigheter, tror jeg at alt annet enn 0 poeng vil være en overraskelse :(
Kjipt, men håper jeg tar grundig feil!
MOT!
Herregud så deilig det er å ta feil :)
Seieren idag var overbevisende!Kred til BMD og gutta :) :) :)

nord

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #128 på: Oktober 20, 2013, 18:18:29 »
Sådan  ;D ;D

Love it  ;D
 

lojosang

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #129 på: Oktober 20, 2013, 18:27:02 »
Slik vi fremstår om dagen, og i tillegg at vi har mange middelmådigheter, tror jeg at alt annet enn 0 poeng vil være en overraskelse :(
Kjipt, men håper jeg tar grundig feil!
MOT!
Herregud så deilig det er å ta feil :)
Seieren idag var overbevisende!Kred til BMD og gutta :) :) :)

Måtte du gjøre det i kamp etter kamp fra nå av!  :)
- Leif Olav

samadhi

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #130 på: Oktober 20, 2013, 18:28:14 »
http://www.leedsunited.com/news/article/1lcx3o2xzqobj1tsuhaiujhyw5/title/video-manager-reaction

Intervju med sjefen.
Selvsagt fornøyd, men virker også veldig avbalansert.
Skryter av hele laget.
Trekker blant annet frem Brown og Pugh som har kjempet seg tilbake i troppen ved hjelp av knallhard innsats på treningsfeltet.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #131 på: Oktober 20, 2013, 18:31:42 »
Slik vi fremstår om dagen, og i tillegg at vi har mange middelmådigheter, tror jeg at alt annet enn 0 poeng vil være en overraskelse :(
Kjipt, men håper jeg tar grundig feil!
MOT!
Herregud så deilig det er å ta feil :)
Seieren idag var overbevisende!Kred til BMD og gutta :) :) :)

Måtte du gjøre det i kamp etter kamp fra nå av!  :)
hehe, har nok ikke bomma så mye de siste åra gitt... ;)

lojosang

Sv: Re: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #132 på: Oktober 20, 2013, 18:35:12 »
Jeg har plassert deg i båsen nøktern pessimist. :)
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Re: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #133 på: Oktober 20, 2013, 18:49:46 »
Jeg har plassert deg i båsen nøktern pessimist. :)
Er nok nære sannheten det.. :)

jokke

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #134 på: Oktober 20, 2013, 19:33:20 »
kanskje radebe skulle sett hver kamp!  :)

MOT


Evig Pint

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #136 på: Oktober 20, 2013, 20:28:33 »
Ikke glem Lees, Leedsfan. BB for meg. Austin løp utrettelig, mens McCormack tok med de dårlige Brumstopperne på mange turer. Var en meget viktig brikke, der han holdt ballen og lot laget komme etter.

Pearce var også god, han gjorde kapteinsjobben når det kommer til å være verbal. Lees hadde ballmagnet i panna og var helt enorm ja.

Murphy var vel den eneste som kunne sies å være litt anonym, men han løp, taklet og var konstruktiv.

Fantastisk kamp å se live, sjanse- og målbonanza..

Personlig synes jeg Murphy var en av våre beste spillere i dag. De tre sentralt på midtbanen gjorde en enorm jobb, med Austin som banens desidert beste imo. Hvilken spiller han er når han er i form!

Også deilig å se Byram tilbake for fullt. Viser hvor viktig og dyktig han er.
Marching on together

jokke

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #137 på: Oktober 20, 2013, 20:37:36 »
hvilken possisjon hadde egentlig rudy idag? var overalt og spilte meget bra

Sydhagen

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #138 på: Oktober 20, 2013, 20:51:21 »
hvilken possisjon hadde egentlig rudy idag? var overalt og spilte meget bra

Indreløper.
Murphy var vel den som holdt igjen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #139 på: Oktober 20, 2013, 21:30:09 »
hvilken possisjon hadde egentlig rudy idag? var overalt og spilte meget bra

Så nesten ut som han hadde en Stefan Johansen rolle, overalt..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #140 på: Oktober 20, 2013, 21:33:13 »
Ikke glem Lees, Leedsfan. BB for meg. Austin løp utrettelig, mens McCormack tok med de dårlige Brumstopperne på mange turer. Var en meget viktig brikke, der han holdt ballen og lot laget komme etter.

Pearce var også god, han gjorde kapteinsjobben når det kommer til å være verbal. Lees hadde ballmagnet i panna og var helt enorm ja.

Murphy var vel den eneste som kunne sies å være litt anonym, men han løp, taklet og var konstruktiv.

Fantastisk kamp å se live, sjanse- og målbonanza..

Personlig synes jeg Murphy var en av våre beste spillere i dag. De tre sentralt på midtbanen gjorde en enorm jobb, med Austin som banens desidert beste imo. Hvilken spiller han er når han er i form!

Også deilig å se Byram tilbake for fullt. Viser hvor viktig og dyktig han er.

Alle spilte til 7 eller bedre i dag. Jeg tittet litt ekstra på Warnock i dag siden han har vært litt skuffende, men han var helt rå..

