Skrevet av Emne: EX-Spiller: Marius Zaliukas  (Lest 31110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #30 på: November 24, 2013, 10:59:48 »
Rask!som vanlig >:(

Godt å høre at han får griseskryt om dagen..:) Håper ikke vi angrer på at vi ikke har signert han på lengre kontrakt, GFH er amatører!?!???
Ja, du har helt rett...basert på 1 spiller så kan vi altså konkludere med at GHF ikke er amatører..?
jaja... ;D

Dennis

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #31 på: November 24, 2013, 12:07:06 »
Rask!som vanlig >:(

Godt å høre at han får griseskryt om dagen..:) Håper ikke vi angrer på at vi ikke har signert han på lengre kontrakt, GFH er amatører!?!???
Ja, du har helt rett...basert på 1 spiller så kan vi altså konkludere med at GHF ikke er amatører..?
jaja... ;D

Hva baserer du amatørutsagnet på? Det er gjort mange tiltak som vil styrke klubben på sikt, siden GFHC kom inn. Hadde du forresten sett Zaliukas spille før du konkluderte med at han var rask?
Marching on together!

berlin

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #32 på: November 24, 2013, 12:39:38 »
Zaliukas var free agent når vi signerte han.
Helt greit med kort kontrakt da, all den tid vi ikke visste eller fortsatt ikke vet hvor god han er.

Spiller han bra ut sesongen har han bedre kort på hånden hvis Leeds vil signere han på lengre kontrakt,
trolig en høyere avlønning, men det vil han jo være verdt.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #33 på: November 24, 2013, 12:41:34 »
Rask!som vanlig >:(

Godt å høre at han får griseskryt om dagen..:) Håper ikke vi angrer på at vi ikke har signert han på lengre kontrakt, GFH er amatører!?!???
Ja, du har helt rett...basert på 1 spiller så kan vi altså konkludere med at GHF ikke er amatører..?
jaja... ;D

Jeg tenkte mest på at de vil bli hauset opp som amatører på slutten av sesongen hvis han fortsetter "storspillet" og ender opp i feks Premier League klare QPR etter sesongen..

Some people you can't please..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #34 på: November 24, 2013, 13:09:53 »
Rask!som vanlig >:(

Godt å høre at han får griseskryt om dagen..:) Håper ikke vi angrer på at vi ikke har signert han på lengre kontrakt, GFH er amatører!?!???
Ja, du har helt rett...basert på 1 spiller så kan vi altså konkludere med at GHF ikke er amatører..?
jaja... ;D

Jeg tenkte mest på at de vil bli hauset opp som amatører på slutten av sesongen hvis han fortsetter "storspillet" og ender opp i feks Premier League klare QPR etter sesongen..

Some people you can't please..:)

Hvis vi legger Leeds' historikk under Bates til grunn, så vil de beste spillerne våre bli solgt.
Jeg velger å være forsiktig optimist nå. Selv om vi har begrenset med midler også under de nye eierne,
er det i hvertfall mindre turbulens rundt klubben, større ro og kanskje også en dyktig manager i BMcD.

Jeg er dessuten positivt overrasket over den tiltagende publikumstilstrømmingen. Det kan bare delvis forklares med gunstigere billettpriser, spesielt for juniors (£10). Jeg tror den store frustrasjonen mellom tilhengere og Bates medvirket til en dårlig trend i såmåte. Dette er snudd til forsiktig optimisme der forholdet mellom klubb og tilhengere er betraktelig bedre.

Jeg har derfor større tro på at vi kan holde på våre beste spillere nå enn før.

Nå er jeg selvfølgelig litt "rusa" på 3 back-to-back wins, men jeg mener at klubben virker å være på vei til å bygge nå, og det vil merkes på spillerne.
Det var jo rimelig klart at både Howson og Snoddy ikke lenger trodde på klubben vår, uten at jeg sier det var hovedgrunnen til at de ville bort og "oppover". Litt "Money talks" er det vel også...
« Siste redigering: November 24, 2013, 13:11:43 av berlin »

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #35 på: November 24, 2013, 14:03:51 »
Rask!som vanlig >:(

Godt å høre at han får griseskryt om dagen..:) Håper ikke vi angrer på at vi ikke har signert han på lengre kontrakt, GFH er amatører!?!???
Ja, du har helt rett...basert på 1 spiller så kan vi altså konkludere med at GHF ikke er amatører..?
jaja... ;D

Jeg tenkte mest på at de vil bli hauset opp som amatører på slutten av sesongen hvis han fortsetter "storspillet" og ender opp i feks Premier League klare QPR etter sesongen..

