Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1427116 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1800 på: Mars 31, 2014, 14:12:28 »
Det er jo helt krise hvis dette blir snappet opp i forhold til høringen. Men i motsetning til de hyklerne vi har hatt de siste årene er i alle fall dette en som ser ut til å handle etter det han har sagt. Det er en egenskap som er viktig for meg på nåværende tidspunkt!

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1801 på: Mars 31, 2014, 14:30:59 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1802 på: Mars 31, 2014, 14:34:16 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.

+ 1
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1803 på: Mars 31, 2014, 14:45:25 »
Liker overhodet ikke om dette intervjuet er ekte.

Vil ikke ha en slik type til å eie klubben vår, penger eller ikke.

Hadde aldri stemt "fit and proper", om jeg hadde vært medlem av FL.

Skremmende det som blir sagt.
 

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1804 på: Mars 31, 2014, 14:50:50 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.

Det må jo sies at mannen bare er ærlig og at han skyter fra hofta er vel kanskje på tide når vi har levd på løgner i bortimot 12 år  ;)
Men om det er lurt før høringen vil vise seg straks.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1805 på: Mars 31, 2014, 14:55:40 »
Synes det er befriende med en som sier det slik som det er.
Drittlei løgnene til Haigh/GFH og det er fantastisk at dette kommer frem i lyset på denne måten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1806 på: Mars 31, 2014, 14:57:16 »
Synes det er befriende med en som sier det slik som det er.
Drittlei løgnene til Haigh/GFH og det er fantastisk at dette kommer frem i lyset på denne måten.

For meg virker Cellino som Bates, men med et fotballfaglig hjerte...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1807 på: Mars 31, 2014, 14:59:54 »
Synes det er befriende med en som sier det slik som det er.
Drittlei løgnene til Haigh/GFH og det er fantastisk at dette kommer frem i lyset på denne måten.

For meg virker Cellino som Bates, men med et fotballfaglig hjerte...

I så fall vil jeg takke høflig men bestemt nei.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1808 på: Mars 31, 2014, 15:06:04 »
Liker overhodet ikke om dette intervjuet er ekte.

Vil ikke ha en slik type til å eie klubben vår, penger eller ikke.

Hadde aldri stemt "fit and proper", om jeg hadde vært medlem av FL.

Skremmende det som blir sagt.

Er det først nå at Cellino skremmer? Med sine ord og ikke tidligere dommer?

Kanskje et lite paradoks at vi nå begge er i ferd med å skifte mening om italieneren? Foruten at vi enes i at han er en løs kanon, som Jon R sier. Det skremmer meg derimot ikke. Det virkelig sinnsvake i hele denne tragedien er GFHc.

Om Cellino ikke dømmes fit and proper i anken, så har han i det minste gjort en god ting for Leeds (foruten å drifte klubben over tid); han har belyst deler av hva som faktisk skjer bak teppet. Kanskje legger han i det minste et ekstra press på kjeltringene som styrer klubben. Igjen: De har vist seg minst like ille som Ken Bates. Utrolig nok.
« Siste redigering: Mars 31, 2014, 15:09:40 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1809 på: Mars 31, 2014, 15:06:38 »
Liker overhodet ikke om dette intervjuet er ekte.

Vil ikke ha en slik type til å eie klubben vår, penger eller ikke.

Hadde aldri stemt "fit and proper", om jeg hadde vært medlem av FL.

Skremmende det som blir sagt.

Fint å ha deg tilbake, kato!  :)
Jon R.

Leif Egil

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1810 på: Mars 31, 2014, 15:09:12 »
Noen som vet noe om når en avklaring kan ventes?

Har en dårlig feeling for denne korrupte italieneren - har egentlig aldri likt italienere... Men om alternativet er administrasjon og 10 minuspoeng med fare for nedrykk så blir valget straks vanskeligere. Hva så med denne Farnan gruppen? Vil de komme på banen om Cellino blir forkastet? Aldri kjedelig å være Leeds supporter - men ganske så fortvilende at det alltid er noe negativt rundt klubben vår... >:( MOT
 

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1811 på: Mars 31, 2014, 15:10:20 »
Liker overhodet ikke om dette intervjuet er ekte.

Vil ikke ha en slik type til å eie klubben vår, penger eller ikke.

Hadde aldri stemt "fit and proper", om jeg hadde vært medlem av FL.

Skremmende det som blir sagt.

Er det først nå at Cellino skremmer? Med sine ord og ikke tidligere dommer?

Kanskje et lite paradoks at vi nå begge er i ferd med å skifte mening om italieneren? Foruten at vi enes i at han er en løs kanon, som Jon R sier.

Kato til nei og du til ja?

Alle vet jo at Cellino er eksentrisk. Hva er det verste som kan skje hvis han tar over? Så lenge vi kommer oss til PL og han kjøper tilbake ER+TA så kan han godt sparke en manager eller to og samtidig blåse ut litt i media. Ofte så kan man ikke få i pose og sekk...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1812 på: Mars 31, 2014, 15:12:13 »
Møtet er vel nå eller har vært i dag, men det kan drøye med avklaring. Det avhenger nok av hvor innviklet det hele er, men det er vel helt 'safe' å utsette det - mens klubbens fans fortsetter å lide.

