Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1426861 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2550 på: Mai 21, 2014, 12:58:46 »
@PhilHayYEP: With regards to goings on at #lufc, the contract says players are entitled to five weeks paid leave. Three weeks can be taken consecutively.

Cellino gjør ingenting galt.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Hvor lenge er 5 uker fri for fotballspillere? For oss vanlige arbeidstakere så har vi rett på 5 uker = 25 dagers ferie, men har spillerne rett på 35 dager ettersom de "jobber" hele uken?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2551 på: Mai 21, 2014, 13:02:01 »
@PhilHayYEP: With regards to goings on at #lufc, the contract says players are entitled to five weeks paid leave. Three weeks can be taken consecutively.

Cellino gjør ingenting galt.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Hvor lenge er 5 uker fri for fotballspillere? For oss vanlige arbeidstakere så har vi rett på 5 uker = 25 dagers ferie, men har spillerne rett på 35 dager ettersom de "jobber" hele uken?

auren
Du har ikke rett på 5 uker i strekk!!

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2552 på: Mai 21, 2014, 13:04:04 »
@PhilHayYEP: With regards to goings on at #lufc, the contract says players are entitled to five weeks paid leave. Three weeks can be taken consecutively.

Cellino gjør ingenting galt.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Hvor lenge er 5 uker fri for fotballspillere? For oss vanlige arbeidstakere så har vi rett på 5 uker = 25 dagers ferie, men har spillerne rett på 35 dager ettersom de "jobber" hele uken?

auren

Jeg vil tro at det er snakk om hele uker.
Når de samles i Leeds i slutten av Mai så har de fått i overkant av 3 uker sammenhengende ferie fra klubben.
Dette er etter kontrakten. Men deretter har de krav på 2 uker til med ferie i løpet av året.
Så etter kontrakten gjør ikke Cellino noe galt.

Men jeg tror uansett at når spillerne kommer tilbake så blir det bare et møte før de går tilbake til ferien sin.

En annen interessant ting er jo at spillerne ikke har krav på lønn viss de er på ferie utover de 5 ukene. Det tilsvarer vel ca 1 måned viss man ser på når pre-season vanligvis starter...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2553 på: Mai 21, 2014, 13:21:56 »
@PhilHayYEP: With regards to goings on at #lufc, the contract says players are entitled to five weeks paid leave. Three weeks can be taken consecutively.

Cellino gjør ingenting galt.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Gutta har jo heller ikke gjort seg fortjent til mer. Nå skal de vel furte neste sesong pga dette.. Spillere og agenter får altfor godt betalt til å ha så mye makt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2554 på: Mai 21, 2014, 15:53:56 »
Ã… hei hvor det går....

Phil Hay nå:

Leeds' players and coaching staff (inc. McDermott) have now been told to report back to Elland Road on Monday, June 2.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

GeirO

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2555 på: Mai 21, 2014, 18:09:34 »
Ã… hei hvor det går....

Phil Hay nå:

Leeds' players and coaching staff (inc. McDermott) have now been told to report back to Elland Road on Monday, June 2.

Og da må alle booke om flyene hjem på nytt....
MOT

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2556 på: Mai 21, 2014, 18:20:49 »
Ã… hei hvor det går....

Phil Hay nå:

Leeds' players and coaching staff (inc. McDermott) have now been told to report back to Elland Road on Monday, June 2.

Og da må alle booke om flyene hjem på nytt....

Krise  ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2557 på: Mai 21, 2014, 21:14:10 »
Adam Pope
#lufc Hearing from Italy that Cellino's court case involving a separate boat (as opposed to the yacht!) will be heard tomorrow . 1/2

#lufc 2/2 Nothing is expected to happen I am told and that there is every chance it will be postponed.


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2558 på: Mai 21, 2014, 21:17:08 »
Adam Pope
#lufc Reports in Sardinia say Tommaso Giulini (chairman of Fluorsid) has had a bid of 40m euros rejected by Massimo Cellino to buy Cagliari.

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2559 på: Mai 22, 2014, 09:11:35 »
Er noen amerikanere inn i bildet der også. Så han vil vel ha mest mulig i en budrunde muligens.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2561 på: Mai 24, 2014, 18:24:36 »
YEP

Meanwhile, back in Leeds, Massimo Cellino's long-time accountant and fellow Eleonora Sports director, Daniel Arty, has been leading a forensic examination of the club's finances.

And he is apparently uncovering a lot of irregularities. Firstly, Cellino says several back-dated staff contracts have been discovered.
This explains why head of scouting Luke Dowling, among others, has been moved aside.

Secondly, Cellino says the club's income was misrepresented when he was negotiating to buy the club - by a significant amount.

What happens next, I don't quite know. Will the discoveries in the accounts and the arrest of Haigh affect the winding up order he issued with Sports Capital, which was contested by Cellino?

