Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1439983 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3780 på: ſeptember 24, 2015, 22:09:45 »
TV2 Sporten...

Cellino-show som vi har blitt vant til....
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3781 på: ſeptember 24, 2015, 23:05:22 »
Hva er dette for argumentasjon. Etter å ha jagd Pearson ?
Og så kritiseres Cellino for ikke å ha solgt Byram i sommer. Og jeg som trodde det var viktig å ikke se på pengene, men beholde viktige spillere ?
Synes tankrekken til Erik var ganske lett å forstå men det er nå meg.


Mmmmm ikke vær så negativ da! Byram er ute! Helt greit! Han sier selv at han er back. Der er Berardi. Byram er aldri noe godt vingtalent fordi han er treg og skaper lite. Både touch og presisjon er elendig. Hodet er sjelden med.

Han går for småpenger, til en konkurrent i Championship. Vi rykker opp før ham.

Følg med da!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3782 på: ſeptember 24, 2015, 23:49:36 »
Hva er dette for argumentasjon. Etter å ha jagd Pearson ?
Og så kritiseres Cellino for ikke å ha solgt Byram i sommer. Og jeg som trodde det var viktig å ikke se på pengene, men beholde viktige spillere ?
Synes tankrekken til Erik var ganske lett å forstå men det er nå meg.
ett mynt har 2 sidor, beror helt på betraktarens ögon, man kan se det som stackars byram som får lönesänkning, man kan ju också se det som ärvda problem från GFH:s dagar, då lön och ekonomi gick i otakt vet inte om phil hays uppgifter stämmer men har han 12000pund i veckan så kan jag förstå att cellino vill ha ner hans lön efter vad byram presterat sista tiden, sedan om försäljning kan man ju också se från 2 håll, ekonomiskt dåligt att inte casha in då för varje vecka som går hans värde sjunker, man kan ju också se det som vi inte längre är en selling club till varje pris
Sorry men det bildet som tegnes nå henger ikke på greip:  Cellino mottok og avslo angivelig tilbud om store penger fra PL klubber så sent som i sommer. Kort tid etter tilbyr Cellino den samme spilleren en kontrakt som er dårligere enn den nåværende. Nå er Cellino angivelig såret over at Byram sier nei til ny kontrakt. Hvis disse påstandandene virkelig stemmer må jeg si jeg undres over tankegangen og vurderingsevnen til vår eier.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3783 på: ſeptember 24, 2015, 23:53:55 »
TV2 Sporten...

Cellino-show som vi har blitt vant til....

Det innslaget der var vel ikke negativt? Ja jeg kjenner historien og føler meg ikke trygg på han. Men i dette innslaget virket han folklig og jordnær

Runar

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3784 på: ſeptember 25, 2015, 09:41:27 »
Hva er dette for argumentasjon. Etter å ha jagd Pearson ?
Og så kritiseres Cellino for ikke å ha solgt Byram i sommer. Og jeg som trodde det var viktig å ikke se på pengene, men beholde viktige spillere ?
Synes tankrekken til Erik var ganske lett å forstå men det er nå meg.
ett mynt har 2 sidor, beror helt på betraktarens ögon, man kan se det som stackars byram som får lönesänkning, man kan ju också se det som ärvda problem från GFH:s dagar, då lön och ekonomi gick i otakt vet inte om phil hays uppgifter stämmer men har han 12000pund i veckan så kan jag förstå att cellino vill ha ner hans lön efter vad byram presterat sista tiden, sedan om försäljning kan man ju också se från 2 håll, ekonomiskt dåligt att inte casha in då för varje vecka som går hans värde sjunker, man kan ju också se det som vi inte längre är en selling club till varje pris
Sorry men det bildet som tegnes nå henger ikke på greip:  Cellino mottok og avslo angivelig tilbud om store penger fra PL klubber så sent som i sommer. Kort tid etter tilbyr Cellino den samme spilleren en kontrakt som er dårligere enn den nåværende. Nå er Cellino angivelig såret over at Byram sier nei til ny kontrakt. Hvis disse påstandandene virkelig stemmer må jeg si jeg undres over tankegangen og vurderingsevnen til vår eier.

Ingen bud er gitt i følge HAY og POPE, men Leeds har satt en sum på 5-8 millioner pund om jeg forsto det riktig.