Det hadde vært utrolig morsomt å kunne hørt og sett to kamper i morra: En hvor Cellinos anke underkjennes og en hvor han godkjennes som ny eier.
Marching on together!

Manager

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1813 på: Mars 31, 2014, 15:12:43 »
Håpet i det lengste at dette intervjuet var en dårlig spøk, men desverre så er det sannsynlig MC som uttaler seg.
Har ikke trodd at han var en gentelmann av rang, men dette var på så lavt nivå at jeg knapt finner ord som beskriver det. Håper ikke denne mannen skal være innblandet i markedsavdelingen- da tror jeg potensielle sponsorer vil rygge ut av møterommet i en helvetes fart  :-[

Men klubben trenger penger for å overleve, så jeg håper han blir vår neste eier. Skulle gjerne sett at vi hadde et bedre alternativ, men det har vi trolig ikke pr nå...

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1814 på: Mars 31, 2014, 15:15:10 »
Liker overhodet ikke om dette intervjuet er ekte.

Vil ikke ha en slik type til å eie klubben vår, penger eller ikke.

Hadde aldri stemt "fit and proper", om jeg hadde vært medlem av FL.

Skremmende det som blir sagt.

Er det først nå at Cellino skremmer? Med sine ord og ikke tidligere dommer?

Kanskje et lite paradoks at vi nå begge er i ferd med å skifte mening om italieneren? Foruten at vi enes i at han er en løs kanon, som Jon R sier.

Kato til nei og du til ja?

Alle vet jo at Cellino er eksentrisk. Hva er det verste som kan skje hvis han tar over? Så lenge vi kommer oss til PL og han kjøper tilbake ER+TA så kan han godt sparke en manager eller to og samtidig blåse ut litt i media. Ofte så kan man ikke få i pose og sekk...


Dette vil ikke skje så ofte:

"PR, television, radio, I don’t give a f**k. I don’t talk with television or radio. Have you noticed that? I don’t [read?] television, I don’t watch television. I don’t read papers. I don’t give a bloody damn. I know what I’m doing….”   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1815 på: Mars 31, 2014, 15:16:24 »
ThePositiveLeedsFan    @PositiveLufcFan
31,000 people have now listened to the Cellino interview. Amazing hahaha
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1816 på: Mars 31, 2014, 15:17:07 »
Og ryktene går!!!



Matt Staniforth    @MattStaniforth
The people who are tweeting cellino has passed why are you trolling your own fans. #lufc



 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1817 på: Mars 31, 2014, 15:17:14 »
Jeg har forståelse for at folk opplever det som friskt og befriende. Ikke minst adresserer mr Cellino mye av frustrasjonen som svært mange atev supporterne føler...

På den ene siden etterlyser vi profesjonalitet og kvalitet i alle ledd i klubben vår..... ::)
 
Det er vanskelig å beskrive med ord men jeg mener dette forteller oss ganske mye om hva den gjengse supporter har vært i gjennom, når majoriteten av "verdens mest tålmodige supportere" ser ut til å omfavne dette oppgulpet i ordets rette forstand...

Omdømmemessig er jo dette en liten katastrofe. Ikke minst vil dette garantert forsterke den indre uroen og turbulensen som råder i klubben...

Med andre ord det stikk motsatte av hva denne klubben trenger her og nå.

Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1818 på: Mars 31, 2014, 15:18:15 »
Møtet er vel nå eller har vært i dag, men det kan drøye med avklaring. Det avhenger nok av hvor innviklet det hele er, men det er vel helt 'safe' å utsette det - mens klubbens fans fortsetter å lide.

Det hadde vært utrolig morsomt å kunne hørt og sett to kamper i morra: En hvor Cellinos anke underkjennes og en hvor han godkjennes som ny eier.

Får han ja så blir det en enorm innsats i morgen, får han nei så blir det en mellomting mellom Millwall og Doncaster!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1819 på: Mars 31, 2014, 15:18:29 »
...
...

Kato til nei og du til ja?
...

Det var det jeg tenkte.

Nå skal jeg ikke si at jeg er utelukkende 'pro-Cellino'. Jeg tror fortsatt jeg ville "ventet" et smell der, med han som eier. Usikker også på hvordan hans tilsynelatende hands on-stil hadde fungert i engelsk fotball. Han har jo selv sagt han vil være manager. Leser i det at han skal stå for kjøp og salg og den daglige drift, mens treneren rett og slett trener og tar ut laget. Det er jo ingen ukjent modell i norsk eller tysk fotball, men jeg er ikke så sikker på at den fungerer like godt i England (ex: Shevchenko i Chelsea).

