Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1420116 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #150 på: Februar 02, 2014, 23:01:25 »
Enig med hb.
Vil ha Cellino nå og bli ferdig med saken.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Moaning on together

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #151 på: Februar 02, 2014, 23:05:40 »
Velkommen  Cellino!  Endelig en med feit lommebok.

Jon R

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #152 på: Februar 02, 2014, 23:05:59 »
Quick fix løsninger på komplekse problemer er alltid lett å selge.  :)
Jon R.

Erik M

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #153 på: Februar 03, 2014, 00:13:33 »
Jeg håper Cellino blir avvist og er villig til å ta den støyten som det eventulet vil gi klubben.  Leeds United vil aldri dø, uansett administrasjon eller annet trøbbel.  Jeg føler det denne mannen kommer inn med er noe vi ikke vil ha.  All erfaring i de fleste bransjer - fotball intet unntak - er at langsiktighet og vel fundamenerte planer er det man lykkes med.  Ã… bøye seg i støvet for en kødd som kommer brautende inn og sparker folk i hytt og pine - bare fordi han vissnok skal ha mye cash - gjør meg bare kvalm og trist.

FA -gjør jobben deres - fort!
 

Bites Yer Legs

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #154 på: Februar 03, 2014, 01:34:21 »
2012-13

Sitat
Roma handed 3-0 win at Cagliari
By Football Italia staff

Roma have been awarded a 3-0 win at Cagliari after Sunday’s game was postponed because of safety concerns.

The match was set to take place at the Is Arenas in Sardinia, but behind closed doors as the stadium had yet to receive its safety certificates.

However, the club released a statement on their website, from President Massimo Cellino, who invited season ticket holders to attend the game anyway.

That stance resulted in the Cagliari Prefecture and local police to call off the encounter due to public order concerns.

Given that the cancelation was as a result of Cagliari’s actions, Roma’s appeal to be awarded a 3-0 win has been granted.

Cagliari also run the risk of further punishments – from being forced to play even more games behind closed doors or a points penalty.

Sitat
Cagliari 0-3 Roma result remains
By Football Italia staff

Cagliari have lost their final appeal against a 3-0 home defeat to Roma inflicted by the courts after the Is Arenas saga.

The Serie A match was called off on the morning of September 23 because President Massimo Cellino publicly urged fans to attend despite the game being ordered behind closed doors due to security concerns at the Is Arenas stadium.

Local authorities considered that to be a public order risk caused by Cagliari and stopped the game from going ahead, so the Disciplinary Commission awarded a 3-0 win to Roma.

The Sardinian club has lodged numerous appeals to have the result scrapped and the match played, but today lost in the final level of the sporting justice system.



http://www.football-italia.net/25389/roma-handed-3-0-win-cagliari
http://www.football-italia.net/25389/roma-handed-3-0-win-cagliari
« Siste redigering: Februar 03, 2014, 01:37:11 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #155 på: Februar 03, 2014, 01:45:28 »
Sitat:

“I have already paid for the shares and the papers are with the Football League,” he said. There were players from Italy and France ready to join the club on Friday, the deals were agreed.
“I can’t do anything and I’m really p------ off,” he said."


Klarere bevis trenger vi vel ikke: Denne mannen skal ikke bare være eier. Han har seriøse planer om å leke FM Footballmanager med klubben vår!  :o

Dette er ikke måten verken og bygge eller drive en klubb i det engelske ligasystemet. Brian kan umulig jobbe videre under slike forhold!  :(

Da håper jeg vi får inn en verdig manager som IKKE vil leke FM Footballmanager med oss! Vi trenger ikke en som stadig ber om mer tid og som fremstår som CLUELESS!

Vi trenger en profil som taktisk og sportslig går langt utenpå ALLE managere i Championship!

Vi trenger en eie som satser STORE summer på nye spillere av høy kvalitet!

