FA Cup 3rd round vs Rochdale, 04.01.14 kl 16:00

Started by Hallgeir *, January 04, 2014, 14:13:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ziganda

Lucas the Kop Cat

Hunt på, da blir det vei i vellinga......

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

OT: Solskjær bytter inn Noone. Ett minutt etterpå utligner han.

DW

Du allverden å kleint dette Leeds laget er...

Lucas the Kop Cat

Heldige der, hvor er backene våre.

ziganda

baste

Førr en sterk stall vi har...Hunt...he he...

Heldig der,  nesten 2-0

Dæven korr flaut

fjellhaugen

ooooverkjøørt av møøøøørkeblååå!!!!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sammenligning med Histon blir vel ikke helt riktig. Rochdale er i toppen av League 2.
Histon var muligens i Conference når vi møtte de, eller så var de hakket under der igjen.

Hobben

Huff å huff. Utspilt mot Rochdale.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Rogaland Whites

Stephenjazz

Vi er ikke dårlige engang, det er en fornærmelse mot de lagene som faktisk er dårlige
Det blir aldri umoderne å vinne

Geir fra Grimstad

revie

HåvardK

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 04, 2014, 17:35:35
Hunt på, da blir det vei i vellinga......
Tydeligvis fornøyd med kantspillerne.

bwirum

Dette er faktisk helt latterlig. Vi har griseflaks som ikke ligger under 3-0 nå.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Lucas the Kop Cat

Vi kommer oss ikke ut av egen 16-meter.

raggen

Mcdermott er jo helt forbanna ubrukelig...Hunt inn???? Gir meg ende over... Helt mista grepet den mannen
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Xern

Få ut Austin da!!! Vær så snill! Inn med Ariyibi!

Kato

Quote from: berlin on January 04, 2014, 17:39:46
OT: Cardiff opp i 2-1 ledelse mot Toon.

Nok en innbytterscoring. Etter en dag forstår han at det er mulig å bruke benk. McDonothing har ikke skjønt det på 20 år.

HåvardK

fjellhaugen

vil ikke si det er OT. at cardiff vinner gjør at avisene fylles med ogs istedet for flausen vår  :o :o :o

Leif Egil

Utrolig at det bare står 1-0. Vi er virkelig dårlig:( Skremmende å se på...

Leedsfan

I en begredelig forestilling så kan det være denne kampen som gjør at vi rykker opp...

#forsøkpååværeekstremtpositiv
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Quote from: Kato on January 04, 2014, 17:40:18

Nok en innbytterscoring

yup. Hvis resultatat står seg, så er det lett å gjette på hva som vi stå i avisrapportene. ;)

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ziganda

Vi får Rochdale til å se ut som Bayern Munchen. Godt gjort!  :-\