And how will the tie-up between Cellino (who owns 75% of the club) and GFH (25%) and the money he is scheduled to pay them be affected?

I spoke to Salem Patel, head of investment management at GFH, on Monday, Tuesday and Wednesday this week.

It's fair to say he was reluctant to speak. He wouldn't comment on the rumour that Haigh had been arrested, saying "I am not authorised to speak on behalf of GFH".

He was in Dubai and explained he hadn't been back to Leeds for several weeks and had no plans to go back there.

On Wednesday, after news of Haigh's arrest was made public, I called Patel again and asked whether he was worried about being arrested himself and whether the sale of the majority stake in Leeds had been conducted correctly.

He said, rather indignantly: "I am 100% sure I will not be arrested and am 100% sure that everything was done correctly in the sale of Leeds."

He refused to discuss why Haigh had been arrested, what the circumstances were around his arrest or what the "financial irregularities" were.

Meanwhile, Cellino will travel back to Miami on Friday to attend his daughter's graduation, before returning to Leeds on June 2nd, which is also when the players, manager and coaching staff are due to return.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2562 på: Mai 24, 2014, 18:33:47 »
Adam Pope
#lufc Just had message from Massimo Cellino saying he is in Miami intending to meet prospective American buyers of Cagliari on Monday.


@sport_simon He has also indicated to me that he is unlikely to return to Cagliari which he insists he does not have to sell to fund #lufc
« Siste redigering: Mai 24, 2014, 18:35:44 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2564 på: Mai 25, 2014, 10:41:54 »
Det er mulig det er den farlige "ny-start-optimismen" som melder seg, men jeg tror klubben (organisasjonen) har godt av å bli filleristet. Det må skje noe i støtteapparatet både når det gjelder kostnader og kvalitet. Kanskje en italiensk gærning er et godt match for en klubb som Leeds?

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2565 på: Mai 25, 2014, 13:35:21 »
Det er mulig det er den farlige "ny-start-optimismen" som melder seg, men jeg tror klubben (organisasjonen) har godt av å bli filleristet. Det må skje noe i støtteapparatet både når det gjelder kostnader og kvalitet. Kanskje en italiensk gærning er et godt match for en klubb som Leeds?

Helt enig. Synes Cellino virker å ta masse riktige grep. Ken Bates, GFH, Haigh og dette gjenget har melt sin egen kake. Vi skulle bare visst hvor mange sedler som er forsvunnet i sluket til disse kjeltringene.

At det røskes opp med roten fra Cellino, er bare bra. Jeg er mer optimistisk enn på lenge når det gjelder å få Leeds United på føttene igjen.

At det blir litt klovnerier oppi dette, tror jeg bare vi får leve med.
 

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2566 på: Mai 25, 2014, 16:28:57 »
Det er mulig det er den farlige "ny-start-optimismen" som melder seg, men jeg tror klubben (organisasjonen) har godt av å bli filleristet. Det må skje noe i støtteapparatet både når det gjelder kostnader og kvalitet. Kanskje en italiensk gærning er et godt match for en klubb som Leeds?

Helt enig. Synes Cellino virker å ta masse riktige grep. Ken Bates, GFH, Haigh og dette gjenget har melt sin egen kake. Vi skulle bare visst hvor mange sedler som er forsvunnet i sluket til disse kjeltringene.

At det røskes opp med roten fra Cellino, er bare bra. Jeg er mer optimistisk enn på lenge når det gjelder å få Leeds United på føttene igjen.

At det blir litt klovnerier oppi dette, tror jeg bare vi får leve med.
är det någon som kommer att lyckas få klubben på fötter så är det han, men man får ha tålamod för han kommer inte att tömma sina egna konton, utan kommer jobba för att klubben kommer vara självgående och inte som nu gå med 1 milj pund i förlust varje månad, är många stenar som kommer vändas och jag är inte säker han kommer få den tid som behövs innan fansen kommer klaga utan det kommer låta att det är som med GFH eller som med Bates
 

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2567 på: Mai 26, 2014, 09:54:52 »
Det er mulig det er den farlige "ny-start-optimismen" som melder seg, men jeg tror klubben (organisasjonen) har godt av å bli filleristet. Det må skje noe i støtteapparatet både når det gjelder kostnader og kvalitet. Kanskje en italiensk gærning er et godt match for en klubb som Leeds?

Helt enig. Synes Cellino virker å ta masse riktige grep. Ken Bates, GFH, Haigh og dette gjenget har melt sin egen kake. Vi skulle bare visst hvor mange sedler som er forsvunnet i sluket til disse kjeltringene.

At det røskes opp med roten fra Cellino, er bare bra. Jeg er mer optimistisk enn på lenge når det gjelder å få Leeds United på føttene igjen.