Leeds United trenger å etablere seg i toppserien og dermed få tlbake TROVERDIGHETEN uavhengig av eierne.

(Se på den hauge av pengesterke idioter som driver klubbene i PL. Jeg vil at også min klubb skal være der! Om middelmådigheten McDermott må ut, så "good riddance"!)



Til de som skrek i går:

Hverken McDermott eller McCormack er GUD eller LEGENDER, men sistnevnte KAN om noen år få en legendestatus! Han har tøffe og utrolige folk å kjempe med om den tittelen!  :)

Luftslott kan hvem som helst bygge, promo! I den virkelige verden derimot... :(

Ã… be om  mer tid og tålmodighet etter hele 9 mnd i managerstolen er visst urimelig....

Ã… bygge et Premier League lag på under et år med en haug av middelmådigheter + Ross og Byram + 2,5 mill i transferpenger burde være enkelt....

Jeg vil si at at å forlange noe slikt er CLUELESS!  ;)


Luftslottet er bygget i Cardiff og Swansea og Stoke....... Det holder!

Leeds United har fundamentet som kan få oss til å varei PL!

Merkevaren Leeds United kan etableres igjen slik som luftslottene i Chelsea, Man.City og Scumchester! Vi trenger mye penger og holdninger som kan få oss dit!

Med et snev av respekt for Swansea kan du umulig sammenligne deres vei til og forsatte status i PL med Cardiff sin, og om Cardiff  "holder" får vi se på i mai.
« Siste redigering: Februar 03, 2014, 01:53:06 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #156 på: Februar 03, 2014, 01:55:53 »
Penger er lik egnethet




alarm! ironi alarm!
KEEP FIGHTING!!

Lord-Meta

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #157 på: Februar 03, 2014, 03:01:20 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Leif Egil

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #158 på: Februar 03, 2014, 08:14:34 »
Jeg håper Cellino blir avvist og er villig til å ta den støyten som det eventulet vil gi klubben.  Leeds United vil aldri dø, uansett administrasjon eller annet trøbbel.  Jeg føler det denne mannen kommer inn med er noe vi ikke vil ha.  All erfaring i de fleste bransjer - fotball intet unntak - er at langsiktighet og vel fundamenerte planer er det man lykkes med.  Ã… bøye seg i støvet for en kødd som kommer brautende inn og sparker folk i hytt og pine - bare fordi han vissnok skal ha mye cash - gjør meg bare kvalm og trist.

FA -gjør jobben deres - fort!

100% enig - vil IKKE ha denne korrupte Italieneren!!!
 

B_Ød

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #159 på: Februar 03, 2014, 08:27:29 »
For mitt vedkommende blir dette kun spekulasjoner, men jeg håper nok også på en annen løsning en italiensk. Det vi har sett" så langt, synes jeg bærer preg av en framferd jeg sliter med å akseptere.
Men hvis det nå viser seg at dette er den sjansen vi har (får), og FA ikke finner noe å sette fingeren på, (eller blir "kjøpt opp")...so be it.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #160 på: Februar 03, 2014, 08:27:35 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Hvordan skal dette gå, Cellino har jo kjøpt klubben. Eneste som kan ødelegge er vel FL med "fit and proper", og da finner Cellino en mulighet...

Hva holder Haigh på med om dagen, han sover i mange senger...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #161 på: Februar 03, 2014, 08:37:22 »
Heia Farnam, Pearson og Good old Chief Radebe.

Buuuhh pizzatryne!

 :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #162 på: Februar 03, 2014, 08:43:27 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  25s 
News came too late for today's YEP but can confirm that Andrew Flowers is leading a consortium who plan to submit a bid for #lufc tomorrow


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #163 på: Februar 03, 2014, 08:46:15 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  25s 
News came too late for today's YEP but can confirm that Andrew Flowers is leading a consortium who plan to submit a bid for #lufc tomorrow


ok, det vil jeg ha  :D


Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #164 på: Februar 03, 2014, 08:47:36 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  25s  
News came too late for today's YEP but can confirm that Andrew Flowers is leading a consortium who plan to submit a bid for #lufc tomorrow

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  3m  
The group plan to match the terms of Cellino's bid and want an immediate answer tomorrow.