Some people you can't please..:)
Jeg kan gjerne innrømme at jeg har tatt feil!(noe du sjelden gjør...)men jeg vil vente til januar måned er over :)
Hvis det viser seg at vi har styrket stallen, og at Ross ikke er solgt, skal jeg ta imot massivt med tyn :)

Jon R

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #36 på: November 24, 2013, 15:13:25 »
" GHF er amøterer. " Jeeeezes. Sjelden har vi hatt eiere som har fått til så mye bra på så kort tid for begrensede ressurser. Den som har noe konkret gæli å sette fingeren på får komme med fakta eller slutte å syte.

Moro med Zaliukas!  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #37 på: November 24, 2013, 15:43:29 »
Rask!som vanlig >:(

Godt å høre at han får griseskryt om dagen..:) Håper ikke vi angrer på at vi ikke har signert han på lengre kontrakt, GFH er amatører!?!???
Ja, du har helt rett...basert på 1 spiller så kan vi altså konkludere med at GHF ikke er amatører..?
jaja... ;D

Jeg tenkte mest på at de vil bli hauset opp som amatører på slutten av sesongen hvis han fortsetter "storspillet" og ender opp i feks Premier League klare QPR etter sesongen..

Some people you can't please..:)
Jeg kan gjerne innrømme at jeg har tatt feil!(noe du sjelden gjør...)men jeg vil vente til januar måned er over :)
Hvis det viser seg at vi har styrket stallen, og at Ross ikke er solgt, skal jeg ta imot massivt med tyn :)

Det er ikke sikkert du har feil..:) Den som lever får se..

Jeg har tatt feil i mange sesonger nå, har hatt tro på opprykk. I år har jeg ikke tro på opprykk..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Evig Pint

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #39 på: November 25, 2013, 14:01:53 »
" GHF er amøterer. " Jeeeezes. Sjelden har vi hatt eiere som har fått til så mye bra på så kort tid for begrensede ressurser. Den som har noe konkret gæli å sette fingeren på får komme med fakta eller slutte å syte.

Moro med Zaliukas!  :)

Helt enig.
Marching on together

Kato

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #40 på: November 25, 2013, 15:16:06 »
"I thought Pearce and his fellow centre-backs were outstanding, with Marius Zaliukas being the pick of the bunch. The Lithuanian put in one of the most commanding defensive performances I’ve seen at Elland Road for a long time. He looks like he could prove to be a very astute signing."


Fine ord fra YEP
 

Robert H.

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #41 på: November 25, 2013, 15:52:39 »
Jeg var på kampen på lørdag - Zaliukas var meget bra og min MOTM! Bra i lufta, sterk og flink til å bryte.

Johrnino

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #42 på: November 25, 2013, 18:56:59 »
Imponerende signering av McDermott!
In McDermott we trust!
 

Bromancer

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #43 på: November 25, 2013, 19:03:51 »
En signering som viser seg som veldig viktig for oss. Og jeg synes det var helt greit at han fikk en korttidskontrakt i første omgang, med tanke på alt det rare vi har signert  med lange kontrakter.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Marius Zaliukas
« Svar #44 på: Desember 27, 2013, 12:04:57 »
To kamper på rad nå har vi avsluttet mot ti menn nå pga 'taklinger' mot Zaliukas i sluttminuttene:














Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lukic

Sv: Spiller: Marius Zaliukas
« Svar #45 på: Desember 27, 2013, 13:38:26 »
To kamper på rad nå har vi avsluttet mot ti menn nå pga 'taklinger' mot Zaliukas i sluttminuttene:









AU! Jeg får vondt bare av å se disse tacklingene. Enda godt han står for en støyt ;D






Leedsfan

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #46 på: Desember 27, 2013, 16:51:58 »
Må signeres på en langtidskontrakt ASAP ZULU!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #47 på: Desember 27, 2013, 19:38:40 »
Han er rett og slett en god fotballspiller!! Sign him up!
 

Kato

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #48 på: Desember 27, 2013, 20:02:11 »
Kjempespiller. Kanskje den viktigste vi har nå, etter Ross selvsagt.
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #49 på: Desember 31, 2013, 18:33:41 »
Ny og forbedret kontrakt signert i dag.

Hvor lang??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #50 på: Desember 31, 2013, 18:34:06 »
Ny kontrakt ut 2015 - HERLIG!!!!

http://www.leedsunited.com/news/article/1eydie1r2eb7p1xvlgh59cxtmm/title/zaliukas-signs-new-deal?


Svar på tiltale om qt vi er en selgende klubb!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #51 på: Desember 31, 2013, 18:37:52 »
Tydelig signal om at vi vil til PL og gir kontrakt til gode spillere. Venter spent på at vinduet åpner!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=343631

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #52 på: Desember 31, 2013, 23:26:46 »
Ny kontrakt ut 2015 - HERLIG!!!!

http://www.leedsunited.com/news/article/1eydie1r2eb7p1xvlgh59cxtmm/title/zaliukas-signs-new-deal?


