Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1425134 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4170 på: Desember 09, 2015, 14:35:06 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Tror pengene hadde sittet løst hvis vi hadde luktet på play-off. Ikke som Bates som snøret igjen når vi kunne ha rykket opp for noen år siden!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J-R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4171 på: Desember 09, 2015, 14:46:44 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Tror pengene hadde sittet løst hvis vi hadde luktet på play-off. Ikke som Bates som snøret igjen når vi kunne ha rykket opp for noen år siden!

[/quoteDenne ligaen er håpløs!
Vi er 7 poeng fra Playoff, 7 poeng!!
Med litt kvalitet hadde dette vært fullt mulig...

baste

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4172 på: Desember 09, 2015, 16:58:03 »
Speaking to the Yorkshire Evening Post, Evans was asked about his transfer plans when the window reopens in the New Year. Evans said he’s been promised by Cellino if they can get into a good position in the league by January then he’ll look into spending on new players. However, Evans believes he needs to be realistic about the amount of money which will be invested by the Leeds United chairman.

Synd den gode starten på året, med Pearson og ryddige forhold ikke varte.
Cellino har sine problemer, men æ  e ikke i tvil, om at hvis vi har en Pearson karakter, som tar seg av drifta. Så ville Cellino hostet opp cash, nok til at vi ville klart å bygge ett lag.

Spørs hvem som vil nærme seg en klubb, med så mange sterke, tydelige, misfornøyde og krevende fans?!
Håpa det fins en rik, engasjert type der ute. Som ikke blander seg bort i det sportslige.

MOT

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4173 på: Desember 09, 2015, 19:29:44 »
Speaking to the Yorkshire Evening Post, Evans was asked about his transfer plans when the window reopens in the New Year. Evans said he’s been promised by Cellino if they can get into a good position in the league by January then he’ll look into spending on new players. However, Evans believes he needs to be realistic about the amount of money which will be invested by the Leeds United chairman.

Betryggende å vite at han ikke vil investere i laget hvis vi ligger i sumpa i januar  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4174 på: Desember 10, 2015, 00:12:23 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Han trenger ikke en utømmelig lommebok. Jeg vil ha en som ikke skaper uro og ødelegger for spillerne og en som ikke latterliggjør klubben.. Det må da finnes en sånn der ute!

Så kom med han da :) Inntil videre får vi klare oss med han vi har ;)
Seriøst Rudi? Er dette et premiss for å ønske Cellino vekk? At man har inngående kjennskap til alle potensielle investorer og deres eventuelle planer om å kjøpe opp Leeds United?  :)

PS: Jeg satt sammen med Eddie Gray og kona hans på Leeds julebordet. De hadde mye spennende å fortelle om en viss lokal businessmanns sterke interesser i klubben. Med mindre Massimo klarer å skremme han vekk er det sannsynlig at det kommer et bud i nær fremtid.
Jon R.

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4175 på: Desember 10, 2015, 02:24:23 »
Jeg pleide å le rått av Leeds reklamen hvor Leeds supporterne sleit med å fullføre gi meg en L osv., men etter å ha sett på forumet og også registrert de engelske fans så er jeg ikke tvil lenger. Det er ikke så mye som rører seg til at det skal være mulig å få til hele navnet L-E-E-D-S. Skal prøve neste gang jeg er på pub. Vi får se om fansen klarer det. Jeg tror ikke det!

Nå skal det sies at jeg er litte granne beruset i det jeg skriver dette, men det  sies at man får høre sannheten fra fulle folk og barn! Elsker dere alle fans uansett om det skorter litt der oppe ;)
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4176 på: Desember 10, 2015, 08:12:21 »
Jeg pleide å le rått av Leeds reklamen hvor Leeds supporterne sleit med å fullføre gi meg en L osv., men etter å ha sett på forumet og også registrert de engelske fans så er jeg ikke tvil lenger. Det er ikke så mye som rører seg til at det skal være mulig å få til hele navnet L-E-E-D-S. Skal prøve neste gang jeg er på pub. Vi får se om fansen klarer det. Jeg tror ikke det!

Nå skal det sies at jeg er litte granne beruset i det jeg skriver dette, men det  sies at man får høre sannheten fra fulle folk og barn! Elsker dere alle fans uansett om det skorter litt der oppe ;)

det er vel kanskje ikke så lenge til?...eller  ;)
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4177 på: Desember 10, 2015, 16:53:42 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Han trenger ikke en utømmelig lommebok. Jeg vil ha en som ikke skaper uro og ødelegger for spillerne og en som ikke latterliggjør klubben.. Det må da finnes en sånn der ute!

