Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1427284 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1830 på: Mars 31, 2014, 15:52:23 »
Kan vi i det minste håpe at Cellinos rant har gitt GFHc et sånt press at de kaster inn håndkleet uansett? At de, dersom Cellinos anke blir underkjent, innser at de har tapt og selger til TogetherLeeds?

Det spekuleres i - konspirasjonsteori eller ikke - at  Haigh vil ta klubben i administrasjon og kuppe den, slik Bates gjorde sist (og kanskje med Bates bak roret). Om det er sant eller i det hele tatt mulig, vet jeg ikke, men kan de virkelig tro at det vil ende godt? Flowers og Cellino, to av de største kreditorene, vil vel neppe godta et stort tap på sine penger?

Og hvordan skulle de i det hele tatt klare det, når de ikke engang nå kan drifte klubben?
Marching on together!

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1831 på: Mars 31, 2014, 15:56:14 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.
Enig! Veldig lite som var "proper" i det intervjuet der! Kan nesten ikke tro at dette er ekte!

Han var i det minste fall ærlig, noe vi ikke har vært vant med på en stund.

Han var ihvertfall svært frittalende! Om han var ærlig gjenstår vel å se....

(Bates var jo også svært fritttalende om ditt og datt men ljugde så det røyk ut av kjeften på han....) 
Jon R.

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1832 på: Mars 31, 2014, 15:57:36 »
Liker overhodet ikke om dette intervjuet er ekte.

Vil ikke ha en slik type til å eie klubben vår, penger eller ikke.

Hadde aldri stemt "fit and proper", om jeg hadde vært medlem av FL.

Skremmende det som blir sagt.

Er det først nå at Cellino skremmer? Med sine ord og ikke tidligere dommer?

Kanskje et lite paradoks at vi nå begge er i ferd med å skifte mening om italieneren? Foruten at vi enes i at han er en løs kanon, som Jon R sier.

Kato til nei og du til ja?

Alle vet jo at Cellino er eksentrisk. Hva er det verste som kan skje hvis han tar over? Så lenge vi kommer oss til PL og han kjøper tilbake ER+TA så kan han godt sparke en manager eller to og samtidig blåse ut litt i media. Ofte så kan man ikke få i pose og sekk...

At han skrur opp kostnadsnivået dramatisk og mister interessen hvis (når) resultatene uteblir.  Har skjedd før..
 

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1833 på: Mars 31, 2014, 16:01:24 »
Her snakker man rett fra levra  8) In Cellino we trust!!

Massimo Cellino, the prospective Leeds United owner, has launched a scathing attack on Gulf Finance House Capital chief David Haigh and manager Brian McDermott during an interview with a fans radio station.

The 57 year old was being unknowingly recorded when he labelled Haigh, deputy chief executive of current Leeds owners GFH Capital, as "dangerous" and criticised McDermott's regime at the Championship outfit after the club suffered a 17th league defeat of the season to Doncaster Rovers.

Cellino has been blocked by The Football League from completing a majority takeover at Leeds from GFH Capital after failing the owners and directors test but on Monday will attend an appeal hearing in the hope to gain control of the Elland Road club.

And though the Italian is confident of clinching an agreement with the Football League, he warns a ruling against him will plunge the club into liquidation and leave Leeds in the hands of Haigh while revealing that former owner Ken Bates remains behind the current ownership.

Speaking unknowingly to fans radio station White Leeds Radio, Cellino said: "I think that unfortunately I am going to win. I am buying a lot of work, a lot of debt and never mind I can engage myself. It is a great club the only thing that works is the fans. They people who are running the club they don't understand, the treasure are the fans.

He added: "David is a son of a bitch, he is dangerous a f**king devil.

"You realise that the only chance for Leeds to survive is down to a technicality. The only one with money and is able to work in the club is me and they're kicking me hard. Why are they doing that?

"There is no-one that is going to buy the club. No-one is coming. David Haigh and everyone who works with them are really dangerous my friend. They are really bad people. Ken Bates is behind this. They were at dinner together on Saturday.

"He is sick in the head and dangerous. He tried to blackmail me. I don't have the power to kick him out.

"If they [The Football League] don't give the club to me then they go bankrupt. It is a dangerous club, it is an expensive club, it's a big club. You can't run it with a couple of million you need money and you need experience. Leeds are a potentially big club with lots of beautiful fans.

"If I get the club I promise you that next season, 15/16, we will be in the Premier League. It's not just a matter of money. You need the right money and to spend it in the right way."

The current Cagliari owner went into detail over Leeds' dire financial situation which sees the club managing an £18m wage bill with players such as Luke Murphy and Noel Hunt earning between £22,000 and £25,000-a-week.