Det er også gitt kontraktstilbud som er takket nei til. Det skal angivelig inneholdt en klausul avtale som sikkert er knyttet til overgangssum....

Er ikke lett og ta noe informasjon for god fisk, men at stoltheten til Cellino kan være såret tviler jeg ikke på.. Av erfaring har Cellino snudd tidligere, han snudde angående Cooper, Bellusci og Billy Sharp. Alt håp er nok ikke ute, men ser ikke ut som Byram er Leeds spiller neste sesong.

Byram er heller ikke SÃ… god som hans ryktet, men han er potensiell en lønnsom spiller da unge engelske litt gode spillere er god business.  Han er Leeds gutt og det er ikke bra når slike spillere forsvinner ut døren.
 

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3785 på: ſeptember 25, 2015, 12:40:54 »
Hva er dette for argumentasjon. Etter å ha jagd Pearson ?
Og så kritiseres Cellino for ikke å ha solgt Byram i sommer. Og jeg som trodde det var viktig å ikke se på pengene, men beholde viktige spillere ?
Synes tankrekken til Erik var ganske lett å forstå men det er nå meg.
ett mynt har 2 sidor, beror helt på betraktarens ögon, man kan se det som stackars byram som får lönesänkning, man kan ju också se det som ärvda problem från GFH:s dagar, då lön och ekonomi gick i otakt vet inte om phil hays uppgifter stämmer men har han 12000pund i veckan så kan jag förstå att cellino vill ha ner hans lön efter vad byram presterat sista tiden, sedan om försäljning kan man ju också se från 2 håll, ekonomiskt dåligt att inte casha in då för varje vecka som går hans värde sjunker, man kan ju också se det som vi inte längre är en selling club till varje pris
Sorry men det bildet som tegnes nå henger ikke på greip:  Cellino mottok og avslo angivelig tilbud om store penger fra PL klubber så sent som i sommer. Kort tid etter tilbyr Cellino den samme spilleren en kontrakt som er dårligere enn den nåværende. Nå er Cellino angivelig såret over at Byram sier nei til ny kontrakt. Hvis disse påstandandene virkelig stemmer må jeg si jeg undres over tankegangen og vurderingsevnen til vår eier.
påståenden?
 

Kontakinte

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3786 på: ſeptember 25, 2015, 13:14:52 »
Hva er dette for argumentasjon. Etter å ha jagd Pearson ?
Og så kritiseres Cellino for ikke å ha solgt Byram i sommer. Og jeg som trodde det var viktig å ikke se på pengene, men beholde viktige spillere ?
Synes tankrekken til Erik var ganske lett å forstå men det er nå meg.
ett mynt har 2 sidor, beror helt på betraktarens ögon, man kan se det som stackars byram som får lönesänkning, man kan ju också se det som ärvda problem från GFH:s dagar, då lön och ekonomi gick i otakt vet inte om phil hays uppgifter stämmer men har han 12000pund i veckan så kan jag förstå att cellino vill ha ner hans lön efter vad byram presterat sista tiden, sedan om försäljning kan man ju också se från 2 håll, ekonomiskt dåligt att inte casha in då för varje vecka som går hans värde sjunker, man kan ju också se det som vi inte längre är en selling club till varje pris
Sorry men det bildet som tegnes nå henger ikke på greip:  Cellino mottok og avslo angivelig tilbud om store penger fra PL klubber så sent som i sommer. Kort tid etter tilbyr Cellino den samme spilleren en kontrakt som er dårligere enn den nåværende. Nå er Cellino angivelig såret over at Byram sier nei til ny kontrakt. Hvis disse påstandandene virkelig stemmer må jeg si jeg undres over tankegangen og vurderingsevnen til vår eier.
Tviler på at han er tilbudt lavere lønn. Henger ikke på greip rett og slett. Byram har vell faren som "agent"? Hadde jeg vært i samme situasjon, er det ikke ett vanskelig valg hvis feks. Arsenal er på banen. "Jump the train"! Eller disse vognene er ikke i rare bevegelse så det er bare og spasere rolig av ;)

Erik M

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3787 på: ſeptember 25, 2015, 14:47:22 »
Jeg syns argumenter om at Byram ikke er så god som man forventet eller at han har stagnert er veldig beside the point.  Hele klubben er i stagnasjon - hvilke unge spillere kan utvikle seg under de rådende forhold med ledere, trenere og managere inn og ut porten ustanselig. 

