Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1427159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2160 på: April 05, 2014, 18:46:28 »
YEP

Reading the fl statement the best thing im taking from it is that the qc found that the tax fraud case did not count as a dishonest act therefore we should not be affected if Cellino fails to overturn the tax fraud conviction as I had been worrying.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trålern1975

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2161 på: April 05, 2014, 18:51:54 »
Hvor mye er Cellino god for?

Interessant og viktig spørsmål. Har lest på engelske sider at han er "billionarie" som oversettes til norsk som milliardær.

Noen som kan spesifisere nærmere?


Cellino ville kjøpe West ham i 2010 for ca 95 millioner PUND!

Cagliari er verdsatt til rundt 88 millioner PUND og ligger ute for salg!

Virksomheten hans, familieeide Eleonora, er et verdensomspennende firma med stor og solid inntekt.


Har såpass med penger at han vil leke litt Football Manager tenker jeg!  ;)


Neimen så deilig :)

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2162 på: April 05, 2014, 18:55:42 »
BBC radio Leeds
"We felt strongly #Cellino 's [offence] was not dishonest." Massimo Cellino's lawyer speaking to @APOPEY @BBCLeeds 92.4FM #lufc [1/3]

He goes on to say "It's not about the money [for #Cellino], it's about the sporting challenge at #Leeds." @WYSDaily 92.4FM #lufc [2/3]

"He has big plans for #Leeds Utd." Massimo Cellino's lawyer speaking to @APOPEY @WYSDaily 92.4FM [3/3] #lufc


 ;D
« Siste redigering: April 05, 2014, 18:57:25 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2163 på: April 05, 2014, 19:13:21 »
Nå er det bare å glede seg. Jeg forventer endringer allerede fra mandag. Inn med spennende lånespillere med opsjon på kjøp.  ER blir kjøpt tilbake. Hele laget får en ny guts og feier over de resterende motstanderene i år. Og neste år er det full fart opp i PL  :D ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Superfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2164 på: April 05, 2014, 19:14:31 »
Prett...

baste

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2165 på: April 05, 2014, 19:17:18 »
Nå er det bare å glede seg. Jeg forventer endringer allerede fra mandag. Inn med spennende lånespillere med opsjon på kjøp.  ER blir kjøpt tilbake. Hele laget får en ny guts og feier over de resterende motstanderene i år. Og neste år er det full fart opp i PL  :D ;D

Helt klart greit med noen forsiktige planer for Leeds framtid ja



PRETT

pedro

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2166 på: April 05, 2014, 19:18:25 »
Nu kjør vi :) ;) :D ;D ::)yesssss yessssss yessssss, 12 år med elendighet er over
Leedsomaniac

Cherry

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2167 på: April 05, 2014, 19:24:06 »
Nå er det bare å glede seg. Jeg forventer endringer allerede fra mandag. Inn med spennende lånespillere med opsjon på kjøp.  ER blir kjøpt tilbake. Hele laget får en ny guts og feier over de resterende motstanderene i år. Og neste år er det full fart opp i PL  :D ;D

He, he, herliiii positivitet- Sølvreven!  :D  Dette trenger vi, alle som en' !
 

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2168 på: April 05, 2014, 19:24:41 »
Twittres at både Haigh og Salem får fyken :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2169 på: April 05, 2014, 19:49:41 »
Nå er det bare å glede seg. Jeg forventer endringer allerede fra mandag. Inn med spennende lånespillere med opsjon på kjøp.  ER blir kjøpt tilbake. Hele laget får en ny guts og feier over de resterende motstanderene i år. Og neste år er det full fart opp i PL  :D ;D

Er ikke lånemarkedet stengt allerede????
Mener da det stengte ved midnatt 27. mars.
Arrester meg hvis jeg tar feil, men har en mistanke om at det ikke er mulig å hente nye spillere før sesongen er over.
Eller hvis de hentes før da er de ikke spilleberettiget før neste sesong.

J-R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2170 på: April 05, 2014, 19:50:07 »
PRETT !

Hallgeir *

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2171 på: April 05, 2014, 19:53:00 »
Twittres at både Haigh og Salem får fyken :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Synd. Så mye godt som de har tilført klubben.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2172 på: April 05, 2014, 19:54:15 »
Håper Haigh og Saleem får fyken ja ! få inn folk som vet hvordan en fotballklubb skal drives !

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2174 på: April 05, 2014, 20:02:56 »
5.APRIL med enda større betydning!