Når det gjelder modifiseringen rundt å hente inn italienere osv, så er jeg litt mer beroliget. Det virker rett og slett som om Massimo har blitt overbevist/skremt/endret syn på engelsk fotballkultur og engelske fans. Han sier i intervjuet at han ikke nødvendigvis ville hentet italienere, som tydelig var planen tidligere. Jeg liker det han sier med gode, riktige spillere til riktig lønn, med et langsiktig syn.

Men, om jeg kunne valgt mellom Together Leeds og Cellino, hadde jeg fortsatt valgt de førstnevnte. Jeg er ikke blant de som tror at de er blakke, men tror at de kun er mer realistiske ift hva Leeds United faktisk er verdt pdd. Det er jo tydelig at Cellino har valgt å kjøpe klubben for mer enn hva GFHc gav, for en klubb som er i dårligere stand. Det er ikke nødvendigvis god business, selv om klubben har enormt potensiale. Jeg leser det derimot overhodet ikke dithen at TL ikke har penger nok. Grunnen til at JEG tror - altså min teori - at GFHc nektet å snakke med TL (utover at Cellino vil gi mer), er at Haigh, Patel og Noorruddin har trodd at de vil beholde jobben med Cellino og ikke med TL.

Det jeg derimot takker Cellino for - taktisk smart eller ikke - er utblåsningen. Det legger ekstra press på de virkelige kjeltringene i Leeds United - GFH Capital.


« Siste redigering: Mars 31, 2014, 15:21:53 av Mr Kaizer »
Marching on together!

roaldv

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1820 på: Mars 31, 2014, 15:21:16 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.
Enig! Veldig lite som var "proper" i det intervjuet der! Kan nesten ikke tro at dette er ekte!

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1821 på: Mars 31, 2014, 15:24:49 »
Jeg har forståelse for at folk opplever det som friskt og befriende. Ikke minst adresserer mr Cellino mye av frustrasjonen som svært mange atev supporterne føler...

På den ene siden etterlyser vi profesjonalitet og kvalitet i alle ledd i klubben vår..... ::)
 
Det er vanskelig å beskrive med ord men jeg mener dette forteller oss ganske mye om hva den gjengse supporter har vært i gjennom, når majoriteten av "verdens mest tålmodige supportere" ser ut til å omfavne dette oppgulpet i ordets rette forstand...

Omdømmemessig er jo dette en liten katastrofe. Ikke minst vil dette garantert forsterke den indre uroen og turbulensen som råder i klubben...

Med andre ord det stikk motsatte av hva denne klubben trenger her og nå.

Det denne klubben er sportslig suksess, alt det andre er nesten underordnet.

Det hjelper ikke at Lucy og andre som jobber i Leeds sier at det er en super stemning i klubben når fotballaget spiller råtten fotball og taper kamp etter kamp. Det hadde jo vært ideelt med lykke i alle ledd og jeg er ikke imot det..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peters

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1822 på: Mars 31, 2014, 15:25:32 »
Han som har mekket sammen dette "intervjuet" har nok fått seg en god latter.

Hvor stor sjanse er det for at en tilfelding "fan" har fått snakke en liten halvtime med Cellino tror dere ?
Da må Cellino i tillfelle ha vært full!

Her på forumet er rykter  = sannheter   ::)

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1823 på: Mars 31, 2014, 15:27:53 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1824 på: Mars 31, 2014, 15:28:26 »
Han som har mekket sammen dette "intervjuet" har nok fått seg en god latter.

Hvor stor sjanse er det for at en tilfelding "fan" har fått snakke en liten halvtime med Cellino tror dere ?
Da må Cellino i tillfelle ha vært full!

Her på forumet er rykter  = sannheter   ::)

Det er bekreftet av flere som kjenner Cellino..:)

Jeg tror nok heller den fan'en svetter når moroa har lagt seg og han egentlig skjønner hva han har gjort. Sikkert flere enn en som mener at han fortjener mer enn en knyttneve..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1826 på: Mars 31, 2014, 15:37:42 »
Han som har mekket sammen dette "intervjuet" har nok fått seg en god latter.

Hvor stor sjanse er det for at en tilfelding "fan" har fått snakke en liten halvtime med Cellino tror dere ?
Da må Cellino i tillfelle ha vært full!

Her på forumet er rykter  = sannheter   ::)

Hør på intervjuet selv og les deg opp på nett. Det er svært mye som tyder på at det er ekte, dessverre...
Jon R.

Jon R

Jon R.

Stephenjazz

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1828 på: Mars 31, 2014, 15:42:46 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.
Enig! Veldig lite som var "proper" i det intervjuet der! Kan nesten ikke tro at dette er ekte!

Han var i det minste fall ærlig, noe vi ikke har vært vant med på en stund.
Det blir aldri umoderne å vinne

nord

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1829 på: Mars 31, 2014, 15:49:50 »
Hvis man er både grusom og ærlig, så kan det være en farlig cocktail ;-( .

Jeg kender ikke dette menneske, men historien viser,  at mange farlige mennesker har vundet makten ved at være ærlige om at snakke ondt og nedsættende om andre mennesker ! Så pas på.