Så kom med han da :) Inntil videre får vi klare oss med han vi har ;)
Seriøst Rudi? Er dette et premiss for å ønske Cellino vekk? At man har inngående kjennskap til alle potensielle investorer og deres eventuelle planer om å kjøpe opp Leeds United?  :)

PS: Jeg satt sammen med Eddie Gray og kona hans på Leeds julebordet. De hadde mye spennende å fortelle om en viss lokal businessmanns sterke interesser i klubben. Med mindre Massimo klarer å skremme han vekk er det sannsynlig at det kommer et bud i nær fremtid.

Seriøst? Hvilket alternativ har vi da, at den kanskje kommer inn ett bud i nær fremtid, så kom med budet da, jeg har ikke sett noe bud så langt, bare mye mas og rykter om bud her og der.

Jeg sier ikke at Massiomo er den perfekte eier, langt der i fra, men bedre enn det vi har hatt de siste 10-15 årene, jeg føler meg trygg på at vi er i økonomiske trygge hender, og det er det jeg ser på som det viktigste akkurat nå,  at vi har kontroll på økonomien, men for all del, jeg kan ta feil, når regnskapets time kommer får vi svaret på det....kompis Jon :)

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4178 på: Desember 10, 2015, 20:22:20 »
« Siste redigering: Desember 10, 2015, 20:24:06 av JacobScreek »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Runar

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4179 på: Desember 10, 2015, 21:02:59 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Han trenger ikke en utømmelig lommebok. Jeg vil ha en som ikke skaper uro og ødelegger for spillerne og en som ikke latterliggjør klubben.. Det må da finnes en sånn der ute!

Så kom med han da :) Inntil videre får vi klare oss med han vi har ;)
Seriøst Rudi? Er dette et premiss for å ønske Cellino vekk? At man har inngående kjennskap til alle potensielle investorer og deres eventuelle planer om å kjøpe opp Leeds United?  :)

PS: Jeg satt sammen med Eddie Gray og kona hans på Leeds julebordet. De hadde mye spennende å fortelle om en viss lokal businessmanns sterke interesser i klubben. Med mindre Massimo klarer å skremme han vekk er det sannsynlig at det kommer et bud i nær fremtid.

Seriøst? Hvilket alternativ har vi da, at den kanskje kommer inn ett bud i nær fremtid, så kom med budet da, jeg har ikke sett noe bud så langt, bare mye mas og rykter om bud her og der.

Jeg sier ikke at Massiomo er den perfekte eier, langt der i fra, men bedre enn det vi har hatt de siste 10-15 årene, jeg føler meg trygg på at vi er i økonomiske trygge hender, og det er det jeg ser på som det viktigste akkurat nå,  at vi har kontroll på økonomien, men for all del, jeg kan ta feil, når regnskapets time kommer får vi svaret på det....kompis Jon :)

Det er mulig at økonomien er bedre nå enn før, men hvor får du det fra?
Vi har blitt fortalt 10 ganger de siste årene at vi er gjeldfri, det er vi sikkert denne gangen også helt til eieren skal ha tilbake pengene som han har "lånt" klubben.

Det som er avgjørende er regnskapet uten eierpenger for å dekke løpende utgifter. Vi har lavere omsetning nå enn hva hadde sist vi var i Championship, dette med at økonomien nå er god kan jeg ikke forstå, hva tjener klubben penger på?

At lønnskostnaden er lavere nå enn under Warnock tror jeg er riktig og det er et sunnhetstegn, men nå betales det ut overgangssummer hvor kommer disse pengene fra når klubben ikke har høyere inntekt enn før?
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4180 på: Desember 10, 2015, 21:14:45 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Han trenger ikke en utømmelig lommebok. Jeg vil ha en som ikke skaper uro og ødelegger for spillerne og en som ikke latterliggjør klubben.. Det må da finnes en sånn der ute!

Så kom med han da :) Inntil videre får vi klare oss med han vi har ;)
Seriøst Rudi? Er dette et premiss for å ønske Cellino vekk? At man har inngående kjennskap til alle potensielle investorer og deres eventuelle planer om å kjøpe opp Leeds United?  :)

PS: Jeg satt sammen med Eddie Gray og kona hans på Leeds julebordet. De hadde mye spennende å fortelle om en viss lokal businessmanns sterke interesser i klubben. Med mindre Massimo klarer å skremme han vekk er det sannsynlig at det kommer et bud i nær fremtid.

