Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1426471 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3810 på: Oktober 19, 2015, 11:34:43 »
http://www.leedsfanscbs.co.uk/

Please

Kommer desverre aldri til å funke. Ja takk til REDBULL. dette er faktisk den eneste reelle mulighet jeg ser, for at klubben skal få noe stabilt fremover. Og ansettelse av managere som har det fotballfaglige på plass

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3811 på: Oktober 19, 2015, 11:47:32 »
Klubben har enn så lenge stor nok fanbase til at dette (http://www.leedsfanscbs.co.uk/) kan funke. Vi må prøve, benytte sjansen mens vi ennå har den.

Jeg skal ikke stå her om 3 år og si at jeg ikke forsøkte.

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3812 på: Oktober 19, 2015, 11:58:17 »
Klubben har enn så lenge stor nok fanbase til at dette (http://www.leedsfanscbs.co.uk/) kan funke. Vi må prøve, benytte sjansen mens vi ennå har den.

Jeg skal ikke stå her om 3 år og si at jeg ikke forsøkte.
Sett at man greide kunststykket å kjøpe opp alle aksjene. Ja hvor sak pengene til den daglige driften komme fra. Hvor skal penger til spillerkjøp komme fra. Hvor skal penger til å kjøpe tilbake Elland Road komme fra. det vil koste mange millioner pund å få kjøpt tilbake Elland Road, og dermed greie å kjøpe penger. Dette har da ikke en supporterdreven klubb penger til. Barcelona og Ajax er god eksempler på supporterdrevne kubber. Men de tar også opp millioner kroner i lån hvert år for å kjempe om medaljer

leedsers

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3813 på: Oktober 19, 2015, 12:00:52 »
På tide Leeds blir kjøpt opp av noen andre å få bort han S****ns italieneren, helt feil å spark trenere etter 10 kamper

Kickthemdown

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3814 på: Oktober 19, 2015, 12:16:48 »
In Cellino we trust. Det beste som har skjedd klubben vår på 10 år.

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3815 på: Oktober 19, 2015, 12:21:00 »
In Cellino we I trust. Det beste som har skjedd klubben vår på 10 år.

Ordna det for deg.

Mannen er for øvrig under den illusjonen av majoriteten av fansen mener han gjør det bra. Skylapper som er verdig Jarlsberg travbane.
Marching on together!

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3816 på: Oktober 19, 2015, 12:39:04 »
Klubben har enn så lenge stor nok fanbase til at dette (http://www.leedsfanscbs.co.uk/) kan funke. Vi må prøve, benytte sjansen mens vi ennå har den.

Jeg skal ikke stå her om 3 år og si at jeg ikke forsøkte.
Sett at man greide kunststykket å kjøpe opp alle aksjene. Ja hvor sak pengene til den daglige driften komme fra. Hvor skal penger til spillerkjøp komme fra. Hvor skal penger til å kjøpe tilbake Elland Road komme fra. det vil koste mange millioner pund å få kjøpt tilbake Elland Road, og dermed greie å kjøpe penger. Dette har da ikke en supporterdreven klubb penger til. Barcelona og Ajax er god eksempler på supporterdrevne kubber. Men de tar også opp millioner kroner i lån hvert år for å kjempe om medaljer

Et godt spørsmål det, hb.

LeedsFansUtd har ingen ambisjoner om å eie klubben helt alene. Dylan Thwaites har tidligere sagt at LeedsFansUtd har blitt kontaktet av flere parter som ønsker å kjøpe klubben sammen med fansen. Jeg vet ikke hvem, men det er dette jeg setter min lit til. Hva annet kan jeg gjøre?