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #165 på: Februar 03, 2014, 08:48:20 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  25s 
News came too late for today's YEP but can confirm that Andrew Flowers is leading a consortium who plan to submit a bid for #lufc tomorrow




Det må nå være den i særklasse mest brukte tweeten om klubben vår de siste 3 årene........
 

Leedsfan

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #166 på: Februar 03, 2014, 08:48:57 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  25s 
News came too late for today's YEP but can confirm that Andrew Flowers is leading a consortium who plan to submit a bid for #lufc tomorrow


Da får de by mer enn Cellino og ikke komme med et lavere bud og anmode om at GFH gjør "det beste" for klubben.. Disse "sitte på gjerdet gutta" frustrerer meg mer enn Cellino..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Reaney

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #167 på: Februar 03, 2014, 08:51:58 »
Er det noe klubben vår trenger så er det en revolusjon. Ser ingen andre enn Cellino til å utføre dette. Ã… lese navnene på disse gjengangerne som kunne "reddet" klubben om om og om igjen gjør meg kvalm. En gjeng inkompetente tullinger alle i hop. Finnes jo ingen klubb som har blitt drevet så amatørmessig de siste 10-11 årene som Leeds. Dessverre smitter det over på fansen som framstår som "feige høns". Skal vi komme noen vei så må vi ta noen risker, og den sjansen må vi gripe nå!

Sydhagen

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #168 på: Februar 03, 2014, 09:04:47 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  25s  
News came too late for today's YEP but can confirm that Andrew Flowers is leading a consortium who plan to submit a bid for #lufc tomorrow




Har ingen tro på at denne gjengen har penger til å drifte Leeds på en konkurransedyktig måte.
Hvorfor har de ikke spyttet ut pengene før?

Skeptisk!

Og enig med Leedsfan. Denne gjengen frustrerer meg!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #169 på: Februar 03, 2014, 09:11:00 »
A new source has told me there will be at third man involved with a potential take over. H.B from Norway is gathethering enough money so he could buy the club before the end of this campaign. And when we talked to this mystorious person from Norway. He was quite optimistic and said he was hoping that he has panted enough flasker to complete the takeover sooner than later

Kato

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #170 på: Februar 03, 2014, 09:12:04 »
Kjører på med en tredje mulighet: Adam Pope tweeted that the two previous rival consortiums looking to buy Leeds United, Sport Capital and TogetherLeeds, are combining forces to derail the deal struck by Massino Cellino.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  25s  
News came too late for today's YEP but can confirm that Andrew Flowers is leading a consortium who plan to submit a bid for #lufc tomorrow




Har ingen tro på at denne gjengen har penger til å drifte Leeds på en konkurransedyktig måte.
Hvorfor har de ikke spyttet ut pengene før?

Skeptisk!

Og enig med Leedsfan. Denne gjengen frustrerer meg!

Helt enig. Det kan se ut som de sliter med å stable på beina nok penger til å kjøpe klubben. Og det holder ikke. Ryktene sier at det renner ut i andre enden, så her må vi ha penger til drift også.

I ti år har vi vært gjennom et mareritt. Vi har vært på kanten av stupet. Vi har skreket etter å bli oppkjøpt.

Hvor var de da, disse såkalte pengegutta med Leedslogo på brystet?

Men nå kommer de, når vi allerede er kjøpt (tror jeg).

Jeg tror Cellino berget Ross. For 6 mill hadde GFH jaget han ut porten (om de ryktene stemmer).

Gi italieneren en sjanse.
 