Artig at Pugh og Brown satt på benken, Green og Hunt var ikke skadet. McD sier at han vil at laget skal vite at ALLE har en sjanse til å spille hvis de jobber hardt, Pugh og Brown har vært gode på trening..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geiremann

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #141 på: Oktober 20, 2013, 23:00:09 »
Herlig med storseier i dag ;D

Men:
Det Birmingham viste før pause er muligens det dårligste jeg har sett av noe championshiplag, og jeg er derfor usikker på hvor god prestasjonen til Leeds var.
I annen omgang viser Birmingham seg fra en helt annen side og at de ikke skårer et mål eller to på sjansene de har er ganske utrolig.

Suverent med tre poeng, men med de defensive utrygghetene, spesielt på vår venstreside i annen omgang,  så velger jeg å vente et par kamper med å genierklære laget/formasjonen.

Jeg må allikevel tillegge at jeg likte den mer direkte spillestilen og det at ballen oftere kommer inn i motstanderens box. Det er jo som regel derfra man skårer.

MOT!
Member of "The Peterborough eight".

B_Ød

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #142 på: Oktober 21, 2013, 09:20:40 »
Herlig med storseier i dag ;D

Men:
Det Birmingham viste før pause er muligens det dårligste jeg har sett av noe championshiplag, og jeg er derfor usikker på hvor god prestasjonen til Leeds var.
I annen omgang viser Birmingham seg fra en helt annen side og at de ikke skårer et mål eller to på sjansene de har er ganske utrolig.

Suverent med tre poeng, men med de defensive utrygghetene, spesielt på vår venstreside i annen omgang,  så velger jeg å vente et par kamper med å genierklære laget/formasjonen.

Jeg må allikevel tillegge at jeg likte den mer direkte spillestilen og det at ballen oftere kommer inn i motstanderens box. Det er jo som regel derfra man skårer.

MOT!

Eller var det vi som spilte dem dårlige?? Jeg går for den  ;)
Ups & Ups!!

TK20

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #143 på: Oktober 21, 2013, 10:10:54 »
Spilte vi 3-5-2 i går?

Blank_File

Sv:
« Svar #144 på: Oktober 21, 2013, 10:33:44 »
Nei. Byram lå med Lees bak seg, så de to opererte på høyresiden. Virket likevel som både Byram og Warnock hadde nokså frie tøyler fremover, så kanskje var det tenkt som en litt skjeiv 532 eller 352?

4ever arcticwhite

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #145 på: Oktober 21, 2013, 10:34:56 »
Spilte vi 3-5-2 i går?
5-3-2 eller 3-5-2 kan være vanskelig å skille, men det er helt klart at vi spilte med Lees, Wooton og Pearce som stoppere / central defenders, og Byram og Warnock på kant både framover og bakover.

Litt om det i denne artikkelen:
http://www.thesquareball.net/2013/10/21/leeds-tactical-switch-thoughts-on-sundays-win/
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sydhagen

Sv:
« Svar #146 på: Oktober 21, 2013, 10:37:27 »
Nei. Byram lå med Lees bak seg, så de to opererte på høyresiden. Virket likevel som både Byram og Warnock hadde nokså frie tøyler fremover, så kanskje var det tenkt som en litt skjeiv 532 eller 352?

Er vanlig i en 5-3-2(3-5-2) at 2 av midtstopperne trekker ut mot kanten når laget er i angrep.
Dette for å skape flere spillpunkter og støtte for vingbacken.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #147 på: Oktober 21, 2013, 13:35:22 »
Var det en gang denne klubben trengte en 4-0 seier, så var det akkurat nå. @engasjement
 

Bellini

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #148 på: Oktober 21, 2013, 13:59:19 »
Veldig bra kamp av Leeds synes spesielt Austin var kanon god klart BB, med også Mowatt og Smith var veldig gode.
4-0 er utrolig god utelling, men synes det er litt bekymring å se når McCormack (Og flere andre) brenner så mange opplaget sjanser ikke vær kamp vi produserer 10-12 målsjanser!!! og er vel noe av det som Leeds har slitt med i det siste vi setter ikke 100% sjansene våre ofte nok.

Uansett spennende å se fortsettelsen, håper det blir som i går uten Varny og Hunt som jeg absolutt ikke liker :-)

Håkon

Sv: Kamp: Leeds - Birmingham, søndag 20.10 kl 14:15
« Svar #149 på: Oktober 21, 2013, 16:01:36 »

Sitter i lobbyen på Marriott og skriver dette innlegget :-)

For en første omgang vi var vitne til. "alle" følte tidlig at dette kunne bli noe..

Gikk ut i 100, i 3  5 2 formasjon, Byram og warnock var gode, hele laget var bra :-)

Spesielt fornøyd med comboen Smith, Mccormack. En hodespiller og Mccormack rundt han
Høyt i banen. Kunne fort ha vunnet denne 7-0. Og kampen var avgjort etter første omgang, når skjedde
Det sist..

Leeds for alltid