Seriøst? Hvilket alternativ har vi da, at den kanskje kommer inn ett bud i nær fremtid, så kom med budet da, jeg har ikke sett noe bud så langt, bare mye mas og rykter om bud her og der.

Jeg sier ikke at Massiomo er den perfekte eier, langt der i fra, men bedre enn det vi har hatt de siste 10-15 årene, jeg føler meg trygg på at vi er i økonomiske trygge hender, og det er det jeg ser på som det viktigste akkurat nå,  at vi har kontroll på økonomien, men for all del, jeg kan ta feil, når regnskapets time kommer får vi svaret på det....kompis Jon :)

Det er mulig at økonomien er bedre nå enn før, men hvor får du det fra?
Vi har blitt fortalt 10 ganger de siste årene at vi er gjeldfri, det er vi sikkert denne gangen også helt til eieren skal ha tilbake pengene som han har "lånt" klubben.

Det som er avgjørende er regnskapet uten eierpenger for å dekke løpende utgifter. Vi har lavere omsetning nå enn hva hadde sist vi var i Championship, dette med at økonomien nå er god kan jeg ikke forstå, hva tjener klubben penger på?

At lønnskostnaden er lavere nå enn under Warnock tror jeg er riktig og det er et sunnhetstegn, men nå betales det ut overgangssummer hvor kommer disse pengene fra når klubben ikke har høyere inntekt enn før?

Som jeg skriver Runar er det mulig jeg tar feil og at regnskapets time vil fortelle, du har hørt 10 ganger sier du, stolte du på Pearson?

Uten sammenligning for øvrig, tror du f.eks ManC og Chelsea tjener penger? Men likevel har de god økonomi? Hvem betaler overgangssummene der?

Vil minne om at for ca 18 mnd siden stod klubben på kanten av stupet, føler meg litt tryggere nå men skulle selvsagt sett at det sto bedre til på sport.

Runar

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4181 på: Desember 10, 2015, 21:24:50 »
Nei, stoler ikke på Pearson, burde jeg det.

At Manchester United tjener penger er rimeligt åpenbart. Chelsea har ikke gjort det på samme måte, men de omsetter for større summer vært år, da er det naturlig at du kan bruke mer penger. Alt handler ikke om å summere opp alle pengene som er kommet inn og trekke fra alt som går ut.

Når det dekkes tap med lån fra eier, er ikke klubben gjeldfri...

Hvem vet hvordan bøkene til Chelsea ser ut, men Leeds United eier "ingenting." Vi var gjeldfri etter 07, det samme GHF kom inn og det samme igjen nå. Hva er gjeldfri?

Leeds eier ingenting og har derfor ikke bundet opp gjeld som nedbetales for å øke egen eierandel i f.eks stadion. All gjeld som akkumuleres er for å dekke løpende kostnader. At Celliono gir klubben løpende kreditt på 5 millioner pund som klubben kan bruke er ikke å være gjeldfri før eventuelt Celliono avskriver gjelden. Det ligger nok tilbakebetalingsplaner og rentesatser tilknyttet dette og dette er den verste typen gjeld. Fordi det er ikke bundet opp mot verdier.

Det er ingenting som tyder på at Leeds er en sundt økonomisk drevet klubb (legger til grunn at det kan være bedre nå enn tidligere, det finnes noe som tyder på det).

 

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4182 på: Desember 10, 2015, 23:00:30 »
Mr.Cellino frikjent i en skattesak i Cagliari meldes det fra Italia i dag... ;D



http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-cellino-cleared-of-italian-tax-evasion-charges-1-7617757





Og litt tilbakeblikk på mannen:

Leeds United: Cellino cleared of Italian tax evasion charges

Massimo Cellino
Phil Hay
phil.hay@jpress.co.uk
15:31 Thursday 10 December 2015

Leeds United chairman Massimo Cellino has been cleared of charges of tax evasion relating to the transfer of two players during his time as owner of Italian club Cagliari.

Cellino was acquitted by a court in Sardinia today after his lawyers successfully argued that a government ruling introduced last year meant the alleged offences were no longer punishable under Italian law.

The 59-year-old, who is currently fighting a Football League ban owing to a separate tax case, was accused of evading more than £500,000 of tax due from transfers involving ex-Cagliari players Edgar Alvarez and Joe Bizera.

Italian media said an investigation which began in 2007 ended abruptly this morning following a change to Italian law 14 months ago.

United published a statement on their official website saying: A court ruling in Italy has cleared Leeds United chairman Massimo Cellino of alleged tax evasion during his time as owner of Cagliari.

The case related to the transfers of former Cagliari players Edgar Alvarez and Joe Bizera.