Also, there's one last thing. Today is a day of remembrance for Leeds United and for football as a whole. This day 14 years ago, two Leeds fans, Chris Loftus and Kevin Speight were violently killed in the city of Istanbul. Our thoughts are with their families and I'm sure if Chris and Kev were with us today they would be delighted at the outcome of the appeal. #RIPChrisAndKev

http://nothingbutleeds.blogspot.no/2014/04/massimo-cellino-new-owner-of-leeds.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2175 på: April 05, 2014, 20:11:56 »
BBC Radio Leeds
RT "@APOPEY: #lufc Cellino's Italian lawyer Prof Cocco: "The president Cellino is a great manager and a good person who, ....1/2"

RT "@APOPEY: 2/2 Prof Cocco : " ...with the collaboration of institutions and British citizens can do a lot for Leeds United." #lufc"


Og collaboration betyr samarbeid med Together Leeds, hvis Cellino er smart! British citizens er jo fansen!

Bra Cocco, the mad professore!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2176 på: April 05, 2014, 20:20:55 »
Dere får kose dere med champisen, gutter. Håper ingen setter den i halsen, slik vi gjorde med GFH-champagnen.

Jeg for min del... vel...

Jeg er glad for at vi endelig får noen til å lede klubben og ta ansvaret for regningene igjen.
Jeg er sjeleglad for at det ikke er GFH.
Jeg er glad for at Cellino har lidenskap for fotball og erfaring med å lede en toppfotballklubb.
Jeg er spent på om Cellino holder ord.
Jeg er engstelig for at han ikke gir sine managere handlingsrom og tid.
Jeg er fryktelig spent på om han tilfører den stabiliteten vi trenger.

Jeg er forferdelig spent på hva vi synes om ham om ett år.

Og endelig: Jeg undres hvor lenge han er fit and proper. Han er vel under etterforskning for både underslag (ifm stadionutbygging) og korrupsjon (ifm spillertransfer).

Håper det går bra...
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2177 på: April 05, 2014, 20:26:31 »
Jeg hadde følt meg tryggere dersom Farnan var med for å opprettholde stabiliteten og holde Cellino litt i ørene.

Er det opplest og vedtatt at det blir et samarbeid mellom dem?
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2178 på: April 05, 2014, 20:27:48 »
Endelig :) :) :). Dette skulle ha vært avgjort for 2 mnd. siden. Rent kortsiktig kan vi vel nå droppe snakket om adm og nedrykk?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2179 på: April 05, 2014, 20:28:21 »
Jeg hadde følt meg tryggere dersom Farnan var med for å opprettholde stabiliteten og holde Cellino litt i ørene.

Er det opplest og vedtatt at det blir et samarbeid mellom dem?
har forstått det slik at de skal møtes til uken og diskutere.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2180 på: April 05, 2014, 20:34:10 »
Cellino said: ""Justice has been done. I'm happy for the Leeds fans. A lot of hard work has gone into this. We need to start winning games!"

http://www1.skysports.com/football/news/11715/9250458/sky-bet-championship-massimo-cellino-wins-appeal-against-football-league

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lidsjunaited

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2181 på: April 05, 2014, 21:15:14 »
Har fulgt særs lite med på den siste tidas hendingar, men forstod det slik at denne Cellino var sterkt forakta for eit par månedar sidan. No framstår han på forumet som frelsaren sjølv. Hadde satt enorm pris på ei lita oppklaring rundt denne saken og ei forklaring på leeds-fansens sterkt endra syn på Cellino. Forstod det slik at han vart kjeppjaga frå Elland Road i februar.

4ever arcticwhite

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2182 på: April 05, 2014, 21:20:12 »
Endelig :) :) :). Dette skulle ha vært avgjort for 2 mnd. siden. Rent kortsiktig kan vi vel nå droppe snakket om adm og nedrykk?
Kan nok droppe snakket om administrasjon. Nedrykk tror jeg kanskje vi må ha en seier eller to til før vi kan glemme.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2183 på: April 05, 2014, 21:31:06 »
Dere får kose dere med champisen, gutter. Håper ingen setter den i halsen, slik vi gjorde med GFH-champagnen.

Jeg for min del... vel...

Jeg er glad for at vi endelig får noen til å lede klubben og ta ansvaret for regningene igjen.
Jeg er sjeleglad for at det ikke er GFH.
Jeg er glad for at Cellino har lidenskap for fotball og erfaring med å lede en toppfotballklubb.
Jeg er spent på om Cellino holder ord.
Jeg er engstelig for at han ikke gir sine managere handlingsrom og tid.
Jeg er fryktelig spent på om han tilfører den stabiliteten vi trenger.