Manager McDermott was initially sacked upon Cellino's clinching of an agreement to become the majority owner at the Yorkshire club, but has since been reinstated though the prospective owner is expected to again sack the Irishman should he win the Football League appeal.

"They are the worst team I ever saw in my life," Cellino said. "The coach is maybe a good coach but he doesn't know how to manage a club. He goes on the television and complain about the market. I tried to sack him but they don't let me.

"If he wants to work with me and if he wants to do the right thing and he believes he can run the team why should I throw money out of the window? If I think he is not good for the team I have to sack him. I work for the team. I don't like him and I don't understand him very much."


http://www.ibtimes.co.uk/massimo-cellino-confident-winning-leeds-united-appeal-1442681
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1834 på: Mars 31, 2014, 16:03:42 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.
Enig! Veldig lite som var "proper" i det intervjuet der! Kan nesten ikke tro at dette er ekte!

Han var i det minste fall ærlig, noe vi ikke har vært vant med på en stund.

Eneste problemet er jo at han er en eksentrisk type, han sier jo "alt" rett. Fokuset er på fansen at de fortjener bedre. Sesongbilletter skal selges i mai så fansen vet hva de kjøper. Han vil sette sammen et bra lag som gleder øyet osv osv osv.

Han sier jo rett ut at han kjøper mye jobb og gjeld, hvem andre gidder det?? Får han ikke tilslaget så blir dette intervjuet er vedlegg i neste Due Diligence!

Angående McDermoty så er han helt klart misfornøyd med han. Får 800000£ fra Reading i året og 700000£ fra Leeds og det eneste han snakker om er utenomsportslig piss...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1835 på: Mars 31, 2014, 16:26:46 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.
Disse er til skade for klubben vår:
1) Skrotnissene av noen eiere, som har gjeldsatt klubben til £20M.
2) En udugelig manager med dobbel lønn.
3) Giddasløse spillere som trekker klubben ned i søla, helg etter helg med patetiske forestillinger.

Løse kanoner på dekk? Ja, der har du dem.
Faktum er at ingen av disse er i nærheten av å være fit and proper, og skal skyfles bort fra klubben ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1836 på: Mars 31, 2014, 16:39:34 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.
Disse er til skade for klubben vår:
1) Skrotnissene av noen eiere, som har gjeldsatt klubben til £20M.
2) En udugelig manager med dobbel lønn.
3) Giddasløse spillere som trekker klubben ned i søla, helg etter helg med patetiske forestillinger.

Løse kanoner på dekk? Ja, der har du dem.
Faktum er at ingen av disse er i nærheten av å være fit and proper, og skal skyfles bort fra klubben ASAP.

Jeg hadde nok fått sparken i min jobb hadde jeg blitt filmet eller avlyttet når jeg har uhøytidlige samtaler med kolleger. Allikevel er jeg dyktig i jobben min og får mye skryt av "kundene"..

Poenget er at MC blåser ut i en samtale med en fan som tar opp samtalen uten å fortelle det først.

Jeg tror MC kan se de fleste i øynene og at inne for alt han sier.. Han er nok ganske frustrert over alt om dagen, noe jeg forstår!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1837 på: Mars 31, 2014, 17:02:26 »
For ikke å bli hudfletta her inne på forumet, men MC har faktigst rett i mye av det han sier her !  Han vil legge i mye penger og mye jobb i klubben hvis anken hans går igjenom !  Han vil lytte til fansen , han vet at fansen er sjela i en hver klubb!  Han vil bytte treneren sansynligvis , skulle bare mangle ! Haig har han mistet trua på ! GFH vingler for mye til å være troverdig ,  TL har til nå kun sagt at de har midler til å drifte klubben videre , har vel ikke hørt så mye hva fremtidsplanene deres er ? MC er kanskje en kynisk sleip jævel, men han har sagt hva han ønsker å gjøre for klubben, det har vel de siste mnd vist !? GFH, Haig , TL , har så langt bare kommet med tåkeprat !  >:(  Velkommen til klubben MC hvis anken din går igjennom !!!

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1838 på: Mars 31, 2014, 17:11:25 »
Skjønner ikke hvorfor noen skulle hudflette deg for dette? Måtte i såfall være de samme som trodde at GFH bygde stein for stein?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1839 på: Mars 31, 2014, 17:17:50 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.
 

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1840 på: Mars 31, 2014, 17:23:33 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.

Så her kan man bare fare med løgn bare det høres bedre ut enn sannheten  ??? Du må være Bates nr one fan vis du virkelig mener dette.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1841 på: Mars 31, 2014, 17:27:39 »
Jeg foretrekker som er ærlige selv om budskapet ikke er det beste. Selv om en er ærlig så trenger man ikke å snakke hele tiden. Cellino sier at han handler, og snakker lite. Høres bra ut!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv:
« Svar #1842 på: Mars 31, 2014, 17:29:45 »
Og i tillegg har han selvinnsikt nok til å la vær å snakke med media. Jeg er så lei av hyklere nå at Cellino fremstår for meg som et bedre valg enn TL.