DenHviteYeboah

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #171 på: Februar 03, 2014, 09:13:23 »
Er det noe klubben vår trenger så er det en revolusjon. Ser ingen andre enn Cellino til å utføre dette. Ã… lese navnene på disse gjengangerne som kunne "reddet" klubben om om og om igjen gjør meg kvalm. En gjeng inkompetente tullinger alle i hop. Finnes jo ingen klubb som har blitt drevet så amatørmessig de siste 10-11 årene som Leeds. Dessverre smitter det over på fansen som framstår som "feige høns". Skal vi komme noen vei så må vi ta noen risker, og den sjansen må vi gripe nå!
100% enig!
Denne klubben har blitt vanstyrt de siste 15 årene. Og nå innbiller folk seg at Farnan, Flowers eller "mr.handsome" David Haigh plutselig skal ha midler tilgjengelig? og i tillegg skal ha penger til å satse fremover?aldri i verden-hvis dette konsortiumet kjøper klubben, så er mitt tips at de ikke vil ha midler til å få oss opp i PL. Det blir en ørkenvandring fremover med et håp om et opprykk på sparebluss :(
Er så møkklei dette gnålet med "det beste for Leeds United" som disse herrer har prediket i over et år.
Ja, hva er best for Leeds United? hvem definerer det? er det å fortsette i samme sporet uten å ta en eneste sjanse, for så å tru på opprykk? fortsette bytteleken med middelmådige spillere i championship?vi har prøvd det i 10 år nå-og hva er fasiten? jo 3 sesonger i L1 og en hederlig 7. plass i championship....denne oppskriften funker ikke kjære venner-sorry.
Det er helt greit for meg at dette konsortiumet kjøper klubben, men da må de vise handlekraft og ikke prate, og vise at de faktisk har midler ;) Jeg tror nemlig de har beskjedent med midler, og vil fortsette tiggerferden etter investorer slik GHF har holdt på med >:(

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #172 på: Februar 03, 2014, 09:14:04 »
Akkurat NÃ… vil jeg bare ha sportslig suksess...seier på seier...Premier League...storkamper hver helg...øvre halvdel...Europa...at jeg ikke blir mobbet av nær famile om Wankership...knuse alle lag med røde drakter...gang på gang...Champions League...pokaler...ære & berømmelse...

INGEN FORTJENER DET MER ENN LEEDS og FANSEN!!!

Er det italieneren som skal til ja så er jeg klar!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Jon R

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #173 på: Februar 03, 2014, 09:20:14 »
A new source has told me there will be at third man involved with a potential take over. H.B from Norway is gathethering enough money so he could buy the club before the end of this campaign. And when we talked to this mystorious person from Norway. He was quite optimistic and said he was hoping that he has panted enough flasker to complete the takeover sooner than later

Fantastisk, Håkon!  ;D ;D ;D
Jon R.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #174 på: Februar 03, 2014, 09:23:29 »
"Gleder" meg til italieneren skal være manager for klubben vår.  :)
Jon R.