Jeg er forferdelig spent på hva vi synes om ham om ett år.

Og endelig: Jeg undres hvor lenge han er fit and proper. Han er vel under etterforskning for både underslag (ifm stadionutbygging) og korrupsjon (ifm spillertransfer).

Håper det går bra...

Nå veit jeg ikke hvordan det blir  i forhold til om FL vil anke saken videre osv... men det vi trengte nå var en avgjørelse! Klubben har vært i decline ever since den finansielle situasjonen ble synlig rundt månedsskiftet januar/februar - og de sportslige resultatene har definitivt blitt preget av det.

Folk jubler nå over Massimo. Sitater som denne fra advokaten:
Sitat
BBC Radio Leeds
RT "@APOPEY: #lufc Cellino's Italian lawyer Prof Cocco: "The president Cellino is a great manager and a good person who, ....1/2
...gjenspeiler ting som ble sagt tidlig i februar. Han ser på de han ansetter mer som trenere der han er manageren - jeg blir skjelven bare ved tanken.

Likevel har jeg blitt mer positiv til det hele når det ble klart at Together Leeds er med i samtaler om et samarbeid. Håååper bare at det blir noe av. Dermed er der forhåpentligvis noen med pondus som kan guide denne mannen... Og som Gufrias er inne på, det kan fort bli at 'gamle saker' innhenter ham og FA får tatt ham på noe... Vel, da tenker jeg pr nå at Together Leeds er der og kan kjøpe mannen fri - det kan på sikt bli en blessing in disguise... - like viktig nå var det vel at GFHC fikk avlastning som hovedeier!
« Siste redigering: April 05, 2014, 21:33:03 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2184 på: April 05, 2014, 21:45:55 »
Har fulgt særs lite med på den siste tidas hendingar, men forstod det slik at denne Cellino var sterkt forakta for eit par månedar sidan. No framstår han på forumet som frelsaren sjølv. Hadde satt enorm pris på ei lita oppklaring rundt denne saken og ei forklaring på leeds-fansens sterkt endra syn på Cellino. Forstod det slik at han vart kjeppjaga frå Elland Road i februar.

Parallelt med stadig nye avsløringer om GHF sitt vanstyre og en historisk sportslig nedadgående spiral har Cellino kommet inn med løfter om å gjenreise klubben, kjøpe tilbake Elland Road og  quick fix av alt som er vondt og vanskelig. Hvem kan motstå noe sånt når klubben står på randen av økonomisk og sportslig kollaps?

Jon R.

Sleivind

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2185 på: April 05, 2014, 22:23:30 »
Jeg hadde følt meg tryggere dersom Farnan var med for å opprettholde stabiliteten og holde Cellino litt i ørene.

Er det opplest og vedtatt at det blir et samarbeid mellom dem?

Tror du ikke er aleine om å mene det!

Kontakinte

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2186 på: April 05, 2014, 23:13:36 »
5.APRIL med enda større betydning!

Also, there's one last thing. Today is a day of remembrance for Leeds United and for football as a whole. This day 14 years ago, two Leeds fans, Chris Loftus and Kevin Speight were violently killed in the city of Istanbul. Our thoughts are with their families and I'm sure if Chris and Kev were with us today they would be delighted at the outcome of the appeal. #RIPChrisAndKev

http://nothingbutleeds.blogspot.no/2014/04/massimo-cellino-new-owner-of-leeds.html

RIP! Også på min avdøde fars bursdag, som gjorde meg til en Leeds United supporter. One Good Omen!! ;D

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2187 på: April 06, 2014, 00:16:39 »
Kan noen fortelle meg hva denne avstemmingen som henger øverst her er godt for? for den er ikke aktiv!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2188 på: April 06, 2014, 00:29:04 »
Kan noen fortelle meg hva denne avstemmingen som henger øverst her er godt for? for den er ikke aktiv!

Den er låst, funker ikke!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2189 på: April 06, 2014, 00:31:59 »
Vet ikke om alle husker alt som ble sagt under telefonsamtalen mellom Cellino og White Leed Radio.

Men dette er vel det viktigste for det som tror at pengene kommer til å splashe i sommer

what players would you get? Would you spend loads on the team?”

 I was, I was, I was thinking… next.. listen, If I’m admitted the club, we need…. I promise you that… Not next season, but the 15/16 we will go Premier League. Next season, I don’t know if I’m able. It’s not a matter of money. If you understand soccer, its not just a matter of money. Because also if you had… five hundred million pounds if you don’t know what to do with money you can just waste money.”