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1843 på: Mars 31, 2014, 17:32:42 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.

Så her kan man bare fare med løgn bare det høres bedre ut enn sannheten  ??? Du må være Bates nr one fan vis du virkelig mener dette.

Jeg mener virkelig det.  Men mitt poeng er at sannheten avsløres først gjennom handling.  Jeg foretrekker ledere, eiere som viser evne til å handle riktig.  

Bates fan?  Hvor saklig er det?  Det ser jo faktisk ut til at Bates og Cellino  har veldig tydelige fellestrekk.  
 

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1844 på: Mars 31, 2014, 17:41:01 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.

Så her kan man bare fare med løgn bare det høres bedre ut enn sannheten  ??? Du må være Bates nr one fan vis du virkelig mener dette.

Jeg mener virkelig det.  Men mitt poeng er at sannheten avsløres først gjennom handling.  Jeg foretrekker ledere, eiere som viser evne til å handle riktig. 

Bates fan?  Hvor saklig er det?  Det ser jo faktisk ut til at Bates og Cellino  har veldig tydelige fellestrekk. 

De har fellestrekk, men de virker å handle annerledes..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1845 på: Mars 31, 2014, 17:45:37 »
http://www.football-league.co.uk/footballleaguenews/20140331/football-league-statement-massimo-cellino_2293334_3741860


A Football League spokesman said:

"Massimo Cellino's appeal under The Football League's Owners' and Directors' Test has now concluded with the Independent QC reserving his judgment."


hva betyr dette?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1846 på: Mars 31, 2014, 17:50:55 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.

Så her kan man bare fare med løgn bare det høres bedre ut enn sannheten  ??? Du må være Bates nr one fan vis du virkelig mener dette.

Jeg mener virkelig det.  Men mitt poeng er at sannheten avsløres først gjennom handling.  Jeg foretrekker ledere, eiere som viser evne til å handle riktig. 

Bates fan?  Hvor saklig er det?  Det ser jo faktisk ut til at Bates og Cellino  har veldig tydelige fellestrekk. 

Så du mener at man først kan fare med løgner for så og bevise at sannheten egentlig var noe annet etter at man har handlet  ???
jaja, skal love deg at du ikke får mange klapp på skulderen i etterkant vis du fremstår som en narr i business verden.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1847 på: Mars 31, 2014, 17:54:42 »
http://www.football-league.co.uk/footballleaguenews/20140331/football-league-statement-massimo-cellino_2293334_3741860


A Football League spokesman said:

"Massimo Cellino's appeal under The Football League's Owners' and Directors' Test has now concluded with the Independent QC reserving his judgment."


hva betyr dette?

Virke som vi må vente til i morgen før vi får svar.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6 min
BREAKING: Cellino appeal has finished. Judge reserved his judgement. So no decision yet

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5 min
Football League hasn't said when the judgement will come. This will frustrate Leeds/GFH/Cellino - they wanted an answer today.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Joe Jordan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1848 på: Mars 31, 2014, 17:56:42 »
http://www.football-league.co.uk/footballleaguenews/20140331/football-league-statement-massimo-cellino_2293334_3741860


A Football League spokesman said:

"Massimo Cellino's appeal under The Football League's Owners' and Directors' Test has now concluded with the Independent QC reserving his judgment."


hva betyr dette?

At vi nok ikke får svar i dag. Vurdere, multiplisere, dividere...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1849 på: Mars 31, 2014, 18:02:38 »
Kerr har gått i tenkeboksen...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1850 på: Mars 31, 2014, 18:08:29 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.
Så du mener at livet er som et jobbintervju da? man skal være uærlig å si "de rette tingene" hele tiden??
jaja, jeg vet ihvertfall hvem jeg hadde valgt som medarbeider... ;)

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1851 på: Mars 31, 2014, 18:11:48 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.

Så her kan man bare fare med løgn bare det høres bedre ut enn sannheten  ??? Du må være Bates nr one fan vis du virkelig mener dette.

Jeg mener virkelig det.  Men mitt poeng er at sannheten avsløres først gjennom handling.  Jeg foretrekker ledere, eiere som viser evne til å handle riktig.  

Bates fan?  Hvor saklig er det?  Det ser jo faktisk ut til at Bates og Cellino  har veldig tydelige fellestrekk.  

Så du mener at man først kan fare med løgner for så og bevise at sannheten egentlig var noe annet etter at man har handlet  ???
jaja, skal love deg at du ikke får mange klapp på skulderen i etterkant vis du fremstår som en narr i business verden.