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3817 på: Oktober 19, 2015, 12:43:31 »
http://www.leedsfanscbs.co.uk/

Please

Kommer desverre aldri til å funke. Ja takk til REDBULL. dette er faktisk den eneste reelle mulighet jeg ser, for at klubben skal få noe stabilt fremover. Og ansettelse av managere som har det fotballfaglige på plass

Tror ikke RedBull har vært inne i bildet i det hele tatt.
Mener at det var en av eierne til RedBull som var interessert.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3818 på: Oktober 19, 2015, 12:52:53 »
Hadde bare mannen hatt et snev av selvinnsikt. Dessverre er egoet og feigheten større enn noe som helst av forståelse.

Så sant..så sant.  Mannen er full av seg selv....strør om seg med komplimenter om Røsler forrige uke, for så å sparke ham og ha Evans klar i bakhånden ila helgen...helt utrolig råttent.
 

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3819 på: Oktober 19, 2015, 12:56:03 »
In Cellino we trust. Det beste som har skjedd klubben vår på 10 år.

Det kan ikke være mange som mener dette. Flere og flere innser at han må vekk.

http://simonaustinsport.blogspot.co.uk/2015/10/rosler-responds-to-leeds-sacking.html

Odin

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3820 på: Oktober 19, 2015, 13:19:24 »
Cellino er spesiell; på mange måter "gal" og det må være svært vanskelig for ansatte I klubben å forholde seg til hans italianske væremåte, skiftende humør, policies og passione...

Jeg kan vanskelig tenke meg at Røsler aksepterte at Cellino blandet seg inn i laguttak!
I så fall skulle jo Røsler stilt ultimatum; sagt opp selv og forlatt klubben......
Jeg ønsket oppriktig at Røsler skulle lykkes og få tid. Men må innrømme at jeg ble veldig skeptisk etter noen kamper. Utrolige laguttak og feig oppstilling på hjemmebane med bare en spiss. 

Røsler lyktes ikke, 2 seire (ingen hjemme!!!) på 12 kamper.
Han hadde sannsynligvis god innflytelse på kjøp og lån som ble gjort i sommer og høst. Det er mange nye spillere med potensiale, men ingen av dem har levert super vare denne høsten. 
Så hvor lenge skulle han få sjansen? Til vi var i nedrykksposisjon?

Skulle gjerne blitt kvitt Cellino, men som eier velger han selv når han vil selge.

MOT!

 

Cherry

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3821 på: Oktober 19, 2015, 13:48:41 »
 

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3822 på: Oktober 19, 2015, 13:55:41 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3823 på: Oktober 19, 2015, 14:02:10 »
Røsler for Redfearn, Redfearn for Evans, og nå Evans for Røsler......fantastisk.

Cellino elsker dette.........masse Massimo! :o ;D
 

ziganda

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3824 på: Oktober 19, 2015, 14:19:02 »
Massimo gjør bare som han alltid har gjort. Ingen overraskelse. Men noen fotballmessig suksess er det vanskelig å se for seg med den mannen ved roret.

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3825 på: Oktober 19, 2015, 14:19:47 »
har sagt det før, og sier det igjen: få inn O`Leary igjen. Selv om han har vært borte noen år, så er han ikke verre enn de amatørene vi har hatt de siste årene. La han forsøke seg, få litt entusiasme igjen!
Men, så lenge pastatullingen styrer så kan  vi vel stort sett vente oss trenere fra L1 og championship....

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3826 på: Oktober 19, 2015, 15:26:45 »
har sagt det før, og sier det igjen: få inn O`Leary igjen. Selv om han har vært borte noen år, så er han ikke verre enn de amatørene vi har hatt de siste årene. La han forsøke seg, få litt entusiasme igjen!
Men, så lenge pastatullingen styrer så kan  vi vel stort sett vente oss trenere fra L1 og championship....