Bromancer

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #175 på: Februar 03, 2014, 09:25:44 »
Er det noe klubben vår trenger så er det en revolusjon. Ser ingen andre enn Cellino til å utføre dette. Ã… lese navnene på disse gjengangerne som kunne "reddet" klubben om om og om igjen gjør meg kvalm. En gjeng inkompetente tullinger alle i hop. Finnes jo ingen klubb som har blitt drevet så amatørmessig de siste 10-11 årene som Leeds. Dessverre smitter det over på fansen som framstår som "feige høns". Skal vi komme noen vei så må vi ta noen risker, og den sjansen må vi gripe nå!
100% enig!
Denne klubben har blitt vanstyrt de siste 15 årene. Og nå innbiller folk seg at Farnan, Flowers eller "mr.handsome" David Haigh plutselig skal ha midler tilgjengelig? og i tillegg skal ha penger til å satse fremover?aldri i verden-hvis dette konsortiumet kjøper klubben, så er mitt tips at de ikke vil ha midler til å få oss opp i PL. Det blir en ørkenvandring fremover med et håp om et opprykk på sparebluss :(
Er så møkklei dette gnålet med "det beste for Leeds United" som disse herrer har prediket i over et år.
Ja, hva er best for Leeds United? hvem definerer det? er det å fortsette i samme sporet uten å ta en eneste sjanse, for så å tru på opprykk? fortsette bytteleken med middelmådige spillere i championship?vi har prøvd det i 10 år nå-og hva er fasiten? jo 3 sesonger i L1 og en hederlig 7. plass i championship....denne oppskriften funker ikke kjære venner-sorry.
Det er helt greit for meg at dette konsortiumet kjøper klubben, men da må de vise handlekraft og ikke prate, og vise at de faktisk har midler ;) Jeg tror nemlig de har beskjedent med midler, og vil fortsette tiggerferden etter investorer slik GHF har holdt på med >:(

Amen. Gode intensjoner alene gir ikke opprykk. Man kommer til ett visst punkt, og så gjelder "put your money where your mouth is". Dette har ikke Haigh og gjengen klart. Istedet forsøker de seg på et skambud, noe GFH selvfølgelig ikke aksepterer når Cellino lurer i kulissene. Sorry Haigh, du klarte ikke å levere. Hvis du virkelig ønsker det beste for LUFC nå, så gjør du ditt beste for å tilrettelegge for at Cellino får kjøpt klubben.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #176 på: Februar 03, 2014, 09:28:06 »
Det er vel bare en mulighet for suksess med Leeds. Ja det er det at denne Cellino tar over klubben. Det å tro på disse såkalte konsortiumene er bare håpløst. De som vil ha slike konsortiumer som eiere av Leeds. Ja de kunne like gjerne konvertert til Preston. For det vil aldri skje at man får suksess med slike konsortiumer.

B_Ød

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #177 på: Februar 03, 2014, 09:29:21 »
jo jo, vakre tanker alt dette her, men en som i snitt går gjennom 2 managere i året..er det medisin da?
Skriker det langsiktig bygging av klubben? Og om denne krabaten nå er den diktatoren det snakkes om, hvorfor skulle han plutselig endre holdning bare fordi han plutselig kanskje får kjøpe seg Leeds Utd?
Han har jo sparket manageren vår allerede (noe han nå benekter), før han har kjøpt klubben...for meg er det i overkant drøyt, eller kanskje det er handlekraft?
48 timer med mannen i bildet, og allerede masse løgn og dritt...må si nei takk jeg.
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #178 på: Februar 03, 2014, 09:32:55 »
A new source has told me there will be at third man involved with a potential take over. H.B from Norway is gathethering enough money so he could buy the club before the end of this campaign. And when we talked to this mystorious person from Norway. He was quite optimistic and said he was hoping that he has panted enough flasker to complete the takeover sooner than later

Fantastisk, Håkon!  ;D ;D ;D

Ver kan vi sende mere flasker, to get dem panta and get mår måni for teikåver?
 

h.b

  • Gjest
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #179 på: Februar 03, 2014, 09:34:09 »
Langsiktig tenking my ass. Når hadde Leeds det. Slik det har vært de siste årene. Ja da har det kommet inn nye eiere som pprater vakre ord for fansen. Vi skal bygge klubb og satse langsiktig. Så går det en periode og disse eierne har ikke penger til å satse eller å drive klubben. Og da legges den ut for salg igjen. Dette kan da umulig kalles langsiktig. Nei langsiktig satsing betyr enkelt og greit at det kommer en inn med nok penger til å drifte klubben og satse økonomiskt for å få oss opp blandt toppen i Engelsk fotball. Det å vake rundt i CCC og belage hele sin eksistens på å ale opp spillere for å selge de videre er ikke for meg det samme som langsiktig tenking