Bevares - hva har du spist for noe?  Nei, det er ikke det jeg mener. Jeg snakker ikke om løgner og bedrag, men uttalelser som er noe mer dempet og gjennomtenkt.
 

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1852 på: Mars 31, 2014, 18:14:48 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.
Så du mener at livet er som et jobbintervju da? man skal være uærlig å si "de rette tingene" hele tiden??
jaja, jeg vet ihvertfall hvem jeg hadde valgt som medarbeider... ;)

Nei, jeg mener ikke det.  Jeg mener en bedrift i denne størrelse og betydning må ha profesjonelle folk til å ta seg av public relations. 
 

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1853 på: Mars 31, 2014, 18:17:36 »
Jeg foretrekker faktisk de som sier "de rette tingene" framfor de som til stadighet sier "sannheten" (i fylla eller ei)  når de leder en såpass stor organisasjon.  Når det er sagt, det er hva de faktisk gjør som betyr noe.

Så her kan man bare fare med løgn bare det høres bedre ut enn sannheten  ??? Du må være Bates nr one fan vis du virkelig mener dette.

Jeg mener virkelig det.  Men mitt poeng er at sannheten avsløres først gjennom handling.  Jeg foretrekker ledere, eiere som viser evne til å handle riktig. 

Bates fan?  Hvor saklig er det?  Det ser jo faktisk ut til at Bates og Cellino  har veldig tydelige fellestrekk. 

Så du mener at man først kan fare med løgner for så og bevise at sannheten egentlig var noe annet etter at man har handlet  ???
jaja, skal love deg at du ikke får mange klapp på skulderen i etterkant vis du fremstår som en narr i business verden.

Bevares - hva har du spist for noe?  Nei, det er ikke det jeg mener. Jeg snakker ikke om løgner og bedrag, men uttalelser som er noe mer dempet og gjennomtenkt.

Hoggorm!  :D
Tror vi lar den ligge der jeg, vi har jo alle våre egne meninger  ;)
MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1854 på: Mars 31, 2014, 18:19:13 »


Virke som vi må vente til i morgen før vi får svar.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6 min
BREAKING: Cellino appeal has finished. Judge reserved his judgement. So no decision yet

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5 min
Football League hasn't said when the judgement will come. This will frustrate Leeds/GFH/Cellino - they wanted an answer today.



Samme hva som skrives om nyheter fra ankesaken i morgen så tror jeg det er aprilspøk! #feildag
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1855 på: Mars 31, 2014, 18:23:28 »


Virke som vi må vente til i morgen før vi får svar.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6 min
BREAKING: Cellino appeal has finished. Judge reserved his judgement. So no decision yet

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5 min
Football League hasn't said when the judgement will come. This will frustrate Leeds/GFH/Cellino - they wanted an answer today.



Samme hva som skrives om nyheter fra ankesaken i morgen så tror jeg det er aprilspøk! #feildag


Dette er for en gangs skyld litt positive nyheter! Saken er altså ikke så rett frem som FL trodde!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1856 på: Mars 31, 2014, 18:25:34 »
Natasha lufc Gooding ‏@Biewx  · 3h 
IMO everything will be great with Cellino at the start and then it will all go f**ked up later & we'll want him out.


...ikke veit jeg om Cellino vil ha fansen med seg fra start av, men jeg er sikker på at han vil være like omstridt som Bates innen kort tid.

 22 år i Cagliari..., hjelpes... da snakker vi 2036 og jeg er en gammal mann  :o

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1857 på: Mars 31, 2014, 18:29:46 »
@PhilHayYEP I hear the @WhiteLeedsRadio guy is going to ring the FL and judge later - he'll get some answers!


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1858 på: Mars 31, 2014, 18:46:05 »
Folk ser ut til å elske denne dritten som kommer frem i intervjuet. Jeg er ikke en av dem. Dette er ikke bra og kun til skade for klubben vår. Snakker om løs kanon på dekk.

.
Disse er til skade for klubben vår:
1) Skrotnissene av noen eiere, som har gjeldsatt klubben til £20M.
2) En udugelig manager med dobbel lønn.
3) Giddasløse spillere som trekker klubben ned i søla, helg etter helg med patetiske forestillinger.

Løse kanoner på dekk? Ja, der har du dem.
Faktum er at ingen av disse er i nærheten av å være fit and proper, og skal skyfles bort fra klubben ASAP.

Og jeg er helt enig med deg men her vàr det altså Cellinos gjøren og laden det siste døgnet vi diskuterte. Man retter ikke opp gamle dumheter med nye dumheter. Vår mulige fremtidige fremstår som svært uprofesjonell her, akkurat som han gjorde rundt transfer deadline. Plapre løs som ei sladrekjerring om interne forhold i klubben til en tilfeldig supporter....Ikke bra.

Håper virkelig ikke dette er "typisk" Cellino...
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973