Det så lovende ut i sommer (too good to be true..?) med Pearson og Rösler.  Nå er det ingen friksjonsdemper mellom trener og eier  og kun et tidsspørsmål før det smeller.

Jeg noterte meg at TV2 sporten spurte vår loviale  og avslappede klubbeier om Rösler ville få tid (slik tidligere trenere ikke har fått).  Cellinos betryggende svar var:  "Yes, he will get time but I push him hard anyway, he-he-he."  Dette går nok veien...
 

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3788 på: ſeptember 25, 2015, 15:17:15 »
Byram fikk en knallkontrakt når klubben tapte £1mill i måneden, tror også Byram har fått dette med seg. Klubben har gått i en annen retning økonomisk og da må Byram ta et valg, blir for mindre eller dra for mer. Byram velger å dra og det er forståelig nok!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3789 på: ſeptember 27, 2015, 13:32:36 »
Hva er dette for argumentasjon. Etter å ha jagd Pearson ?
Og så kritiseres Cellino for ikke å ha solgt Byram i sommer. Og jeg som trodde det var viktig å ikke se på pengene, men beholde viktige spillere ?
Synes tankrekken til Erik var ganske lett å forstå men det er nå meg.


Mmmmm ikke vær så negativ da! Byram er ute! Helt greit! Han sier selv at han er back. Der er Berardi. Byram er aldri noe godt vingtalent fordi han er treg og skaper lite. Både touch og presisjon er elendig. Hodet er sjelden med.

Han går for småpenger, til en konkurrent i Championship. Vi rykker opp før ham.

Følg med da!   ;)

Det tror jeg også blir situasjonen, gutten har  stagnert og er nå heller ikke et opplagt valg for førsteellveren. Selg unna om budet blir brukbart for verdien vil nok synke om han ikke utvikler seg videre.

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3790 på: ſeptember 27, 2015, 16:39:40 »
cellino har vel sagt at det er neste sesong som Leeds skal ta steget. Dette vil koste mange millioner pund. For det laget som er pr i dag. Ja det mangler 5-6 kvalitetspillere på nettopp det å rykke opp

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3791 på: ſeptember 27, 2015, 17:32:17 »
cellino har vel sagt at det er neste sesong som Leeds skal ta steget. Dette vil koste mange millioner pund. For det laget som er pr i dag. Ja det mangler 5-6 kvalitetspillere på nettopp det å rykke opp

[/quote
Tja enig med deg, men de fleste lag mangler vel en 5-6 kvalitetsspillere på og øke opprykksmulighetene. Spørsmålet er vel om det er realistisk at MC vil trylle frem disse pengene. Drømmescenarioet måtte jo vært at Klopp tok the challenge of his life og ledet oss opp på bakgrunn av våre nåværende ressurser.

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3792 på: ſeptember 27, 2015, 19:02:59 »
cellino har vel sagt at det er neste sesong som Leeds skal ta steget. Dette vil koste mange millioner pund. For det laget som er pr i dag. Ja det mangler 5-6 kvalitetspillere på nettopp det å rykke opp


Fotball er et lagspill, hvor psykologi er enormt viktig.

Vi har kanskje en for tynn stall for å rykke direkte opp, men det store problemet i Leeds er taperkulturen som hersker. Når ikke en gang en disiplinert tysker kan snu spillernes livredde innstilling, så vet man det stikker dypt. Laget har mange veldig talentfulle spillere, men det mangles ledertyper. Det har vært tilfelle i snart femten år.
« Siste redigering: ſeptember 27, 2015, 19:05:32 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Nørgaard

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3793 på: ſeptember 27, 2015, 20:45:26 »
cellino har vel sagt at det er neste sesong som Leeds skal ta steget. Dette vil koste mange millioner pund. For det laget som er pr i dag. Ja det mangler 5-6 kvalitetspillere på nettopp det å rykke opp


Fotball er et lagspill, hvor psykologi er enormt viktig.

Vi har kanskje en for tynn stall for å rykke direkte opp, men det store problemet i Leeds er taperkulturen som hersker. Når ikke en gang en disiplinert tysker kan snu spillernes livredde innstilling, så vet man det stikker dypt. Laget har mange veldig talentfulle spillere, men det mangles ledertyper. Det har vært tilfelle i snart femten år.