O`Leary er ikke rett mann for å få klubben tilbake i toppen. Ved å ansette O`Leary. Ja da lever vi på håpet om at gamle minner gjør suksess

Kontakinte


DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3828 på: Oktober 19, 2015, 15:57:27 »
Evans midlertidig...DET liker jeg....usikker på han her da :

http://metro.co.uk/2015/10/19/leeds-united-make-approach-to-appoint-harry-redknapp-as-new-manager-report-5448187/
NEI TAKK!
Redknapp kommer aldri hit. Han gidder ikke å være trener for en klubb som kjøper 2 av de 100 spillerne han ønsker å kjøpe...
Er det virkelig noen som gidder å komme til denne kaosklubben? trukke det >:(

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3829 på: Oktober 19, 2015, 16:50:34 »
Cellino out

Leif Egil

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3830 på: Oktober 19, 2015, 17:09:03 »
Cellino må bort! Blir ikke noe stabilitet før den fyren er borte!
 

baste

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3831 på: Oktober 19, 2015, 17:10:59 »
Skal Leeds komme seg opp i PL, så må nok Leeds ha ny eier. Dette er bare flaut og trist. Enig i at Uwe ikke leverte varene, men da må/ burde ny manager i det minste holde ett minstemål.

Går enda i den flotte Leeds drakta, er enda Leeds fan. Men hjertet blør...


We are Leeds

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3832 på: Oktober 19, 2015, 17:22:20 »
Skal Leeds komme seg opp i PL, så må nok Leeds ha ny eier. Dette er bare flaut og trist. Enig i at Uwe ikke leverte varene, men da må/ burde ny manager i det minste holde ett minstemål.

Går enda i den flotte Leeds drakta, er enda Leeds fan. Men hjertet blør...


We are Leeds

Akkurat 'minstemål' har nok ikke Steve Evans store utfordringer med å holde...tvertimot...  ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

gulle

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3833 på: Oktober 19, 2015, 17:36:23 »
Cellino holdt på sånn i mange år i Italia, så jeg tror dessverre  kun silly money kan få han vekk fort.
Redd for at han ikke innser sin begrensning før han har ført oss ned igjen.
Nå kom apatien seilende inn igjen, trodde vi skulle bygge klubb, da må man være tålmodig å tåle motgang uten å få panikk.(som forøvrig mange her på forumet allerede har )

Hva blir det neste?
Nå rykker vi opp! Jasederja

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3834 på: Oktober 19, 2015, 17:38:56 »
Håper han taper i rettsaken nå i slutten av måneden. Da kan han i bbeste fall li fradømt muligheten til å drive som eier av Leeds.
Dette kan være halmstrået klubben  trenger for å få fornuftige eiere. Og noen sa at Cellino var bedre enn røde drakter. Jadda

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Erik_

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3836 på: Oktober 19, 2015, 17:48:38 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 9m9 minutes ago 
Precisely two minutes between official annoucements of Cellino's ban and Evans' appointment. It just never ends.

 ???

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3837 på: Oktober 19, 2015, 17:53:30 »
Cellino banned by FL!!!


http://www.football-league.co.uk/news/article/2015/football-league-statement-massimo-cellino-2752570.aspx




Kanskje like bra? Vi spilte vår beste fotball i fjor da han var borte fra manesjen. Dog har vi ingen sporting director i klubben nå, så lurer på hvem som skal ta alle beslutningene i klubben. Lukter dessverre nedrykk over hele klubben for øyeblikket.

Huff!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3838 på: Oktober 19, 2015, 18:07:27 »
Cellino banned by FL!!!


http://www.football-league.co.uk/news/article/2015/football-league-statement-massimo-cellino-2752570.aspx




Kanskje like bra? Vi spilte vår beste fotball i fjor da han var borte fra manesjen. Dog har vi ingen sporting director i klubben nå, så lurer på hvem som skal ta alle beslutningene i klubben. Lukter dessverre nedrykk over hele klubben for øyeblikket.

Huff!

auren
spelade både vår bästa och sämsta, för mig att januari februari var riktigt bra, mars-maj katastrof
 

rd1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3839 på: Oktober 19, 2015, 18:16:41 »
Kaos....
"Who needs Cantona??"