A new government ruling which was introduced last October means the alleged offences are no longer punishable by law and Mr Cellino has been acquitted by the court.

The case was one of several which Cellino has faced since buying a majority stake in Leeds in April 2014.


A conviction for tax evasion related to his private yacht Nelie in March of that year prompted the Football League to bar him from running Leeds for most of the second half of last season.

Uniteds owner is under threat of a second League disqualification after being found guilty in June of failing to pay VAT owed on a Range Rover he imported from the USA to Italy.

Cellino has appealed against his ban and is waiting for a hearing date to be set. He will be hit with a 223-day ban by the Football League if his appeal fails.

Though Cellino has been cleared in the case of Alvarez and Bizera, he continues to face further tax evasion charges relating to a second yacht, Lucky 23.


That case is expected to return to court in Sardinia next month and could lead to further Football League sanctions.

Cellino is also one of several people accused of embezzlement and other offences connected to the construction of the IS Arenas in Cagliari while he owned the Serie A club.

He is due to stand trial over those allegations in March.



Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-cellino-cleared-of-italian-tax-evasion-charges-1-7617757#ixzz3txRPmiuu
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4183 på: Desember 12, 2015, 00:32:18 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Han trenger ikke en utømmelig lommebok. Jeg vil ha en som ikke skaper uro og ødelegger for spillerne og en som ikke latterliggjør klubben.. Det må da finnes en sånn der ute!

Så kom med han da :) Inntil videre får vi klare oss med han vi har ;)
Seriøst Rudi? Er dette et premiss for å ønske Cellino vekk? At man har inngående kjennskap til alle potensielle investorer og deres eventuelle planer om å kjøpe opp Leeds United?  :)

PS: Jeg satt sammen med Eddie Gray og kona hans på Leeds julebordet. De hadde mye spennende å fortelle om en viss lokal businessmanns sterke interesser i klubben. Med mindre Massimo klarer å skremme han vekk er det sannsynlig at det kommer et bud i nær fremtid.

Seriøst? Hvilket alternativ har vi da, at den kanskje kommer inn ett bud i nær fremtid, så kom med budet da, jeg har ikke sett noe bud så langt, bare mye mas og rykter om bud her og der.

Jeg sier ikke at Massiomo er den perfekte eier, langt der i fra, men bedre enn det vi har hatt de siste 10-15 årene, jeg føler meg trygg på at vi er i økonomiske trygge hender, og det er det jeg ser på som det viktigste akkurat nå,  at vi har kontroll på økonomien, men for all del, jeg kan ta feil, når regnskapets time kommer får vi svaret på det....kompis Jon :)

 :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4184 på: Desember 12, 2015, 22:16:57 »
Dusten havnet i klammeri med fansen etter Charlton-kampen:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=936880693048783&id=239779809425545&refsrc=http%3A%2F%2Ft.co%2FT3yF5ynb44&_rdr


Avsluttet vel med at han ville selge Leeds og kjøpe Charlton.....  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4185 på: Desember 12, 2015, 22:39:27 »
Etter hva Pope sier så gikk Celino inn i garderoben i pausen for å prate alvor med laget. Dette er absolutt ikke bra. Og det betyr at vi nok har en nissenakke som manager. Evans er bare en mann uten integritet

Cherry

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4186 på: Desember 12, 2015, 23:37:26 »
 

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4187 på: Desember 13, 2015, 00:27:56 »
Etter hva Pope sier så gikk Celino inn i garderoben i pausen for å prate alvor med laget. Dette er absolutt ikke bra. Og det betyr at vi nok har en nissenakke som manager. Evans er bare en mann uten integritet
och hur vet vi att det är sant, gick pope med? och finns inget att klaga på evans, en ägare har rätt att vara med i omklädningsrummet, dock inte  att lägga sig i laguttagning eller byten, jag har läst popes twitter och även evans uttalandenefter matchen och hittar inget som styrker att cellino talat allvar med laget i allvar, du får gärna länka belägg och bevis för ditt påstående
« Siste redigering: Desember 13, 2015, 00:36:53 av sportcarl1 »
 

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4188 på: Desember 13, 2015, 08:19:50 »
Her er Evans' versjon. Kan være ei fjær som har blitt til fem høns.
Hekta på Leeds siden 1974

Erik_

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4189 på: Desember 13, 2015, 12:19:39 »
Dusten havnet i klammeri med fansen etter Charlton-kampen:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=936880693048783&id=239779809425545&refsrc=http%3A%2F%2Ft.co%2FT3yF5ynb44&_rdr


Avsluttet vel med at han ville selge Leeds og kjøpe Charlton.....  :o
Han må jo bare rote seg inn i slikt tull. Hyggelig kar...