Spillerne er heller ikke gode nok. Hvor er sidste sæsons Mowatt henne i denne sæson?
Vi skabte flere chancer med Redders efter min mening.
Tror dog Cellino ødelægger mere end vi ved.

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3794 på: ſeptember 30, 2015, 09:11:38 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-rosler-the-man-for-me-insists-cellino-1-7487098

Høres jo fornuftig ut det han sier, men føler meg aldri trygg når "vote of confidence" kommer.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3795 på: ſeptember 30, 2015, 10:31:17 »
Som du sier Sydhagen. Fornuftig det han sier, og jeg håper han står ved sitt ord og gir Røsler tid. Men det er aldri ett godt tegn når media siterer styreformannens tillit til treneren. Det er nå medias makt kommer inn, slik jeg ser det. Nok mas fra media, og Cellino begynner sakte men sikkert å revurdere..

baste

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3796 på: ſeptember 30, 2015, 11:06:41 »
“It doesn’t matter if it’s sixth, 10th, 16th, whatever,” Cellino told the YEP. “I only care about seeing this team grow and improve.

“If they grow, if they improve, then we can say it’s a good season. Next season we will be in a better position for promotion. That is my view.”

Fornuftig å se framover

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3797 på: ſeptember 30, 2015, 17:15:53 »
Overlegent de beste uttalelsene jeg noen sinne har sett fra den kanten.
Hekta på Leeds siden 1974

gulle

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3798 på: ſeptember 30, 2015, 18:33:31 »
“It doesn’t matter if it’s sixth, 10th, 16th, whatever,” Cellino told the YEP. “I only care about seeing this team grow and improve.

“If they grow, if they improve, then we can say it’s a good season. Next season we will be in a better position for promotion. That is my view.”

Fornuftig å se framover
han har nok lest mine innlegg på forumet og begynner å skjønne at lagbygging tar tid ;D
Nå rykker vi opp! Jasederja

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3799 på: ſeptember 30, 2015, 18:42:40 »
Overlegent de beste uttalelsene jeg noen sinne har sett fra den kanten.

Han er sitert på bra uttalelser tidligere også
- kjøpe tilbake Elland Road innen (settinn et tall) år
- vi skal rykke opp innen to år (alltid fra tidspunktet uttalelsen falt)

...men han er ikke nødvendigvis like flink til 'å put his money where his mouth is' :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3800 på: Oktober 01, 2015, 07:01:47 »
Overlegent de beste uttalelsene jeg noen sinne har sett fra den kanten.

Han er sitert på bra uttalelser tidligere også
- kjøpe tilbake Elland Road innen (settinn et tall) år
- vi skal rykke opp innen to år (alltid fra tidspunktet uttalelsen falt)

...men han er ikke nødvendigvis like flink til 'å put his money where his mouth is' :(
Jeg håper kanskje det er lettere når han lover å ikke gjøre noe.
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3801 på: Oktober 01, 2015, 09:05:36 »
cellino har vel sagt at det er neste sesong som Leeds skal ta steget. Dette vil koste mange millioner pund. For det laget som er pr i dag. Ja det mangler 5-6 kvalitetspillere på nettopp det å rykke opp


Fotball er et lagspill, hvor psykologi er enormt viktig.

Vi har kanskje en for tynn stall for å rykke direkte opp, men det store problemet i Leeds er taperkulturen som hersker. Når ikke en gang en disiplinert tysker kan snu spillernes livredde innstilling, så vet man det stikker dypt. Laget har mange veldig talentfulle spillere, men det mangles ledertyper. Det har vært tilfelle i snart femten år.

Spillerne er heller ikke gode nok. Hvor er sidste sæsons Mowatt henne i denne sæson?
Vi skabte flere chancer med Redders efter min mening.
Tror dog Cellino ødelægger mere end vi ved.

Da husker du i beste fall feil. Vi skapte 52 målsjanser på de siste 22 kampene til Redders og putta 1 mål på de siste 8 timene med fotball på Elland Road.  Vi er milevis bedre enn i fjor og dette kommer til å bli en sesong vi kommer mellom 6 og 10 plass
For the sake of Leeds United he would break himself in two

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3802 på: Oktober 01, 2015, 12:36:06 »
cellino har vel sagt at det er neste sesong som Leeds skal ta steget. Dette vil koste mange millioner pund. For det laget som er pr i dag. Ja det mangler 5-6 kvalitetspillere på nettopp det å rykke opp


Fotball er et lagspill, hvor psykologi er enormt viktig.