At det blir litt klovnerier oppi dette, tror jeg bare vi får leve med.

Håper bare ikke vi skal bli foret dag ut og dag inn med twitter-stoff fra sjefens avkom...kjenner jeg da får veldig "nå er vi leketøy" følelse.
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2568 på: Mai 26, 2014, 12:00:40 »
Et nødvendig onde dette her , røsk alt ugress opp med rota ! Haigh og GFH har vel ikke spillt med åpne kort her heller ! MC må få klubben på bena økonomisk, så får vi bukke pent og si takk, takk til de nye spillerene som kommer inn i klubben , forventer ingen suksess med laget i år heller, men vil heller ha en klubb med ordnet økonomi, så får MC begynne å bygge laget etter det.


Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2570 på: Mai 29, 2014, 09:39:41 »
Twitter

Silvestrone: "The dinner lasted 3 hours, the negotiation itself 5 minutes. Cellino held court like a true showman."

10:17am - 28 May 14

 ;)


Silvestrone: "If it breaks down [with the council] on the stadium, Cellino told us he'll rip up the contracts and reclaim the club."

10:20am - 28 May 14
« Siste redigering: Mai 29, 2014, 09:41:32 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2572 på: Juni 05, 2014, 18:16:54 »
"I have agreed to sell to Giulini and it should be finalised very soon. I wish them well. My heart is with Leeds now and all my work and energy is going into them."        Massimo Cellino (sky sports)

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2573 på: Juni 05, 2014, 23:53:11 »
Cagliari solgt til Giulini for rundt 45 millioner euro!

http://footballleagueworld.co.uk/breaking-cellino-agrees-e45m-sale-of-cagliari/?

20-25 millioner under første fake budgiver!  :o

Er han desperat?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2574 på: Juni 06, 2014, 00:15:15 »
Cagliari solgt til Giulini for rundt 45 millioner euro!

http://footballleagueworld.co.uk/breaking-cellino-agrees-e45m-sale-of-cagliari/?

20-25 millioner under første fake budgiver!  :o

Er han desperat?
eller kansje det er den reelle verdien??


Ollan
Marching On Together
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2575 på: Juni 06, 2014, 07:28:00 »
Cagliari solgt til Giulini for rundt 45 millioner euro!

http://footballleagueworld.co.uk/breaking-cellino-agrees-e45m-sale-of-cagliari/?

20-25 millioner under første fake budgiver!  :o

Er han desperat?
eller kansje det er den reelle verdien??


Ollan
Marching On Together

Tydeligvis ikke desperat da han har sagt nei til salg av Ross  http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/cellino-spurns-newcastle-bid-for-leeds-captain-ross-mccormack-1-6657991 .
For meg så kanskje dette rett å slett er starten på vår våte drøm. En eiier som har penger, og som ikke selger så fort et bud kommer på bordet

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2576 på: Juni 06, 2014, 08:22:14 »
Cagliari solgt til Giulini for rundt 45 millioner euro!

http://footballleagueworld.co.uk/breaking-cellino-agrees-e45m-sale-of-cagliari/?

20-25 millioner under første fake budgiver!  :o

Er han desperat?
eller kansje det er den reelle verdien??


Ollan
Marching On Together

Tydeligvis ikke desperat da han har sagt nei til salg av Ross  http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/cellino-spurns-newcastle-bid-for-leeds-captain-ross-mccormack-1-6657991 .
For meg så kanskje dette rett å slett er starten på vår våte drøm. En eiier som har penger, og som ikke selger så fort et bud kommer på bordet

Jeg får si som "gamle h.b.": dette er nok bare starten på et salg. Her presser han opp prisen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2577 på: Juni 06, 2014, 09:00:41 »
Cagliari solgt til Giulini for rundt 45 millioner euro!

http://footballleagueworld.co.uk/breaking-cellino-agrees-e45m-sale-of-cagliari/?

20-25 millioner under første fake budgiver!  :o

Er han desperat?
eller kansje det er den reelle verdien??


Ollan
Marching On Together

Tydeligvis ikke desperat da han har sagt nei til salg av Ross  http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/cellino-spurns-newcastle-bid-for-leeds-captain-ross-mccormack-1-6657991 .
For meg så kanskje dette rett å slett er starten på vår våte drøm. En eiier som har penger, og som ikke selger så fort et bud kommer på bordet

Jeg får si som "gamle h.b.": dette er nok bare starten på et salg. Her presser han opp prisen.

auren

Det er mulig, men uansett en endring fra tidligere da det var å selge på første bud.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2579 på: Juni 17, 2014, 15:37:15 »
@APOPEY: #lufc If Judge Lepore says Cellino acted "dishonestly" it is understood the @football_league will seek to bar him from owning the club.

Hvordan skal dette kunne gjøres i praksis...?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."