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4190 på: Desember 13, 2015, 14:33:07 »
Her er Evans' versjon. Kan være ei fjær som har blitt til fem høns.


?

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4192 på: Desember 13, 2015, 19:31:19 »
Etter hva Pope sier så gikk Celino inn i garderoben i pausen for å prate alvor med laget. Dette er absolutt ikke bra. Og det betyr at vi nok har en nissenakke som manager. Evans er bare en mann uten integritet
och hur vet vi att det är sant, gick pope med? och finns inget att klaga på evans, en ägare har rätt att vara med i omklädningsrummet, dock inte  att lägga sig i laguttagning eller byten, jag har läst popes twitter och även evans uttalandenefter matchen och hittar inget som styrker att cellino talat allvar med laget i allvar, du får gärna länka belägg och bevis för ditt påstående

Eieren har absolutt NULL å gjøre i en garderobe i pausen.
 

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4193 på: Desember 13, 2015, 23:43:56 »
Etter hva Pope sier så gikk Celino inn i garderoben i pausen for å prate alvor med laget. Dette er absolutt ikke bra. Og det betyr at vi nok har en nissenakke som manager. Evans er bare en mann uten integritet
och hur vet vi att det är sant, gick pope med? och finns inget att klaga på evans, en ägare har rätt att vara med i omklädningsrummet, dock inte  att lägga sig i laguttagning eller byten, jag har läst popes twitter och även evans uttalandenefter matchen och hittar inget som styrker att cellino talat allvar med laget i allvar, du får gärna länka belägg och bevis för ditt påstående

Eieren har absolutt NULL å gjøre i en garderobe i pausen.
Det hadde du ALDRI skrevet hvis vi for eksempel lå på 2. plass... ;)

baste

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4194 på: Desember 14, 2015, 01:24:42 »
Noe å tenke på??

Evans;
He said: "I would just like to say, I understand the supporters frustration, but I don't get involved in what's happening other than what's on the grass, but I'd just like to say whether the chairman turns up or whether he doesn't, just back the team for the 90 minutes.

"Get right behind us. We know what a section of the supporters are saying but get right behind him and let's encourage the president to spend some money."

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4195 på: Desember 14, 2015, 07:49:38 »
Svadaprat fra en mann uten æren i behold. Han er som alle managere uten integritet. Kun ute etter å beholde jobben. Hadde Cellino kommandert han til å stille i borat drakt. Da hadde han gjort det

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4196 på: Desember 14, 2015, 08:16:31 »
Svadaprat fra en mann uten æren i behold. Han er som alle managere uten integritet. Kun ute etter å beholde jobben. Hadde Cellino kommandert han til å stille i borat drakt. Da hadde han gjort det
Lol

ollan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4197 på: Desember 14, 2015, 08:55:45 »
Svadaprat fra en mann uten æren i behold. Han er som alle managere uten integritet. Kun ute etter å beholde jobben. Hadde Cellino kommandert han til å stille i borat drakt. Da hadde han gjort det
svadaprat er jo de aller fleste god på........................ ;)
Ollan

Jostein.

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4198 på: Desember 14, 2015, 09:53:59 »
Har ingenting imot at eier er i garderoben til spillerene, så lenge han har noe å bidra med. Massimo derimot bør holde seg langt vekk.
Leeds Carajo!

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4199 på: Desember 14, 2015, 11:28:57 »
Hele denne diskusjonen er etter min mening patetisk ;)
Bare fordi de sportslige resultatene uteblir, så blir det et massehysteri mot Cellino for den minste ting han gjør eller ikke gjør. Videre blir Evans mistenkeliggjort i stort sett alt han gjør av taktiske grep før under og etter kampen....
Hvis vi hadde ligget på 2. plass, så hadde det vært en hyllestorgie av både Cellino og Evans. Tipper den eneste som hadde langet ut mot Cellino hadde vært lojosang- det skal han ha!!
Det er "fifty shades of grey" folkens....
Så hva er grunnen til at vi er der vi er..?
Jeg tror følgende:
1. Hyppige trenerbytter
2. Noen bomkjøp/middels spillerstall
3. Ekstremt kravstore Leedssupportere både på hjemme og bortekamper -spillere underpresterer.....
4. Mye mediastøy rundt klubben
5. Taktiske feildisponeringer under kamper

Hvem som har skylden for dette kan man jo krangle om ;D
At det kun er Cellino har jeg vondt for å se, selv om mannen er en barnslig drittunge ;)