Svar på tiltale om qt vi er en selgende klubb!   ;D

Er vel nokon vi kunne solgt... ;)
LIFE IS LEEDS

Xern

Sv: Spiller: Marius Zaliukas
« Svar #53 på: Januar 02, 2014, 13:00:03 »
To kamper på rad nå har vi avsluttet mot ti menn nå pga 'taklinger' mot Zaliukas i sluttminuttene:









AU! Jeg får vondt bare av å se disse tacklingene. Enda godt han står for en støyt ;D






Dette er ikke taklinger.. Dette er noe aka pondus. Attentatforsøk/kvestinger..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #54 på: Januar 02, 2014, 13:26:07 »
Zaliukas ready and waiting as Austin fails again
 
January 2, 2014   First team, News   No comments

Captain: the leader of a team, especially in sports.
 
In recent years, the captaincy of Leeds United has been passed around as if it doesn’t mean anything. Last season, when Robert Snodgrass left for pastures new, Neil Warnock outrageously made the decision to give the armband to Lee Peltier, a Summer recruit from Leicester City. What did we achieve from it? Nothing. Peltier never really had any responsibility that a United captain should, I mean he was kept from playing in his natural position by a young Sam Byram.
 
This season Brian McDermott took his time before deciding to make Rodolph Austin the latest captain. The majority of fans seemed to praise this decision, at times Austin looks like a man possessed, with his tough tackling and driving runs from deep. For me, he’s far too inconsistent to be a captain. Away from home, especially. Apart from Leicester, I can’t remember a game away from Elland Road this season where he has played well. Even at home, however, in recent weeks he has really struggled to find any form.
 
His passing ability is the worst aspect of his game in my opinion, along with his stupid decision making when taking on long-range efforts when there’s a better option – such as a pass, keeping us in possession of the ball. I just don’t think he should be captain and I do believe there’s someone in our team who would suit the role much better.

Marius Zaliukas captained Hearts for three seasons, and lead them to winning the Scottish Cup in 2012. He was released due to their financial situation, and he’s just signed a longer deal at Elland Road until the end of next season. Not just the fact he’s had experience as a captain, he’s so calm and composed on the ball. Sitting in the central defensive role he can see everything ahead of him, and he always seems to be talking to his team-mates. I’d like to see him played in the defensive-midfield role if I’m honest. His passing ability isn’t too shabby, either.
 
He definitely suits the captains role for me, but then again, I’m not Brian McDermott. Leave your comments below, do you think Zaliukas should be made captain?

Read more at http://leedsallover.com/zaliukas-ready-and-waiting-as-austin-fails-again/#viIIixdbf3UzdAjZ.99
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SOL

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #55 på: Januar 02, 2014, 14:03:21 »
Det må vere lov å spørje om Austin er kapteinen me behøver. Han er veldig ustabil i prestasjonene, og ifølge Odd-trenar Dag Eilev Fagermo (Leedsfan) er ikkje Austin god nok. Er vel nesten slik at Austin kunne fått ei pause no, og då er kanskje Zaliukas eit kapteinemne?
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #56 på: Januar 02, 2014, 14:07:45 »
Det må vere lov å spørje om Austin er kapteinen me behøver. Han er veldig ustabil i prestasjonene, og ifølge Odd-trenar Dag Eilev Fagermo (Leedsfan) er ikkje Austin god nok. Er vel nesten slik at Austin kunne fått ei pause no, og då er kanskje Zaliukas eit kapteinemne?


Var det ikke Kjetil Rekdal som mente at Austin ikke var god nok for Premier League?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SOL

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #57 på: Januar 02, 2014, 14:11:15 »
Det må vere lov å spørje om Austin er kapteinen me behøver. Han er veldig ustabil i prestasjonene, og ifølge Odd-trenar Dag Eilev Fagermo (Leedsfan) er ikkje Austin god nok. Er vel nesten slik at Austin kunne fått ei pause no, og då er kanskje Zaliukas eit kapteinemne?


Var det ikke Kjetil Rekdal som mente at Austin ikke var god nok for Premier League?

Jau, Rekdal sa vel det, men det gjorde også Fagermo. Snakka sjølv med han, og til nød kunne Austin funke i Championship, men ikkje høgare. Var også skeptisk til om han var bra nok for C.ship.
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #58 på: Januar 03, 2014, 17:46:02 »
Hvor lang tid tar det før Zaliukas begynner å spille ræva nå som han har signert en lengre kontrakt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Marius Zaliukas
« Svar #59 på: Januar 03, 2014, 19:01:46 »
Hvor lang tid tar det før Zaliukas begynner å spille ræva nå som han har signert en lengre kontrakt?

Hvis han holder seg skadefri, tipper jeg ca 4 år.  En spiller som har holdt seg så "fit" uten å spille kamper, har åpenbart høy moral!  :)
Jon R.