Vi har kanskje en for tynn stall for å rykke direkte opp, men det store problemet i Leeds er taperkulturen som hersker. Når ikke en gang en disiplinert tysker kan snu spillernes livredde innstilling, så vet man det stikker dypt. Laget har mange veldig talentfulle spillere, men det mangles ledertyper. Det har vært tilfelle i snart femten år.

Spillerne er heller ikke gode nok. Hvor er sidste sæsons Mowatt henne i denne sæson?
Vi skabte flere chancer med Redders efter min mening.
Tror dog Cellino ødelægger mere end vi ved.

Da husker du i beste fall feil. Vi skapte 52 målsjanser på de siste 22 kampene til Redders og putta 1 mål på de siste 8 timene med fotball på Elland Road.  Vi er milevis bedre enn i fjor og dette kommer til å bli en sesong vi kommer mellom 6 og 10 plass

Hvis vi tar utgangspnktet i tabellen. Ja da blir vi på 14 plass. Man kan saktens si at vi blir bedre utover i sesongen, men det vil jo de andre lagene bli også

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3803 på: Oktober 01, 2015, 13:00:23 »
Greit nok intervju og mannen virker langt mer rolig og reflektert i slike situasjoner. Hadde han bare fulgt det opp i praksis, hadde alt vært såre vel.

Et par ting:
To år for PL har vært fristen for over et år siden også - har vel sparket minst fire trenere i den perioden.
Elland Road tilbakekjøp innen november 2014 - nevnes over her.

Et par ting han skal ha skryt for i perioden er måten lån struktureres (fixed price) og det faktum at han faktisk virker å følge opp ihht å ikke selge arvesølv billig.

Stusser derimot på at han sier i intervjuet han er en mann som ikke liker å love. :)
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3804 på: Oktober 02, 2015, 08:12:40 »
@APOPEY: Coming up hear the first part of my interview with #lufc chairman Massimo Cellino on Uwe Rosler, Sam Byram & building for the top flight.

@APOPEY: HEAR: Leeds United chairman Massimo Cellino on Uwe Rosler, Sam Byram & promotion. http://t.co/MPSAxHfZ0o @bbcleeds . http://t.co/eppefGC2Z1

@APOPEY: HEAR: Massimo Cellino discusses the #lufc squad in Part 2 of his interview on @bbcleeds http://t.co/j6ytze3aC0 http://t.co/F2lJ3vxs8T

@APOPEY: AUDIO: Part 3 Massimo Cellino interview: "Adam Pearson was spoiling me" http://t.co/YGfMWBwKDL #lufc http://t.co/e1HjU8Vh4w

@APOPEY: AUDIO: Massimo Cellino says #lufc financially is breathing, walking & can be proud of itself http://t.co/yAyfgBaJCL http://t.co/TBcfS1Cd8S

@APOPEY: AUDIO: Final part Cellino interview & its clear he's staying "I don't want to sell." . http://t.co/O7Alc7LCDB #lufc http://t.co/OT6nptc5zC

 :)
« Siste redigering: Oktober 02, 2015, 08:39:17 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3805 på: Oktober 02, 2015, 09:48:06 »
Litt av ei mare å intervjue denne karen!  ::) Han klarer å hisse seg selv opp når han konverserer med seg selv om f.eks. Sam Byram. Og så elsker han jo alt og alle... I låv ju! :D

Ikke lett å følge med i svingene med dårlig engelsk uttalelse og merksnodig måte å svare på enkle spørsmål.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3806 på: Oktober 17, 2015, 21:15:45 »
@kenty227: Didn't like the way Cellino stood and clapped Rosler when they scored the winner when we were down to 10 men. He then left

@davetownend84: @kenty227 @CockerDave he will be sacked tonight

@kenty227: @davetownend84 @CockerDave That was the impression I left with. Everybody else's fault but his
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3807 på: Oktober 19, 2015, 10:38:39 »
Get out of our club!  >:( >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3808 på: Oktober 19, 2015, 11:23:23 »
Hadde bare mannen hatt et snev av selvinnsikt. Dessverre er egoet og feigheten større enn noe som helst av forståelse.
Marching on together!

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3809 på: Oktober 19, 2015, 11:26:49 »